Skoči na vsebino

Predelava enduro v supermoto


iggy

Priporočene objave

Pozdrav!

Moj kolega načrtuje nabavo enduro motorja (verjetno XT600 ali KLR650) in bi ga rad predelal v supermoto stil. Ima kdo izkušnje s tem ali kaj ve o tem (npr. kakšne "feltne" pašejo gor, primerne dimenzije, cene, na kaj je treba pazit itd.)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

Na nemskem lycos-u vtipkaj xt600e in ti bo med zadetki prikazalo tudi eno stran med katerimi so sm predelave xt-ja, vsaj meni je !

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zjutraj nisem imel več čase, kot za osnovno informacijo(otroci v šolo, priprava na delo v delavnici).

Soft endure (kamor spadata ta dva modela) so glede okvirja in vzmetenja precej povprečne zadeve, z namestitvijo širših nizkopresečnih gum se pa vse skupaj še poslabša, poleg tega se z namestitvijo sprednjega 17" kolesa precej podre geometrija.Rezultat = off road odpade, makadam samo pogojno, na asfaltu pa ni bistveno bolje, da ne rečem, da motor izgubi pri endurah sicer prijazno zgodnje in lahko nadzorovano zdrsavanje gum.Moje mnenje = look in asfalt - pogojno pozitivno, vse ostalo negativno, zraven pa še velik strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Moj kolega načrtuje nabavo enduro motorja (verjetno XT600 ali KLR650) in bi ga rad predelal v supermoto stil. Ima kdo izkušnje s tem ali kaj ve o tem (npr. kakšne "feltne" pašejo gor, primerne dimenzije, cene, na kaj je treba pazit itd.)?

Emm ... ni mi sicer jasno zakaj kupit najprej enduro in ga potem predelat, KTM ima supermoto modele, husaberg in husquarna tudi; ampak ok, kolega bo ze vedel

Sploh ne gre samo za kolesa, supermoto gume (sirse, gladke) imajo boljsi oprijem, potrebujes vecje diske. Kolega je na LC-4 hard enduro namontiral cestne gume, diske ima pa enake in se mu pregrevajo ce kaj prevec zavira na asflatu ...

Nekje na www.ktm.at imas spisek vseh delov (sicer jasno za KTM, pa vendar, da bos imel obcutek ...) ki jih potrebujes za spremembo iz hard endura v superomoto.

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst tud ne razumem zakaj predelat enduro?zakaj ne kupi kr supermoto?glede na to da sta to dva prou razlicna motorja,nuca tvoj prjatu skor cel supermoto v delih,razen motorja in okvirja.pa se pri motorju in okvirju bodo problemi,zakaj?motor za enduro ma drugacne prenose(menjalnik),saj je narjen za voznjo po terenu in cesti.kr se tice okvirja je fora ista,aerodinamika ni tako pomembna pr end.kot pr supermoto,vsaj jaz tako mislim.moje mnenje je da je taka predelava nesmiselna,razen ce ce tvoj prjatu prou iz veselja to nardit pole pa je to druga muzika!lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja, osnovna ideja cele zadeve je bila nekako takšna: Kupiš soft enduro motor (npr. XT ali KLR) z vzdržljivim in nezahtevnim motorjem, primeren tudi za malo daljše vožnje (lepo ohranjen rabljen primerek dobiš za dosti manj denarja kot npr. KTM ali Huso). Glede na to, da bo šlo bolj ali manj po asfaltu, si omisliš še cestne gume za boljšo lego in imaš (malo bolj potovalni) supermoto. Osebno sem mu zadevo sicer odsvetoval (stroški), ampak tip je pač nakurjen na supermoto look. Na tisto z diski nisem pomislil, na geometrijo okvirja pa tudi ne, saj kolikor vem delajo supermoto modele na istih okvirjih kot endure. Ima kdo kakšne izkušnje ali informacije, kako bi se tako predelan motor obnašal na cesti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

imam motor kawasaki 650 predelan v super moto!in mi je zanimivo to da se boljše prilagodi vožnji kot ostali motorji.pa me zanima kako je kateri posameznik zadovoljen z serijskim super moto motorjem.pa dodal sem vplinjac kateri mi je pri srcu in me razveseli.

post-6148-1108305133.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevod???? :hmm: Kako se motor prilagaja vožnji????? :hmm: Super da te uplinjač razveseljuje! :blink:

Daj malo smisla v svoje pisanje in mogoče ti bo kdo znal pomagati oz. deliti mnenje s tabo - saj to iščeš a ne? :winkiss:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vožnjo je super in sem vozil kar nekaj motorjev te katekorije pa se vidi razlika ned njimi.nova yamaha je super ktm ma pa preozko balanco.ok?ce kaj ne razumes povej hvala za opozorolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm tud jest ne razumem točno teme,a kawlna si v supermoto predelal,meni najbolj diši da bi ktm exc 520 predelal v supermoto,ker sem ful mahnjen na športne motorje pa še da bi lahko hard enduro vozil,ker lc4 ali pa sc se mi zdi že blj za samo cesto pa še pretežak se mi zdi za po gmajn,kva šele po kros progi..a je že kdo predelal excja ali pa imel exc supermoto,seveda pa ga nebi imel za na morje ali po avtocesti ampak za vragolije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@riderxxx - bom opisal da bo lažje, katerega kawasakija si predelal v supermoto (KLR, KLX, KX?), kaj vse si predelal, kako si motor prilagodil svojim potrebam oz. željam, kakšne uplinjače si namestil, zakaj, katera yamaha je OK in zakaj je OK, kateri KTM ima preozko belanco itd., ne opozarjam te, ker to ni moja naloga, pomagam ti da boš lažje komuniciral z drugimi uporabniki foruma.

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a imaš kakšno slikco nove honde :OK:

nimam nobebe slike, vem pa da jo eden ima, vozi tudi dirke suprmoto, zdi se mi fajn, ni visok, malo kg, fajn pikne,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predelal sem klr-ja letnik 2003.pri tem sem se malo poglobil v izpušni sistem ki je domače izdelave(karakteristile arowa).zamenjal kaihen uplinjač za mikunija hsr45 priporočilo vsek voznikov supermota,oz pregled karakteristik) zamenjava vzmetenja paioli.zamenjava krmila(ducati monster)seveda pa se zamenjava platišč(excel) potem je sledil design motorja.

barvanje-črna

druga maska

v izdelavi se air brush na masko

zamenjava zadnjega blatnika ter luč(ducati monster samo spodnji karbonski del)

to je pa bolj kot naj vse

zamenjava števcev instalacije(z 750) :alien1:

to je pa tud bolj kot ne vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@riderxxx - vse to si predelal in se nisi mislil pohvalit?! Človek božji take stvari pa ja lahko deliš z ostalimi, še fotko pripopaj v "galerija motociklov forumašev". Fajn vozi!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yo!slika pride kmalu mam se določene popravke.drugače bom pa povedal zakaj predelujemo soft endure v supermoto varjante.predelujemo jih za to da se spopades z neko željo po extra motorju ki ima določene prednosti ki jih serijski motorji nimajo.kateri pa je napisal da z predelavo podreš vozne lastnosti se krepko moti!zaprite se v garažo za en let pa bomo vidl kaj boste potem govoril.sam najprej se pozanimite glede določenih stvari ki so pomembne.srečno pri delu z upanjem da se boste kmalu vozili z unikatom! :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zelo dost dirkam z njim ker nism tisti nedeljski cofe rider. :alien1:

Na supermoto DP se še nismo srečali, ali se pač motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem predelal hard enduro Hondo CRM 250 R v supermoto. Pravzaprav jo uporabljam za off road in asfalt. Zamenjam le kolesa z zavornim diskom.

Pri vožnji po asfaltu se pozna premehko sprednje vzmetenje, ampak za sprostitev adrenalina je dovolj.

Platišča imam lita od Kawasakija 250. Zadnjo je bilo potrebno predelati, pri sprednji pa sem zamenjal le adapterje.

Predelujem tudi Yamaho FZR v streetfighterja, ampak vožnja s supermoto ali funbike motorjem je daleč bolj zanimiva, sploh po zavitih gorskih cestah.

Torej, razumem vsakega, ki hoče supermoto (saj je zadeva atraktivna). Prva faza je lahko tudi, da se na obstoječa platišča montira cestne gume (to precej uporabljajo v USA), druga faza je montaža litih platišč od cestnih (max 500 kubičnih) motorjev, seveda najbolj hude in tudi drage pa so kovinska široka platišča.

Slika je stara, saj sem zamenjal tudi sprednji blatnik, sedež, masko in gume.

post-1743-1108564817_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Thomas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič se ne motiš.nismo se srečal na dp ker s tem nocem dirkati saj razumes prevec lepotnih popravkov.imam pa drugi motor v izdelavi za to reč.kmalu se bomo srečali samo je še dosti dela glede motorja!saj veš ni dost časa za poliranje! .) drugače pa dozdravlam vse norce supermota spoloh pa unikatarje!!!lp :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!