Skoči na vsebino

Motocikel na plinsko olje, dizel


pero

Priporočene objave

Malo nora ideja pa vendar!

Si predstavljate da bi danes nek proizvajalec naredil motocikel z turbo dieselskim motorjem (vem da so v preteklosti že obstajali in še obstajajo neki redki primerki)s prostornino npr 1.0l in cca 80km!

Predvsem bi se ta motor vozil z navorom kot npr Duc,Guci, Harly, Bmw,...Ta navor pa bi znašal cca 150nM!

To je seveda le zamisel v moji nadobudn domišljiji pa vendar, zakaj pa ne saj imajo že diesel avtomobili prav dobre performanse!

Zanima me če bi kdo tak motor imel in kaj mislite o prihodnosti dieslov v moto idustriji!

Še enkrat ponavljam -le noro razmišljanje!

Ciao,by Pero

Popravil/a - Ice on 14/02/2002 13:36:02

Popravil/a - Ice on 08/04/2002 15:53:23

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupim motor Triumph TDI,1200ccm,100KM............

A sem vse povedu??????????????????

BTW poraba 3l/100km.............u matr to je cca 800km z enim polnenjem......coooooooollllllllllllll

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Popravil/a - klimbra dne 12/02/2002 ob 20:04:34

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep....misel sploh ni tako nora.enega 1000-1400 ccm tdi/hdi/cdi ...whatever... motor in 24 l rezervoar ...pol pa do nordapa in nazaj z enim tankom ......nekaj v obliki paneuropean ali nove fjr.takoj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo kaksna honda goldwing, bi v bistvu to ze lahko mela, ker se ji kaksnih 50 - 100 kg dodatne teze nebi kaj dosti poznali, pa se glede na maso bi dovolj solidno absorbirala vibracije od dizla.

Pri porabi bi tolk prisparal, da bi se ti ze po 20 letih povrnl

Eni so srecni drugi pa trezni

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s TEŽO NAJMANJ 300 KG. Sicer pa nimam nič proti samo teža je pa velik?

KOMAJ EAKAM NASLEDNJE FS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kupim motor Triumph TDI,1200ccm,100KM............

A sem vse povedu??????????????????

BTW poraba 3l/100km.............u matr to je cca 800km z enim polnenjem......coooooooollllllllllllll

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Popravil/a - klimbra dne 12/02/2002 ob 20:04:34

Jaz tud!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nekaj takega so si že omislil Britanci za v svojo vojsko.

Omislili so si KLR-a na dizel, tako da imajo sedaj vsa vozila na dizel.

Več o tem si preberite na tej povezavi

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...umentID=58420"

Zdej pa res ne vem a sem jaz nor al kdo drug. O tem smo pred nekaj dnevi pisali na motosvetu:

http://www.motosvet.com/motonews.asp?Art_I...=231&M_ID=12002

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tko kot se je ze nekdo razburjal tukaj, taki motocikli ze obstajajo (ali so obstajali).

Enega delajo v Madrasu v Indiji in se mu rece Enfield (poglejte na forumu med motocikle), vem pa se za eno zverino, ki so jo delali v Franciji, kjer so v potovalno-cestni motocikel sraufal motor od AX-a. Zadevica je imela 1400 ccm in cca 54 KM.

Pa se neki okoli teze, motor je aluminijast in samo 11 kg tezji od bencinca 1,4.

Popravil/a - Ice dne 08/04/2002 ob 15:49:06

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teza dizel-masin je bila pogojena z veliko vecjimi kompresijami,katere morajo bloki masine prenesti (dizel 20:1 proti benciner 10:1).takrat se ni bilo razvite tehnike kot je danes.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nois-res je da se je o dieslih že pisalo na motosvetu, vendar pa imam jaz v mislih popolnoma drugačne diesle!!!

Ta motor naj bi bil (kot rečeno cca 1.0l)namenjen vsesplošni uporabi ne pa samo vojski, ter predvsem bi moral biti bistveno bolj zmogljiv!Einfildi in podobno so le rešitev za premagovanje denarnih težav saj po zmogljivostih še daleč ne ustrezajo 'nazivu' motocikla!

Kot rečeno v mislih sem imel motor kot so (Ice): Varadero, bmw gs, tiger,cbr, r1, hornet in nenazadnje tudi Transalp

Mogoče bi se moral pa VW vreč v proizvodnjo motorjev (dvokoles) TDI seveda!Najraje bi videl japonske proizvajalce da bi poizkusili tudi v tej smeri!

No jaz bi tak motor vsekakor imel!(če bi bli dnarji za)

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampk mal sm zasov s pti, govoril smo o diesel motorjih. Res je, da je tlak v dizlih visji kot v bencincih, vendar se izkaze ce mal poracunas, da mora bit stena valja zato sam za kaksneka 0,5 mm debelejsa, pa zaradi vecjih sil na glavno gred se kasno dodatno rebro na bloku motorja, vendar ti to izredno mal prnese na tezi. Se najvec prnese diesel crpalka. Bolj me skrbi, da bi pri kaksnem 1,3 al pa vec motorju bil problem prestavljanje navzdol in spuscanje gasa. Se mi zdi, da bi zaradi zavornega ucinka, ki ga imajo taki motorji,zadn kolo mal blokiru. Kaj mislte o tem?

LP

Popravil/a - Ice dne 08/04/2002 ob 15:49:53

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Se mi zdi, da bi zaradi zavornega ucinka, ki ga imajo taki motorji,zadn kolo mal blokiru. Kaj mislte o tem?

To ne bi smel biti noben problem, ker imajo nekateri motorji sisteme proti zdrsavanju zadnjega kolesa zaradi zaviranja motorja, že dolgo. Prvič sem to videl pri Kawi ZXR 88. ali 89. leta. Je bilo pa to zelo pripravno za vžiganje pri dirkalnem motorju - si ga porinil, ti je pa sklopka zdrsnila, namesto da bi vžgal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupis jamaho xjr 1300 ali kaj podobnega, das notri motor od ax-a, dizel seveda pa prazne rore gor, mogoce se turbinco in imas motor. Po vcerajsni debati v twinu bi bil pisan na kozo zoolotu. Ko primes za balanco zaradi tresljajev nic ne vidis, trusc bi prizigal alarme v radiju 10 km, navor bi mel pa tak, da sploh nebi rabil prestav

Zoolo ce ti je ideja vsec, sprejmem narocilo

Eni so srecni drugi pa trezni

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda so alfe 75 mele tricilinderski ladijski dizel...morda pa tudi ne...

Kakorkoli, a za Smarta niste slišali???Evo mašinističnih detajlov:

Standard diesel consumption for the smart cdi is 3.4 litres per 100 kilometers (68 miles per gallon)(NEFZ) which corresponds to CO2 emissions of less than 90 grams per kilometer and entitles the smart cdi to be referred to as a three-litre car.

At the same time, it is the most economical large-series car in the world and will fulfill at market launch the limit values stipulated by the Euro III exhaust emission regulation which have not yet come into force.

The smart cdi reaches its maximum performance of 30 kW (40 HP) at 4,000 rpm; the 100 Nm torque is available at 2,000 rpm. Maximum speed is 135 kph and is electronically limited; the vehicle accelerates from 0 to 100 kph in 17.5 seconds.

100 NM@2000 obr !!!!! kaj se rect....je pa dovolj majhen, da bi ga na kako potovalno enduro zbasali, ker bi mu komot lahko malo manjsi tank gor dali. Cena bi bila verjetno tudi mercedesova. Skoda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja motor bi moral imeti sistem proti zdrsevanju zadnjega kolesa (v primeru prestavljanja navzdol in mogoče celo pri speljevanju-navor!!!)!

Ta motor bi imel cca 200kg kar bi sodilo v rang Gucijev,BMW,Harley,...

Mislim da bi bila cena ena cvelika ovira!Vendar če bi porabu 3l na 100km bi hitr not pršu z računico!

No kot vidim ideje si-motosvetovci zrišemo načrte za tak motor pol si pa še sponzorja za izdelavo najdemo-kdo za??????

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bi ena firma oz. koncern naredil nekaksen 1,0 TDI motor s 50 KM in bi ga v svoja motorna kolesa vgrajevali razlicni izdelovalci motornih koles, bi se stvar verjetno zelo pocenila.

Samo poglejte v kolikih avtomobilih, delovnih strojih, motornih colnih lahko najdemo VW 1,9 diesel motorje

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Npr Bmv 2,0d 136km!

in te navor v prvem ovinku strese z motorja ....280 Nm pri 1750/min! gesundheit!

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pa naj na novo zazivi tema dizel-motocikel.BREZ avtomobilov prosim!

hvala.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A da bi vozu traktor na dveh kolesih... Ne ga hecat...

Mogoče za kak potovalen motor, ki mu manjkata sam še dva kolesa, pa je avto.

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enem od lanskih Motoristov sem v poročilu iz enega od Hrvaških motozborov prebral, da je pisec tam srečal junaka, ki je na Jawo vgradil dieselski stroj iz motokultivatorja ali iz gradbeniškega teptalnika (žabe) in da je stvar vozila.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!