Skoči na vsebino

Poraba olja (was: Mi zna kdo pomagati ?)


turk

Priporočene objave

Sem lastnik Yamahe FZR letnik 92 in mi rabi ogromnega olja, približno 2-3dcl(kdaj tudi več) na 500km. Ali bi mi kdo znal povedati vzrok take porabe?

Edited by - Ice on 06/02/2002 17:26:18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja očitno bo treba eno velko generalno delat saj je mašina kar pošteno uničena!!

Vsaj batne obročke menat če ne drugega!Cca 30k sit po tamalem!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2-3 dcl/500 km je prosto po presernu 0,4-0,6 l/1000 km.to je za yamaho v merah tolerance,ce se ne motim.ko ti zacne "piti" olje (poraba nad 1,0 l/1000 km) potem si zacni beliti lase.

vcasih pade poraba olja,ce vlijes v masino olje enake viskozitete od druge firme.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Najlaže bo, če greš izmerit kompresijo. Če je prenizka, daš brusit cilindre pa kupiš batne obročke za prvo/drugo brušenje. To ti bo povedal kdorkoli ti bo že brusil cilindre. Če je pa kompresija OK, pol pa res zna bit normalna poraba tolk.

Stroški brušenja pa to pa niso pretirani. Pol pa računej da maš novo mašino. Ulaufaš, zamenjaš olje pa gasa...

Če boš že imel motor na servisu, reci naj ti še izmeri pritisk olja (če je oljna pumpa še OK).

Tlele se pa res bolj splača preventiva... če ti gre pumpa, mimogrede ribne kakšen ležaj na gredi pa so stroški med 100k pa drugo mašino. Ponavadi je druga mašina cenejša varianta.

LP

Ne zavajat človeka s pretiranim poenostavljanjem.Če daš brusit cilindre, je treba menjat kompletne bate z obročki, pa če že to delaš je najbolš še teflone zamenjat (so dostkrat večji pivec olja kot batni obročki).Vzrok za nizek tlak je pa ponavadi v preveliki ohlapnosti drsnih ležajev na glavni gredi in ojnicah- brušenje gredi, novi ležaji.Da maš narejeno kompletno generalno, moraš vsaj še dat posnet sedišča ventilov in ventile.Ko maš pa vse to narejeno, pa res nebi smel več pit olja, ampak s 100k sit za tole ne boš pršu skoz.

Je pa res da je navedena poraba olja sicer velika, ampak še v sprejemljivih mejah, še posebej, če gre za precej šponanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ravno rešitev.....jepa najboljši pokazatelj stanja porabe olja:

poizkusi z viskoziteto 10-40 in 15-40.....primerjaj podatke porabe!!!

Če se le ti razlikujejo več kot 20% nujno obišči mehanika.

BTW......pa poizkusi peljati obakrat vsaj približno enako,potobno hitro....itd.

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na letnik in po vsej verjetnosti tudi že precej kilometrov, ti svetujem točno to kar je napisal Roman. Seveda, če misliš imet motor še lep čas. Kakšno polovičarstvo pri popravilu takšnega agregata se ne izplača. Da pa večje popravilo tudi nekaj stane pa tako veš zagotovo sam. Imaš pa potem mir. V slučaju generalnega poravila motorja pa vsaj prvih 1500 km nežno in brez visokih vrtljajev!!!

Pozdrav izpod Pohorja. ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje (Kawa GPZ 500S, letnik 88):

meni je jedel cca. 6-7 deci na 1000 km, kar je pomenilo: odhod do

serviserja in odhod nazaj z "novim" motorjem. Naredil sem totalni

generalni servis (prakticno vse, kar je mogoce- edino nov motor bi

lahko bil . To pomeni tudi popravilo kaksnih plasticnih olepsav,

napenjanje verige, mazanje, zavorna tekocina, hladilna... + jasno,

kar se na takem servisu naredi- oba nova bata + obrocki, tesnila,

puse, ventili, nastavitve, notranja ketnca, napenjalec... ma kaj jaz

vem, kaj se vse). Prislo me je tocno 500 EUR (cca. 110.000 SIT).

Motor dela ko sus, po 1000 km grem pa na preventivni pregled in

menjavo ??? (najbrz olje in filter, kar se naredi, ko je motor nov).

Potem pa racunam, da imam vsaj 3-4 leta mir (+ normalna potrosnja

materiala).

To sem naredil, ker sem se odlocil, da novega motorja ne bom kupoval

se nekaj let.

Predlagam ti, da gres vseeno malo pobarat mehanika, da preveri stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

STROM pa sem mislu da se ti fejst spoznaš na ''šraufaraj''.

Zdej pa vem zakaj tvoj GPZ nima oldruka, he he.

Pa da nauš kej zameru.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OLDRUK = oljni pritisk, pritisk olja. GREGS, sej je vse kul.

Dej STROM ti pa pokomentiri vse skupi že enkrat no. Kwa ti je nerodn zdej al kaj? Pa še ti mal Gregsu objasn za kaj se gre.

ICE sm opazu d sm si isto faco zbrau k ti. Ma j*** ga, mislm da men tut pristoji.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!