Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


kOdEbLuE

Priporočene objave

… 50 … 60 …. 100 …. 150 …. XXX ….

V glavi ni nikoli dovolj. Vozil sem kar nekaj motociklov, najmočnejši je imel krepko čez 150 KM …. Pravo vprašanje je, koliko rabimo …..

Tisto o adrenalinu, podpišem tudi jaz.

Poznam malo junakov, ki mašine s 100 KM + ožemajo (niso všteti projektili, ki to zmorejo samo na ravninah). Nisem nagnjen k dirkanju po cestah in osebno mislim, da je to bedarija, vendar občasno se ne morem premagati, da ne bi spustil konje na pašo (še posebej, če kak s kako »fiberco« misli da je boljši kot Valentino, ker ga je dvakrat videl na TV).

Najbolj pomembno je, da povezava teče od glave k zapestju in ne od zapestja proti riti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj pomembno je, da povezava teče od glave k zapestju in ne od zapestja proti riti!

:topic: haha se kako drzi, z tem si mi polepsal dan..................... edn izmed boljsih komentarjev v zadnm cajtu............. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavi ni nikoli dovolj. Pravo vprašanje je, koliko rabimo …..

lej tole je bistvo tele debate...preden piše kdo karkoli naprej v tej temi nej prebere gallusovo izjavo

mi je pa žal da sm odpru tole temo... lahk rečem samo še to... kupujte si R1, fireblade, navijejte jih, pilte...whatever sam da bo mel več konj... in pol prehitite tistga sosedovga mulca v prvem ovinku v ulici...

mene ste prepričal :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si predstavljate,da bi nekdo reku...."pismo...jest bom pa toile kupu zato, ker ma mega ciklistiko!"....

I think not...... :angry:

sad really :cry:

jzst sm tak ... a sem čudn ... :doze: :unsure: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko obvladaš motor kot se reče, lahk rečeš da bi mel več moči, čeprav imaš že prej željo po več moči. Zato samo priporočam da se ne probate pelat z motorji ki imajo 60KM več kot svoj motor, ker boste nad vašim malce razočarani :(

Kakršne kazni prihajajo bo 15KM kar zadost :grrr :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj konji gor dol se že itak parlamentira dovolj samo poglej neki dejstev:

-motorji, ki imajo več KM dosežejo višjo starost(oz. večje število starejših motorjev je ki imajo več Km kot majn)

- Sama vožnja je bol tekoča in majn prestavlanja

- Pri večji teži na motorju se ti še kako pozna

.

.

.

.

Drugač 100 ljudi 100 čudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj konji gor dol se že itak parlamentira dovolj samo poglej neki dejstev:

-motorji, ki imajo več KM dosežejo višjo starost(oz. večje število starejših motorjev je ki imajo več Km kot majn)

- Sama vožnja je bol tekoča in majn prestavlanja

- Pri večji teži na motorju se ti še kako pozna

to glede starosti prvič slišim... kar se tiče prestavljanja pa obremenitve pa tud vsi vemo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je nekej logike pri starosti k so pač recmo 600 supersport bol naviti kot npr 1000ke in pač delujejo pri višjih obratih posledično je pa večja obraba... ampak da 1000ka z manj konj zdrži manj časa kot motor z isto kubaturo in več konjskimi močmi je pa oprosti izrazu :SS eno navadno sranje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahk rečem samo še to... kupujte si R1, fireblade, navijejte jih, pilte...whatever sam da bo mel več konj...

bomo hvala! :grim

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest bi tko reku

(spet bom skurcu pegasota ) :kva2:

vec konje se ne pomen da je voznja bolj tekoca z manj prestavljanja

veliko motorjev zna cukat pri nizjih obratih

tud 1000 ccm 150++ konj zna cukat/trest ce pri 3000 na polno odpres, ce se ti ne da saltat, pa zna met tm okrog 40 konj in jih ne mors izkorist't (ce pa cs vse konje, pa zmeces dol, iz seste do prve ane :yea2: )

za enga sm pa zanc speficino slisu, da vlece zadna prestava od 50 kmh naprej cist tekoce. mislm da je biu aprilia......nevem , un 1000 endura :?

tod ko motor nikamor ne gre (po vasih besedah), gre se vedno bolj kot vsak avto

pogovarjate se o motorjih ki v 4 sekundah dosezejo maksimalno omejitev

in zdej ce rab 4,2 sekunde, pa nikamor ne gre?

sm pa tud jest mnenja da je dovolj malo konjev, samo mora pa biti zadeva zelo flexibilna, ne tko k pegaso (moj :SS ), k se ga pele k 2-takt, in kaj ti pol pomaga tok konj (50), se se pa mors isto pelat ne glede na to kok konj rabs, sploh v zadnji prestavi po 80 ne gre, polni gas pr 80 pa sploh ne pride v postev. k da bi po hlodih vozu

da ne bo pomote, jest se bolj uzivasko vozm in mi gre tole saltanje ze 3 prestave pred vsakim kurcastim ovinkom, samo zato da motor ne cuka, ful na #$%% :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok eno vprašanje mam za vse tiste k ste d(i)rkači... dobr pač vsak ma rad precej konjev pod sabo... ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM k me res boli k folk natolcuje kolk majo prešvoh motor pa premal konj pa bla bla bla bla bla... vsi osli k vam ne zadošča 110 konj si kupte šajtrgo, najdite si en fajn dolg klanec (pomožnosti z ovinki) in se razkantejte tam z minimalnimi stroški

.. btw vozu sm vespo px200, shadow750, f650, cbr600f '89, yzf600 98, cbr600rr'03,  :SS

skratka - probaj kakšnega litrskega športnega japonca ali italijana, z njim naredi vsaj 500, raje pa par 1000 kilometrov, pa ti bo odgovor mogoče kapnil sam od sebe :)

Glede na to, da verjetn voziš čoperja (tvoje vprašanje v temi o opremi za chopperje), me tvoje naivno diagonalno pljuvanje sploh ne čudi :) Je podobno tistemu, ko sportaši šimfajo čez čoperje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jzst sm tak ... a sem čudn ... :doze:  :unsure:  :)

bizaren even :grim .....dejva midva nardit podsekcijo solorajderjev....bova mela en extra nasitek al epoleto al kuga ze k bo gor pisal ...."officailly insane!" :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so pa bolj všeč motorji (oz. mašine) bolj športnega značaja, ki se rade

vrtijo v (zelo) visoke vrtljaje in pri tem oddajajo tenorski zvok. Rad tudi veliko prestavljam, zato se mi zdijo kot ustvarjeni zame. Po drugi strani pa ne maram

preveč navora pri prenizkih vrtljajih in konec veselja že pri 9-10 tisoč obratih

oz. tresljajev in vibracij dvovaljnih motorjev. Moj idealen motor bi imel 400-500 ccm, nad 100 hp, vsaj 4 cilindre če ne več in gravuro na obratomeru do 19 tisoč

obratov :wub: Vendar taki motorji pač ne obstajajo, se bo treba zadovoljit s

čim drugim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka - probaj kakšnega litrskega športnega japonca ali italijana, z njim naredi vsaj 500, raje pa par 1000 kilometrov, pa ti bo odgovor mogoče kapnil sam od sebe :)

Glede na to, da verjetn voziš čoperja (tvoje vprašanje v temi o opremi za chopperje), me tvoje naivno diagonalno pljuvanje sploh ne čudi :) Je podobno tistemu, ko sportaši šimfajo čez čoperje ...

dej preber vse moje poste pa boš vidu da ne šimfam čez VSE sportaše ampak samo čez tiste k trdijo da je razlika v 3,9 al pa 4,2s do 100 (v globalu)

ravno nasprotno men so športni motorji všeč... in to ful... recmo fireblade04... zame vrhunec moto industrije tko in drugač... vozim čoper...ok...ampak sej zadevi itak nista primerljivi... tko da vleč kakršnekoli vzporednice je absurdno

pa tud vso to teoretiziranje o prestavljanju in navoru in kolk lahk prehitevaš s 6 namest s 3 ipd vse to štekam... sicer pa sm že napisu da ste me prepričal z blazno trdnimi argumenti... predvsem s tistimi kolk nekdo nekoga prehiti sam pol k bo meu pa 1000ko ga pa ne bo več mogu blabla...

že na začetku sm napisu da je to namenjen samo tistim ki se čutijo prizadete z mojo izjavo... lahk rečem to da je velik 'mačk k sm jim na rep stupu' s to temo

fantje previdno po cesti (z mal al velik konji) pa pazte za dva (še namest unga k nasproti pelje) :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem lastnik dveh različnih motorjev. 1200 kubičnega dvovaljnika in 1000 kubičnega štirivaljnika. Prvi ima 100KM drugi pa 145KM in po podatkih je dvovaljnik nekaj kg lažji.

Ne mi govort kako so dvovaljniki enkratni in kako fajn vlečejo, da štirivaljnike je pa treba vrtet pa skoz šaltat, se derejo, itd..........to je ena totalna glupost.

Poglejte, pri 2000rpm dvovaljniki, v recimo 6. prestavi, ko dodate plin začnejo dobivati cel kup enih neprijetnih vibracij, ketna začne opletat (hvala bogu mam kardan) in to traja recimo do 3000rpm, ko stečejo bolj gladko. Če isti manever izvedem pri štirivaljniku, zadeva steče tekoče in odzivnost je približno enaka.

Pri štirivaljniku je celotno pospeševanje bolj zvezno in brez vibracij, pospešuje dosti bolje (preizkušeno), porabi pri večji hitrosti manj goriva, je potrebno manj prestavljanja (zaradi večjega razpona obratov in enakomernega naraščanja moči).

Pri dvovaljniku, če dam pri 40km/h v 6. prestavo in obrnem gas do konca, se bo cel motor tresel in do primernejših vrtljajev ne bo nikamor potegnil, če to naredim pri štirivaljniku bo začel enakomerno vleči vse do končne hitrosti in za kar nekaj metrov pustil za seboj dvovaljnika.

In še nekaj, 2valjnik pospeši do 100 v 3.6s, 4valjnik pa okrog 3s. Pri prvem moram vmes še prestavljati, pri drugem pa motor glih "dobr prime", zato je močno pospeševanje veliko lažje izvesti, saj je izključen čas za prestavljanje, torej je potreben samo dober oprijem in ne tudi znanje prestavljanja. Ko pri štirihvaljih dam v drugo, sem pa že daleč od 2valjnika.

Vedno, ko se usedem na 4valjnik z veliko konji in obrnem gas do konca, se mi na obraz nariše velik nasmeh, znova in znova ugotovim, kako lepo je imeti veliko KM. Tej konji mi predstavljajo določen iziv v vožnji, ko jih poskušam krotiti, tega iziva nekje do 100KM ni, saj lahko, ob dobrem oprijemu, vedno brezskrbno obračaš ročico plina, kar pa velike mrcine ne dopuščajo in jim teško prideš do dna. To prinaša zadovoljstvo, ko poskušaš napredovati in iz motorja iztisniti še več, ko prideš do meje motorja, se začneš dolgočasit in si želiš več. Kupiš naposled "mrcino", ki nima zgornje meje (vsaj za navadne smrtnike) in si z njo zadovoljen do konca svojih dni, kateri pa ob brezglavem iskanju mej, kaj kmalu pridejo.

A ste dojeli, poanta je ravno v tem, da motorja ne moreš izkoristiti in da je vedno neka rezerva.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo sam pri hvaljenju tvoje fazerce si pozabil eno pomembno dejstvo da ima za 50% več moči kot BMW .) kar pa ni ravno zanemarljivo. Res da niso vse konji poznamo še izraze kot je navor, krivulja moči in navora............... Eno je papir drugo je praksa, mene prav boli k...c kaj ti nakladajo razni prodajalci po trgovinah o moči in konjih dokler zadeve ne probaš v živo nisi naredil nič. In po tem sistemu se kupi motor (tisto kar ti bolj paše) in enim odgovarja moč v ozkem območju vrtljajev drugim je to totalno mim. Tisti ki pa gleda sam to da bo imel njegov stroj 2 konja več od sosedovega je navaden cepec. Zato je tudi tale debata brezvezna. VOZITE TISTI MOTOR KI VAŠEMU NAČINU VOŽNJE NAJBOLJ ODGOVARJA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo sam pri hvaljenju tvoje fazerce si pozabil eno pomembno dejstvo da ima za 50% več moči kot BMW  .)  kar pa ni ravno zanemarljivo. Res da niso vse konji poznamo še izraze kot je navor, krivulja moči in navora............... Eno je papir drugo je praksa, mene prav boli k...c kaj ti nakladajo razni prodajalci po trgovinah o moči in konjih dokler zadeve ne probaš v živo nisi naredil nič. In po tem sistemu se kupi motor (tisto kar ti bolj paše) in enim odgovarja moč v ozkem območju vrtljajev drugim je to totalno mim. Tisti ki pa gleda sam to da bo imel njegov stroj 2 konja več od sosedovega je navaden cepec. Zato je tudi tale debata brezvezna. VOZITE TISTI MOTOR KI VAŠEMU NAČINU VOŽNJE NAJBOLJ ODGOVARJA.

:OK: :kva2: :kva2: :kva2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..."in si z njo zadovoljen do konca svojih dni, kateri pa ob brezglavem iskanju mej, kaj kmalu pridejo."

Tale izjava je pa ena izmed najbolj pametnih v tej debati :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred časom sem imeu enocilindričnošestokubično mrcino s 45 konji.. imela je oznako xt..

Zdej furam tudi enocilindrično hm.. bolj mrcinco s 450 kubiki in s 40 konji (tako vsaj piše) oznaka WR...

Razlika je.. v prid mrcinci.. Samo zdej ne vem, ali se mi je kej zdaljšalo al skrajšalo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem lastnik dveh različnih motorjev. 1200 kubičnega dvovaljnika in 1000 kubičnega štirivaljnika

U p***a, eni si pa prvoščijo... :o

Pa nej še kdo reče da slovenci nismo bogati. :D

Pa brez zamere,bladzo.Ti prvoščim :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki pa gleda sam to da bo imel njegov stroj 2 konja več od sosedovega je navaden cepec.

Eh, vsak ma svoje veselje. Eni gledajo na 2 konja več, drugi na to, daj e lepše barve, eni, da ima "boljše vozne lastnosti", eni na udobje ... čisto vsak pa je s svojim konjičem verjetno zadovoljen - če ni, ga pa proda, pa kupi bolj primernga...

ergo - ni potrebe, da kdorkol kogarkol označuje za cepca. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že kmal ugotovu da je 25km dost da se kvalitetno razsipaš, padeš v radar in relativno hitro polagaš ovinke.

Bolj kot konji je seveda važen navor, a kaj ko jih ni nikol preveč(konjev) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!