Skoči na vsebino

Motocikel na plinsko olje, dizel


Priporočene objave

Objavljeno

You wish... Pa ne, da ti ne bi privoščil.

To je še preveč butična zadeva.

Samo sama vožnja, kar zadeva agragat mora biti pa bolj tko-tko. Razpon vrtljajev le 2000 min-1. Praktično se voziš z navorom => menjalnik bi moral imeti zelooo dolge prestave, da bi bila zadeva elastična (da imaš daljši občutek, da vleče in ne le sunek, ko prestaviš) , sicer lahko samo prestavljaš, ker se ti takoj "zvrti".

Drugače ima pa tudi težišče zelo nizko. Prava nemška šola motorogradnje (močno dimenzioniran menjalnik,...).

Tile bodo zagotovo vplivali na bodočnost motociklizma.

Objavljeno

glede na podatek, da jih bodo prodali 2006 samo 60 imas celo prav - buticna zadeva; vsaj zaenkrat se. zal.

med ostalim je v predzadnji izdaji nemskega custom bike predstavitev te "zverince".

Objavljeno

kar nekaj zanimivosti se skriva v tejle mašini...

vbrizgalni sistem Bosch Common rail, dve motorni gredi namesto balansirnih gredi, brutalen navor...

zanimiva zadeva...

Objavljeno

Ideja je dobra, le teža agregata bi bila verjetno malo večja. Še bolj mi je všeč plin, saj izgoreva skoraj brez saj, poraba je manjša za 1x, edini minus je verjetno tista jeklenka, ki bi jo bilo potrebno nekak vkomponirat v ogrodje.

Objavljeno

Zadeva je in verjetno tudi bo ostala butična. Naj se zdi ideja motorja z dizelskim agregatom še tako zanimiva, je treba priznati, da zanjo zaenkrat ni realnih možnosti.

Pa spet ne gre za neko svetovno zaroto proizvajalcev motorjev, pač pa za ekonomiko takega projekta.

Bistvena (omejujem se le na ekonomske + in -, ker se mi zdijo ključni za razumevanje problema) prednost takšnega motorja bi bila v nižjih obratovalnih stroških, ki so posledica:

1. nižje cene plinskega olja - kakor kje, pri nas zadnja leta komaj kaj

2. boljšega izkoristka dizelskega agregata - mimogrede, pri omenjenem Neandru imajo največje težave ravno z zaenkrat (pre)nizkim izkoristkom agregata.

Bistvena pomanjkljivost pa se skriva v dosti višjih proizvodnih stroških. Ne udarim prav dosti mimo, če privzamem oceno iz avtomobilske industrije, da bi bil tak agregat 2x dražji od bencinskega. Dodatno zadevo oteži dejstvo, da pogonski agregat pri motociklu predstavlja več kot polovico celotne vrednosti (ni pločevine, elektronike komaj kaj, komfortnih pritiklin takisto) in se zato podvojitev njegove vrednosti odrazi v povišanju končne cene za četrtino. Recimo iz 2 mio. na 2,5 mio. SIT.

500 jurjev torej.

Na drugi strani enačbe imamo prihranke v vrednosti liter do dva goriva na 100 km, v najboljšem primeru nekih 500 SIT na 100 km.

Po nemških statistikah povprečen motorist na leto prevozi manj kot 5000 km. Na letni ravni "prišparaš" 25 jurjev.

Računica? Ni je.

DELPHI

Objavljeno

Motor je za se vozit in za uživat, zato je zame ekonomija sekundarnega pomena. Meni je oleander všeč zaradi velikega navora praktično že pri praznem teku. Saj podobno je tudi pri avtih. To je enostavno način vožnje (nizki obrati), ki ti sede, to si ti.

Podobno kot Ducati.

Objavljeno

Zelo posrečena primerjava dizel Neander z Ducatijem :OK: ne vem kaj voziš, predvidevam da ne Duceta vsaj po zadnji izjavi sodeč ne. Drugače pa je v Motorradu bil test oz. prvi vtisi objavljen pred 6 - 12 meseci (se mi ne zdi vredno brskat po osebnem arhivu) imajo pa težave z izkoristkom in najvišjo močjo motorja - prvotni cilj je bil 100 - 110 PS, pospeševanja so bila primerjana z ZRX1200, ki jim je pa bežal :blush: , navora več ne rabijo, rabijo ga v širšem razponu, nazadnje so reševali problem z vbrizgalnimi šobami, zdaj naj bi jih imeli že osem na bat pa še vedno ne dosežejo moči.... cena je pa tak fenomenalna :slap:

LP Bajsi

Objavljeno

sobe s po osmimi luknjicami.... :closedeyes:

ne osem sob

alpa injektor z osmimi sobami... :naughty:

Objavljeno

Se mi ne sanja katero je ............... ni moj foh .)

LP Bajsi

Objavljeno

............... ni moj foh .)

LP Bajsi

Ti rade volje verjemem.

Kot Ducati je bilo mišljeno: Motorju primeren način vožnje. Neander in Ducati sta si različna - Definitivno.

Objavljeno

Kot pa se spominjam so bili v preteklosti eni motorji s turboti (serijsko) in se niso obnesli. Zaradi neprestanega nagibanja je namreč (če se prav spomnim) žiroskopska sila uničila turbino v zelo kratkem času (nehumane obremenitve ležajev).

...lahk bi se pa kdo spomnu in turbino namestil tako, da bi imela os vrtenja vzporedno s smerjo voznje...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tole

bi bilo pa zelo zanimivo - kaj pravite kakšna je bodočnost "civilne" variante?

Mislim, da bo to kmalu en najcenejših resnih osebnih transportov.

pravi enduro

btw: če tema že obstaja jo zradirajte

in posodobite iskalnik, ki ni dal rezultatov

.)

Pa še slikica monstruma, ki je grši celo od

KTMja - uporaben pa vsaj toliko in prevsem varčnejši

hja

pa še to - proizvodnja očitno že resno teče

Objavljeno

dons gledal eno poljudnoznanstvenozgodovinsko oddajo o Francoski Polineziji, pa je med drugim blo rečeno, da biodizl iz kokosovega olja bolje deluje na tanove dizle kot uvožen dizl dizl...

al majo hudo dobre kokose al pa hudo zanič uvoznika.... :lol1:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ali je še kakšen drug podatek kot 1200ccm. :?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali je še kakšen drug podatek kot 1200ccm. :?

google dela čudeže... --> http://thekneeslider.com/archives/2005/02/...l-by-star-twin/

Imam pa še nekje en obsežen članek o dizelskih motociklih, ki sem ga pisal za Motorista... lahko ga na željo pošljem, ali pa pobrskaj v reviji Motorist izpred kakega leta dni ... Tam so dizli lepo zbrani na kupi :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pisca članka o moto EDIMO TDI bi le opozoril, da naj ne širi krive vere z odstavki, kot je:

Motocikel je izdelan v dveh izvedbah, naked in s poloklepom. Pve testne vožnje pa so že bile opravljene. Vsekakor je koncept zelo zanimiv in obstaja velika verjetnost, da bo šel razvoj motociklov v prihodnosti prav v to smer, saj celotna tehnična stroka teži k ekološko neoporečnim strojem in alternativnim virom energije oz. goriv.

NAmreč, znano je, da dizli niso nič kaj ekstra bolj ekološki od bencinarjev, v bistvu so še večji svinjarji... in dizelski pogon ni nič kaj strašno jasno, da bi se motorji razvijali k dizlom, ker to ni nek hud "alternativni pogon" - alternativa so vodikove gorivne celice ipd.... tisto pa je res ekosistemu bolj prijazno.

mislim, res nočem izpast tečnoba... ampak če ni res, pač ni res.

Objavljeno

jah ne vem no, men se pa vseen zdi, da če bi za pogon uporabljali Biodizel je to vrsta alternativnega vira-goriva,...in če motocikel izpolnjuje vse EURO4 norme in izpolnjuje tudi večino EURO 5 norm pol lahko rečemo, da je zlo "ekološko osveščen" motorček tole :)

Objavljeno

Konstrukcijsko izvedljiv projek, vendar zaradi prevelike teže agregata, neracionalen.

Objavljeno

Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo).

lp

Franc

Objavljeno

Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo).

lp

Franc

O tem je ze blo govora mal poglej po temi nazaj. .) Motor je zaenkrat delan le za potrebe vojske. Najbrz bi bil tud kar drag.... IPB Slika

IPB Slika

Objavljeno

Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo).

lp

Franc

Dizelsko motor, blok, je mnogo težji od bencinskega in to potegne za seboj cel kup sprememb. Ideja, sploh za nas, ki se ogromno vozimo, pa bi bila še kako dobrodošla.

Objavljeno

Oj!

Po mojem mnenju ni za pričakovati takšnega razmaha in napredka dizlov, kot pri avtomobilih. Proizvajalci bi lahko že zdavnaj naredili serijski dizel motor, pa se jim to verjetno ne izplača. Sem pa pred kakšnim letom opazil, da se firme izvenkrmnih motorjev dali na tržišče nekaj dizel motorjev, ki bi bili primerni za vgradnjo v motocikel (seveda brez pete in elise :D ). Tudi v generalni aviaciji (manjša letala) se je pojavilo nekaj podjetij, ki tržijo dizel motorje (kar nekaj zanimivih rešitev kako zmanjšati težo in seveda zvišati ceno :wacko: ).

Malo off topic:

Je mogoče kdo že rkje zasledil kaj o predelavi bencinskega motorja na metanol? Baje da se po Mehiki vozi kar nekaj hroščev na špirit, ki ga kuhajo iz sladkornega trsja. Predelava motorja naj bi bila zelo neproblematična. Zamenjati je potrebno tesnila, gumijaste dele, cevi z takšnimi, ki so odporni na metanol (na silikonski osnovi). Motor na metanol ima sicer nekaj manj moči, kar se pa da oblažiti z večjimi dizami na vplinjačih, pa tudi poraba je večja...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!