Skoči na vsebino

Moto Guzzi LeMans


Kruse

Priporočene objave

Serija motorja, ki bo med nami kmalu 30 let....Moto Guzzi LeMans :notworthy:

Prvi v seriji je: Moto Guzzi LeMans 850 (Mark I)

Kakor sem slisal, prvi serijski motor, ki je sel vec kot 200 km/h (ampak tole malo dvomim)

Leto izdelave: 1975-1978

Izdelanih: 7.036

Tehnicni podatki:

Model: Moto Guzzi 850 Le Mans

Hlajenje : Zracno

Prostornina (ccm): 844.00

Moč motorja (kW): 57

Moč motorja (PS): 71 pri 7300 obratih/minuto

Moč pri vrtljajih/min: 7800

Valji: 2

Takt: 4

Vrtina / Gib: 83/78

Kompresijsko razmerje: 10,2:1

Ventil / valj: 2

Priprava zmesi: 2x Dell'Orto vplinjac premera 36 mm

Menjalnik: 5

Zagon: E

Sekundarni prenos: Kardan

Zavore Spredaj / Zadaj: Integralne, 2 diska Ø 300 mm / 1 disk Ø 242 mm

Pnevmatike - spredaj: 3,50 H 18

Pnevmatike - zadaj: 4,00 H 18

Višina sedeža (mm): 720

Dolzina (mm): 2190

Medosna razdalja (mm): 1470

Visina (mm): 1030

Suha teža: 198

Teža (kg): 225

Posoda za gorivo (l): 22,5

Max hitrost (km/h): 203 (podatki na netu so od 203 do 215)

Izdelovali so dva "modela" LM 1.1 z enojnim sedezom in okroglo zadnjo lucjo (~1300 komadov) in LM 1.2 z dvojnim sedezom in pravokotno zadnjo lucjo (na sliki LM 1.2)

post-2120-1103028310_thumb.jpgpost-2120-1103028322_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozabil tole dodati.... Serijski so imeli zanic (OK, slabe) zadnje amortizerje in jih je bilo najboljse cimprej zamenjati....

Avspuhe so zamenjevali v glavnem zaradi zvoka :notworthy: LaFranconi .)

Karter je preplitek (pritisk olja v masini). Najboljse je zamenjati za globlji karter, ali pa dodati distancnik.

Je pa to motor, ki pri voznji zahteva malce truda in odlocno roko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh... enka je enka... lažji geštel od dvojke.

Jest to bom... enkat....

Sicer pa... a je blo kle kšno vprašanje, hvaljenje, al sam podatki?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto Guzzi LeMans 850 (Mark I)

Prava tema, upam da bo napisanega cim vec o "enkah". Z veseljem bi tudi prebral vse o se starejsem in manjsem bratu 750 S3. Po mojem nekako predhodnik LeMansa.

Zelo v spici mojih "top 5" masin. Mogoce enkrat, ko bom velik ...

lp

tona

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S3, je sicer bil le predhodnik Le mansa, v bistvu samo malce svohnejsi! Vecji preskok je bil med prejsnjima modeloma V7 in S3. Spostovanja vreden motor za sedemdeseta, prav tako zvok, kakor tudi hitrost motocikla za tiste case. Simpaticno pri teh modelih je obrnjeno prestavno razmerje, kakor pri dirkalnih specialkah!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam enga gospoda, ki ima nevem kater model vem samo, da ima LeMans MOTOGUZZI-ja 850 in da je z njim dirkal sam Akrapovic, stanuje pa v okolici Zalca, motor ima neverjetn zvok ima pa gor se takratne scorpion izpuhe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz tut poznam enga pravnika, ki je (mislim da) kupil LeMans 850 in kmalu za tem prodal tanovega Guzzija, ker se očitno z njim ni več vozil... Sem LeMansa parkrat tud vidu in če ne bi bil un odvetnik bi mu ga še splel, sam tko pa.... O:-)

Kukr sem se z njim pogovarjal, ga ni mogel prehvaliti. pa prodat tud ne:angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam enga gospoda, ki ima nevem kater model vem samo, da ima LeMans MOTOGUZZI-ja 850 in da je z njim dirkal sam Akrapovic, stanuje pa v okolici Zalca, motor ima neverjetn zvok ima pa gor se takratne scorpion izpuhe!

Ta guca se je prodajala okol za dost (pre) velike dnarje. Lepo sfrizirana mašinca, zgleda sicer nič posebnega (za LM), zaribala pa večkrat kot kerkol drug motor, za katerega vem. Mislim da je povprečna življenska doba te mašine po generalki 14 dni do par mesecev. Ampak jebiga, to je za dirke, ne pa okol na izlete se vozit.

Dejmo Damjan, še kšno fotko od tvojga prlimat. Še vseen bolš zgleda.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Mislim da bo to prava tema. Zanima me čimveč podatkov o 750 s3 (vsaj mislim da je to ta). Kakšna bi prišla kaj cena itd. Aja pa za letnik tam okrog 1980.

Najlepša hvala za odgovore.

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem je bil S3 več al manj predhodnik LeMansa...

Mal švohnej zadeva. So pa dragi.... nekje v rangu LM1 tut. Vzemi raje 1000 SP. Poglej na www.moto.it

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si nasel glih S3? Po moje bo tezka, kolikor vem je bilo teh motorjev narejeno malo. Tako, iz glave, se mi zdi, da je zadnji prisel ven '75, ker '76 so se nam cedile sline ob pogledu na LM l. Imas pa vec verzij 750. Prvi ze pred ‘70, model V 750, boben bremze, kasneje V 7 Sport (predhodnik V 11), se na bobnih, lepotec. Nato ze prvi 750 S, spredaj dva Brembota, zadaj se boben in za njem 750 S3, tudi zadaj Brembo. Integralni zavorni sistem - z desno roko zaviras en disk spredaj in zadnjega, na nogo pa le se drugega sprednjega. Ce se ne motim ima ta sistem samo S3. Delali so ga le par let, zato je teh motorjev (750 S3) malo. Potem pa leto 1976 in LeMans l, ... pa smo na Krusetovem terenu. Kruse pomagi!

Vem pa, da je par 750 S3 tudi pri nas. Ves za ta motor pri nas, ali iz uvoza (tujina)? V vsakem primeru pa bos denarnico precej postrgal. Je res staro, ampak drago - za zbiralce. To so motorji le za v nedeljo, ce je soncno, da se peljes na Brezje k masi, pol pa na dunajca pa tenstan krompir ...

Srecno!!

ToneR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu to sprašujem za očeta, ker on nekaj sanja o nekem MG-ju 750 tam nekje okrog let 78-80. Ne ve pa točen model. Pa baje se je dal samo cilindre zamenjat pa si imel 1100. :hmm: To mi je nekaj govoril. Zgleda da ga daje nostalgija.

Zdej je pa mene zaposlil za iskanje :D

Drugače jst bolj gledam SV-650/1000 S 2003/2004 letnik :whistle:

So mi pa drugače tut tile motorji precej všeč.

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri takih letnikih itak zrihtaš za certifikat zadevo, pa je vseeno koliko kubikov imaš.

Nja... so bli V7 700, V7 750, V7 sport, V850, raznorazne gt, ambassador variante pa eldorado v ameriki, 750S/S3 sta mela prva "novejšo" varianto mašine. Alternator ni bil več med cilindri, pokrovi ventilov drugačni,... tako kot lemans I in II. LM III pa dalje so mel pa že oglate cilindre, ne več okroglih. Takrat so bile še zanimive 850T in 850T3 variante, pa tako naprej.

Po ljubljani se še vedno ob nedeljah k maši in na pražen krompir vozi bivši Damjanov S3, letnik 76.

Na slikci desno. Levo pa Damjanov malce spedenan za lepšo vožnjo 76 LM I.

V ozadju pa itak najboljši motor sploh ever... hmmm... le kter bi bil.... :OK:

post-264-1125447355_thumb.jpg

Aja... tastare mašine se je dal mogoče mrbit spravt na 850. Se pravi V7 variante. S3 z malo žaganja na 850, ampak nebi probaval. LM in T3 se je dalo na 950 (1000). Kasnejši LM III in dalje pa mogoče na 1100, ampak dvomim da imata isti hod batov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri takih letnikih itak zrihta? za certifikat zadevo, pa je vseeno koliko kubikov ima?.

Nja... so bli V7 700, V7 750, V7 sport, V850, raznorazne gt, ambassador variante pa eldorado v ameriki, 750S/S3 sta mela prva "novej?o" varianto ma?ine. Alternator ni bil ve? med cilindri, pokrovi ventilov druga?ni,... tako kot lemans I in II. LM III pa dalje so mel pa ?e oglate cilindre, ne ve? okroglih. Takrat so bile ?e zanimive 850T in 850T3 variante, pa tako naprej.

Po ljubljani se ?e vedno ob nedeljah k ma?i in na pra?en krompir vozi biv?i Damjanov S3, letnik 76.

Na slikci desno. Levo pa Damjanov malce spedenan za lep?o vo?njo 76 LM I.

V ozadju pa itak najbolj?i motor sploh ever... hmmm... le kter bi bil....  :OK:

post-264-1125447355_thumb.jpg

Aja... tastare ma?ine se je dal mogo?e mrbit spravt na 850. Se pravi V7 variante. S3 z malo ?aganja na 850, ampak nebi probaval. LM in T3 se je dalo na 950 (1000). Kasnej?i LM III in dalje pa mogo?e na 1100, ampak dvomim da imata isti hod batov.

LP

Strom, kako lepa slikca. Saj vem, ven seka prednja feltna yamahe sedemdesetih, ampak poglej malo desno. Pravi GUZZI. Zame se vedno eden najlepsih motornih dvokolesnikov. Spice, dva cilindra, da te ne zebe v kolena, pa se disk bremze ... :wub: I'm in love. Saj vem, kot ena baba, ampak vseeno ne morem iz svoje koze, kar je dobro in lepo je pac to to.

lp

ToneR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Integralni zavorni sistem - z desno roko zaviras en disk spredaj in zadnjega, na nogo pa le se drugega sprednjega. Ce se ne motim ima ta sistem samo S3.

Za S3 ne bom nic trdil.

LeMans ima integralni zavorni sistem. Z zadno bremzo prime zadni disk in spredni levi (pa ne oba enako), s spredno bremzo pa samo spredni desni disk.

In LeMans ima blazilnik krmila (ali kakorkoli se ze tisti zadevi rece) - serijsko. (Kar mnogi japonci se danes nimajo :devil:)

Z zamenjavo cilindrov in batov se ga (je) da(lo) predelati na 1000 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!