Skoči na vsebino

Koliko konjev zakaj kdo potrebuje (ali ne)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
(se je pa vse skup v obeh primerih krepko obrnal na glavo, ko se je zacela relacija Sele - Šentjur, kjer so ovinki tako odprti, da gres z motorjem skoz na pol leze, na pol po kolenu, avto pa je pri tej hitrosti ze konkretno nestabilen! :devil:  :devil:  :devil:  :afro1: )

pi es: lincajte me, pac mam svoje izpade... :doze:

Nekako tko je NG - Ajdušna pa tje mimo Ozeljana, Vitovelj, Sela itd. Nema za trikrasne avto na lepih ovinkih, ne sam ravnina.

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno
podatke, ki jih navajaš so spodbudni za dvovaljne motorje....vprašanje pa je če jih povprečen motorist lahko na povprečni vožnji tudi uporabi....ker pospešek od 100-150 Km/h je v največji meri odvisen od obratov, ki jih dani motor ima in prestavi(dvovalnja mašina/štirivaljna mašina)...naprimer sv 650 je bil držan na ?? obratov pri hitrosti 100Km/h, da je proizvedel tako številko pri merjenju časa.....ker če je bil sv držan na 5000 obratov na koliko obratov je bil potemtakem držan Fz6 da je meritev primerljiva(po mojih podatkih na premalo obratov zaradi nehvaležne hitrosti za štirivaljno mašino)....

in vprašanje je če greva midva po ravnini 100 Km/h ti z sv-jem jaz s Fzs 600 in nato štartava na znak, vendar v poljubnih obratih, kjer bi jaz fazerja držal na 10.000 obratov v 2 prestavi(kar sploh ni mogoče-fazer kolikor se spomnim 1. prestava okrog 80 Km/h torej 2. prestava 100 km/h so relativno nizki obrati za tak motor, kar pomeni, da je stvar neposkočna zaradi 4 cilindrične zasnove;medtem ko je pri dvovalni mašini 100 Km/h lahko bolj prijazna številka na obratih)  kakšen bi bil rezultat...

torej kjerkoli si pobral te teste pripopaj zraven še vse pogoje v katerih so bili izvedeni(prestava, obrati)...da si lahko kaj z njimi pomagamo....drugače so le številke, ki nič ne povedo motoristu...

vir: PS - št. 12/2003

Pomoje so vsi motorji bili v tistih obratih pri ustrezni prestavi, kjer imajo najvecjo moc. Ne verjamem, da bi morali biti vsi na istih obratih :blink: To bi bilo nesmiselno. Ko se ze na tako veliko dobivate, tam na drugi strani SLO, pa pejte testirat. Bomo vsaj vedeli, koliko to drzi :D

Objavljeno

Naj vam povem še za dva moja primera, ki sta v prid avtu:

1. Nissan Sunny GTI-R vs Suzuki GSX-R 1100

V avtu voznik in sopotnik s kamero ter vsa obvezna oprema.

Na motorju le voznik.

Relacija NM - Metlika (Gorjanci) GHD 25km

Rezultat: Avtu se je turbina že toliko ohladila, da je bil avto ob prihodu motorista že ugasnjen in zaklenjen, voznik in sovoznik pa v lokalu na pijači. :naughty:

2. Audi RS4 avant vs Yamaha R1

V avtu 5 oseb in vsa obvezna oprema

Na motorju le voznik, motor predelan za dirkanje (minimalne luči, brez smerokazov in ogledal, druge plastike...) ostalega nisem opazil.

Relacija: Grobnik - cestninska postaja na avtocesti proti Delnicam (AC z zelo odprtimi ovinki in vzponi) ??km

Rezultat: Klanjanje motorista, ko nas je dohitel na cestninski postaji in odhod motorista s cestninske konkretno po zadnjem kolesu. :OK: :notworthy: :OK:

Za prvi primer lahko povem, da motor ni mogel nič proti avtu v zavojih, zaviranjih in na pospeševanjih iz zavojev. Le na prvih treh ravninah je še prišel toliko blizu, da sva mu lahko pomahala pred vhodom v ovinek, potem ga ni bilo več na vidiku.

V drugem primeru, pa se mi zdi, da se je bilo veliko lažje peljati z avtom ves čas nad 240 km/h, medtem ko je motorist pri tako visoki hitrosti hitreje utrujen, pa tudi zavoji niso ravno nekaj, kar bi si želel pri tej hitrosti. :grrr Kvaliteto asfalta pa verjetno večina od vas pozna. :SS

Zanimiv mi je tudi podatek, da na Mobikrogu, ki je zelo zavito dirkališče še vedno drži rekord motorist. :notworthy:

Evo, tukaj je nekaj dejstev, ki marsikatero teorijo postavijo na glavo. :hmm: :cry: :huh:

Konjev po mojem ni nikoli preveč. Velikokrat so odvisni od cvenka, ki ga namenimo za nakup. :cry:

Menim, da je najbolje, če jih imamo kar se da veliko, pa jih potem izkoristimo s pomočjo ročice za plin toliko, kolikor jih v danem trenutku potrebujemo. :grim

Večino časa le četrtino (vsaj jaz). :D

Objavljeno

eni več, drugi manj, nekaterim je pa dovolj že to, da se okitijo s tujim"perjem"

post-478-1103729985_thumb.jpg

Objavljeno
SONCE,20 Dec 2004 @ 11:07]

Naj vam povem še za dva moja primera, ki sta v prid avtu:

1. Nissan Sunny GTI-R vs Suzuki GSX-R 1100

V avtu voznik in sopotnik s kamero ter vsa obvezna oprema.

Na motorju le voznik.

Relacija NM - Metlika (Gorjanci) GHD 25km

Rezultat: Avtu se je turbina že toliko ohladila, da je bil avto ob prihodu motorista že ugasnjen in zaklenjen, voznik in sovoznik pa v lokalu na pijači.  :naughty:

2. Audi RS4 avant vs Yamaha R1

V avtu 5 oseb in vsa obvezna oprema

Na motorju le voznik, motor predelan za dirkanje (minimalne luči, brez smerokazov in ogledal, druge plastike...) ostalega nisem opazil.

Relacija: Grobnik - cestninska postaja na avtocesti proti Delnicam (AC z zelo odprtimi ovinki in vzponi) ??km

Rezultat: Klanjanje motorista, ko nas je dohitel na cestninski postaji in odhod motorista s cestninske konkretno po zadnjem kolesu.  :OK:  :notworthy:  :OK:

Ja, avto zna veliko ljudi dobr pelat in tudi več upajo reskirajo <_< , motoristov, ki bi se peljali na nož (seveda govorim o tistih ki se znajo), pa ni ravno veliko :hmm: .

Po mojih iskušnjah ni serijskega avta, ki bi me nažgau, sploh pa ne na cesti kjer so ovinki od 150 pa do 290kmh :devil: . Seveda mora pa moped imeti vsaj 160hp, dobre gume, dobre zavore,...

Objavljeno
Ja, avto zna veliko ljudi dobr pelat in tudi več upajo reskirajo <_< , motoristov, ki bi se peljali na nož (seveda govorim o tistih ki se znajo), pa ni ravno veliko :hmm: .

Po mojih iskušnjah ni serijskega avta, ki bi me nažgau, sploh pa ne na cesti kjer so ovinki od 150 pa do 290kmh :devil: . Seveda mora pa moped imeti vsaj  160hp, dobre gume, dobre zavore,...

stric Bine ;), a lahko še kakšno praktično izkušnjo poveš? konkretno - kter motor pa kak avto si dol poču na kteri relaciji in s kakim tempom? Saj ne bomo policajem povedal :) :)

Objavljeno
Po mojih iskušnjah ni serijskega avta, ki bi me nažgau, sploh pa ne na cesti kjer so ovinki od 150 pa do 290kmh :devil: . Seveda mora pa moped imeti vsaj  160hp, dobre gume, dobre zavore,...

Binca, vse lepo in prav. Vendar bi bilo morda modro dodati še par zadev:

1. če se ne motim, se malce ukvarjaš z dirkanjem

2. torej bi ti bilo korektno nasproti postaviti avtomobilista podobnega ranga

3. če se (spet) ne motim, ravno vsak serijski moped ne razpolaga s 160hp

4. torej bi mu bilo korektno... saj veš, na kaj namigujem, ane? ;)

Lahko sem pa hudo v meglo brcnil, me je po čistem naključju prineslo v to temo.

Objavljeno
Binca, vse lepo in prav. Vendar bi bilo morda modro dodati še par zadev:

1. če se ne motim, se malce ukvarjaš z dirkanjem

2. torej bi ti bilo korektno nasproti postaviti avtomobilista podobnega ranga

3. če se (spet) ne motim, ravno vsak serijski moped ne razpolaga s 160hp

4. torej bi mu bilo korektno... saj veš, na kaj namigujem, ane?  ;)

Lahko sem pa hudo v meglo brcnil, me je po čistem naključju prineslo v to temo.

Ja, O.K., še par zadev:

1: sem se ukvarjal do leta 1996 (torej sem že veto .) )

2:sprejmem izziv vsakega

3:ne vsak, jih je pa že kar nekaj

4:torej :004

5:nič nisi brcnu, debata je o konjih, koliko jih kdo potrebuje,...

Symru, mislim da bo malo :topic: toda, parkrat sem full užival, ko smo se podil za avti. Saj ga ni težko ujet, za prehitet od ovinka do ovinka pa potrebuješ dobro linijo, hudo mašino pa velik jajc. Najbol so mi v spominu ostali: Tip v Opel calibri turbo, od Litije do Z. ob Savi; pa en model z Audijem A4 (neka kit varijanta, je ful dobr letu) iz Kočevja proti Lj.;...

Šeenkrat poudarjam, z motorčkom se avto da nažgat, ne pa v vseh pogojih!!!

POTREBUJEŠ KONJIČKE in veliko izkušenj ;)

Moj jih ima blizu 180, pa jih bo binca čez zimo zaplodu še par :OK: (matr, nova guma bo samo še za 500km :naughty: )

Objavljeno
Moj jih ima blizu 180, pa jih bo binca čez zimo zaplodu še par :OK: (matr, nova guma bo samo še za 500km :naughty: )

:topic: Ma bo motor letel, ko da bi konjičke Binca "na roke delal" ;)

pol pa drag race z v-maxom na 400 metrov ;)

Objavljeno
...

2:sprejmem izziv vsakega

...

Stavim, da marsikateri avtomobilistični "veto" z zgledno nafrizirano kišto razmišlja podobno... :naughty: :devil:

No ja, nima veze. Fino dirkajte pa pazite nase, OK? B)

Objavljeno

Pred dooosti leti je bila na Grobniku eksibicijska "dirka" med takrat 500 kubičnim GP motorjem in F1. F1 je GP-ja v treh krogih pustila zadaj skoraj za dva kroga. Razlika ogrooomna. Verjetno pa je kakšno dirkališče, kjer so dirke z motorji in tudi z avtomobili. Bi blo zanimivo pogledat cajte. :hmm:

Objavljeno

ja pa ves kako OGROOOOOOMNA razlika je med F1 in civilnim avtom, in kako neprimerno manjsa je med GP 500 in serijskim litrskem stroju '04 generacije glede casov na pisti?

Objavljeno

:topic: Noben serijski avto se ne more kosati z serijskim motorjem :P , toda to je že druga tema (si jo lahko ogledaš - je že odprta).

F1 je pa razred zase kar se tiče hitrosti čez ovinek :(

Zdej smo pa čist zabegal ... O:-)

Objavljeno
Stavim, da marsikateri avtomobilistični "veto" z zgledno nafrizirano kišto razmišlja podobno...  :naughty:  :devil:

No ja, nima veze. Fino dirkajte pa pazite nase, OK?  B)

Če kakšnega poznaš, bi blo hudo dobr enkrat probat. Jaz sem takoj za stvar :OK: , gremo na grobnik, pa primerjamo. Potem bi pa lahko še na cesti probal, recimo od Logatca do Ajdovščine. Je kdo za stvar?

Objavljeno
0-100km/h;    0-100km/h;    100-150km/h

DUCATI MONSTER 800: 3,7s; 5,7s;  6,2s

HONDA HORNET 600:  3,3s; 7,0s;  7,1s

KAWASAKI Z 750:  3,5s; 5,8s;  6,4s

SUZUKI SV 650:  3,6s; 5,0s;  5,9s

YAMAHA FZ6 FAZER:  3,1s; 6,8s;  7,7s

Prvi podatek je polno pospeševanje, druga dva pa pospeševanje v najvišji prestava (drugi je verjetno 50-100km/h, ne pa od 0-100km/h). Drugače je težko razlagat dejstvo, da motor od 0 do 100 pospeši hitreje kot od 50 do 100... :hmm:

Pospeševanje v 6. prestavi je uporaben podatek samo v primeru, ko primerjamo motorje s približno enako končno hitrostjo. Drugače so motorji, ki dosegajo nižjo končno hitrost v veliki prednosti! B)

Objavljeno
Če kakšnega poznaš, bi blo hudo dobr enkrat probat. Jaz sem takoj za stvar :OK: , gremo na grobnik, pa primerjamo. Potem bi pa lahko še na cesti probal, recimo od Logatca do Ajdovščine. Je kdo za stvar?

Kaj pa če bi se zmenili tako, da bi ti vozil avto s 400 KM na Grobniku, jaz pa motor s 160 KM? :naughty:

Ali pa da bi ti vozil motor in jaz avto.... :hmm:

Kdo misliš, da bi imel boljše čase? :huh: :?

Jaz ali ti?

Motor ali avto? :wacko:

Moje mnenje:

Boljše čase bi imel ti, ne glede na to, ali imaš avto ali motor.

Ti bi z obema vozil pod 1:40:00, jaz bi pa z obema vozil nad 1:40:00.

Ne glede na to, da nikoli ne izkoristim vseh konjičkov, je lepo čutiti moč, ki jo je sposoben dati od sebe motorček, ki ga imaš pod sabo. :D :yea2:

Objavljeno
Prvi podatek je polno pospeševanje, druga dva pa pospeševanje v najvišji prestava (drugi je verjetno 50-100km/h, ne pa od 0-100km/h)...

JA imas prav!!! my mistake, sorry...

CeBomSeDolgoBuljilVMonitorBomCistoCoravRatalPress

Tak je prav!

0-100km/h; 50-100km/h; 100-150km/h

DUCATI MONSTER 800: 3,7s; 5,7s; 6,2s

HONDA HORNET 600: 3,3s; 7,0s; 7,1s

KAWASAKI Z 750: 3,5s; 5,8s; 6,4s

SUZUKI SV 650: 3,6s; 5,0s; 5,9s

YAMAHA FZ6 FAZER: 3,1s; 6,8s; 7,7s

Objavljeno
Če kakšnega poznaš, bi blo hudo dobr enkrat probat.

Ma, kje pa! :grrr

Hočem rečt, mogoče celo kakega poznam, pa niti ne vem za to. Vem pa, da je folk pripravljen dirkat praktično z vsako zadevščino, ki se premika. Recimo z viličarji pa s tunti po skladiščih. Kompletna štala! :D

Se spomnim, da sem tam nekje leta '90 tudi jaz dirkal. Po hodnikih Kliničnega centra, v vozičku, ki ga je poganjala sestra Marija. S tem da je imel moj konkurent "mašino" direkt iz fabrike, moja sestra Marija je bila pa tik pred generalno. Znucani lagerji pa to. Seveda sem gladko popušil. Carsko je bilo pa vseeno, priznam. :OK:

No, grem yst. Se mi megleno dozdeva, da sem :topic:

Objavljeno

1.  Se spomnim, da sem tam nekje leta '90 tudi jaz dirkal. Po hodnikih Kliničnega centra, v vozičku, ki ga je poganjala sestra Marija. S tem da je imel moj konkurent "mašino" direkt iz fabrike, moja sestra Marija je bila pa tik pred generalno. Znucani lagerji pa to. Seveda sem gladko popušil. Carsko je bilo pa vseeno, priznam.  :OK:

2.  No, grem yst. Se mi megleno dozdeva, da sem  :topic:

1. :D Sm delaw neki podobnega, samo z berglami. Pa mi je gumijasta peta odpadla. :grrr :grrr :grrr

2. Maš prow. :unsure:

Objavljeno
JA imas prav!!! my mistake, sorry...

CeBomSeDolgoBuljilVMonitorBomCistoCoravRatalPress

Tak je prav!

0-100km/h; 50-100km/h; 100-150km/h

DUCATI MONSTER 800: 3,7s; 5,7s; 6,2s

HONDA HORNET 600: 3,3s; 7,0s; 7,1s

KAWASAKI Z 750: 3,5s; 5,8s; 6,4s

SUZUKI SV 650: 3,6s; 5,0s; 5,9s

YAMAHA FZ6 FAZER: 3,1s; 6,8s; 7,7s

res sm pozitivno presenečen na sv650 mal pa fz6 razočara al kva?

Objavljeno

Škoda, da niso merili še od 150-200! Saj res, suzuki toliko sploh ne gre :devil:

Taki testi pač ne povejo vsega (od 50-100 bi tudi R1 zadaj ostala (če merimo v 6), pa mislim, da je majčkeno hujši motor kot SV).

Tako pač je, malo več ccm-jov, dva celindra, posledično boljša krivulja navora v spodnjih obratih ... Se pa žal pravljica tam konča, kjer se nekaterim šele začne .)

Objavljeno

Ko primerjate motorje po pospeševanju v 6. prestavi imejte v mislih naslednje...

Pospeševanje v 6. prestavi je uporaben podatek samo v primeru, ko primerjamo motorje s približno enako končno hitrostjo.  B)

SV se pač pri 150 km/h v 6. prestavi vrti že blizu svojega maksimuma, ostali pa dosti nižje. Poštena primerjava bi bila, da se pri vsakem motorju izbere taka prestava, da v njej motor pač doseže tistih 150km/h (ali pa poljubno višjo hitrost, recimo 200km/h). To bi bil potem podatek, ki bi povedal kaj o prožnosti. Če pa merimo pri vseh v 6. prestavi, pa različna prestavna razmerja, ki so pri močnejših motorjih pač daljša, povsem zameglijo zadevo in dajo prednost počasnejšim motorjem. <_<

V zgornjem testu SV ne zmaga zaradi boljše razporeditve navora in nekaj več ccm, ampak predvsem zaradi krajših prestav! :xx:

Je pa žalostno, da to večini (z revijami vred, ki delajo teste) ne bo nikoli jasno! :doze:

Objavljeno
...Poštena primerjava bi bila, da se pri vsakem motorju izbere taka prestava, da v njej motor pač doseže tistih 150km/h ...

2. prestava :kva2:

Objavljeno
Ko primerjate motorje po pospeševanju v 6. prestavi imejte v mislih naslednje...

SV se pač pri 150 km/h v 6. prestavi vrti že blizu svojega maksimuma, ostali pa dosti nižje. Poštena primerjava bi bila, da se pri vsakem motorju izbere taka prestava, da v njej motor pač doseže tistih 150km/h (ali pa poljubno višjo hitrost, recimo 200km/h). To bi bil potem podatek, ki bi povedal kaj o prožnosti. Če pa merimo pri vseh v 6. prestavi, pa različna prestavna razmerja, ki so pri močnejših motorjih pač daljša, povsem zameglijo zadevo in dajo prednost počasnejšim motorjem. <_<

V zgornjem testu SV ne zmaga zaradi boljše razporeditve navora in nekaj več ccm, ampak predvsem zaradi krajših prestav! :xx:

Je pa žalostno, da to večini (z revijami vred, ki delajo teste) ne bo nikoli jasno! :doze:

maš prav... na to nism pomislu... kljub vsemu pa fazer s 100KM skorej mal razočara... kolk KM pa namerijo pravzaprav novi izvedbi sv650? prejšnji model je mel 74 al kolk?

Objavljeno

Ne vem, kar precej debate okoli konjičev.

Meni se zdi boljši podatek Km + navor.

Jaz sem z 65 konji na Bulldogu zelo zadovoljen, saj so podprti še z velikim navorom. pa TWIN .....

Če bi jih imel več, bi jih s svojim znanjem in izkušnjami itaq težko dohajal.

Sicer pa vsakemu svoje....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!