Skoči na vsebino

Nakupi starih motorjev


Dave

Recimo, da imate na voljo motor srednje kubature (600 cc) letnik npr. 95. Ali bi sploh razmisljali o nakupu?  

69 članov je glasovalo

  1. 1. Recimo, da imate na voljo motor srednje kubature (600 cc) letnik npr. 95. Ali bi sploh razmisljali o nakupu?

    • A) Ja, ker je cena gotovo nizka in si vec ne morem privoscit
      23
    • B) Ja, ker ga itaq ne bom vzdrzeval, dokler ne razpade
      1
    • C) Ja, ker sem vracunal tudi zacetni servis pa se vedno splaca
      7
    • D) Sploh ne bi kupoval rabljenega motorja, ker se ne spoznam dovolj
      2
    • E) Ne, ker me skrbi vzdrzevanje
      3
    • F) Ne, ker me skrbi utrujenost materijala
      5
    • G) Ne, ker (E + F)
      19
    • H) Ja, ker (A + B + C)
      3
    • I) Ja, ker takega modela vec ne delajo (legende)
      6


Priporočene objave

Pa še nasvet.

Ko kupujete se čim več pogovarjajte s prodajalcem/lastnikom. Pogovarjajte se o vsem, ne samo o predmetu porodaje, bodite iznajdljivi in izvirni, opazujte njegovo domače okolje,...  Ljudje napake na motorju/avtomobilu lahko skrijejo, svojega značaja pa ne!  :D

Yep v prvih 5 minutah ugotoviš, kakšen je lastnik do motorja in pol sklepaš ostalo.

Dobro je kupovat in menjavat stare motorje dokler ne ugotoviš kaj ti sploh ustreza, ko pa dobiš motor, ki ti je pisan na kožo, kupiš novega in ga brusiš 10 let..

Direkt z jezika si mi vzel. Jest se hočem nočem držim tega :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot nekdo ki trenutno kupje motor ti povem takole:

Pogledaš ceno rabljenega(pri teb 1,6M) in novega 1,9M in se odločiš če se ti splača dodat 300k SIT.

Jaz osebno bi vzel novega - imaš nove gume, 2 leti garancije, si prvi lastnik in tudi popust dobiš v trgovini, ali pa dodatno opremo.

Zato sem tud postavil temo o starejsih motorjih. Marsikaj je odvisno od lastnika.

OK, ce vzameva moj motor. Dodatni nosilci -> + 25.000, Zascita Masine -> +20.000. Pomeni, da je razlika v ceni 345.000 SIT. Pri novem motorju bos dobil ALI popust ALI dodatno opremo. Glede na to, da so znizal ceno za 200.000 sumim, da nimajo ne vem kako ogromnega rabata vec, ampak dobr (Sploh glede na to da npr. v TC-ju prodajajo isti motor kot moj razen da je letnik 2002 in je 70.000 drazji od mojega. Tam verjetno ne bi dobil kakega huronskega popusta na novo Horneto).

Gume bojo novejse kot moje, ampak originalne gume so ble bog-pomagi na Horneti (Michelinke, ki jih Michelin v trenutku nakupa ze dve leti ni vec delal. Z razlogom). Pa to je itak potrosni materjal.

Mel bos servis cez 1.000 kilometrov, do takrat bo bolj zalost. Pri meni cez 2.000, ampak motor je ze utecen, kilometri realni (mam stampiljke in racune servisov to prove it. No ja, zadnjega racuna ne najdem, ampak se zihr nekje valja, drugace pa je referenca itak Borut).

Moj motor je itak tut se v garanciji. Res je tut, da je do sedaj se pri nobenem mojem motorju nisem rabil.

Pa sej te ne prepricujem, da ne bos mislu, je kar dovolj interesa za moj motor. Gotovo je tudi res, da ce mas 345.000 vec, potem si itak kupis nov motor.

Kaj bi sicer jest gledal na motorju, ce bi lahko kupoval rabljenega (pri meni bolj problem eksotika, kot to, da ne bi kupil):

A je bil zaleten?

Vidis po ciklistiki, po manj vidnih delih motorja. Ce ima praske je pomembno ali so podolgem (-) ali navpicne (|). Ce so navpicne je motor padel na mestu, ce so po dolgem, je drsel po asfaltu, kar je bolj bed. Ali je balanca zvita, ali so tacke/rocke zvite, ali vlece v stran ko ga vozis, ali je guma na eni strani bolj obrabljena kot na drugi (verjetno strize)...., ce ima masko ali je pokitana, ali je na obeh straneh enako oddaljena od okvirja, ali so nosilci odlomljeni, ali je plastika malo drugacne barve ne razlicnih straneh, ali je barva malo drugacna kje.

Potrosni materijal

ali je dovolj mesa na zavornih ploscicah, ali je ketna pretirano raztegnjena, kako kej diski zgledajo, gume, ali so feltne kej potolcene (to ze ni vec potrosni materijal :) ). Kako kej z oljem kaze, nivo zavorne tekocine, nivo hladilne tekocine...

Ali je clovek skrbel za motor? - Namazana ketna, namazane tacke, zajle, stender, ali je motor cist, ce je to pozimi a je motor pripravljen na zimo, a stoji na stojalu, a je pokrit....

Na splosno gledano me kilometri tam do 60.000 niti ne bi pretirano skrbel, sam da so realni. Sem ekstremno skepticen do motorjev, ki naj bi delal tam 3.000 kilometrov na sezono. V bistvu ne verjamem. Poznam prevec ljudi, ki odklaplja stevce, da bi jim verjel. Brez tezav bi verjel ljudem, ki bi trdili da delajo nekje od 8.000-15.000 km letno.

Kaksen je prodajalec. A muti? A ga lahko se kje dobim, ce bo kak problem al pa se bo izkazal, da me je nategnu....

Nakupi v tujini... res je, da je izbira vecja, ampak tveganje tut. Poglej prakticno - npr. najdes motor, ki je tam 200.000 cenejsi kot tisti, ki ga lahko dobis v Sloveniji. AMPAK, kje se prodaja. Denimo nekje v Nemciji (govorim o konkretnem primeru, ko sem jaz gledal) razdalja prib. 1000 km. Moram organizirat prevoz tja in nazaj. Ko motor kupis je odjavljen iz prometa in ga ne smes vozit. To pomeni kar izdatne stroske, jaz recimo nisem nasel cloveka, ki bi bil pripravljen organizirat prevoz za manj kot 100.000. Ko pride v Slovenijo ga moras dat v Koper za homologacijo. To tudi ni tako zelo preprosto - ni nujno, da homologacijo dobis (valjda se Slovenski prodajalci tudi scitijo na vse pretege). Potem imas zelo drag paperweight in nic drugega. Recimo, da homologacijo dobis in uredis carinski postopek. To te tud pride recimo 30.000. Torej si prisparal 70.000 SIT in ne vec 200.000 SIT, ampak tvegas. Da sploh ne govorim o tem, da prides v Nemcijo in se izkaze, da je motor v grozljivem stanju. Lahko se samo obrnes in gres domov. Prevoz itak se vedno placas. Recimo, da ti prodajalec, da garancijo, ki jo lahko uveljavljas pri njemu. Big f*cking deal. Kaj ti pomaga garancija, ce je servis 1000 kilometrov stran. Ne koncu sem si rekel, da rajs dam mal vec, pa se mi ni treba zajebavat in tveganje se mi je zdelo nesprejemljivo.

Blazno sem skepticen do nakupov v tujini, kjer je motor ze deklariran kot rahlo udarjen. Evo nizja cena za 300.000, stroskov pa itak ne bos imel za vec kot za 100.000 ti recejo. Motor zgleda ok, ampak ce je nevozen ne ves a je kriz zvit, a so vilce zvite, a so diski zviti, a je gestel zvit itd.... Feltne so 300.000 ena, en krak vilic za npr. R6 je 150.000, tank je 250.000, vsak disk je 100.000, ogledalo je 15.000, sprednja luc je 20.000, o plastikah sploh rajs ne bi. 100.000 SIT stroskov, my ass. In komu lahko potem jokas? Edina izjema ki jo vidim je kot npr. Einherjer, ki je dobil udarjen motor iz tujine, ampak je bil v navezi s z mehanikom, ki se mu da zaupat (vem, ker mu zaupam tudi jaz) in je mehanik ocenil skodo.

Sicer se ne strinjam z Bluzonderjem, ki je nekje prej napisal, da ne kupis prvega motorja, ki ga vidis. Ok se mi zdi, da ga ne kupis takoj, da mal razmislis, se se enkrat oglasis pa tko, ampak ce recimo spet pogledam svoj primer - Hornet 900 je glih ene 10 v Sloveniji, ne vem ce lahko v resnici clovek racuna na to, da bo dobil boljso in po defaultu ne kupi prve, ki se prodaja. Ce je z motorjem vse OK, zakaj pa ne. Zdi se mi OK, da s sabo vzames se koga, ki se mu ne tresejo roke, ko vidi tvoje novo cudo.

Pismo spet nabijam... se vid da sem na dopustu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod pogojem seveda, da vem, "od koga kupujem" (da tudi vem, kako ga je vzdrzeval, kako ga je vozil ...) in da si motor ogleda se kdo, ki se na to bolj spozna, kot jaz.

LP - M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Italiji npr. je veliiiiiko boljše stanje glede rabljenih motorjev kot pa pri nas.

Cene so nižje, veliko prodajalcev pa daje leto in več garancije za njih. Pa še

izbire je ogromno. Po mojem se najbolj splača kupit rabljen motor, ki je strokovno

pregledan, če imaš denar pa novega. Če ga kupuješ direkt od lastnika pa mora

biti on pošten človek, kar se hitro vidi če je. Glede tega sm mel jaz kar srečo pri nakupu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nouga... ne glede na stroske... skoda zivceu k ugotovis kok so te nategnil (ce so te)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dave: mislim da mogoče en mejčken pretiravaš ko praviš da gledaš če je pozimi motor na stojalu in pokrit in če so tačke in štender namazani, zaradi takih mlaenkosti motor ni nič slabši, če pa ciljaš na odnos lastnika do motorja pa bo v primeru nevzdrževanja že kak bolj viden in očiten dokaz. Tudi s stroški prevoza iz tujine si pretiraval (vprašaj Letečega, ti bo iz prve roke povedal točno kolko ga je prišel prevoz iz severne nemčije z bencinom, vsemi stroški in na koncu še večerjo za sopotnike).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se kar strinjam z Davom in mislim da je pomembno kako motor prezimuje. Zaradi takih in drugačnih malenkosti je motor po desetih letih v bistveno boljšem stanju kot motor, ki ni primerno vzdrževan.

Še bolj pa pridejo do izraza te malenkosti, če motor stoji dalj časa.

Sicer sem za nakup rabljenega motorja tipa Hornet ali Fazer ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dave: mislim da mogoče en mejčken pretiravaš ko praviš da gledaš če je pozimi motor na stojalu in pokrit in če so tačke in štender namazani, zaradi takih mlaenkosti motor ni nič slabši, če pa ciljaš na odnos lastnika do motorja pa bo v primeru nevzdrževanja že kak bolj viden in očiten dokaz. Tudi s stroški prevoza iz tujine si pretiraval (vprašaj Letečega, ti bo iz prve roke povedal točno kolko ga je prišel prevoz iz severne nemčije z bencinom, vsemi stroški in na koncu še večerjo za sopotnike).

Kako to mislis "si pretiraval"? Hoces rect da sem nasel cloveka, ki bi mi vozil motor za manj, ampak vam mal lazem? Ne spomnim se, da bi bil ti zraven takrat ko sem iskal te prevoze. Ok, mogoce se nisem dovolj dobro znasel, ampak cifre so bile v tistem hipu (februar 2003) take kot sem jih navedel.

In don't get me started s tem kako ni ok pogledat, ce ima clovek odnos do motorja, ce pred tem napises da ti motorja sploh ne bi kupil, ce bi bil prvi na tvojem seznamu, samo zato ker bi bil prvi ne glede na stanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dave: jaz sem kupil motor v Nemčiji (cca 800km v eno stran) in prihranil cca. 350-400 tisočakov. Prevoz, hrana, homologacija, papirji in vse ostalo me je koštalo 100 kSIT.

Z motorjem zadovoljen, bolje skor ne bi mogel dobit za ta denar. ČE bi spet kupoval definitivno tujina in če bi bila varianta rahlo poškodovano zadevo.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dave: jaz sem kupil motor v Nemčiji (cca 800km v eno stran) in prihranil cca. 350-400 tisočakov. Prevoz, hrana, homologacija, papirji in vse ostalo me je koštalo 100 kSIT.

Z motorjem zadovoljen, bolje skor ne bi mogel dobit za ta denar. ČE bi spet kupoval definitivno tujina in če bi bila varianta rahlo poškodovano zadevo.

Zivjo,

Spotaknil sem se bolj ob to, da sem navajal kaj sem pocel in mi je Bluezonder ocital, da tega nisem zares pocel. Drugace pa zelo zanimiva informacija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva tema moram priznati.

Rekel pa bom tole:

1.) Hvala za to temo. (Izvedel veliko uporabnega (se posebej ker kupujem motor)).

2.) Ker sem LEN, bi prosil, ce ima kdo kaksno dobro tujo stran, kjer so naprodaj rabljeni motorji. Najraje Italija, hvalezen pa bom za vse.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dave: no, moj namen ni bil da bi ti očital da tega nisi počel, hotel sem le namigniti da se morda nisi dovolj pozanimal ali pobrigal kako in kaj (ker samo prevoz za 100k je huda cena) - je pa res da prej tudi nisi omenil da si to počel v času ko še nismo bili v EU.

Skratka brez zamere, nisem imel slabega namena, v glavnem zdej veš da se da stvar izpeljat mnogo ceneje .)

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tuje strani so za IT: www.moto.it , www.motosupermarket.it .) Drugace je pa moje mnenje da se izplaca kupiti star motocikel najbolj kaksne dve leti star saj se se ne more kaj veliko zgoditi cena najbolj pade v teh letih, servisi! primer moto guzzi le man nov:2.800.000 sit letnik 2003 : 1.300.000 Izplaca se tudi kopiti malo paden motocikelj ce si seveda vesc u t.i. sraufanju!! Ponavadi pa je seveda glavni dejavnik denar ni denarja za novega!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundercat: Hvala za podpiranje moje lenobe, zato : :worship:

Veronek: Tudi tebi za podpiranje lenoritisa: :worship:

From lazyass. Thanks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem zelo dober rabljen motor, tudi veliko časa sem porabil, da sem ga našel. Prišla je končno pomlad, ko sem ga odpeljal k mehaniku. Ta pa mi ga je zaradi svoje napake zažgal pri servisiranju. Skoraj je zažgal tudi sebe. Škodo mi je zelo pošteno povrnil, ker sem mislil, da se mi bo utrgalo, ko sem videl motor. Rekel mi je, da že dvajset let popravlja motorje in se mu to še nikoli ni zgodilo.

Kupil sem nov motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta pa mi ga je zaradi svoje napake zažgal pri servisiranju. 

:lol1: :lol1: :lol1:

Ta je pa res huda, za kak tak primer pa še nisem slišal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kar nekaj dilerjev v SLO, ki uvažajo rabljene motorje iz tujine, nekateri po zelo ugodnih cenah. Še celo dva poznam. Ta dva kupujeta večinoma sesute motorje. En je še pravi prevarant, ker jih prodaja kao malo poškodovane, ta hude napake na hitro odpravi, a pozornim očem itak nič ne uide. Da ne omenjam, da varijo zlomljene okvirje itd. JE TREBA PAZIT!!! pa čim več kolegov zraven vzet. Ker lahko kaj spregledaš.

Vedno sem kupoval rabljene motorje, ker pač nisem imel nikoli dovolj denarja za novi motor. Do sedaj sem se nategnil samo z enim. Bil je karamboliran. Tega sploh nisem opazil, ker so bile vse nove plastike in zunaj je izgledal kot tip-top. izvedel sem komaj takrat, ko sem ga prodaval, ko prisel en tip, ki je že poznal ta motor. Nisem mu verjel, a mi je dokazal, ko sva snela bočne plastike dol. Vse drugo je bil menjano, samo geštel je bil na parih mestih zavarjen.

Da se dobiti dober rabljen motor samo ga moraš dolgo iskat in imeti veliko potrpljenja, razen če imaš srečo. Drugače pa najbolje kar novega. Hja, bo treba čimprej diplomirat, pa dober reden šiht ali pa nek biznis...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello,

bom še jst dodal mojo dogodivščino k se je zgodila en lep cajt nazaj!

najdu sm en rabljen motor po dogem cajtu iskanja, celo ene parkrat sm ga šu pogledat pa probat k pač nism bil povsem prepričan, če je to to kar iščem!

In ko se odločm za nakup nardim eno dolgo vožnjo, vse je bilo cool!

Ga jst kupim in se nasledn dan nameravam odpravt na eno furo pa pridem do motorja pa ga probam kresnt, ne duha ne sluha, pač mašinca je delala učeri k urca dans pogreb od nje, celo generalko sm mogu narest na mašini!

Za po p....t do konca!!!

Moje mnenje, če si FULL oz. če si pršparu dost cvenka kupi novo stvarco, če ne max 2 let staro! Izjema je seveda, če si ljubitelj/-ica OLD-ijev, pol tud veš v kaj se spuščaš!

lp

Mič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi pomoje kupil razbitega preko E-baya, potem bi ga pa popravo .) Tak potem vsaj vem, kaj kupim. Potem pa greš do JU-LE, ti ga zravnajo, mašina pa mora delat že, ko ga kupim. Problem je edino s plastikami... :doze:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je pa da poznaš lastnika...

... zlasti, če je ta lastnik g. Suzuki (Honda, Kawasaki... ) osebno.

Drugače pa, v mojem primeru, opcija D :blush:

Popravljeno . Popravil PEPE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!