Skoči na vsebino

POKALNO TEKMOVANJE 2005


abn

Priporočene objave

Zbiramo vaša mnenja o organizaciji pokalnega tekmovanja v sklopu državnega prvenstva supermotard z vozili Tomos SM 125 4T in Tomos minimotart 4T.

OPIS VOZIL:

Supermotard 125 ima Yamahin agregat, 4T in 6speed, 11 kw (homologirana cestna verzija), prednje vilice usd 40 (sebac/marzzochi), zavore 300/radialne čeljusti spredaj, zadaj 260 (ajp/brembo), alu platišča 3,5 spredaj, 4,25 zadaj, izpušni sistem crm/akrapovič

Enduro 125 ima v primerjavi s supermotardom naslednje komponente: vilice usd 35, zavore 280/260, kolesa 18/21.

Minimotard 100 ccm, 4t in 4v, enobrzinski, zračno hlajen, racing verzija, marzzochi usd 35, zavore radialne, Formula 220/200, kolesa 12/12 alu.

Vsa vaša mnenja so dobrodošla. :yea1:

post-5292-1097082052_thumb.jpg

post-5292-1097082082_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em... ideja je zanimiva, samo če pogledamo stanje na naših dirkah in št. dirkačev - skor nesmiselno. Supermoto je ravn prav dirkačev ( ali pa še vedno premalo), minimoto se je nekako ustalil, novih pa tako ali tako ni...

Ne vem, ne me za jajca obest samo mislim, da pri nas to nebi imelo učinka. Če pa že, potem pa veliko sreče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja je v redu, samo če hočete, da bo stvar zaživela, bo moral Tomos krepko subvencionirati nakup mototrja, drugače se bosta na dirkah vozila dva ali trije, kot se je to že zgodilo s klaso SM 85ccm. Minimotard 100ccm po moje nima smisla, SM125 pa ima šanse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bo kaj organiziraga mogoce pridem vozt. Samo ce bo kes se za tomosa ker zdej bom mal zep spraznu za CRF-ko(450 supermoto). Aja pa se kako si razdelitev po klasah predstavljate?(starostno) :OK: Aja kar se pa opreme tice se pa pri Tomosu ne hecate (akrapovic, brembo...)

Popravljeno . Popravil Demolitionman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah ne vem... Kdo bo pa organizator? Tomos nas je mamreč s pomočjo zveze enkrat organizatorje fino nategnu. za kaj je šlo? Zaradi njih so eni moral iz enodnevnih dirk delat dvodnevne, na srečo pa smo mi Orjaki pol nardil enodnevno. Namreč Tomos je hotu klaso, na koncu pa ni blo iz njih nič. Da ne govorim o tem, da že v štartu ni blo nobenega govora o kakem denarju za organizatorje. Spomnim se sestanka voznikov na katerem nas je en funkcionar zveze takrat prepričeval, naj pomagamo Tomosu kot domači tovarni... Čista klobasa... Oni niso do zdej nič dal in mislim, da je čas da se začne s takimi zaslužkarji delat drugače... Konec koncev imajo oni od tega profit, v motociklizm pa ne bi vrnili niti tolarja... Ko jih jebe...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah ne vem... Kdo bo pa organizator? Tomos nas je mamreč s pomočjo zveze enkrat organizatorje fino nategnu. za kaj je šlo? Zaradi njih so eni moral iz enodnevnih dirk delat dvodnevne, na srečo pa smo mi Orjaki pol nardil enodnevno. Namreč Tomos je hotu klaso, na koncu pa ni blo iz njih nič. Da ne govorim o tem, da že v štartu ni blo nobenega govora o kakem denarju za organizatorje. Spomnim se sestanka voznikov na katerem nas je en funkcionar zveze takrat prepričeval, naj pomagamo Tomosu kot domači tovarni... Čista klobasa... Oni niso do zdej nič dal in mislim, da je čas da se začne s takimi zaslužkarji delat drugače... Konec koncev imajo oni od tega profit, v motociklizm pa ne bi vrnili niti tolarja... Ko jih jebe...

Pridem furat ce bojo oni motorje za dirko posodil. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm, da bi blo prav, da bi ti plačal še štartnino, pa še organizatorjem kej prispeval, da ne govorim, da bi lahko dal kej tud nam, ker nam bojo ukradli čas za vožnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor za SF

1. S tem bi omogočili novim voznikom z relativno nizkimi stroški dostop do tekmovanja s supermotardi 125 4T - starostno omejeno do 16 let.

2. Organizacijo bi prepustili društvu, katero nas bi prepričalo, da je dejansko sposobno primerno organizirati to tekmovanje.

3. razlog za propadel lanskoletni načrt v podobnem tekmovanju je zelo preprost: po opravljenih raziskavah je bilo razvidno, da je konkretno ta kategorija motošporta zelo slabo pokrita v vseh pogledih, tako tekmovalcev kot gledalcev, da o medijski pokritosti sploh ne govorilm. Vrstni red, ki sicer omogoča tekmovanja, pa je, kot verjetno veste g.SF, obraten. Najprej mediji in gledalci, da opravičite investicijo vašim sponsorjem. In če teh ni?... sicer pa me po vaših zadnjih treh besedah to žalostno dejstvo niti ne preseneča

4. ko se bo pojavil prvi tovarniški donator (v SLO) vseh vaših zahtev (motor, štarnina in prispevek organizatorja) mi postavite slednje pogoje. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm,da je motor za trg dost zanimiv in če hočjo dobro promocijo,so dirke prava zadeva,sam organizirat je treba kšno tako kot v kamniku (dost obiskovalcev) :OK: verjetno pa,da bojo mogl dirkačem mal pomagat,dat kšno nagrado (mogoč to,da zmagovalec obdrži motor :) )

pa za začetek ne vem,če se splača delat več razredov (125 je še najbolj zanimiv). kakšne pa bojo starostne omejitve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vseh monomarkah je potrebno motor in opremo sam kupiti, ponavadi, pa se dobi komplet v katerega spada tudi nekaj rezervnih delov po nižji ceni. Pri VOR monomarca dobijo prvi trije vsako dirko denarno nagrado, konec sezone pa dobi zmagovalec nov dirkalni motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja... kicecjemat kr povej temule stricu abnju da Vor svoje dirke sam plačuje ne pa, da jih nekomu obesi. Abn Tomos nej za svojo reklamo kak denar pokaže, pol bo pa z nami dirkal... Izjave v slogu mediji gledalci so češke če sami nč niste nardil za promocijo... Edin kr je blo je Matjaž Gaberšek prosil, naj vas vzamemo medse... Mi smo svoje naredil, vredni nismo bli pa tud tolk da bi nas obvestil, da ne morete nabrat tekmovalcev. In kdo je zdej tuki neresen?

Mogoče društva, ki so organizirala dvodnevne dirke in si s tem povelčala stroške?

Al pa mogoče vi v Tomosu, ker niste sposobni zavrtet 9 mestno številko na zvezo in povedat da z vašim pokalom ne bo nič in da naj se o tem obvesti organizatorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja ni slaba, kar poglejte kako je v nemčiji uspel MZ125 SM pokal .)

Edin kar je pr nas problem je število tekmovalcev,ki bi se udeležilo tega tekmovanja.

@Abn: mogoče,če bi povedal okvirno ceno takega dirkalnega motorja bi se lažje lahko zgovarjali koliko tekmovalcev lahko pričakujete .)

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne morete nabrat tekmovalcev.

ne morem verjet da bi bil to problem...naprimer v motokrosu je zihr kakšen mulc ki bi probal SM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je meni lani Pfeifer prikazal namere Tomosa, je zgledala zadeva kar zanimivo, cena celotne sezone dirkanja z motorjem, gumami ter vzdrževanjem naj bi stala okoli 500 / 600 čukov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj me zanima od kod bodo dirkači :? , meni se zdi da so večina že zasedeni, potem iz izkušenj vem da se dirkanje z motorji ki niso ne vem kako zmogljivi kmalu izrodi, tole so pa motorji, ki so v primerjavi z dirkalno pripravljenimi skuterji, prave igrače, pa še s skuterji tekmuje komaj kaj več dirkačev kot je prstov na eni roki, pa še to ne vsi redno, komu bo torej interesantno dirkati z motorji ki so v primejavi z skuterji pravi polži, odšteti bo pa najbrž treba nekaj za tak motor. Razen tega dirkanje stane, četudi ti nekdo motor šenka, spet isto, tisti ki s(m)o v to pripravljeni vlagati(zapravljati), že dirkajo, vsaj velika večina :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa da v vsem tem se skriva neka mala možnost uspeha:

1. nabrati je potrebno majhen krog ljudi iz vseh sektorjev - predstavnik dirkačev, tovarne, zveze organizatorja.

2. Ponudba bi morala obsega vse stroške tekmovanj v celoti, pridobiti proizvajalca gum, naftna družbo in pomožnosti še zavarovalnico. (Vem da je to težko, promil možnosti pa vseeno ostaja)

3. Vozniki: v poplavi vseh različnih popstarsov, novopečenih zvezd, avdicij, bi pa še za dirkače eno naredili.

ABN ali te poznam?

BTW zdaj pa na plano z nasprotnimi mnenji

Popravljeno . Popravil spidy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se čist strinjam, da je zadeva zanimiva vendar pa se bojo moral pri Tomosu oprat neresnosti iz preteklosti. To lahko dosežejo le z dejanji in ne samo z besedami kot pred leti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bi se dal motorje dobit v najem, in ce neb bla omejitev na 16 let, bi bil najverjetneje zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje bi bilo do 18 let ali celo 20. Če ne drugega šele pri 16 letih narediš izpit za 125ccm in s tem veliko mladih fantov in deklet se šele začenja podajati na motorje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če vam je namen pospeševanje prodaje teh motorjev, mislim da z dirkanjem ne bo šlo, raje namenite sredstva za marketing v širše dostopnih medijih. Slovenija je premajhna za reklamo s pomočjo dirk, ali pa se motim in se vsi mulci vozijo okoli z zipi?

Če zdaj odmislimo da bodo te dirke dale rezultat v povečani prodaji, potem je jasno da boste denar koristno vrgli stran za tehnično kulturo mladih, kar pa je tudi plemenit cilj.

Lahko pa vtaknete v tole SM kakšen 2T namesto 4T in naredite raketo potem pa bi mogoče šlo. Sicer pa, ali je trg 125 ccm sploh dovolj velik za te akrobacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lansko sezono sem se srečal z gospodom iz kopra in nam je razložu kako imajo namen uvesti pokal .Prvo je bilo rečeno koliko bo stvar aktualna in finančno ugodna. Kot drugo kako bojo imeli veliki boks z reklamami sponzorja. Sploh se pa niso izjasnili kaj bo imel organizator od sponzorja pokala.Vska stvar ki se reklamira je plačljiva pa čeprav enominutna reklama na radiju in nobeden organizator ni dobrodelna ustanova. Kar se pa kluba tiče pa ustanovite svoj klub,ki bo sposoben vodit marketing,organizacijo dirk in predstavitev monomark (slovenski moto klubi so volanterski ) in nimajo interesa povečevati prodajo monomarke skozi organizacijo dirk (zastonj).Izgleda da gospodje v tomosu ne vejo koliko znese finančno organiuzacija dirke ( samo osnovne zahteve brez reklamiranja in ostalih sprotnih stvari).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!