Skoči na vsebino

Nakupi starih motorjev


Dave

Recimo, da imate na voljo motor srednje kubature (600 cc) letnik npr. 95. Ali bi sploh razmisljali o nakupu?  

69 članov je glasovalo

  1. 1. Recimo, da imate na voljo motor srednje kubature (600 cc) letnik npr. 95. Ali bi sploh razmisljali o nakupu?

    • A) Ja, ker je cena gotovo nizka in si vec ne morem privoscit
      23
    • B) Ja, ker ga itaq ne bom vzdrzeval, dokler ne razpade
      1
    • C) Ja, ker sem vracunal tudi zacetni servis pa se vedno splaca
      7
    • D) Sploh ne bi kupoval rabljenega motorja, ker se ne spoznam dovolj
      2
    • E) Ne, ker me skrbi vzdrzevanje
      3
    • F) Ne, ker me skrbi utrujenost materijala
      5
    • G) Ne, ker (E + F)
      19
    • H) Ja, ker (A + B + C)
      3
    • I) Ja, ker takega modela vec ne delajo (legende)
      6


Priporočene objave

Torej... Ko razmisljam o nakupih 5 ali vec let starega motorja se spomnim na to, da so mi v neki zelo hvaljeni delavnici rekli, da moras motor po nekaj letih zaceti zares vzdrzevat - Po dveh letih naj bi zamenjal vse tekocine (tudi vilice, hladilno, zavorno itd), pocasi je treba zacet razmisljat o menjavi ketne, zavornih ploscic, nastavitvah ventilov, menjanju verige na glavni gredi itd itd.

Ce torej npr. kupis star motor za ne vem. 800.000, kjer ni bilo nikoli narejeno nic razen redne menjave olja in filtrov, pa se to ni bilo narejeno, ker je clovek vedel, da ga bo prodal. Servisne knjizice za zdavnaj ni vec, clovek ti pa sigurno zagotavlja da je olje menjal pred 1000 kilometri. Na stevcu je itak 32.000 kilometrov, ker je potem izklopil glavni stevec in si namontiral tistega od kolesa (sam tega mi ne vemo).

Lahko zacnes racunat:

Gume recimo okrog -> 50.000 SIT

Olje + filtra okrog -> 20.000 SIT

Ketna + zobniki okrog -> 40.000 SIT

Ploscice zavor trije diski (2x3x10.000) -> 60.000 SIT

Zavorna tekocina -> 10.000 SIT

Menjava hladilne -> 10.000 SIT

Menjava olja v vilicah + semeringi + delo (normirano 10 ur) -> 60.000 SIT

Svecke okrog -> 10.000 SIT

Poseg v masino - menjava verige (bog ne dej ampak nej bi blo normalno tam okrog 50-60.000 km) - ketna + tesnila + delo -> 80.000 SIT

---------------------------------------------------------------------

340.000 SIT stroskov (Tisto kar bi naceloma lahko delal sam, sem obracunal kot da clovek dela sam - torej samo cena delov - Olje + Filtra, Svecke, Hladilna tekocina in zavorna tekocina ipd.)

Naenkrat motor ni stal 800.000 ampak 1.140.000 :hmm:

Ali se motim? Ce malo pobrskamo po forumu se najde kar nekaj zgodb ljudi, ki so si kupili starejse motorje (pod tem mislim tam 10 let in vec), pa je blo treba kar velik ulagat -> V smislu odtrgal mi je ketno, ki se je zapletla v zadnjo gumo in je blo stroskov se pa se al pa razneslo mi je bat, ker sem verjel prejsnjemu lastniku, da je ze delal generalko...

Da sploh ne omenjamo generalke masine, ce je to slucajno potrebno.

Se motim?

Da ne bo pomote, sej nikomur nic ne ocitam, sam zanima kaksno je razmisljanje za nakupom starejsega motorja (verjetno je tezko to, da si novejsega ne more clovek privoscit, ce pristejemo vse stroske, ki ga se cakajo)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko prodajaš rabljen motor pa je situacija takšna.

Tvoj motor je redno vzdrževan (vključno s stvarmi ki jih večina niti pogleda ne kot so olje v vilicah, servis vzmetenja.......) z novimi gumami, verigo.....

Ampak vsak bo raje kupil gare ki niso bile redno servisirane majo gume čist zlizane, v ovinkih plava kot čoln ker vzmetenja nobeden niti pogledal ni.

In razlog je ponavadi kakih 50 jurjev razlike v ceni pa čeprav bo treba nanj vreči še za 100 tisočakov servisa, delov itd. da bo v približno enakem stanju kot tvoj stroj.

PAč spet ena huda slovenska logika.

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rablen Motor :hmm: ne hvala, enkrat sm šel na led, ker sm prodajalca sodil po sebi, NAPAKA!! Vse idealno, vse poštemplano, vsi servisi narejemi (garantira). :BUA: :BUA: :BUA: Malo morgen, na motor sm kr neki denarja zmetal, ampak sm preživel, je bila pa lepa šola. Tako da sm raje pristaš tega da sm prvi lastnik. Grem le z nekoliko lažjim srcem od hiše, čeprav dejansko tudi pr novmu se najde kakšna okvara.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko kupujem motor, ga kupim ker mi je všeč :grim . Motor se kupi zaradi veselja, želje ne pa gledanje na stroške, ker itak imaš z vsakim motorjem stroške :BUA: .

Najbolje je pa da poznaš lastnika B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do zdaj kupil skupaj 5 rabljenih motorjev in avtov .. z nobenim nobenih problemov in nepredvidenih stroškov zaradi takih vzrokov o katerih pišete.

Nakup avta ali motorja ni tko enostavna stvar da samo pogledaš servisno knjigo, če je štemplana, pa kolk prask ma. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil novega, kupil starega.....

Cena podobna, stroski so pa z obema..... bili pa se bodo.....Dokler jih bom uniceval, toliko casa bom placeval.....Zato pa sta....

Vse se placa, ampak se vse tudi vraca.....In ce samo pomislim, da obracam rocko za gas, mi grejo kocine pokonci.....

Ni mi zal.....niti tolarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, js mislim, da če si človek vzame čas in pregleda malo ponudbo motorjev lahko naleti na kar soliden nakup, kar se pa stroškov tiče je pa najbol poceni če hodiš peš. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No s tem sem mislil na to kako so ohranjeni js sem imel kar dosti rabljenih motorjev pa sem bil dokaj zadovoljen z njimi, je pa razlika kakšnega si želiš ali je to sportaš alu je to bol touring motor, enduro....

Pač naletiš pa lahko na hudo velke jajce to je pa sigurno, še vedno pa mislim da je mal boše imeti nov motor, pa čeprav je mal slabši, to mislim kubituro in konje, pač kaj si bolj želiš. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi , ce kupis nov motor nisi ravno oproscen stroskov.Pustimo potrosni materiaal kot so gume , veriga , olja, filtri ter svecke.Te moras menjavati na vsaka 2 meseca ,ce delas malo vec km letno(cca. 20k) , neglede na to ali si kupil nov motocikel ali starega nekaj let.Seveda, ce si kupil novega moras vse servise zaradi garancije opravljati na pooblascenih servisih, kjer pa ti za navadno menjavo olja zaracunajo kar lepo vsoto.Normalno da ti dajo najboljse olje ,ki ga tvoj motor oz. stil voznje sploh ne potrebuje.Pa tudi drug potrosni material je navadno 2x drazji(je pac original in zato tudi bistveno boljsi ti povedo na servisu).Koliko je v tem resnice, mora vsak presoditi sam.

Ko pa motor vozis 2 ali 3 leta pa vidis, da so stroski že zdavnaj presegli nakupno ceno motocikla.

Moje mnenje je, da se splaca kupit motocikel star 2-3 leta, saj je ze kar izgubil na vrednosti sama kvaliteta materiala oz. obrabljenost delov pa se ne bi smela bit problem Se posebej ce si motor kupil od nekoga ,ki si ga poznal ali pa si na ogled z seboj pripeljal kaksnega struckota.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ 10+ let star motor moraš avtomatsko računat da boš moral kar nekaj stvari zamenjat in kej pošraufat. Malo se stvar zakomplicira če kupiš motor z zjahanim potrošnim materjalom in sam ne znaš nič šraufat.

Moja superca je l90 ker druzga si nisem mogel privoščit, al pa ne pride v poštev, pa sem vedel da bo treba tut kej pošraufat pa sem pač pošraufal. Pa gledat morš da potrošni materjal in motor sam ni preveč zjahan ker to je lukna brez dna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se le da nikoli motorja gledat sam (več oči več vidi + če gledaš motor ki ti je všeč in si ga želiš lahko tudi v tisti naglici kaj spregledaš, kar lahko tvoj mrtvohladen kolega opazi, saj ni čustveno obremenjen) in nikoli kupit prvega motorja ki si ga šel gledat četudi se zdi brezhiben - po murphyju boš naslednji dan videl ugodnejši oglas, na koncu pa itak vedno odloči $ - tisti ki pravijo da itak vse stane in da če kupuješ motor ne smeš gledat na to kot luknjo brez dna - takim očitno ni treba preveč kupčkat ;) - drugi pa vemo da tolk kot našparamo tolk lah ponucamo in če več ne gre, NE GRE! Zdej pa če je to 5 let star motor tut prav :OK: (pa tudi če bodo stroški vzdrževanja kasneje večji - v tem času boš malo že užival nekaj pa tudi še dodatno prišparal)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do sedaj kupil 3 rabljene motorje, zadnji pa je nov....seveda je pri novem vse drugače kot pri rabljenih...se pa da motor, ki je star in rabljen tudi dobro kupit....seveda odvisno kako je ohranjen....

v postojno sta prišla pred leti dva Gpz 900r letnika 82....motorja sta bila za svoja leta odlično ohranjena, popolnoma vozna....vendar se je po letu začelo...pa to pa ono, na koncu so kar mašino iz nemčije uvažali....tako da je bil motor kupljen za 300.ooo sit kmalu "vreden" 700.000 sit...

nikoli ne veš, vendar praviloma z leti materijali niso več kar so bili zato je potrebna menjava....še posebej pri "hudih" motorjih...

raje kupim motor, ki je čim novejši, tudi če ni ravno tisto ,kar sem si v resnici želel....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem motor star do 3 leta,takrat je tud cena že nižja pa tud v redu se najdejo.

če pa bi blo dnarja v izobilju bi pa valda vsako leto kupila novga pa ne sam enga .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri rabljenem motorju mi ni toliko pomembno koliko je star, kot pa to, da vem kdo ga je vozil in kako je ravnal, ga vzdrževal, v glavnem da poznam zgodovino motorja. Do zdaj sem mel dva rabljena motorja in pri nakupu obeh sem upošteval omenjena dejstva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V svoji motoristični karieri sem kupil dva motorja in sicer oba rabljena.

Prvi je bil star 23 let in zelo poceni. Potrebno je bilo zamenjat samo tesnila. No ko smo odprl motor pa zamenjal tesnila, smo videli, da bi moral zamenjat pol motorja. Po pol leta stresnih situacij z motorjem sem ga prodal za simbolično ceno samo da ga ne gledam.

Drugi motor je bil star 10 let (virago 535) . Motor je delal odlično, zamenjati je bilo potrebno sklopko, pa še nekaj kar se sedaj ne spomnim, v glavnem štartni servis je stal okoli 60.000. Znosno. Po prevoženih 4000 kilometrih je pa začela mašina pokat po šivih. Za tisti servis sem dal potem okoli 100000 SIT, vse skupaj v eni sezoni je pa preseglo 300000 SIT plus živci. Tega sem dal na generalko potem pa prodal.

Naslednja ugotovitev je bila podobna vašim -> ne kupovati motorja starega več kot 2 leti, in ne brez mehanika, in ne brez servisne knjige.

Mogoče se boste spraševali zakaj sem kupoval tako stare motorje? Zato ker mi oči pa mami nista nič denarja dala, to je bil denar zaslužen prek študentskega dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil tri stare motorje. Prva je bila ena stara honda, ki je sicer delala ko ura ampak ni bila dolgo pri hiši. Druga dva sta bila stara manj kot leto. Tak motor dobiš dosti ceneje, stroški pa so še manjši kot z novim (odpade prvi servis, zoprnih prvih 1000km,... ). Prvega od teh dveh sem imel 5 let in sem menjal le olje in gume, nazadnej sem z njega naredu totalko, drugega imam dve leti, pa gre tud samo po gumah (servisi pa na 10.000km po 12jurjev)!

Tud z rabljenimi avtomobili nimam nobenih težav. Ta ki ga sedaj vozim bo letos staro 18 let, kupil sem ga pred sedmimi leti in od takrat zamenjal izpuh, dva ležaja, par malenkosti na podvozju (manšete, zglobi,... ), zavorne obloge in vsake tolko olje! :OK:

So pa na trgu trije tipi rabljenih vozil...

Prve lastniki drgnejo in glancajo, se z njimi pogovarjajo, jih "šparajo",... Teh je sicer kar precej, ampak ponavadi se prodajo v žlahti ali med znanci, veliko pa jih ob zamenjavi dobijo tudi avtohiše.

Drugi so normalno uporabljana in normalno servisirana vozila, ki so jih lastniki vozili par let, potem pa se jih naveličali in jih zato prodajajo. Prodajalci navadno (so izjeme) nimajo namena nikogar "nategnt" in zato napak ne skrivajo.

Tretje pa so take in drugačne podrtije, ki se sprehajajo iz rok v roke, vsak jih tera, nihče ne servisira, ko ugotovijo, da ne bodo več dolgo, pa gredo v prodajo. Če se tem uspete izognit, ste naredili vse.

Pa še nasvet.

Ko kupujete se čim več pogovarjajte s prodajalcem/lastnikom. Pogovarjajte se o vsem, ne samo o predmetu porodaje, bodite iznajdljivi in izvirni, opazujte njegovo domače okolje,... Ljudje napake na motorju/avtomobilu lahko skrijejo, svojega značaja pa ne! :D

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej mam drug rabljen motor(če ne štejem mopedou).

Pruga sm kupu in je biu zlo zanemarjen in oh in sploh... Pa je ata reku da bo zame že dober! In res-poštrihal se ga je(ata štriha avte) pa je zgledou ko raketa. Pol sm pa zamenjou še olje, svečke, bremz-ploščice, spredn disk pa ležaje v kolesih inj se vozu. To je bla yamaha DT 125 in so bli deli kar poceni. Mašine tud odpirou nism zato, k je delala uredu.

Drug motor je pa GPZ 500 in je tud uredu, sam začetn servis je biu mal drag... Pa zdele je dihtnga na glau šla k vragu in tud sklopko bo treba verjetno menjat! Zamenjou sem ležaje v kolesih, sprednja diska bosta pa naslednjo sezono tud mogla bit nova.

V glavnem, naslednji motor bo 750ccm, do 2leti in do 5.000km!! Ampak to bo takrat k bom velik pa k bom meu dobro plačo... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsekakor, če želiš met motor takoj in zdaj, se splača pogledat rabljene, ma ne več kot 5 let, ker so cene kar ugodne. seveda je vedno še nekaj treba dodat, če ne drugega, ga takoj peljat na servis k nekomu vrednemu zaupanja :hmm: , da ga temeljito pregleda ( no ne lih razdere na prafaktorje, čeprav bi bilo najbolje)

drugače je pa najbolje malo počakat in šparat za novega. tako si vsaj siguren, če kaj fali jim ga lahko pelješ nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja sigurno se prodajajo tud zelo solidni motorji *cough*. :whistle:

Kot nekdo ki trenutno kupje motor ti povem takole:

Pogledaš ceno rabljenega(pri teb 1,6M) in novega 1,9M in se odločiš če se ti splača dodat 300k SIT.

Jaz osebno bi vzel novega - imaš nove gume, 2 leti garancije, si prvi lastnik in tudi popust dobiš v trgovini, ali pa dodatno opremo.

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej. nekoč, v (finančno gledano postanovanjski) prihodnosti nameravam kupiti modrobelo vetrnico z letnico mojega rojstva.

in se bova starala skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen prvega, vedno kupoval rabljene motorje. Vedno pa z mozakarjem, ki se na to pozna - trenutnega, sem kar pri serviserju nabavil, kateremu zaupam 100%. Nobenih tezav nikoli (no ja razen da me je avto zbil, kar pa ni bil kriv motor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če znaš počakat na pravo priložnost lahko dobiš tri leta star motor ki je kot nov...

Če pa nisi previden... lahko samo zgleda tako in je v resnici ena prava razvalina...

Tud jaz sem kupoval stare motorje. Sicer nikoli več kot eno leto. Nato pa sem ugotovil da se skoraj ne splača in raje dodam še tistih par 100k in je nov. Bolj za dušo....

Dobro je kupovat in menjavat stare motorje dokler ne ugotoviš kaj ti sploh ustreza, ko pa dobiš motor, ki ti je pisan na kožo, kupiš novega in ga brusiš 10 let..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!