Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, smasher pravi:

Uživaj v vožnji, pa kar povej ljudem tle na forumu kolko kul  motor je to :OK:

Prepričevat prepričane!? Nima smisla.

Bom napisal, tale ki sem ga vozil, žal ni moj.

 

  • Žalosten 2
Objavljeno
pred 38 minutami, MiNa pravi:

Prepričevat prepričane!? Nima smisla.

Bom napisal, tale ki sem ga vozil, žal ni moj.

 

Je pa vseeno lepo brat pohvale ali graje posameznih motorjev, se ne gre za prepričevanje...

  • Všeč mi je 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Eko še en revju s katerim se večunoma strinjam, vedno so enduraši tisti ki pišejo mnenja.. In to je bolj motor za klatit okoli. 

 

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

...da nadaljujem tule20250718_143641.jpg.d050d831eda2df3ab00b9ce6940ec995.jpg

20250718_143647.jpg.0dbea4313a5bb64ba3ce25b09704c470.jpgJa, Mash je šel, da bi ga zamenjal Royal Enfield Interceptor650:love1:. Ta motor me je "žuljil" že od kar so ga začeli delat, pa ga pri nas kar nekako ni bilo možno kupit, tudi "uvoženih" ne. Sem ga najprej šel samo pogledat... in naredil napako, da sem se malce zapeljal z njim... in bil prodan. Mat, pa to je traktor, vleče noro iz nizkih obratov, v šesti prestavi komot kruzaš pri 60km/h in potem samo odviješ, do koder pač gre. Nobenih tresljajev, pri 100 na uro motorja niti ne slišiš, ogledala mirna pa izredno lepo vozen, čeprav eni jamrajo, da je "top heavy" in težje obvladljiv pri nizkih brzinah, ma ne vem, samo spelješ in je moto že v svojem elementu, med vožnjo bi rekel da ima ene 150 kil, tko fajn se pelje...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Je pa pripeljan iz Italije, kar potegne za sabo tudi kako "fajn" stvar, tale zgleda da je preživel vseh prvih pet let na prostem...20250718_193840.jpg.f351b5ea55d25ae0ae62097bfee9c4b6.jpgevo, doma20250719_095528.jpg.ff35e7a42b4bd786feac16b10f4276db.jpg

20250719_134304.jpg.18b12c451705c4e32a14d9546f18c28d.jpgnajbolj so nastradali stranski dekli, so bili kar kosmati, je bil kar en šiht da smo od delč zrihtali20250720_093730.jpg.a40597ed5f276f547270e19c6ce22299.jpg

20250720_113503.jpg.b2a457e63196586dcd7871d9a92d42b7.jpg

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 1
Objavljeno

Ni pa vse lepo... zobnik tretje prestave se rad razleti (ampak pravjo, da če je zdržal do 8kkm, da naj ne bi bilo problem), pri večjih hitrostih (avtocestne in naprej) naj bi bil prednji konec preveč na lahko, kukr en mal nestabilen.

Pa elektrika, nihče ne ve zakaj dajejo na konektorje tisto belo mast20250723_193304.jpg.bb1d8bd7fcd8d5a50646c5f92728b0e3.jpgin potem maš en kup problemov, dokler tega ne spucaš in pozamenjaš releje, Euro4 ima 4 njih, Euro5 pa samo še tri (brez releja za razne dodatke, ki jih priklapljamo na motor)20250723_194412.jpg.61bf713131117d46e8312198d73c7772.jpgMast sem spravljal ven še iz hupinih konektorjev in enega masnega, ki je koj za akujem20250723_194353.jpg.92b9a3933643a8d37d5cedc82e47b250.jpgaku pa še prvavgradnja, pa 13 voltov v mirovanju...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, RupertC pravi:

Pa elektrika, nihče ne ve zakaj dajejo na konektorje tisto belo mast

verjetno zato, da nebi oksedirali

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@RupertC ja tista mast je za italjane ki so šlampasti in puščajo motorje zunaj da se vouk ne nardi na kontakith. Če si kontakte sedaj dobro razmastil vsaj malo silikon špreja stisni not. 

Drugače pa  vidim da imava podobne okuse za znamke :D ampak jaz se še nisem opogumil za nakup ta novega himalajca. 

Razmišljam pa da je bila napaka kupit masha in ne dat kakšen euro več za starega himalajca 411.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne, to mast dajejo not v Indiji, in je splošno znana značilnost Enfieldov. To, če bi bili uvozniko za kaj, bi morali oni uredit, preden ti predajo motor. Tko da, krkol boš kupil, naj bi bila to prva stvar, ki jo moraš preverit.

Aja, men pa ni blo prav nič žal da sem ga imel, je prav tak zanimiv mopi, mal pobalina. Je pa vibrator, da ga iščeš, pa sem vseeno prilezel do Bormia z njim in to večkrat..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, RupertC said:

Je pa pripeljan iz Italije, kar potegne za sabo tudi kako "fajn" stvar, tale zgleda da je preživel vseh prvih pet let na prostem...20250718_193840.jpg.f351b5ea55d25ae0ae62097bfee9c4b6.jpgevo, doma20250719_095528.jpg.ff35e7a42b4bd786feac16b10f4276db.jpg

20250719_134304.jpg.18b12c451705c4e32a14d9546f18c28d.jpgnajbolj so nastradali stranski dekli, so bili kar kosmati, je bil kar en šiht da smo od delč zrihtali20250720_093730.jpg.a40597ed5f276f547270e19c6ce22299.jpg

20250720_113503.jpg.b2a457e63196586dcd7871d9a92d42b7.jpg

Zelo lepo spolirano. Kako pa to zascitis, de ne oksidira s prvim dezjem/pranjem? 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

To so pa umazane podrobnosti, ki ti jih uben ne pove🤣

Po domače, drgni miško, ko se začne, ali pa stran poglej... in problem rešen.

  • Haha 2
Objavljeno

Nesrečni releji, je nekdo se pomatral in jih označil, največkrat heca starter rele754F19F4-B817-43FA-9763-6F3ACBCB3425.jpeg.fe0a83206c262db0932c4490f8b63d57.jpeg

mi je uspelo zamenjat zgornja dva s Panasonicovimi, ostala dva prideta na vrsto ob priliki20250728_182254.jpg.4a29d7c2548c7d2e8afc138e8a574cdc.jpgSem pa danes dobil Navodila za uporabo (Italijanska) in, ne boste verjeli, verjetno vse račune kar so delali na motorčku, delali so celo na zavorah (bil neki vpoklic), tko da če odmislim da je bil ves čas zunaj (pa še v Neaplju je bil), so se ga kr merkali...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Delaš pa pravilno, ne zaupat italjanom prva stvar servis in kontorla ventilu če ima ročno štelanje ventilov.

Sicer radi servisirajo italjani ampak servisirajo po občutku pa včasih brez tovarniških navodil, razen če so ga servisirali na pooblaščenem servisu.

Srečno naprej!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ja, sam moram najprej material zbombat na kup, bom zraven še relokacijo reglerja naredu in morda lovilc benz hlapov stran djal. Regler je čist zadaj, spodaj za motorjem in pred zadnjim kolesom, je masten, ma kilo šmira gor, ni čudno da crkavajo. Se dobi kit s kabli da ga premakneš spredaj nad filter, tako kot imajo novejši.

Objavljeno

Sicer se je tema že premaknila naprej ampak mi je bil spet všeč video...

(Sem poskusil z loterijo ma se mi niti ena številka ni prejela) 😆

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ko takole gledam tole našo babo20250725_180201.jpg.5b66257d2df85096b4cca3c672917226.jpg

bi skor ne mogu verjet, da se je vozila z mano več ko pet let, poj pa ko bi odrezal, nič več:cry: (verjetno je faktor tudi sladkorna in obrabljeni- boleči sklepi?:?)

Ta pa itak, nikol na motorju, pa ji ne gre:friend1:20250725_175732.jpg.d9e7455c3ddf18e974ddb671e0a743be.jpg

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 1
Objavljeno

Škoda, k sem pozabil "fotoaparat", ker, včeraj sem letu na Vršič in bil prijetno presenečen, kako lahkoten je motor na serpentinah, gume šle "do konca":kva2:pa se sploh nisem matral za to, je čist res, kar pravijo, kot tudi da nad 110- 120km/h sprednji konec postane "prelahek"

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Včeraj prispele zajle gasa (je bila samo ena) in danes je bilo treba zamenjat, pa mimogrede sem še ventile malce podrozal20250809_100727.jpg.ff1e9a134c7592a9a46fd77002fdb62f.jpgse vidi, da je od druge zajle ostal samo bovden, najhuje je bilo pa da nisem mogel nastaviti mrtvega hoda ročke plina, ni fajn vozit, k morš ročko obrnit za en cm predno zagrabi gas...20250809_123537.jpg.99ef2e967f1bea93c22fae79344bc2f8.jpgtole je pa čisto druga pesem, tudi peljat je prav fino20250809_100331.jpg.9c0df5537ee11052892dd6e851358d19.jpg

20250809_102308.jpg.9bace3c9b6ad131b8c96d82edd9b7626.jpgventilci so bili čisto v redu, so jih mogli že vsaj enkrat štelati, ker naj bi motorji prišli iz fabrike s preveč na tesno nastavljenimi ventili. Za ves vrh sem pa še evap kanister odklopil- odstranil

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanimivo, da ni nihče opazil:?20250811_194950(1).jpg.723572e32883bcc6cae4b1c8baf71dc0.jpg

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 8 urami, RupertC pravi:

Zanimivo, da ni nihče opazil:?20250811_194950(1).jpg.723572e32883bcc6cae4b1c8baf71dc0.jpg

Italjanski servis 😆😆😆 , to je bilo tisti dan pri roki. 

Kaj hod ročke gasa si uspel naštimat?

  • Šokiran 1
Objavljeno

Ko bi bilo le🤥 Ko sem iskal svečke, dobavljive tu, sem našel CR7HSA kot zamenljive za originalne Boscheve. A nisem opazil da so precej krajše😡. In mi poj ni šlo v glavo zakaj motor vroč precej slabše vžiga. Dobro da sem jih ob menjavi slikal skupaj da sem potem opazil napako in tokrat poisksl prave sveče. To so NGK CR7E ali 8, so iste kot za Masha.

Gas pa dela u piko.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!