turk Objavljeno Februar 6, 2002 Opozori Objavljeno Februar 6, 2002 Sem lastnik Yamahe FZR letnik 92 in mi rabi ogromnega olja, približno 2-3dcl(kdaj tudi več) na 500km. Ali bi mi kdo znal povedati vzrok take porabe? Edited by - Ice on 06/02/2002 17:26:18
pero Objavljeno Februar 6, 2002 Opozori Objavljeno Februar 6, 2002 Hja očitno bo treba eno velko generalno delat saj je mašina kar pošteno uničena!! Vsaj batne obročke menat če ne drugega!Cca 30k sit po tamalem!! Ciao,by Pero
mat Objavljeno Februar 6, 2002 Opozori Objavljeno Februar 6, 2002 Mislim, da je to normalno za Yamahe. mat http://vara_mat.tripod.com/
Ice Objavljeno Februar 6, 2002 Opozori Objavljeno Februar 6, 2002 2-3 dcl/500 km je prosto po presernu 0,4-0,6 l/1000 km.to je za yamaho v merah tolerance,ce se ne motim.ko ti zacne "piti" olje (poraba nad 1,0 l/1000 km) potem si zacni beliti lase. vcasih pade poraba olja,ce vlijes v masino olje enake viskozitete od druge firme. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Roman Objavljeno Februar 7, 2002 Opozori Objavljeno Februar 7, 2002 quote: Najlaže bo, če greš izmerit kompresijo. Če je prenizka, daš brusit cilindre pa kupiš batne obročke za prvo/drugo brušenje. To ti bo povedal kdorkoli ti bo že brusil cilindre. Če je pa kompresija OK, pol pa res zna bit normalna poraba tolk. Stroški brušenja pa to pa niso pretirani. Pol pa računej da maš novo mašino. Ulaufaš, zamenjaš olje pa gasa... Če boš že imel motor na servisu, reci naj ti še izmeri pritisk olja (če je oljna pumpa še OK). Tlele se pa res bolj splača preventiva... če ti gre pumpa, mimogrede ribne kakšen ležaj na gredi pa so stroški med 100k pa drugo mašino. Ponavadi je druga mašina cenejša varianta. LP Ne zavajat človeka s pretiranim poenostavljanjem.Če daš brusit cilindre, je treba menjat kompletne bate z obročki, pa če že to delaš je najbolš še teflone zamenjat (so dostkrat večji pivec olja kot batni obročki).Vzrok za nizek tlak je pa ponavadi v preveliki ohlapnosti drsnih ležajev na glavni gredi in ojnicah- brušenje gredi, novi ležaji.Da maš narejeno kompletno generalno, moraš vsaj še dat posnet sedišča ventilov in ventile.Ko maš pa vse to narejeno, pa res nebi smel več pit olja, ampak s 100k sit za tole ne boš pršu skoz. Je pa res da je navedena poraba olja sicer velika, ampak še v sprejemljivih mejah, še posebej, če gre za precej šponanja.
klimbra Objavljeno Februar 7, 2002 Opozori Objavljeno Februar 7, 2002 Ni ravno rešitev.....jepa najboljši pokazatelj stanja porabe olja: poizkusi z viskoziteto 10-40 in 15-40.....primerjaj podatke porabe!!! Če se le ti razlikujejo več kot 20% nujno obišči mehanika. BTW......pa poizkusi peljati obakrat vsaj približno enako,potobno hitro....itd. Klimbra.....preprosto neponovljiv
Rocky Objavljeno Februar 7, 2002 Opozori Objavljeno Februar 7, 2002 Glede na letnik in po vsej verjetnosti tudi že precej kilometrov, ti svetujem točno to kar je napisal Roman. Seveda, če misliš imet motor še lep čas. Kakšno polovičarstvo pri popravilu takšnega agregata se ne izplača. Da pa večje popravilo tudi nekaj stane pa tako veš zagotovo sam. Imaš pa potem mir. V slučaju generalnega poravila motorja pa vsaj prvih 1500 km nežno in brez visokih vrtljajev!!! Pozdrav izpod Pohorja. ROCKY
Gregs Objavljeno Februar 7, 2002 Opozori Objavljeno Februar 7, 2002 Moje mnenje (Kawa GPZ 500S, letnik 88): meni je jedel cca. 6-7 deci na 1000 km, kar je pomenilo: odhod do serviserja in odhod nazaj z "novim" motorjem. Naredil sem totalni generalni servis (prakticno vse, kar je mogoce- edino nov motor bi lahko bil . To pomeni tudi popravilo kaksnih plasticnih olepsav, napenjanje verige, mazanje, zavorna tekocina, hladilna... + jasno, kar se na takem servisu naredi- oba nova bata + obrocki, tesnila, puse, ventili, nastavitve, notranja ketnca, napenjalec... ma kaj jaz vem, kaj se vse). Prislo me je tocno 500 EUR (cca. 110.000 SIT). Motor dela ko sus, po 1000 km grem pa na preventivni pregled in menjavo ??? (najbrz olje in filter, kar se naredi, ko je motor nov). Potem pa racunam, da imam vsaj 3-4 leta mir (+ normalna potrosnja materiala). To sem naredil, ker sem se odlocil, da novega motorja ne bom kupoval se nekaj let. Predlagam ti, da gres vseeno malo pobarat mehanika, da preveri stanje.
mimixtz Objavljeno Februar 9, 2002 Opozori Objavljeno Februar 9, 2002 STROM pa sem mislu da se ti fejst spoznaš na ''šraufaraj''. Zdej pa vem zakaj tvoj GPZ nima oldruka, he he. Pa da nauš kej zameru. ace
mimixtz Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 OLDRUK = oljni pritisk, pritisk olja. GREGS, sej je vse kul. Dej STROM ti pa pokomentiri vse skupi že enkrat no. Kwa ti je nerodn zdej al kaj? Pa še ti mal Gregsu objasn za kaj se gre. ICE sm opazu d sm si isto faco zbrau k ti. Ma j*** ga, mislm da men tut pristoji. ace
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se