Skoči na vsebino

prometni zakon od 1.1.2005


rebel

kdo bo profitiral??  

197 članov je glasovalo

  1. 1. kdo bo profitiral??

    • podpiram
      25
    • nasprotujem
      159
    • mi je vseeno
      13


Priporočene objave

Po predpisih bomo že vozili,sam kaj ko eni že vozijo,kot bi sanjali :BUA: ,se strinjam z mistyem .) ,tudi te bi bilo treba kaznovati,od kar se govori o novem zakonu,rabim iz Litije v Ljubljano cca 15 min.več,kakor prej :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po predpisih bomo že vozili,sam kaj ko eni že vozijo,kot bi sanjali :BUA: ,se strinjam z mistyem .) ,tudi te bi bilo treba kaznovati,od kar se govori o novem zakonu,rabim iz Litije v Ljubljano cca 15 min.več,kakor prej :BUA:

in sigurno prideš bolj varno :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil omeniti....Novi zakon je navadna oslarija....Kazni so pa ze bile previsoke in visje ne bodo nic spremenile....

V Avstriji so kazni nizje, pa vsi vozijo bolj normalno (ali pa po predpisih, ce ze hocete)

ZAKAJ ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem se premagati, da ne bi napisal svojega mnenja, za katerega v naprej vem, da ga bodo nekateri popljuvali.

Zakoni obstajajo zato, da uredijo medsebojna razmerja med določenim krogom ljudi, ki bivajo na določenem prostoru, o nekem področju, kjer ima več oseb podobne interese. To je značilnost vsakega zakona in vsake države, sicer država ne more funkcionirati (namenoma sem izpustil bolj pravniško izražanje, če koga zanima si ga lahko prebere v strokovni literaturi).

Iz nekaterih postov na forumu sem razbral, da pri nekaterih velja prepričanje, da je država in njene institucije prisile (policija, sodišča, tožilstvo, inšpekcije … ) kriva takorekoč za vse. Kaj pa udeleženci v prometu, če že govorimo o tej temi?

Elementi cestnega prometa so cesta, vozilo in udeleženec (voznik). Vsi elementi vplivajo na varnost neposredno. Ne bom razpravljal o cestah in vozilih, pač pa o udeležencih.

Osebno sem prepričan, da je razmišljanje, saj nas samo »zajebavajo«, pa »kasirajo« in »polnijo proračun« kratkovidno in neodgovorno. Zakaj?

Vsak je v prvi vrsti sam odgovoren za svojo varnost v cestnem prometu. Ker pa se vozniki ne držimo predpisov (ki resnici na ljubo niso vedno povsem življenjski) in smo neodgovorni, bi brez pravil na cesti bil še bistveno večji »kaos«, kot je sedaj. Zastrašujoča zame so nekatera razmišljanja iz katerih se zrcali silna samopašnost njihovih avtorjev, ko vehementno razlagajo o svojih neumnostih na cesti (ala podiranje rekordov na cestah ipd). In če se jim kaj zgodi ali če morajo zaradi tega plačati kazen, pa v »jok in na drevo«. Poleg tega, pa od trenutka, ko so naredili vozniki izpit niso nikoli imeli v rokah zakona in potem vsepovprek sprašujejo neumnosti, ki bi jih morali vedeti in jih zanima samo, kako bi se izvlekli iz godlje, ki so si jo sami zakuhali, namesto da bi svoje dejanje skušali realno oceniti in se iz tega kaj naučiti.

Koliko od nas, ki imamo že dalj časa vozniško dovoljenje bi »iz prve položil » izpit? Mislim, da zelo malo. Večina se pomena prometnih znakov samo bledo spominja. Preverite na Maksijevi strani.

Kakšna je stopnja odgovornost voznika, ki razmišlja samo o tem, kako bo nekaznovano kršil predpise? Kakšna je stopnja odgovornost voznika, ki nikoli po tistem, ko je naredil izpit ni več prebral zakona in se mu samo »zdi« da ve kaj v njem piše? ……

In dokler vozniki ne bomo začeli razmišljati o tem, kaj pa lahko še jaz pripomorem k varnosti v cestnem prometu !!!!! , tako dolgo bo na cesti »kaos« in tako dolgo bo črna kronika takšna kot je. Žal.

Vsaka čast tistim posameznikom, ki si prizadevajo nekaj storiti, da bi se nekaj spremenilo.

Samo »cvilit« in »jokat« pa tako ali tako ne pomaga.

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej povem še jaz svoje mnenje.....nabavu si bom vzvod za dvig tablice pa bo. Čisto po pravic povem da se na morje res ne morem peljkati s povprečno hitrostjo 70 km po stari cesti(ker je veliko naselij) je povprečna verjetno še veliko nižja....po avtocesti je pa bedno....torej preostane riziko in vzvod.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen vzvod neki. Daš gor v Photoshopu narejeno tablico (z enga metra se ne opazi, da ni prava :D ) z eno neobstoječo številko, ustavljaš pa policajem itak ne. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahaha, pa saj to ne mores verjet, se mi zdi da je zakon sestavljal en kmet ki nima treh cistih in je sploh brez vozniskega izpita. Zdaj mi pa povejte, kaj je bolj nevarno za OSTALE udelezence v prometu: ce vi vozite 30km/h prevec po AC ali ce parkirate avto na POSPEŠEVALNEM pasu?! :blink: In potem pogledas kazni za eno in drugo... :kva2: :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strinjam se z gallusom, vendar bi dodal, da so poleg novih kazni predvidene še nekatere druge novosti, katere sicer ne vplivajo na tiste, ki imamo izpit lahko pa, če ga izgubimo. govora je o minimalno 40 urah vožnje pred izpitom (za avto). glede na to, da je cena med 4 in 5 jurjev po uri razumem to novost, ne kot neko temeljito pripravljanje na izpit ampak kot odiranje.

zakaj? ker bodo spet manj premožni prikrajšani. 160.000 do 200.000 samo za vožnje, da ne štejemo nakup avta z druge roke, ker si pač novega ne more vsak privoščit, še posebej mladi ne (200.000+) pa zavarovanje in tehnični... ne vem zakaj mora bit tako, edina logika je po moje ta, da se poskuša povečat prodajo novih vozil,s tem da se kupuje le novo in s tem varnejše vozilo in se odvrača manj premožne od lastnega prevoza, ki bi seveda bil starejši in s tem manj "varen"...rečmo da je to "morala" teh novosti, "VEČJA VARNOST ZA VAS DRAGE DRŽAVLJANKE IN POCENI DRŽAVLJANI" :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se lahko zgodi ce ponoc polcajem spizdis ko te hoce ustavit oziroma te z radarjem namerijo a zal daš po gasu, luc za talbco odkloplena, cestni motor ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strinjam se z gallusom, vendar bi dodal, da so poleg novih kazni predvidene še nekatere druge novosti, katere sicer ne vplivajo na tiste, ki imamo izpit lahko pa, če ga izgubimo. govora je o minimalno 40 urah vožnje pred izpitom (za avto). glede na to, da je cena med 4 in 5 jurjev po uri razumem to novost, ne kot neko temeljito pripravljanje na izpit ampak kot odiranje.

zakaj? ker bodo spet manj premožni prikrajšani. 160.000 do 200.000 samo za vožnje, da ne štejemo nakup avta z druge roke, ker si pač novega ne more vsak privoščit, še posebej mladi ne (200.000+) pa zavarovanje in tehnični... ne vem zakaj mora bit tako, edina logika je po moje ta, da se poskuša povečat prodajo novih vozil,s tem da se kupuje le novo in s tem varnejše vozilo in se odvrača manj premožne od lastnega prevoza, ki bi seveda bil starejši in s tem manj "varen"...rečmo da je to "morala" teh novosti, "VEČJA VARNOST ZA VAS DRAGE DRŽAVLJANKE IN POCENI DRŽAVLJANI"  :lol1:

Kje si pa to pobral. 40 ur bo tečaja CPP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

več kot 30 najmanj 120.000, 5 kazenskih točk in prepoved vožnje

več kot 40 najmanj 60.000, 5 kazenskih točk in prepoved vožnje

več kot 50 60.000, 5 kazenskih točk in prepoved vožnje

V čem je smisel prepovedi vožnje??? :? Za koliko časa je prepovedana? :hmm:

Verjetno bo spet podobno kot s prejšnjimi zakoni. Najprej veliko pizdenja. Prve pol leta se bodo vsi držali predpisov kot pijanec plota. Število smrtnih žrtev in nesreč pa se ne bo drastično zmanjšalo...

Se popolnoma strinjam! .)

prvo kot prvo bi bilo potrebno postaviti cestno signalizacijo bolj smiselno :grim

ponekod so prometni znaki tako brezsmiselno postavljemi da ti gre močno na :SS :SS :SS

kaj pa so naredili na cestni infrastrukturi ....

Točno tako! :OK:

Mi je pa jasno, da je državi lažje pobirati denar zase in nam prati možgane, da skrbijo za nas :SS , kot pa investirati v stvari, ki bi resnično pomagale nam - udeležencem v prometu.

Ja sej vecina smrkcov dela samo zato da se jim dvigne variabilni del place to pa pomen da se skrijes nakoncu ravnine v grm in cakas cakas..... :unsure:

:OK: Ne spremenim niti črke. :OK:

nehejte pizdit. pravilno je kar se gremo, oziroma kar se bomo sli in samo hvala novim predpisom, logicnim ali ne.

na eni strani se gremo za izboljsanje "varnostnih ograj" in ugotavljamo, da zivljenje pac nima cene, na drugi strani pa pizdite kako so previsoke kazni za prevelike hitrosti in preveliko promilov, ki prav tako ubijajo...

podpiram zakon.

Sploh ne veš, o čemu govorimo. :huh:

Ravno o tem, da naj raje poskrbijo za aktivno in pasivno varnost s celotno prometno infrastrukturo, ne pa da se ukvarjajo s kurativo (prekrških, ki so že storjeni). :BUA:

Večina bi raje plačala ob vsaki registraciji 50k več, če bi to resnično zmanjšalo število prometnih nesreč.

Nobena kazen ni previsoka!

Kdor nima denarja pač ne bo grešil, kdor ga ima, bo pač zavestno polnil proračun.

Kaj zdaj ni jasno ?

Povsem jasno je, da država polni proračun in nam pere mozak. :BUA:

Poznam ogromno ljudi, ki v prepričanju, da je za največjo varnost potrebno gledati na cesto in spremljati vse okoli sebe, ne gledajo ves čas na merilec hitrosti. Zaradi tega tudi večkrat prekoračijo hitrost povsem nenamerno in to le na delih ceste, ko to resnično naredi brez ogrožanja kogarkoli razen mušic, ki se limajo na vozilo. Na takih delih ceste je pa seveda za nekje skrit smrkec, ki take kršitelje kaznuje, ker so tako nevarni zaradi neverjetne hitrosti (65 km/h) lahko ubil tistega, ki ga tam sploh ni in ga nikoli ne bo. Povsem mi je jasno, zakaj so kazni tako visoke - da se bo proračun lahko povečal.

Strinjam se s tabo, da nobena kazen ni previsoka. :OK: Kazni naj bodo za prisilo k upoštevanju zakona. Zakon naj bo za dobro večine in naj skrbi za blagostanje družbe. Ko so temelji za zakon izpolnjeni, naj se napiše zakon in potem še kazni. Pod takim pogojem nobena kazen ni previsoka.

saj ni problem vozit po predpisih :grim pa probaj se držat omejitev in boš v parih minutah izgubil živce ko ti začnejo plezat po zadnjem odbijaču in trobit kot da bi prišel z marsa :SS kar pa je še najhuje pa za vsako ceno prehiteti pa čeprav v škarje :BUA:

tu je problem nobene strpnosti v prometu

Menim, da se da voziti po predpisih. Ni nemogoče, je pa izredno težko. Pa ne da sem divjak :grim . Omejitve so postavljene katastrofalno, večinoma povsem nesmiselno. Vsaj izven naselja. ....

Bom nadaljeval cel teden...........če preživim :OK: :OK: :OK:

Si še živ? :cry:

Zelo lepo je brati tele vaše izjave in kritiziranja.

Kaj ko bi se začeli pogovarjati, kaj narediti, da bi bili vsi zadovoljni in da ne bi prišel ta zakon v veljavo. .....

Začnimo debato! :OK:

V celoti podpiram zvišanje kazni, saj menim, da bodo z leti prinesle več reda na cestah.

Sam v tujini vozim veliko počasneje, pa ne zato, ker mi je pokrajina lepša....lahko si mislite zakaj.

Poglejte si kazni v Franciji recimo. Precej hitro si lahko privoziš polni penzion, pa ne v hotelu, da nou pomote.

Kaj ma to veze kok maš gnara???? SEJ KAZNI BODO SAMO ZA KRŠITELJE!!

Na žalost vseh udeležencev v prometu si popolnoma zgrešil. Povišanje kazni bo prineslo več reda le za nekaj mesecev. Z leti ga bo pa čedalje manj. Vsi dobro vemo, kako je bilo z dosedanjim zakonom. Kam pelje tako razmišljanje, kot ga ima naš zakonodajalec? :?

Jaz mislim, da se v tujini ne pelješ počasneje. Sem tudi jaz zelo veliko vozim po tujini (tudi Franciji), pa se vozim hitreje, kot pri nas. Razlika je le ta, da se tam vozim po omejitvah, v SLO pa kljub počasnejši vožnji in večji pozornosti na hitrost, velikokrat prekršim omejitev.

Ne mi rečt, da si tak svetnik, kot policist na POP TV. :SS

.... nisem plačal niti ene kazni policajem. Nobene! Ne za parkiranje, ne za hitrost, ništa, njente.. Pa ne zato, ker ne bi plačeval položnic. Enostavno ni bilo prekrška (oziroma, niso me nikol dobil). :OK: .....

Jaz bi te popravil: Enostavno te niso nikol dobil. :OK: Prekrške si pa zagotovo delal, pa če priznaš ali ne. Kolikokrat si npr. vklopil vse štiri utripalke, ko si vozil vzvratno? Naj še kakšno neumno pravilo omenim?......

Pozabil omeniti....Novi zakon je navadna oslarija....Kazni so pa ze bile previsoke in visje ne bodo nic spremenile....

V Avstriji so kazni nizje, pa vsi vozijo bolj normalno (ali pa po predpisih, ce ze hocete)

ZAKAJ ???

Vsi vemo zakaj. .) Zagotovo ne zaradi kazni. :BUA:

Ne morem se premagati, da ne bi napisal svojega mnenja, za katerega v naprej vem, da ga bodo nekateri popljuvali.

Zakoni obstajajo zato, da uredijo medsebojna razmerja med določenim krogom ljudi, ki bivajo na določenem prostoru, o nekem področju, kjer ima več oseb podobne interese. To je značilnost vsakega zakona in vsake države, sicer država ne more funkcionirati (namenoma sem izpustil bolj pravniško izražanje, če koga zanima si ga lahko prebere v strokovni literaturi).

Iz nekaterih postov na forumu sem razbral, da pri nekaterih velja prepričanje, da je država in njene institucije prisile (policija, sodišča, tožilstvo, inšpekcije … ) kriva takorekoč za vse. Kaj pa udeleženci v prometu, če že govorimo o tej temi?

Elementi cestnega prometa so cesta, vozilo in udeleženec (voznik). Vsi elementi vplivajo na varnost neposredno. Ne bom razpravljal o cestah in vozilih, pač pa o udeležencih....

Vsaka čast tistim posameznikom, ki si prizadevajo nekaj storiti, da bi se nekaj spremenilo.

Samo »cvilit« in »jokat« pa tako ali tako ne pomaga.

Gallus, Gallus, Gallus!

Glede zakona si napisal povsem pravilno. Ampak! :( Pri nas zakonodajalec upošteva zelo majhen krog ljudi in sploh ne upošteva podobnih interesov množice, katero ti zakoni zavezujejo. To je dobro razvidno iz različnih anket in iz tukajšnjih postov.

Jaz sem razbral iz postov, da je država kriva le za stvari, ki jih stori. Nisem videl konkretnega nerganja zoper stvari, ki jih država ni naredila za varnost v prometu :BUA: (razen kar se tiče varovalnih ograj). Torej država ni kriva za vse. Jaz menim, da je kriva za veliko stvari in nikakor za vse.

Seveda so krivi udeležanci v prometu. Ravno o tem se govori tukaj. Veliko je govora o policistih. Tudi oni so udeleženci v prometu.

Da te popravim: Elementi cestnega prometa so VVVO - voznik, vozilo, vozišče in okolje. Ja, tudi sneg vpliva na cestni promet. Če si usmerjen le k vozniku, kadar hočeš rešiti problem varnosti cestnega prometa, si na popolnoma napačni poti. Želiš reševati le četrtino (na silo). Poleg tega se je potrebno zavedati, da je le voznik nepredvidljiv. Vozilo je lahko izpravno in predvidljivo, vozišče pa je lahko zgrajeno pravilno in prilagojeno okolju. Mi lahko vplivamo na vozila, vozišče in voznike. Država je zapela pač za to, da bo vplivala največ na voznike, saj je to po razmišljanju zakonodajalcev istočasno način polnjenja proračuna. NAROBE!!! :SS Napačen je način vplivanja na voznike!!! Kje je tukaj ozaveščanje, izobraževanje, spodbujanje...... Nisem psiholog, da vi vedel vse metode, vem pa da je kaznovanje le ena izmed mnogih in ta je naši državi najljubša zaradi kasiranja. Zato menim, da jih boli kur** za nas. Ker vsak dan živimo v prometu in to že nekaj povsem samoumevnega, bi lahko uvedli kakšna izobraževanja že v šolah. Iz šol prihajajo bodoči vozniki, ki bodo že vzgojeni, kakorkoli že bodo, potem jih bodo pa na podlagi tega kaznovali in jim zaračunavali, kot to delajo nam. BRAVO!!! :BUA:

Ko bodo zakoni pisani v smeri, da bodo odgovorili na vprašanja, ki si jih zastavil, bom verjel, da je državi mar za nas, do takrat pa :SS Predpisov se držim in se jih bom držal v največji meri.

Resnično pa vsaka čast posameznikom, ki se trudijo spremeniti ta drek in nekaj naredijo namesto cviljenja in jokanja. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wacko: hja, novi ZVCP - prehudo, prehudo. Kazni so absolutno prevelike. Strinjam se s tem da jih je potrebno zvišati, ne pa na ta nivo, kot so. Upam, da se bo našel kakšen strokovnjak in predlagal zamrznitev omenjenega zakona do človeških sprememb le tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej je treba pomirit konje potem pa dobro premislit. Mislim, da smo vozniki sami krivi, da silimo državo k sprejemanju tako rigoroznih zakonov. Pa da ne začnem zopet z tem, kako po predpisih vozimo v tujini. ZAKAJ ? Zato ker smo na cesti v družbi z vozniki, ki so moralno veliko bolj osveščeni, ki imajo vozniško kulturo. Nisem eden tistih, ki cijazijo po cesti, vendar me te debate okoli spoštovanja zakonov že malo motijo. Zakon ni napisan zato, da se ga krši, temveč zato, da nam pomaga preživeti. Poskusimo se kdaj postavit v vlogo žrtve.

Sproščanje adrenalina vsekakor ne bo več tako pogost pojav na cestah v naselju, kar se mi zdi popolnoma prav, drugje pa dajmo pazit, da če že ogrožamo sebe, prizanesimo vsaj drugim. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lohk sam vprašam kdo je že spizdu polcajem k so ga hotl ustavt pa kako se mi je izšlo pol :)

ejga, a s'ti pulcaj :kva2:

drugače pa noben ne beži, vsi sam odzdravijo prijaznemu policistu nazaj :yea1: in peljejo dalje svojo pot :P

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sonce

Večina stvari, ki si jih napisal drži in se z njimi strinjam.

Še vedno sem prepričan, da zaradi splošnega »razmišljanja« nas voznikov v osnovi kratkoročno ni mogoče doseči pozitivnega efekta v cestnem prometu drugače, kot s predpisovanjem visokih kazni (žal večina razume samo ta jezik, pa še tu razmišlja samo o tem kako najti ovinek, da kljub zavestnem kršenju ne bo plačala kazni).

Predpostavljam, da poznaš nacionalni program o reševanju te problematike. Dejstvo je, da samo en segment skuša na tem področju nekaj narediti, vse ostalo, pa več ali manj stoji na svojem mestu.

Osebno sem trdno prepričan, da je red na slovenskih cestah mogoče narediti samo z dolgoročnimi ukrepi – vzgojo otrok in mladine od vrtcev, preko osnovnih šol, avto šol ….. in ne nazadnje preko družine (kjer se večina nas srečala prvič s prometom in pravili (beri: oče ki vozi svoje sinka v avtomobilu, pri tem pa so krivi vsi drugi za napake in prekrške, ki jih je on storil …. Posledica, sin si izoblikuje podobno mnenje, ki ga v večini primerov ni mogoče več spremeniti v času njegove aktivne udeležbe v prometu )) . Ampak za to je potrebno veliko denarja, volje in strokovnega znanja ter angažiranost izredno velikega kroga ljudi. Seveda, pa je ob tem pristopiti tudi k reševanju ostalih problemov, ki jih s seboj nosijo ostali elementi cestnega prometa.

In dalj, ko se zadeva odmika, dalj časa bomo v temi. Res je, da država posega samo ali pa predvsem po kratkoročnih ukrepih. Res je tudi, da imamo navadni smrtniki na to sorazmerno malo vpliva, pa še tam, kjer bi ga lahko imeli, se nam včasih »ne da« narediti nič. In psi lajajo, karavana gre dalje.

Je pa res, da smo vsi vozniki kršitelji predpisov vsak trenutek. Bistvena razlika pa je ali storiš prekršek namerno ali nenamerno. Osebno se bojim voznikov, ki prekrške delajo namerno, ker so pravila »kao« neumna, brezpotrebna, namenjena zgolj kasiranju ……..

Ko bo večina voznikov pričela razmišljati v konceptu "kaj pa jaz lahko naredim za varnost cestnega prometa" ..... bo mogoče slutiti napredek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo večina voznikov pričela razmišljati v konceptu "kaj pa jaz lahko naredim za varnost cestnega prometa" ..... bo mogoče slutiti napredek.

Do takrat pa lahko malo ponovite CPP: <Test CPP>

Pred parimi leti smo tudi vsi jamrali, ko so spremenili zakon, pa smo se kr navadli, se bomo pa še na novi zakon, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse države, po katerih se ozirate, da kako v njih spoštljivo vozijo, so šle skozi podobne faze, kot promet v naši državi.

Razlika je v tem, da se je promet, zaradi prej doseženega dovolj visokega blagostanja družbe, prej toliko zgostil, da je po naravni poti zadeve zahteval poostritev kazni, kot enega najmočnejših vzvodov delanja reda.

Tudi tam vozniki niso kar naenkrat sami od sebe postali disciplinirani in tudi tam ne vozijo čisto vsi prav povsod po predpisih in tudi tam se še vedno dogajajo prometne nesreče.

Posledica dejstva, da ima lahko skoraj vsakdo avto, ne zgolj vsaka peta družina v stolpnici, je pač uniformiranost prometa, ki poteka v obliki gostih kolon iz kraja v kraj.

Zato, počasi pozabite na prevažanje kot na obliko sprostitve in uresničevanja samega sebe in se preusmerite v kaj drugega.

Ali pa, bencin po 3000 tolarjev za liter, avta, najobičajnejšega klia pa ne za manj kot 10 milijonov tolarjev, in ceste bodo zopet tako prazne, kot so bile leta 1970.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, pa še jaz. Zakaj spet in ravno sedaj?

Ker sem PORKA MADONA včeraj dobil priporočeno policijsko novoletno čestitko s fotografijo mene in mopija v rit in priloženo položnico.

In ker sem krvav pod kožo, sem tipično slovensko odreagiral. Kako?

Najprej pizdakanje, takoj za tem pa razmišljanje, kako se bom naslednjič izognil tem zadevam. Ponavljam, izognil temu, da bi me radar lahko uspešno izmeril in ne kako bom odslej vozil po predpisih. Po glavi ti švigajo zamisli o nabavi jammerjev, preklopnih tablicah, folijah, nanosu svinjarije in seveda preračunavanje in primerjanje kazni, če in ko te dobe pri tej "goljufiji".

In ker se ne smatram ravno za najbolj butastega na tem koščku sveta (lahko se seveda motim), menim, da podobno razmišlja večina voznikov. In verjetno podobno razmišljajo tudi takrat ko pravim, da bi bilo potrebno postaviti opozorilne table o stacionarnih radarjih in urediti omejitve hitrosti v in pri naseljih na podoben način kot je to npr. v Avstriji. Potrebno bi bilo po pameti umiriti promet in ne samo kasirati.

In zato ponavljam, da je ta novi zakon SLAB!

In vlada sedaj misli, da bo s prisilo ukrotila voznike?! Presneto napačno razmišljanje. Dokler se policija boji pokazati na cesti in se le skriva za smetnjaki, ne bo zaleglo NIČ! Edino še pojačali bodo svoj slab ugled pri povprečnemu Slovencu. Potrebno bi bilo delovati opozorilno in preventivno, ne pa se s 6. (šestimi) avtomobili odpravljati preverjati vinjenost na cesto pred koncertom Verbotnove. Dva bi bila popolnoma dovolj. Zakaj 6 in od tega ena ekipa intervencijske ali karkoli že so tisti posebni fantje v modrem? Ker so se bali, da bi narod ponorel. To lepo pokaže miselnost vodilnih na policiji. Vsaj kar se Ljubljanske okolice tiče, kjer situacijo opazujem na cesti. Miselnost določenih krogov v policiji in politiki kaže tudi javno izraženo nasprotovanje npr. g. Čelika temu, da se motorizirana policija ukvarja s šolami varne vožnje. Tako javno izražanje sigurno pusti seme v glavah nekaterih, ki o prometu odločajo. Itd, itd, itd.

Skratka, uporaba samo represije in prelaganje preventive na pleča voznikov samih, ne more obroditi sadov! Izjavljanje, da se mora spremeniti miselnost voznikov (izjava iz vrha policije pri dnevniku pred meseci), obenem pa za to nič storiti je presneto pod nivojem.

Pišmeuhovski odnos do naše varnosti so pa vrli poslanci in vlada pokazali že, ko kljub nameravanemu niso znižali dovoljene stopnje alkohola v prometu. Pa je alkohol povzročitelj večine najhujših nesreč. Za njim se skriva tudi dobršen del previsokih hitrosti, ki je bolj popularna za prikazovanje v reklamnih spotih.

(VladaInPolicijaNePoznataNitiPravljiceOKorenčkuInPaliciPress)

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejga, a s'ti pulcaj  :kva2:

drugače pa noben ne beži, vsi sam odzdravijo prijaznemu policistu nazaj  :yea1: in peljejo dalje svojo pot  :P

od zdej naprej bom tudi js to prakticiru :grim Nekje sm slišu d je 40k če jim uideš :? kaj je res?

v glavnem, tisti radar detektorji al deflektorji al karkoliuničevalci so mi pej zmeri bol všeč :hmm:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!