Leon Objavljeno December 21, 2005 Opozori Objavljeno December 21, 2005 You wish... Pa ne, da ti ne bi privoščil. To je še preveč butična zadeva. Samo sama vožnja, kar zadeva agragat mora biti pa bolj tko-tko. Razpon vrtljajev le 2000 min-1. Praktično se voziš z navorom => menjalnik bi moral imeti zelooo dolge prestave, da bi bila zadeva elastična (da imaš daljši občutek, da vleče in ne le sunek, ko prestaviš) , sicer lahko samo prestavljaš, ker se ti takoj "zvrti". Drugače ima pa tudi težišče zelo nizko. Prava nemška šola motorogradnje (močno dimenzioniran menjalnik,...). Tile bodo zagotovo vplivali na bodočnost motociklizma.
Ice Objavljeno December 22, 2005 Opozori Objavljeno December 22, 2005 glede na podatek, da jih bodo prodali 2006 samo 60 imas celo prav - buticna zadeva; vsaj zaenkrat se. zal. med ostalim je v predzadnji izdaji nemskega custom bike predstavitev te "zverince".
Leon Objavljeno December 23, 2005 Opozori Objavljeno December 23, 2005 In kaj tam piše ? Spada k dodatni opremi tudi plug (glede na navor) ?
BiciMiX Objavljeno December 23, 2005 Opozori Objavljeno December 23, 2005 kar nekaj zanimivosti se skriva v tejle mašini... vbrizgalni sistem Bosch Common rail, dve motorni gredi namesto balansirnih gredi, brutalen navor... zanimiva zadeva...
Tomozuki Objavljeno December 24, 2005 Opozori Objavljeno December 24, 2005 Ideja je dobra, le teža agregata bi bila verjetno malo večja. Še bolj mi je všeč plin, saj izgoreva skoraj brez saj, poraba je manjša za 1x, edini minus je verjetno tista jeklenka, ki bi jo bilo potrebno nekak vkomponirat v ogrodje.
DELPHI Objavljeno December 26, 2005 Opozori Objavljeno December 26, 2005 Zadeva je in verjetno tudi bo ostala butična. Naj se zdi ideja motorja z dizelskim agregatom še tako zanimiva, je treba priznati, da zanjo zaenkrat ni realnih možnosti. Pa spet ne gre za neko svetovno zaroto proizvajalcev motorjev, pač pa za ekonomiko takega projekta. Bistvena (omejujem se le na ekonomske + in -, ker se mi zdijo ključni za razumevanje problema) prednost takšnega motorja bi bila v nižjih obratovalnih stroških, ki so posledica: 1. nižje cene plinskega olja - kakor kje, pri nas zadnja leta komaj kaj 2. boljšega izkoristka dizelskega agregata - mimogrede, pri omenjenem Neandru imajo največje težave ravno z zaenkrat (pre)nizkim izkoristkom agregata. Bistvena pomanjkljivost pa se skriva v dosti višjih proizvodnih stroških. Ne udarim prav dosti mimo, če privzamem oceno iz avtomobilske industrije, da bi bil tak agregat 2x dražji od bencinskega. Dodatno zadevo oteži dejstvo, da pogonski agregat pri motociklu predstavlja več kot polovico celotne vrednosti (ni pločevine, elektronike komaj kaj, komfortnih pritiklin takisto) in se zato podvojitev njegove vrednosti odrazi v povišanju končne cene za četrtino. Recimo iz 2 mio. na 2,5 mio. SIT. 500 jurjev torej. Na drugi strani enačbe imamo prihranke v vrednosti liter do dva goriva na 100 km, v najboljšem primeru nekih 500 SIT na 100 km. Po nemških statistikah povprečen motorist na leto prevozi manj kot 5000 km. Na letni ravni "prišparaš" 25 jurjev. Računica? Ni je. DELPHI
Leon Objavljeno December 26, 2005 Opozori Objavljeno December 26, 2005 Motor je za se vozit in za uživat, zato je zame ekonomija sekundarnega pomena. Meni je oleander všeč zaradi velikega navora praktično že pri praznem teku. Saj podobno je tudi pri avtih. To je enostavno način vožnje (nizki obrati), ki ti sede, to si ti. Podobno kot Ducati.
bajsi Objavljeno December 27, 2005 Opozori Objavljeno December 27, 2005 Zelo posrečena primerjava dizel Neander z Ducatijem :OK: ne vem kaj voziš, predvidevam da ne Duceta vsaj po zadnji izjavi sodeč ne. Drugače pa je v Motorradu bil test oz. prvi vtisi objavljen pred 6 - 12 meseci (se mi ne zdi vredno brskat po osebnem arhivu) imajo pa težave z izkoristkom in najvišjo močjo motorja - prvotni cilj je bil 100 - 110 PS, pospeševanja so bila primerjana z ZRX1200, ki jim je pa bežal :blush: , navora več ne rabijo, rabijo ga v širšem razponu, nazadnje so reševali problem z vbrizgalnimi šobami, zdaj naj bi jih imeli že osem na bat pa še vedno ne dosežejo moči.... cena je pa tak fenomenalna :slap: LP Bajsi
jacko Objavljeno December 28, 2005 Opozori Objavljeno December 28, 2005 sobe s po osmimi luknjicami.... :closedeyes: ne osem sob alpa injektor z osmimi sobami... :naughty:
bajsi Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Se mi ne sanja katero je ............... ni moj foh .) LP Bajsi
Leon Objavljeno December 30, 2005 Opozori Objavljeno December 30, 2005 ............... ni moj foh .) LP Bajsi Ti rade volje verjemem. Kot Ducati je bilo mišljeno: Motorju primeren način vožnje. Neander in Ducati sta si različna - Definitivno.
Zok Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 Kot pa se spominjam so bili v preteklosti eni motorji s turboti (serijsko) in se niso obnesli. Zaradi neprestanega nagibanja je namreč (če se prav spomnim) žiroskopska sila uničila turbino v zelo kratkem času (nehumane obremenitve ležajev). ...lahk bi se pa kdo spomnu in turbino namestil tako, da bi imela os vrtenja vzporedno s smerjo voznje...
Broj Jedan Objavljeno Marec 23, 2006 Opozori Objavljeno Marec 23, 2006 Tole bi bilo pa zelo zanimivo - kaj pravite kakšna je bodočnost "civilne" variante? Mislim, da bo to kmalu en najcenejših resnih osebnih transportov. pravi enduro btw: če tema že obstaja jo zradirajte in posodobite iskalnik, ki ni dal rezultatov .) Pa še slikica monstruma, ki je grši celo od KTMja - uporaben pa vsaj toliko in prevsem varčnejši hja pa še to - proizvodnja očitno že resno teče
Jurij Objavljeno Marec 29, 2006 Opozori Objavljeno Marec 29, 2006 dons gledal eno poljudnoznanstvenozgodovinsko oddajo o Francoski Polineziji, pa je med drugim blo rečeno, da biodizl iz kokosovega olja bolje deluje na tanove dizle kot uvožen dizl dizl... al majo hudo dobre kokose al pa hudo zanič uvoznika.... :lol1:
Ice Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 Thunder Star 1200 - slike clanek
LORD&LADY Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 Ali je še kakšen drug podatek kot 1200ccm. :?
doggie Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 še en link na to temo TDi http://www.dieselmotorcycle.co.uk/
2384nsdf83 Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Ali je še kakšen drug podatek kot 1200ccm. :? google dela čudeže... --> http://thekneeslider.com/archives/2005/02/...l-by-star-twin/ Imam pa še nekje en obsežen članek o dizelskih motociklih, ki sem ga pisal za Motorista... lahko ga na željo pošljem, ali pa pobrskaj v reviji Motorist izpred kakega leta dni ... Tam so dizli lepo zbrani na kupi :)
SiR Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 pisca članka o moto EDIMO TDI bi le opozoril, da naj ne širi krive vere z odstavki, kot je: Motocikel je izdelan v dveh izvedbah, naked in s poloklepom. Pve testne vožnje pa so že bile opravljene. Vsekakor je koncept zelo zanimiv in obstaja velika verjetnost, da bo šel razvoj motociklov v prihodnosti prav v to smer, saj celotna tehnična stroka teži k ekološko neoporečnim strojem in alternativnim virom energije oz. goriv. NAmreč, znano je, da dizli niso nič kaj ekstra bolj ekološki od bencinarjev, v bistvu so še večji svinjarji... in dizelski pogon ni nič kaj strašno jasno, da bi se motorji razvijali k dizlom, ker to ni nek hud "alternativni pogon" - alternativa so vodikove gorivne celice ipd.... tisto pa je res ekosistemu bolj prijazno. mislim, res nočem izpast tečnoba... ampak če ni res, pač ni res.
kađiva Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 jah ne vem no, men se pa vseen zdi, da če bi za pogon uporabljali Biodizel je to vrsta alternativnega vira-goriva,...in če motocikel izpolnjuje vse EURO4 norme in izpolnjuje tudi večino EURO 5 norm pol lahko rečemo, da je zlo "ekološko osveščen" motorček tole :)
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Konstrukcijsko izvedljiv projek, vendar zaradi prevelike teže agregata, neracionalen.
franc Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo). lp Franc
Fabo Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo). lp Franc O tem je ze blo govora mal poglej po temi nazaj. .) Motor je zaenkrat delan le za potrebe vojske. Najbrz bi bil tud kar drag....
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Po televiziji so kazali enduro motor z diesel motorjem (poenotenje goriva za potrebe vojske). Zadeva je bila na pogled čisto normalna in baje zelo enostavna za vožnjo (žal preslabo razumem nemško, da bi razumel, če bo šel v serijsko proizvodnjo). lp Franc Dizelsko motor, blok, je mnogo težji od bencinskega in to potegne za seboj cel kup sprememb. Ideja, sploh za nas, ki se ogromno vozimo, pa bi bila še kako dobrodošla.
ciciban Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Oj! Po mojem mnenju ni za pričakovati takšnega razmaha in napredka dizlov, kot pri avtomobilih. Proizvajalci bi lahko že zdavnaj naredili serijski dizel motor, pa se jim to verjetno ne izplača. Sem pa pred kakšnim letom opazil, da se firme izvenkrmnih motorjev dali na tržišče nekaj dizel motorjev, ki bi bili primerni za vgradnjo v motocikel (seveda brez pete in elise :D ). Tudi v generalni aviaciji (manjša letala) se je pojavilo nekaj podjetij, ki tržijo dizel motorje (kar nekaj zanimivih rešitev kako zmanjšati težo in seveda zvišati ceno :wacko: ). Malo off topic: Je mogoče kdo že rkje zasledil kaj o predelavi bencinskega motorja na metanol? Baje da se po Mehiki vozi kar nekaj hroščev na špirit, ki ga kuhajo iz sladkornega trsja. Predelava motorja naj bi bila zelo neproblematična. Zamenjati je potrebno tesnila, gumijaste dele, cevi z takšnimi, ki so odporni na metanol (na silikonski osnovi). Motor na metanol ima sicer nekaj manj moči, kar se pa da oblažiti z večjimi dizami na vplinjačih, pa tudi poraba je večja...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se