riderxxx Objavljeno Februar 17, 2005 Opozori Objavljeno Februar 17, 2005 nastajanje air brusha :alien1:
D.J. Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 na tej sliki se bolj en qrc vidi dej prpopi sliko od kawlna, da se vidi celoto
gidl Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 yo....zaprite se v garažo za en let pa bomo vidl kaj boste potem govoril.sam najprej se pozanimite glede določenih stvari ki so pomembne.srečno pri delu z upanjem da se boste kmalu vozili z unikatom! :alien1: ← kaj pa če se za tri leta zaprem na dirkališče?? ps: evo ene Enduro predelave v SM... pa ni tko slab motor tud za kakšno zmagico...no...sj je bli DP 02 :grim
gidl Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 ...tkole se pol pelje k mal endurco predelaš v SM... :rolleyes:
simonsi Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 Če recimo daš 17" gumo namesto 21" a je potem potrebno še vilice zamenjat/podaljšat, ker drugače se kar dost geometrija spremeni.
riderxxx Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 :alien1: kakšen se vam pa zdi ta mašine
jhribar1 Objavljeno Februar 19, 2005 Opozori Objavljeno Februar 19, 2005 Če recimo daš 17" gumo namesto 21" a je potem potrebno še vilice zamenjat/podaljšat, ker drugače se kar dost geometrija spremeni. ← to tud mene zanima.recmo da bi exc 520 predelu v SM,a je za nas rekreativce dovolj da stršaš amortizerje pa daš sm feltne gor,ker eni pravjo da ni fajn ker je zadnj amortizer direktno vpet v vilice,a se da preživeti :D
riderxxx Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 lej če se maš rad boš zamenju tudi vilice ter zadnje vzmetenje.ker drugač skleca kot koza! :alien1:
Fabo Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 kaj?? a sklece dela :? ← Ne to se tko rece skleca...
GUMY Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 to tud mene zanima.recmo da bi exc 520 predelu v SM,a je za nas rekreativce dovolj da stršaš amortizerje pa daš sm feltne gor,ker eni pravjo da ni fajn ker je zadnj amortizer direktno vpet v vilice,a se da preživeti :D ← Ma čist v redu bo to. Jaz sem dirkal s popolnoma serijskim enduro motorjem, na katerega sem samo zmontiral SM feltne pa nastavil (nič predelal) vzmetenje, pa nisem bil na dirkah niti zadnji, niti edini s takim motorjem.
jhribar1 Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 no gumy to mi deli,to sem hotel slišat :OK:
simonsi Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Pa a ni potem motor mal bol naprej nagnjen? Pa da to vpliva na vozne lastnosti?
kp-kp Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Posledično manjši kot vilic, kar je boljše za ostre, zaprte ovinke (supermoto). .)
Thomas Objavljeno Februar 21, 2005 Opozori Objavljeno Februar 21, 2005 Tako je Gummy, zelo dobro si se peljal za serijski motor. Jaz sem tud samo feltne zamenjal, še vzmetenja nisem nastavljal, pa se za navadne smrtnike čisto dobro pelje. Gidl - tvoje predelave ne štejejo, ker maš s.p. :D .
mako4 Objavljeno November 2, 2006 Opozori Objavljeno November 2, 2006 (popravljeno) a tolahko na vsakem cross motorju das gor supermoto felne pol pa po gasu :OK: ? Jas mam namen kupit yamaho ki ima prednje vilice SOLVO in tazadni amortizer, pa braking disk... Popravljeno November 2, 2006. Popravil mako4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se