pero Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Malo nora ideja pa vendar! Si predstavljate da bi danes nek proizvajalec naredil motocikel z turbo dieselskim motorjem (vem da so v preteklosti že obstajali in še obstajajo neki redki primerki)s prostornino npr 1.0l in cca 80km! Predvsem bi se ta motor vozil z navorom kot npr Duc,Guci, Harly, Bmw,...Ta navor pa bi znašal cca 150nM! To je seveda le zamisel v moji nadobudn domišljiji pa vendar, zakaj pa ne saj imajo že diesel avtomobili prav dobre performanse! Zanima me če bi kdo tak motor imel in kaj mislite o prihodnosti dieslov v moto idustriji! Še enkrat ponavljam -le noro razmišljanje! Ciao,by Pero Popravil/a - Ice on 14/02/2002 13:36:02 Popravil/a - Ice on 08/04/2002 15:53:23
klimbra Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Kupim motor Triumph TDI,1200ccm,100KM............ A sem vse povedu?????????????????? BTW poraba 3l/100km.............u matr to je cca 800km z enim polnenjem......coooooooollllllllllllll Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen Popravil/a - klimbra dne 12/02/2002 ob 20:04:34
Ice Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 yep....misel sploh ni tako nora.enega 1000-1400 ccm tdi/hdi/cdi ...whatever... motor in 24 l rezervoar ...pol pa do nordapa in nazaj z enim tankom ......nekaj v obliki paneuropean ali nove fjr.takoj. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Climber Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Recimo kaksna honda goldwing, bi v bistvu to ze lahko mela, ker se ji kaksnih 50 - 100 kg dodatne teze nebi kaj dosti poznali, pa se glede na maso bi dovolj solidno absorbirala vibracije od dizla. Pri porabi bi tolk prisparal, da bi se ti ze po 20 letih povrnl Eni so srecni drugi pa trezni LP Climber
Hanzi Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 s TEŽO NAJMANJ 300 KG. Sicer pa nimam nič proti samo teža je pa velik? KOMAJ EAKAM NASLEDNJE FS
motomanijak Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Nekaj takega so si že omislil Britanci za v svojo vojsko. Omislili so si KLR-a na dizel, tako da imajo sedaj vsa vozila na dizel. Več o tem si preberite na tej povezavi http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...umentID=58420" MM
MARJA Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote: Kupim motor Triumph TDI,1200ccm,100KM............ A sem vse povedu?????????????????? BTW poraba 3l/100km.............u matr to je cca 800km z enim polnenjem......coooooooollllllllllllll Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen Popravil/a - klimbra dne 12/02/2002 ob 20:04:34 Jaz tud!
Noise Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote: Nekaj takega so si že omislil Britanci za v svojo vojsko. Omislili so si KLR-a na dizel, tako da imajo sedaj vsa vozila na dizel. Več o tem si preberite na tej povezavi http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...umentID=58420" Zdej pa res ne vem a sem jaz nor al kdo drug. O tem smo pred nekaj dnevi pisali na motosvetu: http://www.motosvet.com/motonews.asp?Art_I...=231&M_ID=12002 N0iSe DaTa -=> Motosvet.com <=-
Brrrm Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote: Zdej pa res ne vem a sem jaz nor al kdo drug. Poglej svojo sliko in se odloči. Brrrm
marijan Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 diesel postaja stvarnost oz. je stvarnost. lp marijan
ui Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Ja, tko kot se je ze nekdo razburjal tukaj, taki motocikli ze obstajajo (ali so obstajali). Enega delajo v Madrasu v Indiji in se mu rece Enfield (poglejte na forumu med motocikle), vem pa se za eno zverino, ki so jo delali v Franciji, kjer so v potovalno-cestni motocikel sraufal motor od AX-a. Zadevica je imela 1400 ccm in cca 54 KM. Pa se neki okoli teze, motor je aluminijast in samo 11 kg tezji od bencinca 1,4. Popravil/a - Ice dne 08/04/2002 ob 15:49:06
Ice Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 teza dizel-masin je bila pogojena z veliko vecjimi kompresijami,katere morajo bloki masine prenesti (dizel 20:1 proti benciner 10:1).takrat se ni bilo razvite tehnike kot je danes. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
pero Objavljeno Februar 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Nois-res je da se je o dieslih že pisalo na motosvetu, vendar pa imam jaz v mislih popolnoma drugačne diesle!!! Ta motor naj bi bil (kot rečeno cca 1.0l)namenjen vsesplošni uporabi ne pa samo vojski, ter predvsem bi moral biti bistveno bolj zmogljiv!Einfildi in podobno so le rešitev za premagovanje denarnih težav saj po zmogljivostih še daleč ne ustrezajo 'nazivu' motocikla! Kot rečeno v mislih sem imel motor kot so (Ice): Varadero, bmw gs, tiger,cbr, r1, hornet in nenazadnje tudi Transalp Mogoče bi se moral pa VW vreč v proizvodnjo motorjev (dvokoles) TDI seveda!Najraje bi videl japonske proizvajalce da bi poizkusili tudi v tej smeri! No jaz bi tak motor vsekakor imel!(če bi bli dnarji za) Ciao,by Pero
ui Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Ampk mal sm zasov s pti, govoril smo o diesel motorjih. Res je, da je tlak v dizlih visji kot v bencincih, vendar se izkaze ce mal poracunas, da mora bit stena valja zato sam za kaksneka 0,5 mm debelejsa, pa zaradi vecjih sil na glavno gred se kasno dodatno rebro na bloku motorja, vendar ti to izredno mal prnese na tezi. Se najvec prnese diesel crpalka. Bolj me skrbi, da bi pri kaksnem 1,3 al pa vec motorju bil problem prestavljanje navzdol in spuscanje gasa. Se mi zdi, da bi zaradi zavornega ucinka, ki ga imajo taki motorji,zadn kolo mal blokiru. Kaj mislte o tem? LP Popravil/a - Ice dne 08/04/2002 ob 15:49:53
Roman Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 quote:Se mi zdi, da bi zaradi zavornega ucinka, ki ga imajo taki motorji,zadn kolo mal blokiru. Kaj mislte o tem? To ne bi smel biti noben problem, ker imajo nekateri motorji sisteme proti zdrsavanju zadnjega kolesa zaradi zaviranja motorja, že dolgo. Prvič sem to videl pri Kawi ZXR 88. ali 89. leta. Je bilo pa to zelo pripravno za vžiganje pri dirkalnem motorju - si ga porinil, ti je pa sklopka zdrsnila, namesto da bi vžgal.
Climber Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 Kupis jamaho xjr 1300 ali kaj podobnega, das notri motor od ax-a, dizel seveda pa prazne rore gor, mogoce se turbinco in imas motor. Po vcerajsni debati v twinu bi bil pisan na kozo zoolotu. Ko primes za balanco zaradi tresljajev nic ne vidis, trusc bi prizigal alarme v radiju 10 km, navor bi mel pa tak, da sploh nebi rabil prestav Zoolo ce ti je ideja vsec, sprejmem narocilo Eni so srecni drugi pa trezni LP Climber
elbarto Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 Menda so alfe 75 mele tricilinderski ladijski dizel...morda pa tudi ne... Kakorkoli, a za Smarta niste slišali???Evo mašinističnih detajlov: Standard diesel consumption for the smart cdi is 3.4 litres per 100 kilometers (68 miles per gallon)(NEFZ) which corresponds to CO2 emissions of less than 90 grams per kilometer and entitles the smart cdi to be referred to as a three-litre car. At the same time, it is the most economical large-series car in the world and will fulfill at market launch the limit values stipulated by the Euro III exhaust emission regulation which have not yet come into force. The smart cdi reaches its maximum performance of 30 kW (40 HP) at 4,000 rpm; the 100 Nm torque is available at 2,000 rpm. Maximum speed is 135 kph and is electronically limited; the vehicle accelerates from 0 to 100 kph in 17.5 seconds. 100 NM@2000 obr !!!!! kaj se rect....je pa dovolj majhen, da bi ga na kako potovalno enduro zbasali, ker bi mu komot lahko malo manjsi tank gor dali. Cena bi bila verjetno tudi mercedesova. Skoda
pero Objavljeno Februar 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 Ja ja motor bi moral imeti sistem proti zdrsevanju zadnjega kolesa (v primeru prestavljanja navzdol in mogoče celo pri speljevanju-navor!!!)! Ta motor bi imel cca 200kg kar bi sodilo v rang Gucijev,BMW,Harley,... Mislim da bi bila cena ena cvelika ovira!Vendar če bi porabu 3l na 100km bi hitr not pršu z računico! No kot vidim ideje si-motosvetovci zrišemo načrte za tak motor pol si pa še sponzorja za izdelavo najdemo-kdo za?????? Ciao,by Pero
.T. Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 Ce bi ena firma oz. koncern naredil nekaksen 1,0 TDI motor s 50 KM in bi ga v svoja motorna kolesa vgrajevali razlicni izdelovalci motornih koles, bi se stvar verjetno zelo pocenila. Samo poglejte v kolikih avtomobilih, delovnih strojih, motornih colnih lahko najdemo VW 1,9 diesel motorje Tadej
pero Objavljeno Februar 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 50km kaj pa je to!Pod 80 se sploh nebi pogovarjali! Npr Bmv 2,0d 136km! Ciao,by Pero
Ice Objavljeno Februar 14, 2002 Opozori Objavljeno Februar 14, 2002 quote: Npr Bmv 2,0d 136km! in te navor v prvem ovinku strese z motorja ....280 Nm pri 1750/min! gesundheit! ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ice Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 pa naj na novo zazivi tema dizel-motocikel.BREZ avtomobilov prosim! hvala. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
TOMY Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 A da bi vozu traktor na dveh kolesih... Ne ga hecat... Mogoče za kak potovalen motor, ki mu manjkata sam še dva kolesa, pa je avto. Lepe pozdrave vam pošilja TOMY
Brrrm Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 V enem od lanskih Motoristov sem v poročilu iz enega od Hrvaških motozborov prebral, da je pisec tam srečal junaka, ki je na Jawo vgradil dieselski stroj iz motokultivatorja ali iz gradbeniškega teptalnika (žabe) in da je stvar vozila. Brrrm
pero Objavljeno April 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 10, 2002 Ja jest bi pa Diesla mel takoj!TDi 1l- pol pa pun gas!Komi čakam da wv zagne motorje delat! Ciao,by Pero
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se