BINCA Objavljeno December 10, 2004 Opozori Objavljeno December 10, 2004 Lepa zadevica za pogledat .) link Bo kaj iz tega :?
Jure007 Objavljeno December 10, 2004 Opozori Objavljeno December 10, 2004 Sam je res lepa :OK: Še Eddie Lawson je navdušen :D
kađiva Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 Tole je pa huda zverina :kva2: s še hujšim zvokom :kva2: sam vprašanje kdaj se bodo pojavil na MotoGP-ju, mogoče pa v Laguni Seci to sezono :naughty: lp cagiva
Godspeed Objavljeno December 14, 2004 Opozori Objavljeno December 14, 2004 Kako se pa to izgovori? ČIŽ? :hmm:
Fabo Objavljeno December 14, 2004 Opozori Objavljeno December 14, 2004 Glede na to da je motor iz USA ma pa precej češko ime...
SF Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Ja.. . sam une salame od rorov so pa čist ameriške... :OK:
Schmid87 Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 pred kratkim sem gledal dokumentarec o tem na discovery :) (sem si moral naštimat opomnik da neb zamudu) :P vozil ga je pa McWilliams. a kdo ve kako kaj napredujejo? :) tam niso nič kaj posebnega povedali.
Furioso Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Eh, to se že nekaj (4-5) let vleče. Se mi vedno bolj zdi, da iz te moke ne bo kruha...
Cartman Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Prebere se nekako "motozis", motoSi ga je obdelal kar nekaj časa nazaj...opisane so bile zelo visoke ambicije, rezultatov pa nikjer ne zasledim . . . .
Zok Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Spet ena krava ameriška, ded je po rodu ceh. masina je pa po koreninah suzukijeva, le da ima zasnovo totalno spremenjeno. motorna gred dveh batov se suce v eno stran, gred drugih dveh batov pa v drugo smer, tako se iznicijo momenti ob naglem spreminjanju obratov, kar je (baje) velik plus...
_Fingi_ Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Mašina pri temu motorju ni postavljena prečno, tako kot navadno pri motorjih, temveč vzporedno z motorjem. To, plus to, da se dve gredi vrtita v eno smer, dve pa v drugo, naj bi zmanjšalo oz. skoraj izničilo giroskopski efekt motorja... Majo pa zanimive rešitve, kot sem zasledil, naj bi okvir imel tudi nalogo airboxa.
simonsi Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Sem gledal dokumentarec na discoveryu. Zanimivo, ampak žal imajo obupno nezanesljiv agregat.
Kosho Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 performance: Weight Less than 350lbs (158 kg) (replica: less than 375lbs) HP 220+ hp @ 15,000rpm (replica: 200+ hp @ 15,000rpm) Torque 80+ ft/lbs (108+ N.m) (replica: torque subject to change) Max RPM 16,000
600rrc Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 performance: Weight Less than 350lbs (158 kg) (replica: less than 375lbs) HP 220+ hp @ 15,000rpm (replica: 200+ hp @ 15,000rpm) Torque 80+ ft/lbs (108+ N.m) (replica: torque subject to change) Max RPM 16,000 Ameriške mokre sanje
Kosho Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 ti podatki so navedeni na njihovi spletni strani
Dolenc™ Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Ma sej motor ma neki inovativnih rešitev, no precej. In kdor je gledu dokumentarc, so vsi šoferji bli zelo navdušeni. Samo časi pa niso bili dovolj dobri za v motogp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se