Bens Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Neki na kar nisem bil nikol pozoren. Mogoce se slis neumno ampak vsejen rajs vprasam. Kaj se steje za najvecjo skupno dovoljeno maso. CE ma moped 214 kg pa jest 110 kg pa moja draga 70 kg +bencin+kufri pa smo ze krepko cez al ne. Torej a steje moped+ostalo ali samo ostalo. Aja pa kako to vpliva na moped ce si glih na meji al pa mal cez
Brrrm Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 moped in ostalo vse skupaj na tehtnico zapelješ in dobiš skupno maso
Bens Objavljeno Januar 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor
marem Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor ← Jaz in deklica sama po sebi presegava max dovoljeno težo ki jo moped lahko nosi in moram reči da tudi z vso naloženo kramo na mopedu, kljub "preveliki" teži nikoli ni bil problem pri vožnji... Posledice...hja namesto da bodo amortizerji zdržali 700.000 km ( :P ) bodo zdržali samo 697.000 km Seveda imajo varnostni faktor.....srečno in brezskrbno vožnjo.
SiR Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor ← to bi mogu kak mojstr za vzmetenje povedat... načeloma pa se verjetno s tem ni pametno igrati - saj sami vemo, kako močno vpliva že samo nastavljanje vzmetenja na vožnjo... če pa cel sistem še preobremenimo za 20-30 kg, ali več, in potem v kakem ostro odpeljanem ovinku prbijemo fedr do konca... well - nije džabe poslovica, da su fedri, bremze in lanac najvažniji sklopovi motocikla :)
Leteči Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 ČE motor preveč naložiš trpijo predvsem vozne lastnosti stroja in seveda vzmetenje. Za normalno vožnjo ni problem, itak pa z dvema osebkoma in tremi kufri prtljage nobeden ne bo dirkal, geštel pa tud ne bo prekrivilo je varnostni faktor sigurno x2 če ni še več. LP Leteči
Dave Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 ... kljub "preveliki" teži nikoli ni bil problem pri vožnji... ← To ti pa kar tezko verjamem. Mam izkusnjo, da se motor kar precej drugace obnasa, ce je izdatno nalozen. Ce nic drugega bremze slabse ustavljajo, tezje gre v ovinek, hitreje se utrudis itd.
Leteči Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 (popravljeno) Dave jaz sem imel v ovinkih občutek ko je bil moj ex KLE preveč naložen kot da vozim jadrnico po zelo razburkanem morju. Ga je zvijalo kot plastelin. Sam vseeno se je včasih nekdo s neko CBR ko 600 trudil loviti mojega kwaka po ridah :) (seveda do prve ravnine) :blush: Popravljeno Januar 3, 2005. Popravil Leteči
VmasIna Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Če ga preveč naložiš: -vzmetenje manj gibčno --> zaradi teže so nižje -dalša zavorna pot --> večjo težjo težje zaustaviš -potrebna večja moč mašine --> težji si, težje se premakneš -večja poraba --> posledica prejšne alineje -slabša okretnost -...
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 vse to je čisto res, vprašanje je le v kolikšni meri se vse to dejansko občuti....kar pa je pomojem tudi različno od motorja do motorja :fredy:
marem Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 To ti pa kar tezko verjamem. Mam izkusnjo, da se motor kar precej drugace obnasa, ce je izdatno nalozen. Ce nic drugega bremze slabse ustavljajo, tezje gre v ovinek, hitreje se utrudis itd. ← no z polno naloženim motorjem je tudi temu pogojen način vožnje....in pri takih hitrostih kot jih dosegam jaz je bolj malo razlike (priznam je pa)
GorazdH Objavljeno Januar 4, 2005 Opozori Objavljeno Januar 4, 2005 vsekakor lahko naložiš več kot piše, vendar je pomembna tudi RAZPOREDITEV teže. z malo kmečke logike, lahko motor pripraviš tako in naložiš(cement stresen v tank torbo - prazne vrečke za cement odzadaj) , da lahko začneš vozit za cementarno Anhovo kot hitri kurir... varnostni faktor konstrukcije pri statični (pri miru) obremenitvi je najmanj 2,5. dinamične najmanj 0,5 (max obremenitev po podatkih + 50%). s tem sem mislil šasijo motorja brez nosilcev navlake. vendar ni nobena konstrukcija nosilcev za prtljage narejena za več kot 50 kg,že zaradi načina pritrditve na okvir, ker ni motor namenjen prevažanju cementa...(ali pač) OBVEZNO! nastavit vzmetenje, kar bi morali počet že če se pelješ u dveh brez prtljage, da ne omenjam kontrole tlaka v gumah... skratka :wacko: kak kilo več ni problem, vozit pa počasneje ker s hitro vožnjo preobremenjuješ vse, od mortizerjev prek agregata in sklopke do žlajfov...
Žlajf Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 ker s hitro vožnjo preobremenjuješ vse, od... do žlajfov... Mene to, da vi preveč naloženi divjate, nič ne obremenjuje! :P
gidl Objavljeno Januar 5, 2005 Opozori Objavljeno Januar 5, 2005 Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor ← Eno je masa vozila, to je jasno kot beli dan...pa tud piše v homologaciji :yes: potem največja dovoljena masa ter porazdelitev teh mas na osi (to je uno do kamer je tebi dovoljeno naložit motor) tud to piše v homologaciji :yes: potem pa je tu še tehnično največja dovoljena masa ter porazdelitev le teh na osi...to pa je tisti varnostni faktor... ;) to pa ne piše.. :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se