gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Oj! Po mojem mnenju ni za pričakovati takšnega razmaha in napredka dizlov, kot pri avtomobilih. Proizvajalci bi lahko že zdavnaj naredili serijski dizel motor, pa se jim to verjetno ne izplača. Sem pa pred kakšnim letom opazil, da se firme izvenkrmnih motorjev dali na tržišče nekaj dizel motorjev, ki bi bili primerni za vgradnjo v motocikel (seveda brez pete in elise :D ). Tudi v generalni aviaciji (manjša letala) se je pojavilo nekaj podjetij, ki tržijo dizel motorje (kar nekaj zanimivih rešitev kako zmanjšati težo in seveda zvišati ceno :wacko: ). Malo off topic: Je mogoče kdo že rkje zasledil kaj o predelavi bencinskega motorja na metanol? Baje da se po Mehiki vozi kar nekaj hroščev na špirit, ki ga kuhajo iz sladkornega trsja. Predelava motorja naj bi bila zelo neproblematična. Zamenjati je potrebno tesnila, gumijaste dele, cevi z takšnimi, ki so odporni na metanol (na silikonski osnovi). Motor na metanol ima sicer nekaj manj moči, kar se pa da oblažiti z večjimi dizami na vplinjačih, pa tudi poraba je večja... V marsičem se strinjam s teboj. O metanolu bi ti težko kaj rekel. Lahko pa ti zatrdim, da se vsaj pol srbskih avtomobilov premika na plin.
RobiRoberto Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Motor na metanol ima sicer nekaj manj moči, kar se pa da oblažiti z večjimi dizami na vplinjačih, pa tudi poraba je večja... V letalskem modelarstvu uporabljamo oba tipa motorjev. Metanolski motor pri isti prostornini dosega vsaj 30% več moči kot bencinar. Za 10 kg+ model se ponavadi uporabljajo 80 ccm bencinarji, ekvivalent metanolatja pa je 45 - 50 ccm. Pri letalskih motorjih je slaba stran metanolarja da rabijo več olja (10 - 15%) kot bencinarji (2,5 - 3%), metanolarji se tudi dosti bolj grejejo ...
ciciban Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Se strinjam z tezo, da modelarski motorji na metanol pri isti teži proizvedejo več moči. Tudi sam modelarim in so mi stvari znane. Vem tudi to, da te elisa metanolca lahko lepo kresne po prstih :blink: Je pa potrebno omeniti tudi to, da modelarski motor na metanol pri isti moči popapca precej več metanola kot pa njegov bencinski brat. Primerjava tih dveh motorjev tudi ni čista slika in odraz, kaj se zgodi, če predelaš avto/motocikel iz bencina na metanol, ker modelarski motorji na metanol sodijo med dizelske dvotaktne motorje... Dejstvo zakaj bi bil predelan avto na metanol šibkejši, izhaja iz kurilnosti goriv. Za bencin vrednost znaša 42700 KJ/kg medtem ko za metanol 25750 KJ/kg. Po domače 1kg bencina da od sebe približno 1,5 krat več energije kot metanol. Pa da ne bom čisto mimo teme: Dizel gorivo ima kurilnost 41900 KJ/kg. Zdej pa še razlaga zakaj potem dizel avti ponucajo manj kot bencinski (čeprav ima dizel gorivo manj "moči"). Zato ker je izkoristek večji.
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Sigurno bi se dalo predelat, sam vprašanje je spet cena goriva. Ko sem nabavlu gorivo za letalski model je blo svinsko drago cca 1500 bivših sit za litr. Pa še neki. A niso že pred cajtom neki pri Bmwju sanjal, da bi dal v njihov potovalnik enga dizla?
ciciban Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 :topic: Jaz sem metanol kupoval po 80sit po litru. Pri olju je pa odvisno od vrste (sintetika 2000, ricinus 1000 sit). Tale metanol je zanimiva alternativa. V večih obratih nastaja kot stranski produkt ( Tanin Sevnica na primer). Je obnovljiv vir energije, pa tudi izgorevanje se mi zdi, da je kar čisto...
SiR Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 metanol se dodaja cestakom, da bolj grejo ...
DELPHI Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Pa da ne bom čisto mimo teme: Dizel gorivo ima kurilnost 41900 KJ/kg. Zdej pa še razlaga zakaj potem dizel avti ponucajo manj kot bencinski (čeprav ima dizel gorivo manj "moči"). Zato ker je izkoristek večji. Ne pozabi, da že razlika v specifični teži prispeva slabih 15% k nižji porabi dizelskih motorjev : dizel 0,82 - 0,84 g/cm³, bencin 0,70–0,74 g/cm³. Kar se pa "ekološkosti" metanola tiče, je potrebno povedati, da ga večinoma pridobivajo iz zemeljskega plina in premoga. DELPHI
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 metanol se dodaja cestakom, da bolj grejo ... Meni se zdi, da gredo tudi brez metanola za marsikoga preveč. Sicer pa v tem primeru lahko nastopijo težave z mazanjem in pregrevanjem. Škoda motorja. Po moje.
ciciban Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 To okoli specifične teže je res. Ravno zato sem prej raje napisal podatek o kurilnosti, ki se nanaša na kilogram goriva namesto na litre... Tisto okoli ekološkega vidika pridelave pa sem res napisal preveč optimistično. Kar se tiče izkoristka dizel procesa se vrednost suče med 0,3-0,5. Pri bencinskem motorju pa 0,2-0,3. Razlog zakaj je takšna razlika v % izhaja iz kompresijskega razmerja, ki je pri dizlu lahko večji... Prej je SymRu napisal, da se metanol daje v cestake, da bol letijo. Določen procent metanola v gorivu se odraža kot povečanje moči. Z dodajanjem metanola se zviša oktanovo število in zato motor ne klenka (ne pride do prehitrega vžiga zmesi). Pri vsem tem velja omeniti. da metanol škoduje motorju, če le ta ni ustrezno predelan. Vse od poslabšanega mazanja, poškodb tesnil, pa do korozije. Metanol je namreč zelo hidroskopičen (veže vlago na sebe). Nekateri dirkalni stroji (speedway, drag racerji) delujejo na čisti metanol in ker je to gorivo manj vnetljivo (ni klenkanja=manj možnosti loma ojnice..) se lahko poveča kompresija...
Osama Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Malo nora ideja pa vendar! Si predstavljate da bi danes nek proizvajalec naredil motocikel z turbo dieselskim motorjem (vem da so v preteklosti že obstajali in še obstajajo neki redki primerki)s prostornino npr 1.0l in cca 80km! Predvsem bi se ta motor vozil z navorom kot npr Duc,Guci, Harly, Bmw,...Ta navor pa bi znašal cca 150nM! To je seveda le zamisel v moji nadobudn domišljiji pa vendar, zakaj pa ne saj imajo že diesel avtomobili prav dobre performanse! Zanima me če bi kdo tak motor imel in kaj mislite o prihodnosti dieslov v moto idustriji! Še enkrat ponavljam -le noro razmišljanje! Ciao,by Pero Popravil/a - Ice on 14/02/2002 13:36:02 Popravil/a - Ice on 08/04/2002 15:53:23 Ja, sliši se prav dobro. Če ima lhko TDI 1,9 145 PS in TDI 2,0 170 pS, potem bi lahko imel TDI 1000 85 PS, kar bi ob tistem navoru bilo v bistvu dovolj. Poraba par litrov na 100. Je pa problem z vibracijami in hrupom, ker dizli v avtu so vpeti v gumo, glas imajo pa kot bi tolkel po batih z macolo. Potem, glave motorja so v avtih pokrite z vrečkami peska (najboljši absorber hrupa), zaprto je dno(vrečke peska), oblazinjena je hauba (en debu filc), pa še nima ravno jebozovnega glasu. In ker pri motorjih zaradi nizke teže poraba že itak ni ne vem kakšna, je vprašanje ali ima projekt smisel. Je pa še ena malenkost: pred leti so bili nekateri motocikli turbo (prvi turbo val), pa so se turbine razletavale. Crkovali so ležaji zaradi žiro efekta. Vprašanje kaj bi bilo s tem sedaj. Jaz bi predlagal pot, ki jo avto-industrija ubira pri bencinarjih: direktni vbrizg (FSI), ki zmanjša porabo za 15% ob povečanih performansih in bencinskem karakterju. In tudi FSI še ni zadnja beseda. Tehnologije je čuda na zalogi, veliko motorjev pa vozi še na fergazerje... Imam pa veliko več pripomb, kot na motocikle, na izvenkrmne motorje (za na čoln). Sem ponosni lastnik Yamahe 15 4T. Ta motor ima 330 ccm, 2 valja, 47 kg in usranih 15 PS. Je tako težek, da ga z ženo komaj privlečeva iz garaže na čoln. Zato bi tak motor pri priči opremil z 8 ventili (4 na glavo) in turbino. Gibno prostornino bi zmanjšal na enih 200 ccm in težo zreduciral na enih 30 - 35 kg. To jbi bilo veliko bolj nujno kot dizelski motocikli, pa tega nihče ne naredi. Čudno.
Osama Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 metanol se dodaja cestakom, da bolj grejo ... Poleg mene, na čisti etanol (+ 10% nitro - kar koli že to je) delajo tudi modelčki na daljinsko vodenje. Evo nekaj tehničnih podatkov: kubatura 3,5 ccm moč 1,9 PS obrati 30.000 rpm teža avtočka 3,5 kg razmerje 1,84 kg na konja, oziroma 0,54 konja na kilogram. prava norišnica... Pa še ekološki so. BTW: se še kdo s tem ukvarja (modelčki)?
Ice Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 bi se kdo JP-7 pristavil v debato ? da se ne bo govorilo samo o bencinskih, metanolskih, elektricnih in hibridnih masinah. :doze:
darkie Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 pisca članka o moto EDIMO TDI bi le opozoril, da naj ne širi krive vere z odstavki, kot je: Motocikel je izdelan v dveh izvedbah, naked in s poloklepom. Pve testne vožnje pa so že bile opravljene. Vsekakor je koncept zelo zanimiv in obstaja velika verjetnost, da bo šel razvoj motociklov v prihodnosti prav v to smer, saj celotna tehnična stroka teži k ekološko neoporečnim strojem in alternativnim virom energije oz. goriv. NAmreč, znano je, da dizli niso nič kaj ekstra bolj ekološki od bencinarjev, v bistvu so še večji svinjarji... in dizelski pogon ni nič kaj strašno jasno, da bi se motorji razvijali k dizlom, ker to ni nek hud "alternativni pogon" - alternativa so vodikove gorivne celice ipd.... tisto pa je res ekosistemu bolj prijazno. mislim, res nočem izpast tečnoba... ampak če ni res, pač ni res. Se povsem strinjam s tabo, SymRu. Dizel je dosti bolj ne-ekološki kot bencin, prevsem pa to ni alternativni vir energije. Daleč od tega. Dizel in bencin nastaneta iz istega zosa... surove nafte. Ki pa očitno ni niti ekološko prijazna (kaj šele naftne družbe), niti ni alternativni vir energije. Btw., lani sem vozu nov BMW F800S. Pri 100 kmh je imel porabo 3,2 L/100 km. Pri 205 kmh pa 5,2 L/100km, obakrat sem hitrost držal vsaj minuto preden sem pogledal na zaslon. Mislim da številke povejo vse (motor je bil opremljen z board computerjem in sem gledal nanj). Torej, experiment teh študentov ni imel čisto nič efekta: - dizel motorji so že nekaj časa znani in v redni uporabi, tak da niso nardili nobene novosti. - agregata sploh niso sami razvili, da bi se lahko vsaj s tem bahali, ampak ga "ukradli" od Smarta in ga samo priredili za motor, kar jim je vzelo nenormalno dosti časa in resursov. Sami torej niso nič naredili, ampak samo malo priredili. - s porabo tega njihovega motorja se lahko meri vsak BMW 650 in 800 ccm, ki so znani po svoji zanesljivosti in varčnosti, da ne bom rekel kako bolj privlačno zgledajo - tile študentje so pravzaprav povzročili fakulteti veliko škodo: porabili so 10 semestrov!!!, 150 študentov je sodelovalo in pa stalo je več kot 300,000 EUROV!!!!! Fantje, to je zelo velika vsota za nekaj kar sploh ni pustilo efekta, niti uvedlo novosti, niti ponudilo nekaj novega, revolucionarnega, kaj šele konkurentnega. Jaz si tega motorja ne bi kupu, razen če bi ga potem drago prodal kakemu zbiralcu unikatov. Ne samo, da je to prototip in je vprašaj glede njegove zanesljivosti (dolgoročne), kaj šele varnosti (se lahko zgodi da kaj zataji, ker agregat ni bil naret za motor in za obremenitve, ki jih naredijo stalna nagibanja v ovinkih) in ne bi rad da mi explodira nekaj kar je točno pod mojim sedežom; ampak je tudi vizualno zelo neprivlačen (rit zgleda kot da bi jo vzeli od stare Yamahe FZR 600, motora, ki je imela zelo grdo rit), serijska izdelava ne bi mogla biti poceni, kar pomeni da bi bil motor drag, je dizel, kar pomeni večjo onesnaževanje,... Raje bi si šel v Nemčijo po novega F800S (tam sem ga vidu novega pri dilerju za 7800 € z ABS, board computer,..., vse razen kovčkov) in bi imel motor, ki ne samo da je lep in pravi cestak, ampak so ga naredili profesionalci, ima garancijo na delovanje, vem da mu lahko zaupam in je bil preizkušen do skrajnost z čisto vsakega vidika, firma sama ima dober sloves z kvalitetnimi motorji, firma ki je naredila agregat pa sloves za zanesljive izdelke, motor ma konkurečno porabo goriva ki manj onesnažuje in je tudi zaradi postavitve tanka bolje obvladljiv, in se ne bom bal da se mu bo v nekem ovinku naenkrat zmešalo in me bo zabrisal. Dejansko je motor z notranjim izgorevanjem že pred 50 leti zastarel. Že takrat so imeli razvite motorje na alternativne vire do popolnosti, toda naftne družbe so patente pokupile, in jih ali sežgale ali pa zaklenle nekam. Je pa tudi jasno kaj korporacije (ki imajo totalno podpore od države in državni tajnih agencij, predvsem s trenutno administracijo, in foter trenutnega predsednika je bil sam predsednik in direktor CIA-e v 80-ih letih) naredijo s tistimi, ki se jim nočeju uklonit. Imajo zaposlene svoje oddelke plačancev, ki za njih rešujejo probleme ali pa "prepričajo" nekoga, da imajo korporacije vedno prav in da naj sodeluje. Torej, lahko upamo da bojo pravi alternativni viri energije kmalu dostopni in resnično ekološki, do takrat pa bomo se pač morali tako vozit kot se.
darkie Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 O tem je ze blo govora mal poglej po temi nazaj. .) Motor je zaenkrat delan le za potrebe vojske. Najbrz bi bil tud kar drag.... Američanov nič ne naučijo tuje izkušnje kaj? Niti svoje lastne. Vietnam.... Irak. Isti zos in ista kretenarija. Wehrmacht je med 2. svet. vojno na veliko uporabljal vojake na motorjih, med drugim za izvidnico. Tako imenovani KRAD, večinoma bili BMW R-75, veliko tudi s prikolico, katere kolo je bilo s kardanom povezano na mašino od motorja in je bilo pogonsko. Skratka, Nemci so se že takrat naučili da je motor povsem neprimeren za vojaške operacije, predvsem za izvidnico. Vojak je povsem ranljiv, izpostavljen ne samo direktnemu sovražnemu ognju, ampak tudi šrapnelom od explozij in pa šrapnelom dreves in kamnov, ki so bila zadeta od streljanja na motorista in ki so se nahajala blizu motorista,... Da ne omenim samo tega da motorizem sam po sebi je že precej nevaren, pri endurizmu večja možnost padca zaradi razgibanega terena, potem pa še prištej k temu dejstvo da streljajo na tebe z vsem kar majo, tebe ne varuje ČISTO NIČ in še padeš lahko če se zakalkuliraš... Nemce je to izučilo potem ko so jim partizani v Rusiji pobili veliko motoristov-kurirjev in pa motoristov-izvidnikov in so za te namene začelu uporabljati svoje oklepnike. Američani pa zgleda tega ne razumejo, nihče ne more Marincom ravno očitati inteligence, in so lepo uvedli zgleda moto enote. S tem dizlom so odvzeli hard-endurotu čisto vso prednost ki jo ima pred navadnim cestnim endurotom (recimo Suzuki Freewind), ki bi ga prav obuli in dali na teren. Dizel motor je pretežek, preneroden za endurota in teren in ravno izredno majhna teža je tista stvar, ki zagotavlja hard endurotu da je uporaben po terenu. Če mislijo te motorje uporabit za specialne operacije pa so se lepo ušteli. Znano je da so motorji dosti bolj glasni od avtov, tudi njihovih buggyjev za specialne operacije. Ne vidim kje bi oni imeli prednost z motorjem, če bi jih sovražnik čul že na daleč in se lahko pripravil. Zgleda je to spet ena "genijalnih" idej Američanov in me samo zanima kolikov vojakov bojo izgubili preden bojo spoznali da so naredili napako. Glede na to kako hitro jim potegne zadne cajte (hude žrtve v Iraku na njihovi strani, da ne omenim koliko nedolžnih iraških civilistov je umrlo, in koliko sirot je zdaj tam; jih še niso izučile da ne bi smeli napasti Iraka, ampak so šli zdaj še poslat svoje Spectre na Etiopijo in Somalijo), se mi zdi da to še ne bo tako hitro. Samo praksa in zgodovina bo pokazala kolko imam prav.
franc Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Imam pa veliko več pripomb, kot na motocikle, na izvenkrmne motorje (za na čoln). Sem ponosni lastnik Yamahe 15 4T. Ta motor ima 330 ccm, 2 valja, 47 kg in usranih 15 PS. Je tako težek, da ga z ženo komaj privlečeva iz garaže na čoln. Zato bi tak motor pri priči opremil z 8 ventili (4 na glavo) in turbino. Gibno prostornino bi zmanjšal na enih 200 ccm in težo zreduciral na enih 30 - 35 kg. To jbi bilo veliko bolj nujno kot dizelski motocikli, pa tega nihče ne naredi. Čudno. Pri izvenkrmnih motorjih je bolj pomembna zanesljivost in trpežnost, če "crkne" ne moreš zapeljati na rob in počakati na pomoč, ampak se lahko razbiješ na kakšnih skalah (običajno crkne v neurju). Zato verjetno ni ravno pretirano povpraševanje po "dirkalnih" motorjih. Če te moti teža si pač omisli 2T motor (poraba je potem približno ista kot bi bila pri navitem 4T). lp Franc
DELPHI Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Dejansko je motor z notranjim izgorevanjem že pred 50 leti zastarel. Že takrat so imeli razvite motorje na alternativne vire do popolnosti, toda naftne družbe so patente pokupile, in jih ali sežgale ali pa zaklenle nekam. Kaj takega!
Ice Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Wehrmacht je med 2. svet. vojno na veliko uporabljal vojake na motorjih, med drugim za izvidnico. Tako imenovani KRAD, večinoma bili BMW R-75, veliko tudi s prikolico, katere kolo je bilo s kardanom povezano na mašino od motorja in je bilo pogonsko. Skratka, Nemci so se že takrat naučili da je motor povsem neprimeren za vojaške operacije, predvsem za izvidnico. :topic: ce bi malo podrobneje poznal zgodovino wehrmachta so bili t.i. "kradschützen" ene najucinkovitejsih hitrih enot med drugo svetovno vojno. od severne evrope do afrike in povsod vmes. priporocam tudi prelistati kaksnega landser-ja, kjer udelezenci taksnih enot opisujejo svoje takratno zivljenje. in da te se malo razsvetlim: vojaki na motorjih se ne bojujejo na motorjih, temvec jim le-ti sluzijo kot prevozno sredstvo. BTW se danes med ostalim tudi SAS, SEALs in KSK uporabljajo motorje v vojaske namene. :)
Osama Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Pri izvenkrmnih motorjih je bolj pomembna zanesljivost in trpežnost, če "crkne" ne moreš zapeljati na rob in počakati na pomoč, ampak se lahko razbiješ na kakšnih skalah (običajno crkne v neurju). Zato verjetno ni ravno pretirano povpraševanje po "dirkalnih" motorjih. Če te moti teža si pač omisli 2T motor (poraba je potem približno ista kot bi bila pri navitem 4T). lp Franc Sicer je vse skupaj :topic: , ampak Sem najprej mislil, da se strinjam s tabo, pa se - če dobro premislim - ne. Nezanesljivost motorjev ne izhaja iz prevelike navitosti ampak iz slabih komponent. Najobičajnejše napake na vodi so: okvara vžigalnega sistema (ponavadi na Tomos 4), zamašena ali delno zamašena diza (se dogaja ves čas - ne vem zakaj) in voda v sistemu dovoda goriva (mogoče je povezano s prejšnjo točko). Prav nikoli ni napaka odpoved ležaja na glavni gredi ali odtrgana ojnica, zariban bat itd. Res je, da na velikih jahtah pokajo bloki, a to je druga zgodba (marinizirani avtomobilski motorji, ki niso primerni za permanentno vožnjo pod fol gasom, korozija bloka zaradi hlajenja z morsko vodo in slabe priprave na zimo, pa morda tiščanje mrzlih strojev) Nekaj kubov manj, 4 ventilska tehnika in nekaj konjev več, po mojem, nebi trpežnosti 4T izvenkrmnega motorja za amatersko (športno) uporabo prav nič ogrozila, saj je tak kot je sedaj praktično neuničljiv, prav lahko pa se uniči njegov lastnik med njegovim prenašanjem. Za tiste, ki se ne spomnijo. beseda teče o izvenkrmni Yamahi 15 4T.
Zdrawc Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 malo so dragi -----> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3630 :glare:
Lowrenc Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Tole z dvema glavnima gredema in načinom balansiranja me je dokaj fasciniralo. :trance_33_sleep: Vendar če pogledam samo ležaje pri vsaki glavni gredi posebej ugotovim, da ležaji pri tovrstnem vpetju bolj trpijo(zaradi debalansa) kot pri ''old-fešn'' motorjih. Je pa res, da sta zato dva ležaja... Se pa na ta način tudi valji manj obrabljajo oz. ne postanejo jajčaste oblike.
gogi5 Objavljeno Oktober 19, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2007 (popravljeno) saj je zanimivo,samo ni to to.diesel motocikel je isto kot : diesel ;BMW,porshe,ferari,lamborđini...itd,pa kje ma to foro.človek si kupi BMW diesel pol pa nima dnarja za bencin-jaka fora,ja mogoče je pa tak ljubitelj dieslov,mogoče bi mel še: motorno žago diesel,pa ZIPPO-ta ma dajte no ...Drugač pa nimam nič proti dieslu imam ga tudi sam-traktor za po njivi in v hosto namreč..lp sam tehnika morem priznat je pa svetovna res so pogruntal Popravljeno Oktober 19, 2007. Popravil gogi5
Osama Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Ja dobra ideja: plačati za motor 95.000 EUR, da potem šparaš z gorvom. Pri prihranku 3 litrov na 100 km, to predstavlja 3 EUR na 100km. Pri 28.333.000 kilometrih bi prinesli not 85.000 EUR kolikor je dražji od primerljivih motociklov na bencin. Dvomim da bi motor in voznik to zdržala. Treba bi blo iti nekako do sonca in nazaj... mamkabozja 1
ICE_MAN Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 saj je zanimivo,samo ni to to.diesel motocikel je isto kot : diesel ;BMW,porshe,ferari,lamborđini...itd,pa kje ma to foro.človek si kupi BMW diesel pol pa nima dnarja za bencin-jaka fora,ja mogoče je pa tak ljubitelj dieslov,mogoče bi mel še: motorno žago diesel,pa ZIPPO-ta ma dajte no ...Drugač pa nimam nič proti dieslu imam ga tudi sam-traktor za po njivi in v hosto namreč..lp sam tehnika morem priznat je pa svetovna res so pogruntal Sami diesel motorji v avtomobilih so v zadnjih letih res postali izredno izpopolnjeni. Imamo doma 2 dizla enega par let starega in enega skoraj novega (tudi konstrukcijsko) in kar ne morem verjet kakšen napredek. Motorji so tako izpopolnjeni da noter v kabini med vožnjo skoraj ne opaziš da je dizel, nobenega več vibriranja, klonkanja in podobnega sranja. Tud vozne lastnosti so dobre sploh navor in odzivnost motorja. Problem je pa cena, velikost in teža dizelskega motorja, zato ta tehnologija verjetno ne bo nikoli množična v motociklih. Pri samih motociklih ni tako važna poraba oziroma je nizka napram avtomobilom. Glede te plati sploh ni potrebe po dizelskem motorju.
MarduK Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Ja dobra ideja: plačati za motor 95.000 EUR, da potem šparaš z gorvom. Pri prihranku 3 litrov na 100 km, to predstavlja 3 EUR na 100km. Pri 28.333.000 kilometrih bi prinesli not 85.000 EUR kolikor je dražji od primerljivih motociklov na bencin. Dvomim da bi motor in voznik to zdržala. Treba bi blo iti nekako do sonca in nazaj... Tak, ki kupi ta motor, ga kupi samo in edino zaradi tega ker ga turbo-dizelski motor in design naredita precej posebnega in nenavadnega, skoraj unikatnega. Tudi zaradi cene same si ga bodo nekateri kupili... Neumnost, da kdo sploh pomisli, da je bil motor izdelan z namenom prihranka na gorivu... :headbang:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se