Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


kOdEbLuE

Priporočene objave

men pa se nuben ni usel... :afro1: ...razen enega... ...ampak takrat sem mel sopotnika...

pred mano best frend na KMX 125 (24 HP), brez sopotnika, pred nami golf 4ka, on (Miha) vrze 3 prestave dol (close ratio gearbox, pa enih 70 smo se pelal), js tud (mel sm pa sopotnika, pa takrat se 34 HP), oba letima mim golfa, on se mi pocas oddaljuje, js mam ze hitrost okrog 120, ko se mu zacnem priblizevat, on doseze koncno hitrost (140 km/h), js pocasi lezem mimo njega (145 km/h), ko dosezema 150 km/h pa VUFFFFF mimo vseh skupaj tisti isti golf... ...zadaj mu je pisalo GTI... icon_worried.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja izkušnja glede avtomobilov: Polet sva se z GhostRR-om skupej peljala prot Logatcu, in tam ko se začne drevored pred Logatcom on prehiti Audija 100 in pelje naprej potem jaz hočem prehitet omenjeni avto, a voznik audija me je presenetil in začel prehitevat avtomobile pred njim, seveda jaz takoj za njemu, češ kaj bo avto prot motorju :) samo kr naenkrat moja cbra ni bla vsemogočna in audi se je kr enakovredno kosal s hondo :o

Po nekaj 100 metrih vožnje za njim pogledam na števc,ker se mi je zdelo da je že kr nekej hitrosti, :o na števcu 180 km/h skozi drevored, sam se sploh nisem zavedal, ker sem bil preveč zamišljen glede audija :)

No pol se pa prpelem čist za njega in mu zadej piše 2.2T quattro :grim pa še idrijska tablca

Se prav avto ti lahko presneto velik težav naredi .)

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zadovoljen tudi z nekaj manj konjički. Pomembno mi je le, da je motor kar se da okreten in vozen.

Za prehitevanje v prometu, kadar sem sam na motorju, ne potrebujem veliko konjev.

Kadar sva pa na motorju dva, jih pa ne morem izkoristiti, čeprav jih imam dovolj na razpolago. :(

Ni mi do tega, da bi prehitel nekoga za vsako ceno in se potem vračal po sopotnico, ki bi jo izgubil zaradi pospeševanja. :xx:

Moram pa priznati, da mi na pisti manjkajo konjiči na vsaki dolgi ravnini. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Se prav avto ti lahko presneto velik težav naredi .)

Ne avto - voznik, ti lahko naredi težave. .)

Avtomobilov, ki so kos motorjem na odprti cesti z veliko ovinki je kar nekaj. Za volanom le teh je tudi nekaj ljudi z osebnimi težavami, ki jih rešujejo v prometu na različne načine. Nekako se morajo otepati občutka manjvrednosti, ki ga imajo kljub temu, da vozijo močan in lep avto. :unsure:

V takih primerih pač pametnejši odneha, ne glede na to, na kateri strani ceste je. :hmm:

Navsezadnje pa, če ga ne moremo prehiteti, naj se odpelje naprej in nas ne bo več oviral. ;)

Konec koncev, se pa lahko tudi ustavimo za kakšno minutko in tako poskrbimo, da ne vozimo razdraženi in potem nadaljujemo svojo pot z iskoriščanjem konjičkov, ki so nam na razpolago. :wub: joyride! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest še zmerej mislm da se avto ne more primerjat z motorjem. .)  :naughty:

jst isto... k sm pelu 600rr (borih 117 ks) sm dobiu občutek, sploh na ovinkih da avto nima niti približnih šans

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst isto... k sm pelu 600rr (borih 117 ks) sm dobiu občutek, sploh na ovinkih da avto nima niti približnih šans

Pa če pogledaš da imajo že kar dobri avtomobili povprečno 120KM in recimo 800kg, kakšen dirkalen motor s 120 konji pa 180 kg. Koko se lahko avto sploh primerja?

Popravljeno . Popravil RaceBoy_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če pogledaš da imajo že kar dobri avtomobili povprečno 120KM in recimo 800kg, kakšen dirkalen motor s 120 konji pa 180 kg. Koko se lahko avto sploh primerja?

plus še to da ma že moj ax 800 kil skorej... mal večji avto ma pa 1200 takoj (npr golf) in tuki neki ne vidm računice... razn valda kake ekstremne mašine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men avtomobili nikol ne bojo boljši od motorjev, tudi če je še tolk hitrejš in močnejš. Motorje mam pač najraj in za zmerej bo tko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst isto... k sm pelu 600rr (borih 117 ks) sm dobiu občutek, sploh na ovinkih da avto nima niti približnih šans

no no teoretiki lepo počasi! :blink:

povprečen avto ima slabše pospeške kot motor in navadno tudi slabše vozne lastnosti.

ČISTO VSAK BOLJŠI AVTO Z DOBRIM PODVOZJEM (ALFE, BMW in razne bolj šport variante) IN PREDVSEM DOBRIM VOZNIKOM BO ČEZ OVINKE NASCAL VSAK MOTOR. POGOJE JE DA ZNA VOZNIK ČEZ OVINKE DRSET IN DA IMA AVTO ENIH 150+ KONJEV!!! slabše motorje in slabše voznike pa po kaki tuhinski naščiješ tudi z AX-om pa se lahko trudijo kolikor hočejo.

kdor ne verjame naj malo povpraša druge ali uporabi logiko (oprijem 2-koles, oprijem 4-koles), motor bo lahko hitrejši na pospeševanju iz ovinka ampak čez ovinek no way!!!

primerjava teža/konji velja samo za drag race, pa še tam bo na začetku dober avto prehitel motor ker bo lažje prenesel konje na cesto (dodge viper plune vsak motor v prvih nekaj 10 metrih).

kaj je boljše? ja jasno da motor, ampak ne podcenjevat avtov, boste lahko prehitro kje to drago plačali :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi rad jst vidu kak bo na eni ornk ovinkasti cesti bmw ali pa alfa nascal kaksen supermoto motor!!! :hmm: se pa strinjam s tabo pervy sm gledu enkrat ko so delal test serijski avto proti serijskemu motorju seveda sportnemu, zmagovalec avto!! 4 kolesi so le stirje :hmm: seveda to ne vela vedno!!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je cesta bolj odprte sorte, je v predno'sti motor. ce je bolj ovinkasta, je v prednosti avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povprečen avto ima slabše pospeške kot motor in navadno tudi slabše vozne lastnosti.

ČISTO VSAK BOLJŠI AVTO Z DOBRIM PODVOZJEM (ALFE, BMW in razne bolj šport variante) IN PREDVSEM DOBRIM VOZNIKOM BO ČEZ OVINKE NASCAL VSAK MOTOR.

Ko so v neki reviji testirali moped proti avtu, je povsod razen na ekstremno zaviti progi (beri go-kart steza Lucija, Portorož) zmagal motor. Pa še v Portorožu je bil avto res avto (Impreza WRX STi 014.gif).

POGOJE JE DA ZNA VOZNIK ČEZ OVINKE DRSET IN DA IMA AVTO ENIH 150+ KONJEV!!!

Aha, in teh kar mrgoli po cestah? Eno ali drugo še mogoče, oboje skupaj pa je sila redko... :)

slabše motorje in slabše voznike pa po kaki tuhinski naščiješ tudi z AX-om pa se lahko trudijo kolikor hočejo.

S tem se pa ne bi strinjal - glede na to, da končna hitrost AX-a težko presega končno hitrost slabšega mopeda, bo mopedova prednost v pospeških kar pomemben faktor.

Poleg tega - Tuhinjska je zate 'primer' ovinakste ceste? :blink:

kdor ne verjame naj malo povpraša druge ali uporabi logiko (oprijem 2-koles, oprijem 4-koles), motor bo lahko hitrejši na pospeševanju iz ovinka ampak čez ovinek no way!!!

Povprečen motor z voznikom tehta 4x manj od povprečnega avta, gume na motorju pa tudi držijo 4x manj kilometrov. Zato predvidevam, da imajo gume na mopedih bistveno boljši grip, zaradi manjše teže pa so sile (menda centripentalna) v ovinku bistveno manjše.

Avto se v ovinku nagne navzven in večino teže prenese na zunanji kolesi - torej ne opravljajo vse 4 gume enakega dela.

primerjava teža/konji velja samo za drag race, pa še tam bo na začetku dober avto prehitel motor ker bo lažje prenesel konje na cesto (dodge viper plune vsak motor v prvih nekaj 10 metrih).

Primerjava teža/konji velja za čisto vsako pospeševanje (iz ovinka). Da bo dober avto na začetku prehitel moped je kriva predvsem dolga 1. prestava na mopedu.

kaj je boljše? ja jasno da motor, ampak ne podcenjevat avtov, boste lahko prehitro kje to drago plačali :BUA:

Za krompir prevažat je verjetno boljši avto, za adrenalin nabijat pa ... no ja, v tem pogledu bi se kakšen WRX STi lahko z vsakim mopedom primerjal. Je adrenalnski avto pa neprimerno dražji hec.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se pa zdi da je glih obratno?? :? a ni motor lažje prelagat z ene strani na drugo in ker je tud manjši od avta, lažje seka ovinke, nakar avto tega na ozkih cestah ne more. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor ne pozivam k dirkanju po cestah :kva2: , ampak vseeno: na naših priljubljenih Ridah-Planina so že dolgo cajta brzinci na rally-jih. Letos na rallyu Postojna na 4.6 km dolgi progi je imel najboljši čas Peljhan 2.39.7

Zdej pa gasa :OK:

No , ne glih zdej, ampak šele :OK: :OK: :OK: spomladi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje verjemte, da je z enim, k je potegnu dve prašne bele črtice po slamci z armature pred 5 minutam, pa ma dnarja za enga starga Civica al pa Swifta al pa kej podobnga za 200k sit čist nesmislno dirkat s kakršnim kol motorjem...

Sam osebno menim, da je za to, da me je na trenutke fino strah čist dost 12 konjičev.

Za po cesti jih vozim drugače skromnih 50 , ker sem z leti na cesti prišel do tega, da je čist vseenkurc kaj kupim, ker bo čez eno leto, ko bojo začel kej drugega prodajat, stari motor itak slab, prešvoh, jajc, krš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko so v neki reviji testirali moped proti avtu, je povsod razen na ekstremno zaviti progi (beri go-kart steza Lucija, Portorož) zmagal motor. Pa še v Portorožu je bil avto res avto (Impreza WRX STi

zelo odvisno od same proge in voznikov. če je slovenska revija testirala pol........khm no ja, bo že res :devil:

Da bo dober avto na začetku prehitel moped je kriva predvsem dolga 1. prestava na mopedu.

nope, ampak da motor ne more konjev na cesto spravit. saj veš rezultat - 1. prestava full gas pa hitro spusti kuplungo :kva2: :lol1: če bo sreča bo samo burnout na mestu :naughty:

Za krompir prevažat je verjetno boljši avto, za adrenalin nabijat pa ... no ja, v tem pogledu bi se kakšen WRX STi lahko z vsakim mopedom primerjal. Je adrenalnski avto pa neprimerno dražji hec.

a nebi blo lepo če bi imel dnar za oboje :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se pa zdi da je glih obratno?? :? a ni motor lažje prelagat z ene strani na drugo in ker je tud manjši od avta, lažje seka ovinke, nakar avto tega na ozkih cestah ne more. :(

nope! :grim če znaš z motorjem 180 stopinjski ovinek sekat si pa car :lol1: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi rad jst vidu kak bo na eni ornk ovinkasti cesti bmw ali pa alfa nascal kaksen supermoto motor!!!  :hmm:

sigurno ga naščije z enim powerslide, razen če je v osnovi že avto podhranjen. VEDNO IN SKOZ PA GOVORIM O HITROSTI V OVINKU IN NE POTEM KO MOTOR POSPEŠI VEN!!!!

in tu se skriva nevarnost tekmovanja motorja in avta (z bedakom za volanom) na cesti. motor ga po ravnini prehiti, avto se mu v ovinku zalima za rit in ga skoraj potisne iz ceste, motor malo pobegne, avto spet dohiti,........ nevarna igra, ki pa jo vidiš dostikrat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak dej nej mi en razloži kolk ti pomen razlika od 110 KM do kaj jst vem 140KM k me res boli k folk natolcuje kolk majo prešvoh motor pa premal konj pa bla bla bla bla bla...

Meni ta razlika ne pomeni nic. Vozim nakeda, zanima me navor, teza, ciklistika.

Ce si ze postavil precej provokativno vprasanje, naj ti odgovorim s svojim -

Zakaj bi hotel vozit motor, ki ga komaj ustavis, se posebej ce sta dva gor, z okvirjem sestavljenim iz starih zidarskih odrov, z amortizerji, ki poskrbijo da ti vsaka neravnina na cesti unici kriz ali pa spesta ledvice? A ne bi bilo bolj preprosto, da bi se vsedel na dedkovo kolo in se spustil po hribu v kamnito steno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si predstavljate,da bi nekdo reku...."pismo...jest bom pa toile kupu zato, ker ma mega ciklistiko!"....

I think not...... :angry:

sad really :cry:

Tukaj se mocno motis. Natancno zato menjam motor. Razlika v konjih je minimalna, razlika v navoru tudi, razlika v fedrih in ciklistiki - kot noc in dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj se mocno motis. Natancno zato menjam motor. Razlika v konjih je minimalna, razlika v navoru tudi, razlika v fedrih in ciklistiki - kot noc in dan.

Ah, Dave, sey vem da menjaš motor zarad Firme in izgleda. :OK: :OK: :grim B) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!