Skoči na vsebino

supermoto tehnika


enduraš

Priporočene objave

no...hm...amm....sej ne vem ,če bi sploh prašu... kako točno se sploh vozi supermoto?

Ampak to ne mislm tega ,da boste rekl ,da napočez prletiš v ovinek in to je to.

Jz bi rad kakšne bolj natančne podatke... recimo kaj točno nardite pred ovnikom? Dve prestavi nižje in z občutkom spuščate sklopko? Ali držite sklopko in bremzate al oboje? TAKE stvari me zanimajo.

Menda se dost uporablja predna zavora...zakaj točno?

Sm pa slišu ,da ljudje neradi govorijo o svoji tehniki...pa vseen...a bi bil kdo tak car pa se mal opogumil? :OK:

(preiskal sm cel motosvet na temo supermoto je vedno je blo govora o motorjih al pa tekmah :( )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva tema ampak dvomim da se bo dal komu rezlagat.

Mene pa bl zanimajo skoki. Zmari me je zanimal kako krosisti v zraku zakrivijo kroslo. V prejsnjo sem to mal probaval na Brniku, sem balanco obracal v zraku ampak to motor samo zlomi. A ze na skoki mors zavijat, k to poj iz lastnih izkusenj vem da te obrne <_< . Sam poj ne znam nazaj poravnat. Upam, da ni prevec :topic: .

Ampak sej se pr supermotu tud skace :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem pa kdaj malo opazujem dirkače,kaj ujamem na ušesa,nekaj sem prebral v avtomagazinu,nekaj je pa tudi prakse:

okrog zaviranja ne vem čisto točno,ampak mislim da si do drsenja pomagajo z zavorami in ne s sklopko (ker nove sklopke so take,da jo lahko v trenutku spustis in ti ne blokira zadnjega kolesa).polno zaviranje na prednje kolo,z zadnjo lahko slajdaš če je to potrebno (zaprti ovinki). presedeš se na zunanjo stran sedeža in preneseš težo na zunanjo nogo in se z zunanjim kolenom nasloniš na motor,notranjo lahko stegneš naprej v ovinek.komolce čim bolj pokonci.

prid na kšno dirko pa opazuj,potem pa na najbližji parkiplac in se čimveč vozit.pa na začetku slajdanje odmisli,ker je težje kot zgleda :)

če sem kej narobe napisal,me popravite. drugač pa res ne bi blo nič narobe,če bi kakšen majster kej povedal!a vas res skrbi,da bo pol konkurenca prehuda :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa grozn hiter morš bit v ovinek, če ne pozabi....

Nardiš več slabga kot dobrga če nisi dovolj hiter!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja problem učenja slajdanja je, da težko probavaš postopoma. Brzina more bit zadost velika, pa prvo bremzo je treba pošten stisnt, da razbremeniš zadn konc, pa še v ovink ga je treba vršt. Drsenje kontroliraš z zadnjo bremzo, sklopka stisnjena (čist ali vsaj napol). Mašina ne sme preveč bremzat, ker ti zadn konc začne skakat. Zadn kolo seveda ne sme bit blokiran ampak se more vrtet! Najboljši trening za začetnika je še vedno makadam, potem pa čimbolj drseč asfalt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahaa....gumy...kako pa vržeš zadevo v ovinek? Al sm jz to narobe razumel in si mel v mislih samo to ,da se pač nagneš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja...to so levi ovinki...kaj pa desni? kako se kej znajdeš k nimaš noge na zadni bremzi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v desnih ovinkih brezaš na zadnjo! Res pa je bolj malo placa za nogo, tako da je desni škorenj po prstih že prece zdrsan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala GUMY za tele napotke :notworthy:

Zdej mam v glavi tok razdelano ,da gremo lohk trenirat... pol se bojo pa sigurno še vprašanja pojavla. Sam najprej morm SM feltne dobit :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala GUMY za tele napotke :notworthy:

Zdej mam v glavi tok razdelano ,da gremo lohk trenirat... pol se bojo pa sigurno še vprašanja pojavla. Sam najprej morm SM feltne dobit :(

Imam feltne za prodat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supermoto 125???? <_<

A lahko mal puvete, keri motorji so sploh to, ce sploh so. Jz sm mal gledu po netu in nism najdu nobenga :( . A lahko mal napisete keri motorji so to, ter kaj se najbolj splaca?

P.S. Brat od extrema. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal ste zasli :topic: :topic:

jes bi tut rd ksn strokovn komentar glede te tehnike prebrav ... z skutrjm mi gre uredu samo jes samo ornh obe bremze zahodm in gre pocez (to z stalkerjem izvajam, na dirkah se tak nacin vozne ne obnese) ... kva je pa tm k so se prestave pa sklopka pa nevem kaj je treba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal ste zasli :topic: :topic:

jes bi tut rd ksn strokovn komentar glede te tehnike prebrav ... z skutrjm mi gre uredu samo jes samo ornh obe bremze zahodm in gre pocez (to z stalkerjem izvajam, na dirkah se tak nacin vozne ne obnese) ... kva je pa tm k so se prestave pa sklopka pa nevem kaj je treba

tut kksne slikce kuko kej vm ratuje bi ble zazelene ...

post-14-1087742367.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supermoto 125???? <_<

A lahko mal puvete, keri motorji so sploh to, ce sploh so. Jz sm mal gledu po netu in nism najdu nobenga :( . A lahko mal napisete keri motorji so to, ter kaj se najbolj splaca?

P.S. Brat od extrema. :P

:topic: :topic: Govor je o supermoto tehniki...se pravi način, navodila, nasveti kako se vozi supermoto in ne o supermoto motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

beno sej ti gre kr dobr :yea2: ...jz ubistvu še nikol nism probu pridt na tak način v ovinek (ker mam pač krampe in bi me odneslo spredi). Edino kar sem naredu je blo to ,da sm kakšno prestavo nižje dal ,da je zadnji konec odneslo in potem napočez z gasom iz ovnika ven.

Torej...kaj točno se dogaja na spodnji sliki? Tip ma čisto stisnjeno sklopko, gas ne igra vloge, z zadnjo bremzo kontrolira drsenje... kaj pa prednja... je v takem nagibu še v uporabi? A ni že mal kriza?

post-291-1129795959_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje da z sprednjo zlajfa na polno ... in z tem tut razbremeni zadnje kolo in z tem povzroc da lahko z zadno se bl zdrsne. ce so gume ogrete ni krize ... jes full bremzam tut z prvo in ne samo z zadno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se s sprednjo bremza ,da se zadni konec razbremeni...a nis še vidu kako dirkačem v motoGP zadnji konec opleta pred ovinkom. Z zadnjo se pa glih tok bremza ,da odnese...guma se more vrtet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino kar sem naredu je blo to ,da sm kakšno prestavo nižje dal ,da je zadnji konec odneslo in potem napočez z gasom iz ovnika ven.

enduraš pomoje boš velik naredu če boš treniral po makedamu!poglej kva delajo letos krosisti v SM .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej se s sprednjo bremza ,da se zadni konec razbremeni...a nis še vidu kako dirkačem v motoGP zadnji konec opleta pred ovinkom. Z zadnjo se pa glih tok bremza ,da odnese...guma se more vrtet

ja sj tocn o tem govorim :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kycysymet nehi se frajerja delat pa rajš kej pametnega povej :devil: <_<

batzajla...ja sej vem...sam mene zanima kako se te stvari PRAVILNO izvaja...sej lohk neki po svoje delaš ,sam to ni to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kycysymet nehi se frajerja delat pa rajš kej pametnega povej  :devil:  <_<

batzajla...ja sej vem...sam mene zanima kako se te stvari PRAVILNO izvaja...sej lohk neki po svoje delaš ,sam to ni to

Nisem pilot, zato o temu ne vem kaj dosti povedat, slikco sem dal gor, ker se mi zdi, da se na njej lepo vidi slide tehniko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno obstaja več tehnik slajdanja pri supermotu. Kot pri avtomobilskem driftanju obstaja več tehnik (side, shift lock, brake drift...). pomembn pa je s katero tehniko si najhitrejši na stezi. :rolleyes:

Drugač pa je tukej dost od tega napisanga - če slučajn kdo zna češko :D :D

LINK1

LINK2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!