Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


kOdEbLuE

Priporočene objave

ok eno vprašanje mam za vse tiste k ste d(i)rkači... dobr pač vsak ma rad precej konjev pod sabo... ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM k me res boli k folk natolcuje kolk majo prešvoh motor pa premal konj pa bla bla bla bla bla... vsi osli k vam ne zadošča 110 konj si kupte šajtrgo, najdite si en fajn dolg klanec (pomožnosti z ovinki) in se razkantejte tam z minimalnimi stroški

u glavnem vsi tisti ki se čutite prizadete zarad tega posta mi prosm razložte in razjasnte... btw vozu sm vespo px200, shadow750, f650, cbr600f '89, yzf600 98, cbr600rr'03, :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok eno vprašanje mam za vse tiste k ste d(i)rkači... dobr pač vsak ma rad precej konjev pod sabo... ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM k me res boli k folk natolcuje kolk majo prešvoh motor pa premal konj pa bla bla bla bla bla... vsi osli k vam ne zadošča 110 konj si kupte šajtrgo, najdite si en fajn dolg klanec (pomožnosti z ovinki) in se razkantejte tam z minimalnimi stroški

u glavnem vsi tisti ki se čutite prizadete zarad tega posta mi prosm razložte in razjasnte... btw vozu sm vespo px200, shadow750, f650, cbr600f '89, yzf600 98, cbr600rr'03,  :SS

O pa je velika razlika med 110 konji in 140 konji .)

Samo moraš vsaj eno sezono prevozit na nekem motorju pa potem lahko govoriš o razlikah .)

npr. očitna razlika je med mojo cbro900 l.95 ki ima 124 konj na papirju al pa od metalbike-a cbra900 l.01 ki ima na papirju okol 150 konj

Že v pospešku me zadej pusti, največ razlika je pa recimo na Ridah, ko njegovo kr izstreli ven iz ovinka :kva2: medtem ko mojo ne tako kot njegovo :(

ampak še zmer je 124 konj kr dovolj zaenkrat, sigurno ma pa vsak željo po močnejšem motorju, no vsaj jaz jo imam :D

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O pa je velika razlika med 110 konji in 140 konji  .)

Samo moraš vsaj eno sezono prevozit na nekem motorju pa potem lahko govoriš o razlikah .)

npr. očitna razlika je med mojo cbro900 l.95 ki ima 124 konj na papirju al pa od metalbike-a cbra900 l.01 ki ima na papirju okol 150 konj

Že v pospešku me zadej pusti, največ razlika je pa recimo na Ridah, ko njegovo kr izstreli ven iz ovinka  :kva2:  medtem ko mojo ne tako kot njegovo :(

ampak še zmer je 124 konj kr dovolj zaenkrat, sigurno ma pa vsak željo po močnejšem motorju, no vsaj jaz jo imam :D

lp cagiva

to da te pusti zadej pri pospešku mi je jasn valda... kar me pa dejansko zanima je pa razlaga kolk je važno pri pospešku do 100 3,6 al pa 4,2 sekunde, pa še to vprašanje bi postavu kolk ljudi tuki al pa vsaj njihovih znancev je recmo sprobal dejanski pospešek recmo r1 al pa firebladeja tanouga al pa vsaj 600rr k ma 70 konj manj, pol pa še kar se končnih histrosti tiče na kateri cesti pri nas se voziš lahk 300 ali več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še to vprašanje bi postavu kolk ljudi tuki al pa vsaj njihovih znancev je recmo sprobal dejanski pospešek recmo r1

Jaz sem sprobal pospeške,pri R1,to je s 1 prestavo,pri 600ccm,moreš šaltati v drugo,do samih 100kmh,ni velike razlike,pojavi se kasneje nad 150kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sprobal pospeške,pri R1,to je s 1 prestavo,pri 600ccm,moreš šaltati v drugo,do samih 100kmh,ni velike razlike,pojavi se kasneje nad 150kmh

lej tud to mi je jasno... ampak kar bi dejansko res hotu vedt kolk ti pomen sekunda gor al dol... pa 10 km/h gor al dol... mislm kolk ti DEJANSKO pomen to, pa ne mi napisat da če maš pa 150KM namest 130 pol pa lahk nabrišeš sosedovega mulca za 20m na kilometer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak kar bi dejansko res hotu vedt kolk ti pomen sekunda gor al dol

Poglej,ni razlike 1 sek.,ampak manj,jaz sem hotel kupiti 1000 aka,pa honda je umirjena,kavasaki je raketa-mi kot motor ni všeč,yamaha je nekje vmes in motor je lep,tako da nakup ni bil vprašljiv

PS:to je samo v glavi človeka več je boljš je,pa tudi ,če ne izkoristiš

Popravljeno . Popravil SLEPEC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej,ni razlike 1 sek.,ampak manj,jaz sem hotel kupiti 1000 aka,pa honda je umirjena,kavasaki je raketa-mi kot motor ni všeč,yamaha je nekje vmes in motor je lep,tako da nakup ni bil vprašljiv

PS:to je samo v glavi človeka več je boljš je,pa tudi ,če ne izkoristiš

dobr pol se pač moj post ni nate nanašu k si pač kupu motor k ti je bil bol všeč... jst govorim o ''junakih'' ki razlagajo kolk majo premal konj ipd...jst vem da je razlika, vem kakšna je razlika, vem da je fajn k naviješ da motor skoči... tuki mene res samo zanima kako je lahk tista manj kt sekunda pr pospešku pomembna izven dirkališča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tuki mene res samo zanima kako je lahk tista manj kt sekunda pr pospešku pomembna izven dirkališča

NIČ NI POMEMBNA,ko vidiš da te en na 600,scat pelje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej ni fora v tej sekundi al pa še manj, fora je v temu da smo Slovenci taki, da hočmo met več kot ostali,no najbrž nismo sam slovenci taki :)

Pa itak ti si čoperist, ti lahko drugač razložim. To se mi zdi isto kt da bi reku, da je isti drek al maš shadow 600 k ma 39 konj če se ne motim, al pa shadow 750 k ma ca. 45 konj .) Pa ne boš reku da se tistih par konj nč ne pozna, isto je pr cestakih, pa tud sej motorja ne kupiš zato ker res dobr leti in je najmočnejši, vsaj nekateri ga kupimo zato ker nam je všeč. Jaz bi komot lahko kupu kakšnga druzga japonca teh let ( l.95 ) ,ker so vsi ostali močnejši od cbr900 in bol letijo, sam ga nisem,zato ker mi je ta motor všeč .)

Ljudje se radi primerjamo in sigurno vsak hoče bit "boljši" od nasprotnika :)

je pa dejstvo,da te cestake znajo res izkoristit samo dirkači in noben drug.

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej ni fora v tej sekundi al pa še manj, fora je v temu da smo Slovenci taki, da hočmo met več kot ostali,no najbrž nismo sam slovenci taki :)

Pa itak ti si čoperist, ti lahko drugač razložim. To se mi zdi isto kt da bi reku, da je isti drek al maš shadow 600 k ma 39 konj če se ne motim, al pa shadow 750 k ma ca. 45 konj .)  Pa ne boš reku da se tistih par konj nč ne pozna, isto je pr cestakih, pa tud sej motorja ne kupiš zato ker res dobr leti in je najmočnejši, vsaj nekateri ga kupimo zato ker nam je všeč. Jaz bi komot lahko kupu kakšnga druzga japonca teh let ( l.95 ) ,ker so vsi ostali močnejši od cbr900 in bol letijo, sam ga nisem,zato ker mi je ta motor všeč .)

Ljudje se radi primerjamo in sigurno vsak hoče bit "boljši" od nasprotnika :)

je pa dejstvo,da te cestake znajo res izkoristit samo dirkači in noben drug.

lp cagiva

evo lej to sm hotu dokazat... in sicer da tisti k razlagajo da majo premal konj, u bistvu razlagajo da majo prekratkega t... sej sm že u prvem postu napisu da je vsem fajn da majo mal več konj... in tud men bi blo fajn mal več konj met... ampak morš pa priznat da se razlika bol pozna pri motorjih z mal konjskih moči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najbrž se res bl poznajo konji pr motorjih z manjšo močjo.

Sam ti pa povem,da tud jaz si včasih želim da bi mel kakšno ta novo cbr1000 al pa ninjo 10 , zato da bi vidu kakšen je filing k te motor hoče z balance dol utrgat, ker pr moji tega ni :(

nasploh pa ni fore v konjih, kdor se zna dobr vozt lahko tud z motorjem ki ma več kt pol konj manj od ostalih pele hitrej, tko da ni vse v konjih in pospeških .)

sicer pa mislim da je že bla enkrat podobna debata nek na forumu :hmm:

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RABIM NEKAJ VEČ INFORMACIJ (NE TEHNIČNIH) O YAMAHA TT 600 RE, O VOŽNJI, PRAKTIČNE IZKUŠNJE, PROBLEMI. SEM ZAČETNIK, IMAM PA NEKAK ŽELJO, DA BI GA KUPIL. SEM ŽE VPRAŠEVAL V LOČENI TEMI, PA MI JE JO EN DOL ZAPRL.

HVALA ZA ODGOVOR.

BEGINER

samo zate:

hint 1

hint 2

kolikor mi je znano se TT in TTR razlikujeta v nekaj detajlih. drugic uporabi iskalnik. hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno imam raje polno kapo navora v nizjih obratih kot nevem koliko konjev...posebej mi niso vsec 600-tke :BUA: , ki imajo max. navor v ful visokih obratih, v nizjih je pa moc ravno tako kot bi vozil tomosa BT50.

Mi je npr. vsec GSX 1400: 78 kW / 6.800 min-1 , 126 Nm / 5.000 min-1 . To je to, pa se rahel tuning in si car!!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@kOdEbLuE - Človek si je lepo odprl temo <_< , v njej v prvem postu postavil vprašanje na katerega si je odgovoril v istem postu in potem 5 postov čakal na potrditev svojega mišljenja..... :blink: :? , jalovo početje! :huh: Ne sprašuj stvari ki jih nočeš slišat oz. razumet. Vozil dobrih 140KM zdaj vozim slabih 110KM - moči je premalo - it's so simple! Tudi sam si vozil vedno močnejše motorje. :doze:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno premalo ce ne znas pelat....tko kot ni "moški ponos" nikoli dovolj dolg, če tehnika ni izpiljena :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vidika potovalnih endur:

Več moči in večji navor pomeni enostavno manj zajebavanja pri raznem prehitevanju s sopotnico in polno naloženim motorjem, sam potegneš gas in gremo. Posledično to tudi pomeni da imaš manj prestavljanja ne pa da tisti bogi "šalthebel" brcaš gor in dol kot da bi bil plačan od tega. Eko to so moji razlogi zakaj močnejši motor. Imel sem prej KLE-ja s 50KM sedaj vozim varo ki jih ima blizu 100, če Honda naredi Varo ki jih bo imela 150 jo kupim.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v običajni cestni reallife praksi največja moč pride do izraza SAMO za končno hitrost !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej tud to mi je jasno... ampak kar bi dejansko res hotu vedt kolk ti pomen sekunda gor al dol... pa 10 km/h gor al dol... mislm kolk ti DEJANSKO pomen to, pa ne mi napisat da če maš pa 150KM namest 130 pol pa lahk nabrišeš sosedovega mulca za 20m na kilometer

razen na dirkaliscu sami casi niso tolk pomembni. pomembni so obcutki med voznjo (zato mam js raj brutalneze ko pa neke ful uglajene, d mors na stevc pogledat kok hitr se peles). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorja še nisem kupoval le zaradi podatka konjskih sil...bolj pomembni so drugi podatki...bi pa lagal če bi rekel, da mi podatek o "konjih" motorja ne pomeni nič...

dejstvo je tudi da ko kupiš motor se ti zdi oh in sploh, ko prevoziš z njim 15.000 km pa se naveličaš...ne motorja, ampak načina vožnje...ki je pogojen s tehničnimi podatki, tudi konjskimi silami....

torej ponavadi konjske sile zvišuješ...dokler ne ugotoviš kaj ti bolj ugaja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeeeee nevem če bo ti lahko razložil tako da boš razumel ker vidim da še nisi vozil resnično kakšne zverine.

torej priznajmo si, da gre pri taki vožnji za adrenalin in to je zelo relativna stvar ker to kar nekaterim povzroči divje izločanje adrenalina in skoraj infarkt, nekaterim povzroči le rahlo povišan puls. lep primer je naprimer bungi ali plezanje. nekdo bo že pri skoku z bungijem skoraj umrl in potem še celo življenje razlagal o tej svoji "avanturi", nekomu to nebo nič razen male zabave in sploh nič strašnega. isto je z plezanjem npr. v bohinju pod skalco do 20-30 metrov višine. za ene totalna avantura, za druge "booooooooooring" :? .

razlika med 110 KM in 140 ali celo več KM je ogrooooooomna. ena stvar je max končna hitrost (OK če nimaš ravno curi FZ6), ki je lahko 20 km/h takoj, še bolj pomembna stvar pa je POSPEŠEK!!!!!!!! ni lepšega kot lepo odpeljati ovinek in odpret gas do konca, čutit da motor pod tabo nori, da ga hoče raznest, da kolo sili v zrak ti pa vse to obvladuješ. takrat je feeling in takrat pumpa adrenalin. marsikdo niti pri 110 KM ne bo upal odpreti gasa do konca ker bo že prej dobil svojo dozo, nekateri pa bodo kmalu pogrešali več ker se navadiš 110 KM in ti ni isti feeling več. to je kot droga, z časom moreš povečevati dozo, da dosežeš isti efekt.

glede na vse motorje, ki sem jih vozil mislim (vem - preizkušeno), da bi mi trenutno zadoščalo okoli 130 km pri dvovaljniku (recimo 2004 aprilia Mille R ali factory :wub: ) ali 140-150 KM pri tro- ali štirivaljniku.

za primer ti lahko dam, da sem bil popolnoma zadovoljen z 128 (mislim) KM na mille R 2002, dokler se nisem presedel na Kawo ZX-12R (2002) z kompletom akrapovič (baje blizu 200 KM), po tem se mi je zdela mille "prešvoh" :hmm: :huh: nekaj dni pozneje sem probal še R1 (2002) z akrapotom zadeva leti kot šus ampak ninja 12 je pa klasa za sebe! :notworthy:

lahko rečeš da sem nor, lahko rečeš da imam malega :devil: ali karkoli, te pa povabim na kakšno plezanje poleti ali v slape zdaj pozimi ali na skakanje z padalom in preverima kdo ima kakšno toleranco na adrenalin. verjetno se bom še dolgočasil ko bo tebi dogajanje že več kot dovolj adrenalinsko. imam pač zgleda visok prag, od nekdaj sem že adrenalinsko odvisen in zato saj zase lahko trdim, da RABIM vsaj 140 KM :D . edina žalost je, da trenutno še ne premorem primernega motorja zase (73 KM) kar me vedno znova nervira, ampak se bo tudi to kmalu spremenilo :P

vsakemu svoje, sam sem imel čoperja pa me ne spraviš več na njega, čeprav je bila tudi z njim vožnja adrenalinska, sploh pri polaganju ali zaviranju zaradi kurčeve konstrukcije motorja in katastrofalnih zavor, ki jih imajo te motorji. imam pa že rajši par KM več in adrenalin na račun tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ni lepšega kot lepo odpeljati ovinek in odpret gas do konca, čutit da motor pod tabo nori, da ga hoče raznest, da kolo sili v zrak ti pa vse to obvladuješ. ...

Dodal bom samo še občutek notranjih organov, ki ti jih premakne v utrobi in .... :yea2: :xx:

Ma ne sej debata je čist mim, ampak dejstvo ostaja 100+ KM drugače potegne iz ovinka, drug občutek vožnje, .... kot npr 50-60 KM, ... isto je verjetno pri 150 KM ali pri 180 KM povsem druga zgodba.

Stvar ni v tem kakšno je številčno stanje konjenice, temveč kakšen feeling pri vožnji hočeš.

Bil čoperist, bil križanec, ... no ja pristal na najboljšem kar ponuja naked segment (za moje pojme da ne bo pomote), ... ravno prav konjev in več kot preveč navora, ... kombinacija da te kap ko potegneš iz ovinka. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM ...bla bla bla bla bla... vsi osli k vam ne zadošča 110 konj si kupte šajtrgo, najdite si en fajn dolg klanec ...

Jaz bi z veseljem imel preko 200 ps na kolesu zadaj, na kaksnem GSXR 1000, Razlika je pa vec kot ocitna! Kaksna?...priporocam ti ogled filma Ghostrider.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok eno vprašanje mam za vse tiste k ste d(i)rkači... dobr pač vsak ma rad precej konjev pod sabo... ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM k me res boli k folk natolcuje kolk majo prešvoh motor pa premal konj pa bla bla bla bla bla... vsi osli k vam ne zadošča 110 konj si kupte šajtrgo, najdite si en fajn dolg klanec (pomožnosti z ovinki) in se razkantejte tam z minimalnimi stroški

u glavnem vsi tisti ki se čutite prizadete zarad tega posta mi prosm razložte in razjasnte... btw vozu sm vespo px200, shadow750, f650, cbr600f '89, yzf600 98, cbr600rr'03,  :SS

razlika od 110 do 140 je natančno 30 konjev :) in seveda nekaj šuškov v tistem trenutku, ko motor kupuješ in ko ga prodajaš ... ter emocije ...

če se tebi ne zdi smiselno, tudi prav .. .zato pa imaš bogato ponudbo 600-kubičnikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!