Skoči na vsebino

KTM LC8 950 Adventure vs. BMW R1200GS


Noise

Priporočene objave

V zadnjem motorradu je bil primerjan BMW R1200GS vs. KTM LC8 ADVENTURE 950... testiranje na terenu.

KTM zmagal s 165 proti 140 točkami (od 200-ih).

Ergonomija BMW 14 KTM 17 (od 20)

Karakteristike agregata BMW 24 KTM 26 (od 30)

Pogon/sklopka BMW 14 KTM 18 (od 20)

Stabilnost vožnje BMW 17 KTM 19 (od 20)

Možnost nastavitev "podvozja" (vzmetenje,... ) BMW 19 KTM 27 (od 30)

Obvladljivost BMW 13 KTM 10 (od 20)

Trakcija BMW 14 KTM 14 (od 20)

Razmik od tal BMW 5 KTM 8 (od 10)

Zavore BMW 13 KTM 18 (od 20)

Občutljivost na padce BMW 7 KTM 8 (od 10)

==============================

Točk SKUPAJ: BMW 140 KTM 165 (od 200)

Zanimivo je, da je pri obvladljivosti BMW boljši, čeprav je KTM tako nizko spravil težišče. Se vidi, da višina naredi svoje. So pa nemci totalno skritizirali slabo vzmetenje in smešno majhno razdaljo do tal na BMW-ju. Pohvaljen navor (kubatura naredi svoje) pri BMW. Zanimiv podatek o teži: GS 225kg brez bencina, KTM pa 200kg! Hkrati so pokomentirali, da so BMW zmanjšali težo za 22kg in ne 30, kot pravijo njihovi tržniki. Polno napolnjen GS1200 še vedno tehta 242kg :(

Končna ocena v Motorradu:

1. mesto KTM: offroad king v svoji klasi, za resno rallye vožnjo in ležerno uživanje na makadamih.

2. mesto BMW: ostaja potovalni enduro, najnovejša predelava ga ni naredila kaj dosti bolj primernega za offroad.

V prihodnjem Motorradu pa primerjalni test BMW R1200GS, APRILIA CAPONORD, HONDA VARADERO, KTM ADVENTURE in SUZUKI V-STROM. Bolj iz cestnega vidika.

post-4-1080080894.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nato pa še en KTM-ovc...

:D

Vir: Advrider.com

Yesss :lol1: :lol1: :lol1:

Sem mislil, da bom s stola padel, kera kontra :yea2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avstrijanci že od 1. svetovne vojne caplajo za Nemci in tako ostaja še naprej :lol1: :kva2: ................jasno pa je, da jih včasih Nemci mal naprej spustijo za kanon futr :yea2: :lol1:

Haj Hitler

sssssssssssssshhhhhhhhhhh the beast is waking up!!

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: :lol1: :lol1: :OK:

Definitivno sem za ktm-a. Sem na motoboomu sedel na lc8 in moram rect da sem se zaljubil vanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo prosim, naj se tema ne sprevrže v osebna mnenja "jaz sem za tega in tega ker je lep" ali kaj podobnega. Kaj bolj konstruktivnega... (razen seveda teh fotk :D ) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Sploh je tale test povem mimo, ker mislim da gre za dva povsem različna motorja. KTM je vsekakor offroad mašina medtem ko je GS potovalni enduro ki niti približno ni sposoben dosegati performans KTM-a na terenu, navkljub vsej offroad propagandi BMW-ja.

Sicer pa tema iz naftalina :P

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame sploh ni dileme kateri je boljsi;

Ce bi sel na nordkap bi vzel BMWja, ce bi sel v Tunizijo bi vzel KTMa.

Vse je odvisno zakaj motor rabis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, primerjava med GS Adventure in KTMjem bi bila bolj ne mestu. Kaj pa HP2 vs LC8 Adv? :naughty:

Nekaj mi ne gre v glavo, tam piše, naj bi bila ergonomija boljša na KTMu? Kaj točno misli pod tem pojmom, ker če udobje, potem mi je to milo rečeno nenavadno...v nasprotnem primeru, torej če ni mišljeno udobje med vožnjo, pa ne vem, zakaj so to (pomembno) kategorijo izpustili.

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, primerjava med GS Adventure in KTMjem bi bila bolj ne mestu. Kaj pa HP2 vs LC8

JA HP2 vseakor bolj pade v to kategorijo.

Tudi GS Adventure bolj paše v razred V-stroma, KLV-ja, Varadera. Kozmetični popravki še ne naredijo transformacije v off road mašino. KTM je pač klasa zase in riniti GS-a nekam tu vmes je povsem nesmiselno, se je treba zavedati da ga je offroaderja naredila le propaganda BMW-ja in Touratecha, resničnost je žal drugačna. Če kdo ne verjame naj ga vzame na testno vožnjo pa ga poizkusi pognati po blatni ulaki ali kaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te dva motorja po moje sploh nista za primerjavo. BMW bi moral narest kakšnega malo bolj civiliziranega HP 2, mislim na sovoznikove tačke, sedež, malo več veterne zaščite itd, potem pa bi bila ta primerjava bolj enakovredna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW bi moral narest kakšnega malo bolj civiliziranega HP 2, mislim na sovoznikove tačke, sedež, malo več veterne zaščite itd, potem pa bi bila ta primerjava bolj enakovredna :)

Potem smo pa spet pri GS-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nebi primerjali?? Saj ne gre za test voznih lastnosti in udobja gre za iskanje pomanjkljivosti in napak na agregatu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Te dva motorja po moje sploh nista za primerjavo. BMW bi moral narest kakšnega malo bolj civiliziranega HP 2, mislim na sovoznikove tačke, sedež, malo več veterne zaščite itd, potem pa bi bila ta primerjava bolj enakovredna :)

Zame sta dva motorja povsem neprimerljiva in je prav blesavo, da ju vzporedno testiraš. LC 8 pač nima konkurence v svojem razredu, kar je za tistega ki kupuje motor takega kova žalostno. HP 2 pa je bolj primerliv z KTM jevo dvovaljno hard enduro zverino, ne pa z LC 8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HP2 mi je bil tako zelo všeč, da sem ga dobil za en vikend. Vozil sem se samo v soboto, v nedeljo se mi sploh ni več dalo, ker me je v soboto vse bolelo in sem izgubil vso voljo. Mogoče sem malo razvajen od moje bivše Evrope, samo ta motor je res bolj za v puščavo kot za na cesto ali kak slovenski off road.

V enem dnevu sem šel iz LJ proti KR Gori, tam malo v hrib, nato čez Italijo na Predil in nato na Mojstrovko, potem pa ob Soči proti Idriji in čez Kladje v LJ.

Da ne boste mislili, da sem ga gnal samo po cesti, pripenjam slikco.

post-333-1168720496_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!