Skoči na vsebino

Skuterske dirke


Profi

Priporočene objave

V zadnjem času je precej govora o usihanju števila tekmovalcev v Supermotu, a podobno se dogaja tudi v dirkanju s skuterji. Kar nekaj tekmovalcev in tekmovalk od začetka sezone že manjka, čeprav je dirkanje s skuterjem popolnoma neprimerljivo cenejse od dirkanja v Supermotu, razen tega pa so skuterji tako hitri, da mnogi tega ne morejo verjeti. Skorajda neverjetno je, pa je vendarle res, da je bil na nedelskem prostem treningu pred dirko v Ljubečni, samo en Supermoto voznik hitrejši od Benota s skuterjem :o :o :o , tudi malo večja teža ni taka ovira, da se s skuterjem nebi dalo uspešno dirkati, to dokazujejo nekateri nasi vrhunski tekmovalci, pa tudi Italijani niso vsi taki palčki kot Max Sabatani :P :P . Ko prebiram forum s temami vezanimi na skuterje, ne morem verjeti, da novih tekmovalcev skoraj ni. Mar je tista licenca ki je potrebna za dirkanje res taka ovira ali pa težko dosegljiva, ali je kaj drugega.

Ko sem včeraj na dirki videl padec Tine Krmac, sem pomislil, če se bo pobrala, a ko je bila pokonci skorajda hitreje kot je padla, sem se zamislil. Fantje a vas je res tako malo v hlačah????? Samo na dirkah lahko pokažete kaj v resnici znate in zmorete, vse ostalao je zgolj, bla, bla ,bla <_< <_< <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud skuterske dirke so za nekatere (mene) predrage, poleg tega pa dirkanje zahteva cas, delo, odrekanje, celega cloveka. to so vzroki za enega dirkaca manj (mene). :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud skuterske dirke so za nekatere (mene) predrage, poleg tega pa dirkanje zahteva cas, delo, odrekanje, celega cloveka. to so vzroki za enega dirkaca manj (mene). :ph34r:

Morda se pa to samo zdi. Morda je pa ravno preambiciozno zastavljen start oz. prihod lahko napaka.

Ni se treba slepiti, nekaj dirkačev je hudo dobrih, kar bi bilo za nekoga, ki misli začeti s špic pripravljenim skuterjem in visokimi ambicijami, hudo razočaranje. Bolje je začeti brez pretiranih pričakovanj, in vlaganj, a začeti je treba, da lahko realno oceniš kako stvari stojijo, drugače vedno lahko samo razmišljaš o tem kako bi bilo če.....

Brez dela in odrekanja, brez žrtvovanja za nekaj, pa ni še marsičesa drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da res ni problem licenca,ampak predvsem ni dost 'cajta' $$$$$$$.... :(

velik plus pri dirkah je naprimer to,da si se lahko v ljubečni vozil kot 'turist' v klasi SM in tko vsaj videl kje si.mogoč bi lahko probal tko tud s skuterji,čeprov je potem problem k bi se mularija razfukavala z novimi skuterji,ki niso namenjeni dirkam...ampak nekako jih je treba privabit.mene je ful zagrabil k sm se peljal v ljubečni s svojmu motorjam.če vas mogoč zanima cajt-s serijsko aprilio etx 125 (9kW,mogoč mal več ker je neki ven pobrano),slabimi enduro gumami sm dosegu cajt dobrih 37 sek.v MM klasi bi bil še zmer pri zadnjih-mal poglejte cajte pr SM :D :P <_< ku..,užival sm pa tistih par krogov k že dolg ne...

Popravljeno . Popravil batzajla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(Za začetek samo povem, da bolj malo vem o dirkanju, da vam ne bo treba ugibat.)

Profi, enkrat sem sicer že Benotu rekel, pa bom še enkrat tukaj. Le kaj bi on počel če ne bi bilo tebe. Da se nek mlad človek začne z motosportom ukvarjat, med drugim nujno potrebuje podporo in spodbudo staršev. Pogosto so tudi starši ali znanci včasih dirkali, in v tem pogledu otroci "pisarniških" staršev nimajo šans. Že za nakup mopeda se je treba precej potrudit (ne finančno ampak s prepričevanjem). Sicer se pa vse tisto, kar pa se bere na forumu, v stilu: "koliko končne pridobim če dam težje valjčke noter?", še nesme jemati za potencialne dirkače.

Potem ko si malo starejši in bi imel že dovolj denarja za scooter dirke, ti pa le te postanejo "preotročje" in raje tarnaš kako je supermoto drag. :ph34r:

Glede na to, da ima vsak kup izgovorov zakaj ne dirka in kaj bi se moglo zgodit, da bi, bom še jaz naštel svoje:

1.Zaradi svoje velikosti nisem ravno idealen za scooter. Imam nekaj cm manj kot 190 in nekaj kg manj kot 80. OK, so what, to bi še prenesel.

2.Obstajati bi moral razred, v katerem se tekmuje s skoraj serijskimi Runnerji 180 (2T). Mislim da bi bila to najcenejša varjanta. Predtavljam si, da bi mehanika potreboval zelo malo. Pri Zipih ni je največja ovira, da je treba najprej motor kupit, potem pa še en kup delov, ki jih je treba relativno pogosto menjati. + mehanik

3.Biti bi moralo vsaj nekaj drikačev - konkurence.

4.Biti bi moralo vsaj nekaj uredu dirk in treningov.

5.Se poljubno lahko nadaljuje...

Profi, zdaj te pa še prosim, kot človeka iz foha, da napišeš kolko je kaj letni proračun za dirkanje z Zipom in kakšni so vstopni stroški. Ni nujno da je vse vrhunsko.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je da brez podpore staršev ali koga drugega, mlad dirkač težko kaj rihta, a sam sem bil otrok pisarniških staršev, pa sem vseeno dirkal najprej motokros, potem CHD Superbike in na koncu še s skuterji in z denarjem je bilo vedno težko, izkušenj je pa tudi vedno primanjkovalo. A treba je imeti tisto strast, ki te žene in premaguje ovire, in zaradi katere se mi pri štiridesetih ni zdelo preotročje tekmovati s skuterjem.

Če se ti zdi zanimivo in cenovno sprejemljivo dirkati z 180 Runnerjem, naredi licenco in pojdi dirkat v Avstrijsko prvenstvo. Dirkajo s predelanimi in v TT klasi z takorekoč serijskimi Runnerji, vseh skupaj ne vem če jih je več kot 10 sigurno te bodo prav veseli. Dirkajo pa tudi z Vespami in Lambretami. Potem čez teden delaš, v petek popoldne nabašeš skuter in greš na dirko s skuterjem ki ga od prejšnje dirke nisi niti pogledal, pred treningi pa preveriš če so gume primerno napumpane, naliješ bencin, potem pa celo soboto gaaaaas, zvečer žurka v nedeljo pa uradni trningi in dve dirki.

Kar se tiče letnega proračuna bi pa moral na preveč stvari misliti in preveč računati, pa še realen nebi bil, saj šparamo na vseh koncih. Beno npr. vozi z glavno gredjo in cilindrom letnika 97, pa še nekaj delov je tako starih. Motor je zato manj zahteven za vzdrževanje, a ima tudi manj konjev, uspešno tekmovati se pa da tudi tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, jaz pa imam popoln paket za tiste, ki bi želeli na hiter način začeli dirkat na nivoju.

Za skromnih 250.000 tolarčkov vam prodam tip-top zrihtan zip SP 70, rezervne dele, kombinezon št. 50 in škornje št. 43. Vse kar rabite je dobro voljo, licenco, pa gasa! B)

Aja... zip je pol Polini, pol Malossi, amortizerji pa Bitubo. Vzdrževanje (ob upoštevanju nekaterih pravilnih nastavitev) enako NIČ! Celo sezono z istim batom, brez metanja denarja stran.

Največ je pa vreden kup zlatih nasvetov, ki vam jih natrosim iz rokava ;) , imam namreč že kakšno izkušnjo na grbi (veteran v dirkanju s skuterji), tako da vem kako se stvari streže....

Je kdo zainteresiran???? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr drago je ja :blink:

2 gume za trening,2 gume za tekmo, po pa še ose ostalo....

brez sponzorjev bi blo kr hudo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr drago je ja :blink:

2 gume za trening,2 gume za tekmo, po pa še ose ostalo....

brez sponzorjev bi blo kr hudo :rolleyes:

Pa dajte no fantje, saj še začeli niste pa že na bogato, 2 gumi za trening , 2 gumi za dirko, pa še s sobote na nedeljo v hotel spat, pa po dirki na večerjo, pa ne vem kaj še vse :angry: :angry:. Seveda potem je res drago, ampak tako se obnašajo tisti, ki že imajo dovolj sponzorjev in denarja.

Saj ne rečem, da ni drago, samo tako razmišljanje ni realno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dejte ga no srat... jest sm začel po boksih odkupovat stare gume za minija k je čist vseeno kaj mam gor... pa tud v enem treningu bume ne uničiš čist... če je že tko lahko trening pelješ s staro gumo... sploh na ravni, ko se ne poteguješ za kake vidnejše uvrstitve. Torej za začet je vse dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je že tko lahko trening pelješ s staro gumo...

tole je ena super ideja! B)

sam po drugi strani - zakaj bi dirkal, ce bi vedno bil v ozadju?? mene bi mal zamoril to pocas... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo v nedeljo prišli v Ljubečno smo imeli s sabo samo en par gum za suho stezo, za oba treninga in obe dirki in to ne novih, pred tem so vozile že na štirih dirkah, pa na koncu dneva Beno ni bil nič zamorjen. :) :) Seveda pod idealnimi pogoji bi dirkal še marsikdo, če pa iščeš razloge zakaj ne začeti, jih pa tudi lahko najdeš kolikor jih hočeš <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A treba je imeti tisto strast, ki te žene in premaguje ovire, in ...

E, vidiš, lahko jim ponudiš dirkalno pripravljen skuter, glej Pikčevo objavo, lahko jim tudi plačaš hotel, če je treba, ampak, v njih je premalo strasti, da bi stran vrgli soboto in nedeljo, ko se je takrat tako lepo s tovarišijo brezciljno preganjati naokoli.

In pa seveda, če po prvem nastopu ne prideš domov z lovorjevim vencem okoli vratu, je to sramota 1. kategorije.

Strasti jim ne moreš kupiti.

:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če res hočeš dirkat, te nič ne bo ustavlo. Dirkaš pač z eno staro kanto in serijskimi gumami in če pod takimi pogoji uspeš prehiteti ene par takih ki vlagajo n-krat več denarja, je občutek skoraj tak kot bi zmagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A treba je imeti tisto strast, ki te žene in premaguje ovire, in ...

E, vidiš, lahko jim ponudiš dirkalno pripravljen skuter, glej Pikčevo objavo, lahko jim tudi plačaš hotel, če je treba, ampak, v njih je premalo strasti, da bi stran vrgli soboto in nedeljo, ko se je takrat tako lepo s tovarišijo brezciljno preganjati naokoli.

In pa seveda, če po prvem nastopu ne prideš domov z lovorjevim vencem okoli vratu, je to sramota 1. kategorije.

Strasti jim ne moreš kupiti.

:(

Ja, tako je, če preveč iz naslanjača GP gledaš in majico s 46 številko nosiš.

Smešno je (kar mnogi sploh ne opazijo), da morajo tudi tam mnogi šparat in dirkajo zavedajoč se, da ne bodo imeli NIKOLI najboljših pogojev ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm približno računal,da če bi prodal motor in seštel denar ki ga porabm za servise,bencin,olje,gume.... bi lahko dirkal z MM,mogoč tud skuterjem(SM zihr ne :( ).ampak zaenkrat druzga prevoza k motor nimam in mi dost pomen,tko da se grem rajš kdaj sam razmetavat v gmajno al pa na kšn prazen parkirplac.če mi bo pa ratalo kdaj naštimat kšnga LC4 al kej podobnega,me boste pa mogoč kdaj vidl na dirki.tko k naprimer gumy voz-lahko SM,lahko enduro,al pa gre v trgovino po kruh z istmu motorjem. ;) ni profesionalno,ampak te pol mogoč tolk zagrab da bi kdaj tud več vložil v dirke.

tisti k pa sam jamrajo da je predrago,ni cajta itd.... če je volja,je sam neki treba začet,ni važn kuko->pol te pa zagrab pa je.

a bo kdaj možnost,da se bojo skuteristi pelal na treningu kot turisti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bo kdaj možnost,da se bojo skuteristi pelal na treningu kot turisti?

Mislim da je bilo to v Ljubečni, na sobotnih neuradnih treningih to že sedaj mogoče, je pa odvisno od organizatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je blo sam tud ni blo rekreativcev... Zmente se.. pa ko bo naslednjič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje denar sploh ni problem, samo voljo moraš imet.... svoj cajt sem zvozu polno DP sezono z usranimi 100 jurji (vštete nove gume na začetku sezone, vse štartnine, pa kar smo požrli in popili, pa bencin pa olje...). Najdražja je pač prva investicija.....

Spalo se je v avtu ali šotorju, jedli iz roštilja, si medseboj pomagali in prav lušno je bilo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19. in 20. julija bomo nastopili v Belgiji, na kartodromu znanega dirkališča Spa-Francorchamps, ki leži znotraj velike steze,pod ovinkom Stavelot.

Marsikaj o teh dirkah lahko najdete na www.i-scootercup.com :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem gledal malo glede tele dirke v Belgiji, pa komaj verjamem s kakšnimi scooterji se vozi. 24KM na zadnjem kolesu, pri masi 55kg. Hude številke. Kaj je to? Trenutni maksimum, kar lahko Malossi pripravi? Me prav zanimajo še kakšni drugi podatki - recimo 400m iz mirovanja.

Zdi se mi tudi, da sem na eni od fotografij opazil Benota. Verjetno z lanske dirke.

Greste na www.i-scootercup.com in kliknete v rubriko "Sponsors", odprlo se bo nekaj fotografij. Kliknite na tisto, kjer tekmovalci ravno štartajo. Preverite drugo vrsto (mislim), siv skuter in zelen kombinezon. Če prav vidim je to številka 18. Vsa čast.

Profi, če najdeš še kakšno stran o TT klasi oz. Avstijskem prvenstvu, ti bom zelo hvaležen. Jaz nič ne najdem. Zanima me urnik dirk in pravila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Brrr!

Čisz lepo si jim povedu, se strinjam-strasti se pač ne kupi niti v hotelu niti na dirkališču!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!