Skoči na vsebino

Hyosung XRX 400


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ekola konkurence tudi v enduro vodah. :OK:

post-2898-1106748141_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kp-kp
Objavljeno

opa, opa, lepo!!

(vsaj nima boben zavore zadaj kot 125 cc verzija :devil:)

cigav agregat ima? kaksni tehnicni podatki (vsaj moc, navor, masa, top speed, cena, stevilo ventilov)?

Objavljeno (popravljeno)

če so moji podatki točni... ma 1 cilinder, 4 ventile, pa 4-takt je valda, kaj druga uporabnega pa na tej spletni ni.. samo pomoje je to bol švohno.. 1 cilinder pa 4takt.. :blink:

P.S.: pa 5 prestav ma :lol1:

Popravljeno . Popravil gujdek
Objavljeno
i.. samo pomoje je to bol švohno.. 1 cilinder pa 4takt.. :blink:

..pri 400 kubičnih centimetrih :slap: ,sej ni kaka 125

Objavljeno
samo pomoje je to bol švohno.. 1 cilinder pa 4takt.. :blink:

P.S.: pa 5 prestav ma  :lol1:

nimajo tak prakticno vse endure razreda XT & Co.? :)

Objavljeno (popravljeno)

kaj je pa narobe z 1cilindrom pa 4mi takti

a si se ti ze slucajno pelo na ktm duku,take brutalnosti jest se nism vidu :kva2:

sam priznam,nism se vozu suzuki hayabuso tko da o brutalnosti jest bol tezko :D

Popravljeno . Popravil DESMOSEIDICI
Objavljeno
.. samo pomoje je to bol švohno.. 1 cilinder pa 4takt.. :blink:

P.S.: pa 5 prestav ma  :lol1:

Očitno res še nisi vozil singla z več kot 125 ccm3 da flozaš take...čeprav maš prov, kolega ma 1 cilinder pa 7 takt in 7 prestav(shimano) pa je res bolj brutalen :kva2:

Kako pa kej tvoj motor??A je švohen ali je strup??

Objavljeno

Po vsej verjetnosti je agregat kopija Suzukija DR-Z 400. "S" verzija ima 40, verzija "E" pa kar 48 konjičev. Glede na razliko v ceni med DR-Z jem in SV jem bi morala biti cena XRX-a s podobnim razmerjem proti Cometu 650 pod 1.000.000 SIT. Kar pa je ugodno, če je podoben motor (Suzuki) cca 1.500.000 SIT.

Treba prvo videt v živo. :hmm:

Objavljeno

Ja ni kej, Hyosung se prebuja. Ko bo prišel v trgovine, grem zagotovo pogledat to čudo. :D

Objavljeno
Očitno res še nisi vozil singla z več kot 125 ccm3 da flozaš take...čeprav maš prov, kolega ma 1 cilinder pa 7 takt in 7 prestav(shimano) pa je res bolj brutalen :kva2: 

Kako pa kej tvoj motor??A je švohen ali je strup??

hm.. sej verjetno maš prav :) pač.. smešno mi je da majo taki motori 5 prestav... tak ko oni kymco ko sn izpit delo z njim za 125 :)

o mojem... rajši nebi :), ker ni brutalen,.. bo pa nasledni :P ziherca B)

Objavljeno

kolko pa misliš,da jih ima npr. KTM 640? ene dvanajst? :hmm: :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tepko, od kod si pa tako prepričan, da je res tako, da Suzuki izdeluje Hyosungove mašine? Tega nisem še nikjer zasledil, slišal pa vse prevečkrat od kupcev hyosungov, ki so se tolažili, da je Huso enak, kot SV, le cenejši...

Objavljeno

Kakorkoli že, če bodo agregati (relativno) vzdržljivi in bo zadeva stala tam do milijon tolarjev, potem bo reč kar okusna. Videz všečen in zdi se, da bi tale reč imela nekaj potenciala za low budget adventure bike, sploh ker bo cena registracije in zavarovanja nizka (no ja, vsaj nižja kot pri 600 cc).

Škoda da takrat, ko sem sam kupil motor, še ni bilo zunaj cometa ali še bolje, tele endurce.

Objavljeno

Agregati na hyosungih so vzdržljivi kot prasi*e. Jz sm naredu z xrx125 35.000km in sm ga res večinoma tišu do konca. REsda sm se vozu večinoma po cestah in hribih ampak je zdržu brez postanka do Varaždina in do Kranjske Gore. Nikol mi ni crknu edin ko mi je benca zmankal in ko mi je razpadla pipca za dovod goriva v frgazer. Drgač pa 4-takt 125 vzdržljiva in kolega je mel suzija DR 125 in ko sva ga dala skp, je mislu da sm njemu mašino dol odšraufu in jo seb dal gor. Čist enak cilinder in rebra in vse, samo mal je bla spremenjena vrtina in gib zato ker ma hyosung lastnost, da obeša na konc "blajerc" večje uteži. Menjalniki so ž od hyosunga in se tud čut ko pelješ suzija in XRX-a. XRX ma veliko trši menjalnik od suzija in večkrat se ti zgodi, da ne moreš zadeti lera ali pa ti iz druge prestave leti v ler. :BUA: Pač zgodi se včasih še posebno pri novem ampak če daš noter kvalitetno olje za 3.500 sit/liter (MOTUL) potem stvari tečejo lepše.

In na koncu še specifikacije za XRX400:

Model: Hyosung XRX 400

Year: 2005

Category: Enduro / offroad

Rating: 78.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 399.00 ccm (24.35 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Valves per cylinder: 4

Fuel control: DOHC

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 5-speed

Physical measures

Dry weight: 139.0 kg (306.4 pounds)

Overall height: 1,200 mm (47.2 inches)

Overall length: 2,330 mm (91.7 inches)

Overall width: 870 mm (34.3 inches)

Ground clearance: 240 mm (9.4 inches)

Wheelbase: 1,505 mm (59.3 inches)

Chassis and dimensions

Front tyre dimensions: 3.00-21 54S

Rear tyre dimensions: 4.60-18 65S

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Other specifications

Fuel capacity: 15.00 litres (3.96 gallons)

Več podatkov žal še ni... :doze:

Objavljeno

Aja pa fotko imam velike resolucije čez 2000 pixlov, če jo kdo hoče... ZS pa napiše not mail pa pošljem.

Objavljeno

Pa še zraven vam dam slikco suzukijevega DR 400 za primerjavo,kjer se lepo vidi enako arhitekturo agregata. Enaka postavitev cevi za dovod vode med agregatom in hladilnikom, enak način izpuha, zunanji ozgled cilindrov je identičen... :fredy:

Objavljeno
Aja pa fotko imam velike resolucije čez 2000 pixlov, če jo kdo hoče... ZS pa napiše not mail pa pošljem.

no, saj tule ti nobeden ni prepovedal objave.. resize, pa bo...

Objavljeno

Ja fora velike resolucije je da se vidjo detajli in pr 400x300 se ne bo nč vidl. Pravm da so fotke res velike.

Objavljeno

Pa zmanjšaj na 1024.. Tu bodo detajli še vedno vidni.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

alo folk?

spet so me zamikali motorji, že veste kaj kdaj se bo ta enduro začel prodavat in kakšna je cena? :eek: :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!