Skoči na vsebino

Obnovitev motorne gredi


elcuho

Priporočene objave

Pejdi uprašat v ACIntercar (al neki tazga), blizu bežigrada, zraven AMZS, tko nekak, bolj točno ne vem, imajo MB servis drugač, sam se da zment tut za kak drug avto ali motor.

Tja sem nesel gred od 2 cilindra Deutz motorja, ki je zaribala, pa so lepo naredil.

Koštal je pa tam okrog 60k.

Kaj je pa s tvojo gredjo narobe in od katerega motorja je?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V salomoncu ma oglas tudi nek Jarc z gorenjskega konca.

NE NOSI K NJEMU KER TE BO NATEGNIL KOT ČIGUMI

Drugače pa vpraši Barboriča v Žužemberk on pozna te tiče

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jarc je mene nategnil kot čigumi z dodatkom za raztezanje.

Enako sej sem ga pol prijavil na urad za varstvo potrošnika pa so rekli da ga bodo obiskali. Najbr se ni glih dost sekiral

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si blizu Ljubljane ti je najbližji Avto Novak v Sneberju pri Lj. Telefona žal nimam. Je pa to če se iz smeri BTC ja pelješ naravnost proti Šentjakobu. Pelješ mimo Habata po klančku dol potem je pa na levi strani en velik parking. Tam je delavnica. Meni je pred leti brusil gred za suzuki GSX 750, sam je bila preveč poškodovana in se je na žalost ni dalo zrihtat. Drugače pa vprašaj Tomaža v Elisi, včasih lahko kaj dost poceni zrihta. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je men kawa crknla, sem dost okol spraševal...

Če dobiš ležaje za 1., 2.,... brušenje, pol OK... kar dvomim da boš dobil za motor.

Če pa ne... sorry, stara v kanto pa po novo. Sej obstajajo razne krom variante, ampak se pri višjih obratih ne obnese (kar ponavad motorji laufajo). Prevelika obodna hitrost pa ga zmelje prej al slej... (max 5000km če lepo voziš so mi rekli).

Da se naredi druge ležaje... je probal Damjan... Neka bronasta zlitina pa bojda se pelješ par km pa zagrabi gred, počakaš da se shladi pa spet par km....

Jest sem dobil drugo gred pa ojnico z vsemi ležaji dost ugodno... sicer pač nimaš sreče.

Če rabiš kej za GPz 600R mam še nekej delov (vse ležaje za glavno gred in ojnice, pa 3 dobre ojnice, eno pogojno dobro, eno spraskano glavno gred). Pa kej za MZja bi se najdl.

LP

PS: Nova glavna gred za kawo je par let nazaj prišla cca 120kSIT... ojnice cca 20-25kSIT komad, ležaji po 5k (dve polovički). Če pa kej od mene nucaš, dobiš seveda po simbolični ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skor pozabu... najdi razlog zakaj ti je crknila zadeva... pri meni je bila oljna pumpa. Da se ne ponovi....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja že nekaj časa nazaj ko sem kupil svojo Gilerco je bilo potrebno narediti generalko. Ves zelen pa naiven sem mašino nesel prvemu iz oglasnika in to temu Jarcu kurcu iz Luž pri Kranju. Po ene dveh mescih nategovanja in neštetih obiskih pa grožnjah, sem dobil mašino nazaj in bil lažji za 90k. Pol sem ugotovil, da je gredi ni zamenjal, samo dal eno drugo z manj lufta, bat čist en x, ležaja pa itak ni nobenga zamenu.

Ja reklamacija -sizifovo delo. Kvečjemu bi mu koristl ene par tednov u komi.

V tem času sem spoznal celo njegovo familijo, od psa naprej. Problem je v tem, da je njegov foter u redu in dokler je on rihtal in šraufal, je blo vse v redu. Takrat sem njegovemu fotru nesel glavno gred od 80cccm krosače Motori Minarelli staro ene 20 let. To mi je zrihtal v enmu tednu za 12k in mi še dons laufa.

Je tut sam reku, da odkar je sin prevzel, da mu samo sramoto dela in policaje na dom vleče.

No pol sem popizdu, tam pustil za ene 10 let živcev in sam zrihtal zadevo.

Gred sem pa nesel Živcu iz Ljubljane, ki je pa spet zgodba zase. Če hočeš pri njemu kaj opravit moraš bit tam ene ttrikrat na teden in ga za kroglc vlečt.

Ja ti serviserji so več al manj eni sami kurci kar se tiče 125 motorjev in mopedov.

Sem klicaril tudi po drugih servisih, pa so vsi neki mutil, pa mi polini kite ponujal, pa me hotel čimbolj obrat.

No pol na konc sem le naredil to generalno lastnoročno in še bat kupil, pa se še danes lepo vozim.

Je mal off topic pa naj bo kot opozorilo za druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči, Simonsi ...

a lahko malce razložita tole vajino čigumljenje ... tnx.

Nategniti kot čigumi: pomeni da te nekdo prinese okrog, te ogoljufa...

Še primer uporabe v stavku:

Ko mu je izstavil račun ga je nategnil kot čigumi :D

Jeben stvar, verjemi

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem mel podoben problem z yzf 750, zaribal ojnični ležaj. Po ogromnem telefonarjenju po Sloveniji mi ni uspelo dobiti mojstra kateri bi garantiral za svoje delo, še najbližje "uspehu" sem bil z eno delavnico iz Zagreba (naredijo praktično vse od brušenja gredi do izdelave novih ležajev), vendar ko sem povedal da gre za cestni motor z zelo visokimi obrati se je zgodba zaključila.

Tako mi je ostala le še možnost, da nabavim rabljeno gred iz Nemčije ali Avstrije (strošek cca. 250 €)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D ŽIVC............ iz dežja pod TOČO ....!

Simonsi..... mislim da imas neverjetno NESREČO ker nosiš dele motorja ravno k nepravimi mehaniki .....

Več sreče prihodnjič!

Je pa neki res ...... da se človek uči na svojih napakah ... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Za vse ki ste imeli opravka z JARCEM: staro firmo so zaprli,nova pa je v ustanavljanju.Izogibajte se ga na daleč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glavna gred z drsnimi ležaji se pri motornih kolesih NE(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) da popravit ker:

-1. ni ležajev z specialnostmi,tak kot pri avtomobilih

-2. so površinsko obdelane-cementirane,tako da tudi če bi se zbrusila in se bi nardili novi ležaji,nebi laufalo.cementacija je samo nekaj tisočin milimetra globoka in bi se z brušenjem izničila

pri glavnih gredeh z valjčnimi ležaji pa je druga zadeva.tista glavna gred pa je sestavljena iz več delov in se lahko vsak posamezni del zamenja.vendar nastane en drug problem:zunanji del ojničnega ležaja je ponavadi kar ojnica sama in jo je treba v večini zamenjat.pa tudi če ni in ima vsatvljeno ležajno pušo,katera zluži kot zunanji del ležaja se ponavadi ojnica zvije pri menjavanju te puše in se praktično (teoretično ja,praktočno pa ne!!!) ne da zravnati.in pa tudi če bat zariba se ponavadi ojnica zvije.zvije se pa mogoče za 1-5 tisočin milimetra in nato čez čas bat spet zariba.vendar tega večina naših mehanikov NE ve in pol pa so vsi pametni pa govorijo kakšen slab motor je to,bla bla bla,......... ponavadi povečajo toleranco med batom in cilindrom(da ne zariba ponovno) nato pa žre olje in pa še kompresija je manjša tako da motor ne gre več tako dobro.je pa treba VEDNO poiskat vzrok za okvaro!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse ki ste imeli opravka z JARCEM: staro firmo so zaprli,nova pa je v ustanavljanju.Izogibajte se ga na daleč

In kakšno je ime nove firme da se slučajno ne bo kdo nasral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za cestne motorje odsvetujem obnovo gredi.

Pri čoperjih je pa drugače, se da vendar moraš biti pazliv,da je res kvalitetno narejena.

Pri Naklem je pravi strokovnjak in nič ne nateguje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kakšno je ime nove firme da se slučajno ne bo kdo nasral.

Ne vem natancno,mislim da so TRI CRKE d.o.o. v Kranju.Ce zvem kaj več takoj obvestim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!