Skoči na vsebino

Najvecja skupna dovoljena masa


Bens

Priporočene objave

Neki na kar nisem bil nikol pozoren.

Mogoce se slis neumno ampak vsejen rajs vprasam.

Kaj se steje za najvecjo skupno dovoljeno maso.

CE ma moped 214 kg pa jest 110 kg pa moja draga 70 kg +bencin+kufri pa smo ze krepko cez

al ne.

Torej a steje moped+ostalo ali samo ostalo.

Aja pa kako to vpliva na moped ce si glih na meji al pa mal cez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez

sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor

Jaz in deklica sama po sebi presegava max dovoljeno težo ki jo moped lahko nosi in moram reči da tudi z vso naloženo kramo na mopedu, kljub "preveliki" teži nikoli ni bil problem pri vožnji...

Posledice...hja namesto da bodo amortizerji zdržali 700.000 km ( :P ) bodo zdržali samo 697.000 km

Seveda imajo varnostni faktor.....srečno in brezskrbno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez

sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor

to bi mogu kak mojstr za vzmetenje povedat...

načeloma pa se verjetno s tem ni pametno igrati - saj sami vemo, kako močno vpliva že samo nastavljanje vzmetenja na vožnjo... če pa cel sistem še preobremenimo za 20-30 kg, ali več, in potem v kakem ostro odpeljanem ovinku prbijemo fedr do konca...

well - nije džabe poslovica, da su fedri, bremze in lanac najvažniji sklopovi motocikla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČE motor preveč naložiš trpijo predvsem vozne lastnosti stroja in seveda vzmetenje.

Za normalno vožnjo ni problem, itak pa z dvema osebkoma in tremi kufri prtljage nobeden ne bo dirkal, geštel pa tud ne bo prekrivilo je varnostni faktor sigurno x2 če ni še več.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kljub "preveliki" teži nikoli ni bil problem pri vožnji...

To ti pa kar tezko verjamem. Mam izkusnjo, da se motor kar precej drugace obnasa, ce je izdatno nalozen. Ce nic drugega bremze slabse ustavljajo, tezje gre v ovinek, hitreje se utrudis itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dave jaz sem imel v ovinkih občutek ko je bil moj ex KLE preveč naložen kot da vozim jadrnico po zelo razburkanem morju. Ga je zvijalo kot plastelin.

Sam vseeno se je včasih nekdo s neko CBR ko 600 trudil loviti mojega kwaka po ridah :) (seveda do prve ravnine) :blush:

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga preveč naložiš:

-vzmetenje manj gibčno --> zaradi teže so nižje

-dalša zavorna pot --> večjo težjo težje zaustaviš

-potrebna večja moč mašine --> težji si, težje se premakneš

-večja poraba --> posledica prejšne alineje

-slabša okretnost

-...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse to je čisto res, vprašanje je le v kolikšni meri se vse to dejansko občuti....kar pa je pomojem tudi različno od motorja do motorja :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti pa kar tezko verjamem. Mam izkusnjo, da se motor kar precej drugace obnasa, ce je izdatno nalozen. Ce nic drugega bremze slabse ustavljajo, tezje gre v ovinek, hitreje se utrudis itd.

no z polno naloženim motorjem je tudi temu pogojen način vožnje....in pri takih hitrostih kot jih dosegam jaz je bolj malo razlike (priznam je pa)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsekakor lahko naložiš več kot piše, vendar je pomembna tudi RAZPOREDITEV teže. z malo kmečke logike, lahko motor pripraviš tako in naložiš(cement stresen v tank torbo - prazne vrečke za cement odzadaj) , da lahko začneš vozit za cementarno Anhovo kot hitri kurir...

varnostni faktor konstrukcije pri statični (pri miru) obremenitvi je najmanj 2,5.

dinamične najmanj 0,5 (max obremenitev po podatkih + 50%).

s tem sem mislil šasijo motorja brez nosilcev navlake.

vendar ni nobena konstrukcija nosilcev za prtljage narejena za več kot 50 kg,že zaradi načina pritrditve na okvir, ker ni motor namenjen prevažanju cementa...(ali pač)

OBVEZNO! nastavit vzmetenje, kar bi morali počet že če se pelješ u dveh brez prtljage, da ne omenjam kontrole tlaka v gumah...

skratka :wacko: kak kilo več ni problem, vozit pa počasneje ker s hitro vožnjo preobremenjuješ vse, od mortizerjev prek agregata in sklopke do žlajfov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker s hitro vožnjo preobremenjuješ vse, od... do žlajfov...

Mene to, da vi preveč naloženi divjate, nič ne obremenjuje! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok sam kolk to vpliva na moped ce mas 10kg cez

sej so verjetno uporabljal kaksen varnostni faktor

Eno je masa vozila, to je jasno kot beli dan...pa tud piše v homologaciji :yes:

potem največja dovoljena masa ter porazdelitev teh mas na osi (to je uno do kamer je tebi dovoljeno naložit motor) tud to piše v homologaciji :yes:

potem pa je tu še tehnično največja dovoljena masa ter porazdelitev le teh na osi...to pa je tisti varnostni faktor... ;) to pa ne piše.. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!