Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


Priporočene objave

Objavljeno
lej tud to mi je jasno... ampak kar bi dejansko res hotu vedt kolk ti pomen sekunda gor al dol... pa 10 km/h gor al dol... mislm kolk ti DEJANSKO pomen to, pa ne mi napisat da če maš pa 150KM namest 130 pol pa lahk nabrišeš sosedovega mulca za 20m na kilometer

hej, vsak ima svoje prioritete in mu določena stvar pač nekaj pomeni ... če tebi ne pomeni, še ni nujno, da tudi drugim ne ...

in ne gre za to, da bi mogu nekoga nabrisat ... gre za filing, ki ti ga da motor ... katergakoli si že izbereš.

vprašanje je podobno, kot če bi vprašal, a boljše seksajo dolgolase blondinke ali kratkolase rdečelaske, ali skodrane črnojke ... vsak ima svoje želje in potrebe ...

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj veliko konjev? :hmm:

Da skompenziraš kratkega tiča! :xx:

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

rad bi videl junaka, ki skozi ovinke spravi polnih 150 konj....

ja, avtocesta pa ravnina....ampak ožet zna vsak s tega foruma a ne??

Objavljeno
rad bi videl junaka, ki skozi ovinke spravi polnih 150 konj....

ja, avtocesta pa ravnina....ampak ožet zna vsak s tega foruma a ne??

hmmmm mogoče ne obvladam vožnje ampak ČEZ OVINEK niti 100 KM ni pametno na polno spravljat, se mi zdi da bi znala guma zdrsnit (no razen če slidaš ko kak rossi & Co., ampak priznam to ne znam) :devil: . torej preberi še enkrat moj post - čez ovinek koliko hitro pač gre (jasno tudi glede na podlago) in potem iz ovinka ven GASSSSSAAAAAAA!!!! in tu se pozna 30 KM več. samo za ovinke pa priporočam GP 2T 125 ali 250 ccm .) - so presneto hitri, ampak KM pa nimajo toliko.

Objavljeno
rad bi videl junaka, ki skozi ovinke spravi polnih 150 konj....

ja, avtocesta pa ravnina....ampak ožet zna vsak s tega foruma a ne??

kaj a na dirkah pa mislis da grejo čez ovinke s 100% močjo??

enkrat probi, pa poročaj kako se je izteklo :D

Objavljeno

A ni po eni strani mal brezveze nabijat koliko konjev je dobro. Kaj ti pomaga če imaš 200 konjev ki so ti na voljo v zelo ozkem območju vrtljajev. Mislim da je bolje imeti kakšnega konja več na račun dokaj linearne krivulje naraščanja moči.

no ja to je moje skromno mnenje.

lp

Objavljeno
ČEZ OVINEK niti 100 KM ni pametno na polno spravljat

v polnem nagibu je dobro imeti ravno toliko plina, da motor ne zavira, in cim manj vlece. .)

Objavljeno

a si predstavljate,da bi nekdo reku...."pismo...jest bom pa toile kupu zato, ker ma mega ciklistiko!"....

I think not...... :angry:

sad really :cry:

Objavljeno
a si predstavljate,da bi nekdo reku...."pismo...jest bom pa toile kupu zato, ker ma mega ciklistiko!"....

I think not...... :angry:

sad really :cry:

js sm pri nakupu motorja gledal na moc (v prvi vrsti - glede na izpit takrat nisem smel imeti vec), na ciklistiko, izgled, in ceno. .)

ce bi gledal le na ciklistiko, bi vzel Buell XB9R. seveda ce bi bil full of cash. ker pa je med svohnimi supersportniki, bi verjetno prej padel XB12R + tuning. :devil: :P

ja, no, ciklistika mi kr dost pomeni. pa bremze tud. :) ni pa to vse. tako kot moc ne. na motor je treba gledat kot celoto - treba je bit pozoren na vse stvari. ce bi folk kupoval le konje, bi se naokrog vozili sami dragsterji in turbobuse. :)

Objavljeno

Jest bom pa CBR600rr kupu zato, ker ma mega ciklistiko!

Think twice!

Objavljeno

...res so pa med supersportniki v ciklistiki raslike zelo male, tako male, da jih povprecnez ne opazi. tudi ciklistiko zna le malokdo izkoristit do konca. ;)

Objavljeno

Fora je tud v tem, da človek enostavno hoče vedno več. Nikoli mu ni dovolj. Npr. ko sem delal izpit za 125, sem vozil yamaho virago z 12 konji. Ker sem presedel z mopeda, je bilo veliko razlike. Čez nekaj ur sem dobil yamaho virago 250 z mislim da 22 konji, ker je bila 125 trenutno zasedena. Nekajkrat sem vozil 250, nato pa sem dobil nazaj 125. Takoj sem začutil opazno razliko in že mi je bila 125 prešvoh.

lp.

Objavljeno
rad bi videl junaka, ki skozi ovinke spravi polnih 150 konj....

ja, avtocesta pa ravnina....ampak ožet zna vsak s tega foruma a ne??

EEEEEEEEE pubeci pubeci,skozi vsak ovinek vse konje.Ustrezna prestava ce se ne veste tega pa gaaaaaaaaaasa.

Objavljeno
EEEEEEEEE pubeci pubeci,skozi vsak ovinek vse konje.Ustrezna prestava ce se ne veste tega pa gaaaaaaaaaasa.

ti sigurno 125 ccm 2T voziš al pa si rossi :devil: . a pol z 200+ km/h pred ovinek, bremza 2 prestavi nižje na koleno pa pol gas. high sider here we go!!!!! :OK:

Objavljeno
ti sigurno 125 ccm 2T voziš

...ali pa 125 4T... :devil:

Objavljeno
ti sigurno 125 ccm 2T voziš al pa si rossi :devil: . a pol z 200+ km/h pred ovinek, bremza 2 prestavi nižje na koleno pa pol gas. high sider here we go!!!!! :OK:

Pervy, ne jaz vozim apn.Ampak z teboj grem na kaksno dirko na Grobnik ob polnoci v gatah pa se nekaj fora ti upam dat.Saj nisem nikoli vozil cestakov samo od dalec sem jih gledal.

Objavljeno
Pervy, ne jaz vozim apn.Ampak z teboj grem na kaksno dirko na Grobnik ob polnoci v gatah pa se nekaj fora ti upam dat.Saj nisem nikoli vozil cestakov samo od dalec sem jih gledal.

ne ne ti kar usnje obleči (zagrebški lahko peče - trust me .) ) pa prednosti tudi ne rabim, če boš res tišal polno čez ovinke, bom že prvi krog končal samo jaz :devil:

PS: pa brez zamere :hmm:

Objavljeno

Kaj bi dal da bi se pivoljub v tej temi oglasil...

Me prou zanima njegovo mnenje o tematiki :)

Moje skromno mnenje je pa, da je o tem koliko konjev potrebuješ brezveze govoriti. V življenju se učiš in tvoje sposobnosti napredujejo. Zato se s časom lahko navadiš še tako velikemu številu konj. Zgornja meja je pomojem tam, kjer je motor še vozen. Kjer se moč še da kontrolirati in prenesti na cesto. Koliko konjev pa nekdo potrebuje za vožnjo, je pa od posameznika odvisno. Od njegovega znanja in od njegovega pragu adrenalina...

S pridobivanjem znanja, se viša prag adrenalina. Ker pa hočemo, da so občutki ob pospeševanju vedno nekje tam, kjer nam udari adrenalin, rabimo tudi vedno hitrejše pospeševanje. Torej, več konjev...

Čisto možno je pa, da se motim... :)

Objavljeno
jaz osebno imam raje polno kapo navora v nizjih obratih kot nevem koliko konjev...posebej mi niso vsec 600-tke :BUA: , ki imajo max. navor v ful visokih obratih, v nizjih je pa moc ravno tako kot bi vozil tomosa BT50. 

Mi je npr. vsec GSX 1400: 78 kW / 6.800 min-1 , 126 Nm / 5.000 min-1 . To je to!!! :D

Ta post mi je bil tanartabulj vsec! :OK:

Jst sm se 3 leta vozu s CBR600 in mi je nonstop (ajde prvo leto niti ne :rolleyes: ) primanjkovalo navora se posebi zato ker mi je hitro zacelo tezit da je motor tulil od 7000rpm pa gor... in, ja, meni tuljenje NI vsec! :grrr Zato tudi ne maram vec stirivaljnikov odkar sm spoznal vse lepote in miline dvovaljnika. Kaj mi bo meni 140KM povejte vi meni pri 13000rpm?? V takih obratih sm se z bivso cbr600 vozu zelo zelo redko. :unsure: Sploh pa ce pogledamo moj nacin voznje: v ovinek hitro, skoz ovinek cimbolj nagnjen in iz ovinka odpret gas po ravnini pa 110-120km/h. Kaj ces pri takem boljsega kot dvovaljnik? :grim Ce si na 3000rpm al na 7000rpm je prou isto (ajde, skori)! :P In tudi po eni strani se mi zdijo stirje valji kinda tricky za vn iz ovinka ker ko butnejo vsi tisti konji ven, ki so btw od 3000 pa do 9000 spali v stali :doze: , ni lih lepa! Ne, ok, morm koncat ker zgleda kot da pisem v "4 valji vs 2 valjem" temo... sorry :rolleyes: :fight2:

Hocem samo rect da imam 110KM na dveh valjih in sm ful zadovoljen s temi.. samo se to: ko je blo se mal bolj toplo sem cez eno "ravnino" (very bumpy and zigzag but straight) odpiral 4. prestavo do konca in je pri 6000+ obratih in 160km/h+ tko vleklo da prou... :wacko: prav zadosti mi je blo

ne, jst vec kot 110KM (za zdej) NE rabim! No thanks! Ce jih nekateri rabijo za testirat od 0-200km/h po raznih obvoznicah pa komot, kar! Samo mam obcutek da v to temo taki osebki NE bodo pisali.. :rolleyes: moje skromno mnenje ;)

LP

duhec

Objavljeno

@Duhec: Vse lepo in prav samo da pa 4-valjnik bolj "butne" s tem se pa nebi strinjal. :grrr :grrr :grrr

Objavljeno
@Duhec: Vse lepo in prav samo da pa 4-valjnik bolj "butne" s tem se pa nebi strinjal.  :grrr  :grrr  :grrr

Da odbijemo prvo dlakocepstvo proc: sej nism mislu da ima pri 9000 50KM, pri 9500 pa 150KM.

Drugo: mam priloznost se vozit z CBR600F Sport 01 vsake tolko in ce mi je bla prej se uredu ko sem sam mel CBR600 93 mi je zdej katastrofa. Hocem samo mimo avta, odprem gas pri 4500rpm recimo (ker gre avto pocasi) in cakam in cakam in cakam.. pridemo do 6000, aha neki se prebuja... cakam se malo 7000, lookin' good, 8000 uuu ma ima res tolko konjev ta rec <_< , 9000 whoooaa, pocasi, sm ze mimo avta, kaj ti je zdej? :wacko: To sm mislu s tem da butnejo konjske sile vn :naughty:

sej zdej boste eni rekli da potemtakem ne znam vozit 600cc-jev. :doze: mah, taku bom djal (=tako bom reku; Iztok Mlakar :huh: ): mi pac ni vsec ;)

Priznam pa, da mi pase vsake tolko obcutek tistga "susa" blush.gif :OK:

Pa LP

duhec ;)

Objavljeno

.) kva pa na tega praviš , k ma raketn pogon. ta šele potegne :D :OK: :kva2:

post-5346-1102976798_thumb.jpg

Objavljeno
.) kva pa na tega praviš , k ma raketn pogon. ta šele potegne :D  :OK:  :kva2:

Ja ok tega bi tudi jst imel. Lej ku je velik! More met ful navora... :kva2: :grim :blink: :wacko: :lol: :SS

Objavljeno

"za enkrat" meni zadostuje mojih 120 konjev ;) ;)

Objavljeno
eeeeee nevem če bo ti lahko razložil tako da boš razumel ker vidim da še nisi vozil resnično kakšne zverine.

torej priznajmo si, da gre pri taki vožnji za adrenalin in to je zelo relativna stvar ker to kar nekaterim povzroči divje izločanje adrenalina in skoraj infarkt, nekaterim povzroči le rahlo povišan puls. lep primer je naprimer bungi ali plezanje. nekdo bo že pri skoku z bungijem skoraj umrl in potem še celo življenje razlagal o tej svoji "avanturi", nekomu to nebo nič razen male zabave in sploh nič strašnega. isto je z plezanjem npr. v bohinju pod skalco do 20-30 metrov višine. za ene totalna avantura, za druge "booooooooooring"  :? .

razlika med 110 KM in 140 ali celo več KM je ogrooooooomna. ena stvar je max končna hitrost (OK če nimaš ravno curi FZ6), ki je lahko 20 km/h takoj, še bolj pomembna stvar pa je POSPEŠEK!!!!!!!! ni lepšega kot lepo odpeljati ovinek in odpret gas do konca, čutit da motor pod tabo nori, da ga hoče raznest, da kolo sili v zrak ti pa vse to obvladuješ. takrat je feeling in takrat pumpa adrenalin. marsikdo niti pri 110 KM ne bo upal odpreti gasa do konca ker bo že prej dobil svojo dozo, nekateri pa bodo kmalu pogrešali več ker se navadiš 110 KM in ti ni isti feeling več. to je kot droga, z časom moreš povečevati dozo, da dosežeš isti efekt.

glede na vse motorje, ki sem jih vozil mislim (vem - preizkušeno), da bi mi trenutno zadoščalo okoli 130 km pri dvovaljniku (recimo 2004 aprilia Mille R ali factory  :wub: ) ali 140-150 KM pri tro- ali štirivaljniku.

za primer ti lahko dam, da sem bil popolnoma zadovoljen z 128 (mislim) KM na mille R 2002, dokler se nisem presedel na Kawo ZX-12R (2002) z kompletom akrapovič (baje blizu 200 KM), po tem se mi je zdela mille "prešvoh" :hmm:  :huh:  nekaj dni pozneje sem probal še R1 (2002) z akrapotom zadeva leti kot šus ampak ninja 12 je pa klasa za sebe! :notworthy:

lahko rečeš da sem nor, lahko rečeš da imam malega  :devil:  ali karkoli, te pa povabim na kakšno plezanje poleti ali v slape zdaj pozimi ali na skakanje z padalom in preverima kdo ima kakšno toleranco na adrenalin. verjetno se bom še dolgočasil ko bo tebi dogajanje že več kot dovolj adrenalinsko. imam pač zgleda visok prag, od nekdaj sem že adrenalinsko odvisen in zato saj zase lahko trdim, da RABIM vsaj 140 KM  :D . edina žalost je, da trenutno še ne premorem primernega motorja zase (73 KM) kar me vedno znova nervira, ampak se bo tudi to kmalu spremenilo :P

vsakemu svoje, sam sem imel čoperja pa me ne spraviš več na njega, čeprav je bila tudi z njim vožnja adrenalinska, sploh pri polaganju ali zaviranju zaradi kurčeve konstrukcije motorja in katastrofalnih zavor, ki jih imajo te motorji. imam pa že rajši par KM več in adrenalin na račun tega.

prvi konstruktiven odgovor HVALA

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!