Skoči na vsebino

Motocikel na plinsko olje, dizel


Priporočene objave

Objavljeno

quote:

V enem od lanskih Motoristov sem v poročilu iz enega od Hrvaških motozborov prebral, da je pisec tam srečal junaka, ki je na Jawo vgradil dieselski stroj iz motokultivatorja ali iz gradbeniškega teptalnika (žabe) in da je stvar vozila.

Brrrm

Sem stvar videl v hrvaški motoreviji MOTOPULS - majstore ni kaj.

... matr sem pameten ...

Objavljeno

Dizel GoldWing ali BMW tavlk ne bi bila čisto nič nenavadnega.

Ko se že pri skuterjih gredo ene maxi prostornine, bi se lahko še šli minimalne porabe in bi se našli pametnjakoviči in dali not kak dizl.

Če bi bila cena v rangu ni kej, da se ne bi taki dvokolesniki tudi prodajali (v FRA, kjer so menda mahnjen na dizl ziher)

... matr sem pameten ...

Objavljeno

Ja ja cena bi znala bit vprašanje????

Ampak sej tudi današnji motorji sploh niso več pocen GW -več kot mio sit.Torej ta motor s turbino bi bil bol navoru podrejen in če rečemo da bi imel cca 80 km stvar nebi bila slaba za ugradnjo v kak choper ali enduro!Bom pisu na wv pa bomo vidl !

Ciao,by Pero

Objavljeno

Ja, Gold Wing (GW) res stane več kot milijon tolarjev, vendar zato še ni draga (za 1.000.001 tolarjev, kar je več kot 1.000.000 tolarjev, bi jo takoj kupil, morda celo dve), draga je zato, ker stane 5x milijon tolarjev.

Brrrm

Objavljeno

Ups pa sem se res 'malenkost' zmotu- ne vem kam mi je tista 5 ušla- je še zdej ne najdem!Hvala za opozorilo!

Ciao,by Pero

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

No mogoče pa bodo v bljižni prihodnosti te zadeve še res zapeljale na cesto! :wink: No jest bi vsaj probal enega tapravega!No BMW zakj pa ne!!! :D :D

Ciao,by Pero

Objavljeno

Ne vidim prednosti diesla v motornem kolesu. Če mislite da bi bilo ekonomsko ugodnejše: da bi pokrili višje stroške izdelave bi moral motor narediti veliko veliko kilometrov letno. Verjetno več kot jih dela kdorkoli izmed nas. Motor je za večino orodje za uživanje, ne pa delovni stroj. Razen tega.. tudi če bi bili stroški nižji.. kdo pa hoče v motorju tovornjakarski agregat z ogromno navora v nizkih vrtljajih (ki ga pri nizki masi motornih koles NE potrebuješ oziroma je prej ovira kot prednost -- zdrsi pri speljevanju) in nesorazmerno malo moči oziroma nizek razpon vrtenja (le poglejte do koliko se vrtijo diesli).

Andrej

Objavljeno
..... in nesorazmerno malo moči oziroma nizek razpon vrtenja (le poglejte do koliko se vrtijo diesli).

hmmmm..... jah no..... cruiserji tudi nimajo nekih blaznih izlivov moci in sposobnosti vrtenja v zvezde....

Objavljeno

Moje skromno mnenje...

Dokler bo motor v glavnem namenjen uživanju, v njem diesla ne bo!

Objavljeno

Pa ja,počasi bomo zvočni zid prebijali na cesti al kaj. :idea:

Objavljeno

zvocni zid je ze prebit, sam na stirih kolesih, ne na dveh. pa s turbinskim pogonom (ne s turboosnim, ampak prav z dvema letalskima motorjema).

Objavljeno
Zdej pa res ne vem a sem jaz nor al kdo drug. O tem smo pred nekaj dnevi pisali na motosvetu:

http://www.motosvet.com/motonews.asp?Art_I...=231&M_ID=12002

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Not Found

The requested URL /motonews.asp was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.23 Server at www.motosvet.com Port 80

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Hrvaški MOTOSTIL je objavil:

KLR 650 Diesel postavio brzinski rekord

Objavljeno: 23/03/05 | Piše: demza

Kako iz dana u dan svjedočimo sve većim naporima u proizvodnji i usavršavanju motocikala na alternativni pogon, izgleda da je došlo i vrijeme razvijanja konkurencije. Prvi korak u tome učinio je F1 Engineering sa svojim dizelskim KLR 650 motociklom.

Već smo izvjestili o ovom čudu tehnologije (Budućnost motociklizma) koje odskače od uobičajenog poimanja dizelskih motocikala koje se smatra sporima i pretjerano slabima. Da ovaj motocikl nije ni jedno ni drugo, svjedoči njegovo novo postignuće nakon prezentacija na nekim sportskim natjecanjima (mimo vojne uporabe).

KLR 650 Diesel postavio je brzinski rekord u klasi komercijalnih dizelskih motocikala s brzinom od 137,07 km/h. Ovakav podatak čudi jer su službene izjave kompanije F1 Engineering glasile da Diesel KLR650 postiže brzinu od 160km/h (!?!). No, za čuđenje nije i ovaj brzinski rekord, zbog toga što je već vrijeme da se pokaže višegodišnji trud na polju razvoja motocikala na alternativna goriva.

Na testiranje KLR-a na Boneville Salt Flatsu bila su dostavljena dva motocikla, od kojih je jedan bio opremljen malim turbopunjačem. Rekord je postavljen već nakon dvije vožnje svakog motocikla. F1 Engineering siguran je da će u budućnosti uspjeti poboljšati dizelski motor kako bi razvio snagu dovoljnu za postizanje brzine od 150km/h. Novo testiranje na Boneville Salt Flatsu očekuje se u rujnu ove godine, kao i obaranje još jedog brzinskog rekorda.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Če hočte met porabo 3l/100km in nizke obrate, kupte BMW650GS, ni treba ravno dizla.

Objavljeno

Ja sej kaj dosti več od zgoraj navedenih hitrosti ne gre že navadni bencinski KLR. :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

... dizlači...

DieselBike.net

F1 ENGINEERING

KLR_Diesel.jpg

Sicer je pa Sym tudi nekaj malega napisal o dizlačih v tazadnjem Motoristu

Objavljeno

jp, tale zgor je za vojsko in požre skorajda vse, lihkar so pa lansirali tudi tazga za civilno rabo, ki se baje kr dobr pela ...

Objavljeno

Če hočte met porabo 3l/100km in nizke obrate, kupte BMW650GS, ni treba ravno dizla.

Pozabil si povedat da na 50 kilometrov. .)

Objavljeno

Malo nora ideja pa vendar!

Si predstavljate da bi danes nek proizvajalec naredil motocikel z turbo dieselskim motorjem (vem da so v preteklosti že obstajali in še obstajajo neki redki primerki)s prostornino npr 1.0l in cca 80km!

Predvsem bi se ta motor vozil z navorom kot npr Duc,Guci, Harly, Bmw,...Ta navor pa bi znašal cca 150nM!

To je seveda le zamisel v moji nadobudn domišljiji pa vendar, zakaj pa ne saj imajo že diesel avtomobili prav dobre performanse!

Zanima me če bi kdo tak motor imel in kaj mislite o prihodnosti dieslov v moto idustriji!

Še enkrat ponavljam -le noro razmišljanje!

Ciao,by Pero

Popravil/a - Ice on 14/02/2002 13:36:02

Popravil/a - Ice on 08/04/2002 15:53:23

Yap. Točno o takem stroju sem razmišljal. Lahko bi imel celo 100 PS. Kot pa se spominjam so bili v preteklosti eni motorji s turboti (serijsko) in se niso obnesli. Zaradi neprestanega nagibanja je namreč (če se prav spomnim) žiroskopska sila uničila turbino v zelo kratkem času (nehumane obremenitve ležajev).

Ja ja motor bi moral imeti sistem proti zdrsevanju zadnjega kolesa (v primeru prestavljanja navzdol in mogoče celo pri speljevanju-navor!!!)!

Ta motor bi imel cca 200kg kar bi sodilo v rang Gucijev,BMW,Harley,...

Mislim da bi bila cena ena cvelika ovira!Vendar če bi porabu 3l na 100km bi hitr not pršu z računico!

No kot vidim ideje si-motosvetovci zrišemo načrte za tak motor pol si pa še sponzorja za izdelavo najdemo-kdo za??????

Ciao,by Pero

Če bi bil v motorju, bi porabu največ 2 l, ker je motor 5x lažji od avta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!