smasher Objavljeno Oktober 13 Opozori Objavljeno Oktober 13 pred 28 minutami, Kugelschreiber pravi: Nc ne utrujas, ti kr pejt na testno furo pa kej s prve roke povej. Tega je res ko listja in trave. 702x ima eno upadljivo barvno kombinacijo, zelen/fluo rumen. Ti povem da sem jih vceraj med socerbom in monfalconom videl 10. Vmes pa se par belih in rumenih 502x. pa verjetno so imeli večinoma taljanske tablice. Italjani so imeli redi TRK, potem je prišel VOGE pa so ga imenovali "TRK killer".
ftp Objavljeno Oktober 13 Opozori Objavljeno Oktober 13 Vsak ima svoj namen. Benelli, Voge,... so bolj kozmetika, Kove bolj športni, medtem ko je RE delovni konj (traktor). Tam kjer je doma, je običajno vožnja vsaj v treh, pa tudi kakšna taprava krava ali koza gre na njem naokoli. Teža pri RE je namesko tam, ker pač njegovo dejansko okolje narekuje za kakšno desetinko mm debelešče cevi ovirja, železne seveda, da ti ga po potrebi vsakdo zavari,... EU (ZDA enako) ni njegovo primarno tržišče. Mavti, smasher in MiNa 3
smasher Objavljeno Oktober 21 Opozori Objavljeno Oktober 21 Sem rekel da ne bom, samo ta zgleda dost pošten revju...
MiNa Objavljeno Oktober 24 Opozori Objavljeno Oktober 24 pred 9 urami, Kugelschreiber pravi: 5let, 32000km. Noraly je s svojim RE prevozila podobno razdaljo iz Indije domov v slabem letu (8 mesecev). Praktično brez okvar. Seveda pa v lokalni gostilni s ključem RE na šaku ne boš nikogar inpresioniral. Kugelschreiber in skalar36 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 24 Opozori Objavljeno Oktober 24 12 minutes ago, MiNa said: Noraly je s svojim RE prevozila podobno razdaljo iz Indije domov v slabem letu (8 mesecev). Praktično brez okvar. Seveda pa v lokalni gostilni s ključem RE na šaku ne boš nikogar inpresioniral. A to je bil tist trip ko je mitaske pr hrvatih montirala pa po olimjah snemala? Ne kupujem novih motorjev, pa take zadeve povzrocijo skepso. Res je bilo enostavno snet nihajko in pomenjat lezaje in bolcne. Ampak po petih letih? Kaj bo po 10ih? Pomenjano 70% gibljivih delov? Itchyboots je imela nov motor in odpeljala v kosu. Semering ni mel cajta preperet. Pikova mantra, dejmo mal pocakat, je tle na mestu. za hec, ko sem moral menjat zadnjo vilico, je mel taljanski šrot 12 let in 50-60kkm. Vsi lezaji in bolcni v vagi so bili nedotaknjeni. Mint. Kolk let ima tvoj studentski bajk? Koliko lezajev si pomenjal? kar se kljucev tice, RE res ni Kove, jebiga. 🤣
MiNa Objavljeno Oktober 24 Opozori Objavljeno Oktober 24 pred 6 urami, Kugelschreiber pravi: Kolk let ima tvoj studentski bajk? Koliko lezajev si pomenjal? Hja, na 10+ let starem motorju bo krepalo vse kar je gumijastega tud če bo imel samo 15Kkm. Tko je, tud hiša, če nihče ne živi v njej propada hitreje kot, če je naseljena. Študentski je pa še oriđiđi vse pri 80Kkm. Sam je pa skozi v pogonu. raza, ftp, Mavti in 1 other 4
Popularna objava smasher Objavljeno Oktober 31 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 31 (popravljeno) Sicer sem bil omejen z časom glede testne vožnje in hitrosti nad 100km/h nisem uspel sprobat, da bi občutil potovalno hitrost. Ampak moje neprofesionalno mnenje je da je to lahki potovalni motor, ki sicer zmore grdi offroad ampak je briljanten na zjahanih cestah. Kar se tiče zmogljivosti in hitrosti niti ni nek presežek v primerjavi z mojim Mashem, samo je pa fotelj v primerjavi. Ko sem se usedel gor sem čutil rahli posed vzmetenja in sem mislil da bo kaj "jo-jojanja" ampak ga med vožnjo nisem čutil. Čeprav je enicilindraš ne mara nizkih obratov, na 3k obratov se že pritožuje, samo v 1 prestavi sem testiral se da počasi vozit okoli 20km/h v klanec s popolnoma spuščeno sklopko. (tako pač vozimo po blatu mi ki ne znamo, počasi in na minimalnih obratih) Menjalnik se mi je zdel malce kratek, pod 3k obr noče, na 5k mu že paše menjat prestavo, sicer je potem stvar navade, meni se zdi da je enovaljnik bi se moral že domače počutit pri 3000obr. Sklopka se mi je zdela še premehka, sem navajen na zajle, kjer bolj čutiš silo. Kar se tiče tistih skoraj 200kg... Ma vozi se ko moped, samo za ga pobirat iz tal verjetno čutiš tiste kile. Tudi pri mojih 168cm sem ga lahko na mestu premikal in taknem z obema nogama tla. Tako da teža je nekje kot stari ER5, samo se mi zdji da sem ga lažje premikal, tudi tisto kjer se ljudje bunijo ga se ga težko dvigne iz tačke se meni ni zdel noben problem. Tako da to je potovalni motor za kratke ljudi, penziče in tiste s tankimi denarnicami, zagotovo izredno konforten za tip cest kot jih imamo zloveniji Sedaj je dilema, ali je vredno menjat motor samo zaradi komforta... ps: tur gopro sem nekje imel na čeladi, bom preveril če je kaj uporabmo. Popravljeno Oktober 31. Popravil smasher GoBobi, Kugelschreiber, MiNa in 7 others 8 2
Kugelschreiber Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 @smasher, napisi se kdo ti ga je dal za probat.
smasher Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 pred 1 uro, Kugelschreiber pravi: @smasher, napisi se kdo ti ga je dal za probat. Za testni krog sem se zmenil pri RS moto iz Trsta. Ki so zastopnik za RE, Triumph, Ducati... Mislim da sem videl tudi Indian pri njih. Če koga iz ibale zanima imajo tudi izkušnje z prodajo ljudem v Sloveniji in Istri (na Hr strani). Če koga zanima za koliko so mi ponujali testni model z 1000km, je bilo govora okoli 5300 al 5200eur. Kugelschreiber in DAMI34 2
RobiRoberto Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 Na ogkled je lep, za tiste katerim je taka vrsta mopedov všeč. GoBobi, Kugelschreiber in MiNa 3
Kugelschreiber Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 20 minutes ago, smasher said: Če koga zanima za koliko so mi ponujali testni model z 1000km, je bilo govora okoli 5300 al 5200eur. Je to z davkom ali brez? To je smatrano za nov motor in pri nas placas poleg dmv se 22%ddv. Se pravi 5200+5%=5460+22%=6661€ ne gre skozi. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19690690&display=Royal Enfield HIMALAYAN 452 ABS HANLE BLACK NA ZALOGI KREDIT
smasher Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 (popravljeno) pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi: Je to z davkom ali brez? To je smatrano za nov motor in pri nas placas poleg dmv se 22%ddv. Se pravi 5200+5%=5460+22%=6661€ ne gre skozi. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19690690&display=Royal Enfield HIMALAYAN 452 ABS HANLE BLACK NA ZALOGI KREDIT Gre gre, ker so prodajalci ti ga prodajo brez ddv in potem v Slo plačaš ddv. Za dmv pa se mi zdi da sem lani bral da ga euro 5 emisije ni. (ker sem lani uvažal Masha) Ma sej kot sem napisal, se morem najprej odločit ali bi Masha prodal in potem vzel kaj takega. Ps: pa bi verjetno raje vzel peščenega kot oa črnega https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19654143&display=Royal Enfield HIMALAYAN 450 KAZA BROWN Popravljeno November 1. Popravil smasher Kugelschreiber 1
Kugelschreiber Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 1 hour ago, smasher said: Gre gre, ker so prodajalci ti ga prodajo brez ddv in potem v Slo plačaš ddv. Za dmv pa se mi zdi da sem lani bral da ga euro 5 emisije ni. (ker sem lani uvažal Masha) Ja, se pravi 5200 ali 5300 brez ive. Ergo financno ne gre skozi. Oziroma nima smisla, ce v mengsu novega prodajajo za 5081+ddv?! RE se je angaziral na EU trgu in mu kar uspeva. Verjetno precej lazje prides do kosov ce jih rabis. Ga je lazje imet kot Masha?
smasher Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 Za Masha je kar problem Fantic v IT se je baje skregal z Mash in samo še donavljajo kose do konca tega leta. Od januarja 2025 se ne ve kdo bo zastopnik za IT. RE se mislim da dosti bolj zavzema za uspešno zasropanje na trgu in ostalo. Glede da je 450 nov motor bimo videli kako bo z zanesljivostjo, za enkrat zgleda kar zanesljiv (po tujih testih)
ankh Objavljeno November 1 Opozori Objavljeno November 1 Za motor ki ima EURO 5 plačaš normalno DMV. Pogoj je seveda 6000 km na števcu in starost od prve registracije 6 mesecev.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se