Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


kOdEbLuE

Priporočene objave

Ah, Dave, sey vem da menjaš motor zarad Firme in izgleda. :OK:  :OK:  :grim  B)  :grim

Ej poscijem se na vase japonarje :grim :grim :grim (hec)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tema je bla od začetka še zanimiva zdej pa kot bi bral BLA BLA BLA BLa BLA....................skratka nakladanje.

LP

LEteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej poscijem se na vase japonarje  :grim  :grim  :grim

Trenutno si še v igri v tem obredu. :grim :grim :grim :grim B)

Vseen zna bit avto hitrejši v ovinkih, ti pa na pospeševanju iz njega definitivno. Čeprav nima smisla, da se ti na rit popa avto, kokr je Pervy omenu. Me pa zrayca to, morm rečt. :ph34r: Zna bit nevaren. :ph34r: :ph34r:

Popravljeno . Popravil Wobewt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem lastnik dveh različnih motorjev. 1200 kubičnega dvovaljnika in 1000 kubičnega štirivaljnika. Prvi ima 100KM drugi pa 145KM in po podatkih je dvovaljnik nekaj kg lažji.

Ne mi govort kako so dvovaljniki enkratni in kako fajn vlečejo, da štirivaljnike je pa treba vrtet pa skoz šaltat, se derejo, itd..........to je ena totalna glupost.

Poglejte, pri 2000rpm dvovaljniki, v recimo 6. prestavi, ko dodate plin začnejo dobivati cel kup enih neprijetnih vibracij, ketna začne opletat (hvala bogu mam kardan) in to traja recimo do 3000rpm, ko stečejo bolj gladko. Če isti manever izvedem pri štirivaljniku, zadeva steče tekoče in odzivnost je približno enaka.

Pri štirivaljniku je celotno pospeševanje bolj zvezno in brez vibracij, pospešuje dosti bolje (preizkušeno), porabi pri večji hitrosti manj goriva, je potrebno manj prestavljanja (zaradi večjega razpona obratov in enakomernega naraščanja moči).

Pri dvovaljniku, če dam pri 40km/h v 6. prestavo in obrnem gas do konca, se bo cel motor tresel in do primernejših vrtljajev ne bo nikamor potegnil, če to naredim pri štirivaljniku bo začel enakomerno vleči vse do končne hitrosti in za kar nekaj metrov pustil za seboj dvovaljnika.

In še nekaj, 2valjnik pospeši do 100 v 3.6s, 4valjnik pa okrog 3s. Pri prvem moram vmes še prestavljati, pri drugem pa motor glih "dobr prime", zato je močno pospeševanje veliko lažje izvesti, saj je izključen čas za prestavljanje, torej je potreben samo dober oprijem in ne tudi znanje prestavljanja. Ko pri štirihvaljih dam v drugo, sem pa že daleč od 2valjnika.

.....

lp

Bladzo, ta dva motorja nista primerljiva...

Primer (veliko bolj primerljiv): npr. SV650 (ene 72KM) prehiti kot za hec hornetko 600 in fazerko 600, ki imata oba slabih 100KM iz X na Y hitrost. Ce se ne motim iz testov (lahko poiscem revije in objavim tocne podatke) je SV650 hitrejsi za 2s (v glavnem FUL!!!) od hornetke in fazerke pri pospesevanju iz 50 do 150km/h v zadnji prestavi. No bila se je ena meritev in ju tudi prehiti kot za hec. Od 0-100km/h je pa obratno, a le za nekaj desetink v prid 4 valjnikom. To je ena zelo velika prednost za dvovaljnike, slabost so pa res vibracije, a motoristkam verjetno pasejo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojih 70km naj bi blo načeloma dost, najbolj ga pa rešuje ker ma še kolikor tolk navora od 2,5k naprej in ni treba skoz po menjalniku žagat in zgubljat časa.

Drugač pa zna bit avto svinjsko hiter čez ovinke, če zna šofer vsaj približno vozit. :ph34r:

Pa za isto hitrost čez ovinke pri avtu rabiš manj znanja in jajčkov.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo odvisno od same proge in voznikov. če je slovenska revija testirala pol........khm no ja, bo že res  :devil:

Slovenska revija je 'kao sodelovala' - drugač pa je blo slodelovanje več revij in je blo več testov - več prog, več motorjev, več avtov (neki AMGji, pa neke dirkalne variante, ...).

Slovenska revija je sproducirala samo tisto v Portorožu.

nope, ampak da motor ne more konjev na cesto spravit. saj veš rezultat - 1. prestava full gas pa hitro spusti kuplungo  :kva2:  :lol1:  če bo sreča bo samo burnout na mestu :naughty:

A avto pa ne bo naredu burnout-a? Če pa ima 4WD, bo pa sklopko skuru.

Avto s 1000kg in 200KM (kar je že kar huda zverina) ima 0.2 KM/kg. Moped z 250kg (skupaj z voznikom) in 140KM ima 0.56 KM/kg.

Da bi motor pospeševal isto kot avto, bi moral uporabit samo 50KM. 50 konjev pa boš menda ja znal na cesto spravit... :kva2: :lol1:

a nebi blo lepo če bi imel dnar za oboje  :wub:

Ahhhh... Jaaaa.... :cry:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spominjam se podobne diskusije iz ust mojega dedka, le da je tekla beseda o govedu enkrat mesecno na vaskem sejmu. Ocitno se casi spreminjajo...le karavana gre(mo) dalje!

Popravljeno . Popravil FireStarter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, ta dva motorja nista primerljiva...

Primer (veliko bolj primerljiv):  npr. SV650 (ene 72KM) prehiti kot za hec hornetko 600 in fazerko 600, ki imata oba slabih 100KM iz  X na Y hitrost. Ce se ne motim iz testov (lahko poiscem revije in objavim tocne podatke) je SV650 hitrejsi za 2s (v glavnem FUL!!!) od hornetke in  fazerke pri pospesevanju iz 50 do 150km/h v zadnji prestavi. No bila se je ena meritev in ju tudi prehiti kot za hec. Od 0-100km/h je pa obratno, a le za nekaj desetink v prid 4 valjnikom. To je ena zelo velika prednost za dvovaljnike, slabost so pa res vibracije, a motoristkam verjetno pasejo :D

Nihče ni hotel primerjati točno omenjenih motorjev, povedal sem samo, da je to eno navadno nakladanje, ko govorite, kok so dvovaljniki fajn, k fajn vlečejo že z nizkih obratov.

In motor, ki sem ga omenil kot dvovaljnik, ima ogromno navora (115Nm) že pri 5500 rpm!!!, pa vseeno ne gre tako lepo z nule kot oni drugi ali pa kateri koli 4 valjnik. Kot si že sam omenil, stotinke niso pomembne, važno je kaj je vozno.

Pa primerjajte novega dučeta 999r in R1 (2004), kaj gre bolje vam je verjetno jasno, kaj manj trese, najbrž tud, pa prvi stane 30000€, Yamaha pa več kot pol manj.

In še nekaj, daj ti tvojega suzukija v 6. prestavo pri 50km/h in obrni gas do konca. Pa pazi, da ti nau ketne dol vrglo. :kva2:

Če so vam všeč dvovaljniki, si jih kupite zato, ker so vam preprosto všeč in ne zato ker ponujajo več od štirivaljnikov.

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomojem pa tle nimaš prou... z 80km pa povprečnim navorom za tak razred morš prit do 100 v 5-7 sekundah pa še kake 3-4s do 130-140 kar pomen da sterseš skor vsak avto razen res zverin k majo bedake za volanom da ti grejo pospeševat sam zato k jih mot to da ji prehitevaš

teoretično si zgleda dost dobro podkovan ... ampak prehitevati je lepše, če je zaloga moči večja - porabiš manj razdalje in hitreje zmanevriraš mimo, kar pomeni, da lahko voziš bolj dinamično, se hitreje prebijaš mimo avtomobilov, ki vozijo v gosjem redu, ...

skratka - kubiki in konji - nikol dovol :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist nam boš veselje pokvaril glede dvovaljnikov :xx:

sej ima blaž čisto prav.....malo se pretirava pri opisih 2v Vs 4v v prid dvovaljnikom....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

Vseen zna bit avto hitrejši v ovinkih, ti pa na pospeševanju iz njega definitivno. ...

:OK:

Avto lahko kasneje zavira pred ovinkom in lahko zaviranje bolj podaljša v ovinek kot motor, čeprav ima motor po tehničnih podatkih 10-krat boljše zavore glede na težo. :grim

Avto ima lahko višjo hitrost v ovinku, kot motor, čeprav je po tehničnih podatkih težji in zato na njega deluje večja centrifugalna sila. :grim

Avto lahko začne pospeševati iz ovinka pred motorjem in bolj odločno, čeprav ima motor po tehničnih podatkih boljše razmerje med težo in močjo. :grim

Ko motor ni več v nagibu, moraš imeti resnično raketo na štirih kolesih, da se mu lahko postaviš po robu.

Zakaj je temu tako, se pa lahko prepričate tako, da vzamete knjigico v roke, pa svinčnik in papir ter si vse izračunate. Pa ne pozabite upoštevati vseh dejavnikov, ki vplivajo na vožnjo. Moč, teža in zavore niso vse, kar vpliva na hitrost v ovinku.

Čim manj ovinkov, pa boste lahko dirkali, čim več ovinkov, pa bomo lahko uživali. :OK: :OK:

... ampak prehitevati je lepše, če je zaloga moči večja - porabiš manj razdalje in hitreje zmanevriraš mimo, ...

Najlepše je, kadar pri prehitevanju ne obrabljaš prednje pnevmatike. :OK:

sej ima blaž čisto prav.....malo se pretirava pri opisih 2v Vs 4v v prid dvovaljnikom....

Zakaj so sprejeli pravila pri tekmovanjih do 750 ccm:

- 4-valjniki max. 750 ccm

- 3-valjniki max. 900ccm

- 2-valjniki max. 1000 ccm?? :? :huh: :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A avto pa ne bo naredu burnout-a? Če pa ima 4WD, bo pa sklopko skuru.

probi nardit cluch damping z AWD... ...pa pazi na vrat, da ti glave ne izpahne!! :kva2: :grim O:-)

...pa BTW, pravil o 750/900/1000 za 2cyl/3cyl/45cyl ni vec... O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probi nardit cluch damping z AWD... ...pa pazi na vrat, da ti glave ne izpahne!! :kva2:  :grim  O:-)

Probavam jaz to vsak dan... Pa ni nevarnosti, da bi se kaj glavi zgodilo. Kot sem ze rekel, sklopka ne zdrzi (115KM). Je pa res, da na mojem avtu ni ravno najbolj sveza.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče KM, pospeškov, navora itd ... v razmislek.

Ne vem točno ali je bilo letos ali lani. Na Mobikrogu, je večini Motosvetovcev znani voznik z MZ (mislim na 250) kar lepo držal "pilote" na motorjih z XXX KM lepo v svoji bližini.

Brez poznavanja tehnike vožnje in "jajc", ti nobeni ne vem kakšni KM ne pomagajo :naughty: :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probavam jaz to vsak dan...

pol neb vec mel avta :grrr

za Evo VIII pise v navodilih d je na vsakih 5 clutch dampov treba menjat sklopko! :grim vse le zarad velike moci, in predvsem 4kolesnega pogona... :devil:

...na kak nacin pa mislis da je tota tanova micka s 405 HP dosegla 3,5 sekunde iz mesta do 100?? s spuscanjem sklopke pri 1500 rpm?? :ph34r: al na blokadi + clutch damping?? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, ta dva motorja nista primerljiva...

Primer (veliko bolj primerljiv):  npr. SV650 (ene 72KM) prehiti kot za hec hornetko 600 in fazerko 600, ki imata oba slabih 100KM iz  X na Y hitrost. Ce se ne motim iz testov (lahko poiscem revije in objavim tocne podatke) je SV650 hitrejsi za 2s (v glavnem FUL!!!) od hornetke in  fazerke pri pospesevanju iz 50 do 150km/h v zadnji prestavi. No bila se je ena meritev in ju tudi prehiti kot za hec. Od 0-100km/h je pa obratno, a le za nekaj desetink v prid 4 valjnikom. To je ena zelo velika prednost za dvovaljnike, slabost so pa res vibracije, a motoristkam verjetno pasejo :D

Popravek!

0-100km/h; 0-100km/h; 100-150km/h

DUCATI MONSTER 800: 3,7s; 5,7s; 6,2s

HONDA HORNET 600: 3,3s; 7,0s; 7,1s

KAWASAKI Z 750: 3,5s; 5,8s; 6,4s

SUZUKI SV 650: 3,6s; 5,0s; 5,9s

YAMAHA FZ6 FAZER: 3,1s; 6,8s; 7,7s

Evo, to so bila testiranja...zgornji podatek ne drzi, saj ima SV 2 sekundi prednosti ze pri pospesevanju od 50-100km/h. SV 650 (cca.72KM) tudi nascije Z 750, ki naj bi imel 110KM. HA, kaj pa zdaj pravite? Ravno ti podatki so pomembni od X do Y hitrosti (pospesevanje iz ovinkov, prehitevanju,itd). Verjetno bi vsi trdili, da Z750, FZ6 in podobni stegnejo SV-ja, ker gledate vsi na konje.HEHE ni to tak simpl. V igri so sekunde, ne stotinke! @TC: Sploh se ne pretirava, tako je pač.

Se mi zdi, da se vedno velja, kar kdo vozi, tisto je the best, ostalo pa v riti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, ce ste ze primerjal avto in motor na kartodromu - kaj pa ce gor spustimo avto in Benota z ZIPom? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoje čase smo se velik podil naokol z avtomobili pa vem, da z motorjem ne bi šlo tako čez ovinke, ker če ne zaradi drugega na navadni cesti če je mal peska, listja, madež avto še lahko rešuješ... dočim z motorjem si takoj s ceste. Že to je upoštevanja vreden podatek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst lahko povem tisto kar vidim...za primerjavo...Planinske ride...povprečen motorist in povprečen avtomobilist je motorist krepko pred avtom...ko pa pride na ride kak goricjan z Bmw-jem katerega obvlada v nulo pa niti najhitrejši in najbolj izkušeni motoristi na ridah popušijo....tako je....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@TC: Sploh se ne pretirava, tako je pač.

Se mi zdi, da se vedno velja, kar kdo vozi, tisto je the best, ostalo pa v riti.

podatke, ki jih navajaš so spodbudni za dvovaljne motorje....vprašanje pa je če jih povprečen motorist lahko na povprečni vožnji tudi uporabi....ker pospešek od 100-150 Km/h je v največji meri odvisen od obratov, ki jih dani motor ima in prestavi(dvovalnja mašina/štirivaljna mašina)...naprimer sv 650 je bil držan na ?? obratov pri hitrosti 100Km/h, da je proizvedel tako številko pri merjenju časa.....ker če je bil sv držan na 5000 obratov na koliko obratov je bil potemtakem držan Fz6 da je meritev primerljiva(po mojih podatkih na premalo obratov zaradi nehvaležne hitrosti za štirivaljno mašino)....

in vprašanje je če greva midva po ravnini 100 Km/h ti z sv-jem jaz s Fzs 600 in nato štartava na znak, vendar v poljubnih obratih, kjer bi jaz fazerja držal na 10.000 obratov v 2 prestavi(kar sploh ni mogoče-fazer kolikor se spomnim 1. prestava okrog 80 Km/h torej 2. prestava 100 km/h so relativno nizki obrati za tak motor, kar pomeni, da je stvar neposkočna zaradi 4 cilindrične zasnove;medtem ko je pri dvovalni mašini 100 Km/h lahko bolj prijazna številka na obratih) kakšen bi bil rezultat...

torej kjerkoli si pobral te teste pripopaj zraven še vse pogoje v katerih so bili izvedeni(prestava, obrati)...da si lahko kaj z njimi pomagamo....drugače so le številke, ki nič ne povedo motoristu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 600f (serijska razn wingsa in K&N) vs. Corsa GSI (letnik 2002, spedenana u 3 PM, drug auspuh, drug filter, baje kovani bati in druge odmične, pa odstranjene zadnje sedeže in rezerva pa kaj js vem še kaj na weight reduction, menjana sklopka, u glavnem norc). Relacija NG, ajdovščina okrog 35km, navadna cesta, ne HC ali AC. CBR v prid za 2min 26sekund :hmm: ne zdej neki avto gor dol cingat, nima za tri krasne prcat proti motorju :xx: tip pa zna furat, ni bla moja nona :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj že vrabci govorijo,da je motor hitrejši samo iz ovinka in na ravnini,drugače pa je avto hitrejši čez ovinke

več je ovinkov hitrejši je avto :BUA:

manj je ovinkov hitrejši je motor :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zdej neki avto gor dol cingat, nima za tri krasne prcat proti motorju :xx: tip pa zna furat, ni bla moja nona :lol1:

od Ponikve do Sel (ne bom nikol pozabil) je 5 km, pa me je tipo z lantro 1.6 16V (!!!) solal da mi ni blo nic jasno - komi sm se mu drzal za ritjo, vozla sma pa oba na polno! :blink: isto je blo enkrat s civicom 1.4 16V 4. generacije (90 HP) - pa js sm mislu da bom popizdu! :cry:

(se je pa vse skup v obeh primerih krepko obrnal na glavo, ko se je zacela relacija Sele - Šentjur, kjer so ovinki tako odprti, da gres z motorjem skoz na pol leze, na pol po kolenu, avto pa je pri tej hitrosti ze konkretno nestabilen! :devil: :devil: :devil: :afro1: )

pi es: lincajte me, pac mam svoje izpade... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!