Skoči na vsebino

BMW R65LS


skery

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj. Sem lastnik motorja BMW R65LS letnik 82.

Motor sem kupil že leta 1993 in zadnjih pet let je parkiran v garaži.

Zanima me kaj bi bilo potrebno postoriti predno bi ga registriral?

Gume so skoraj nove, vsa olja, oljni filter, zračni filter in ketnca so

bili menjani ene 6-7 let nazaj. Motor ima prevoženih 43000km.

Katerega mehanika mi priporočate, ki bi pregledal in sevisiral motor.

Sumim da je nekaj narobe z ležajem na krmilu, saj se ta obrača

težje kot pri drugih takih motorjih.

Pa tudi zadnje pakne bi blo treba zamenjat.

Sem iz Novega mesta in pozdravljam vse motoriste še

posebej pa matoristke :D

Hvala za vaša mnenja in koristne nasvete. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer tema o serviserjih že obstaja.

JAz ti priporočam Barboriča iz Žužemberka, dokaj blizu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce se hoces voziti okoli brez skrbi kdaj bo kaj popustilo zamenjaj:

- vsa tesnila

- vse tekocine

- gume

- razno/ po potrebi

o serviserjih obstaja tema, kamor spada tvoje vprasanje; ce te zanima specifika motocikla je ta tema prava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najdeno na http://www.bmw-motorrad.de

Produktion

Produktionsbeginn 1981

Produktionsende 1985

Stückzahl 6.389

Preis 8.955,- DM

Motor

Typ Viertakt, Zweizylinder-Boxermotor, luftgekühlt

Bohrung x Hub 82 x 61,5 mm

Hubraum 649,6 ccm

Leistung 50 PS (37 KW) bei 7250 U/min

Max. Drehmoment 52,3 Nm bei 6500 U/min

Verdichtung 9,2 : 1

Ventile je 2, hängend

Ventilsteuerung ohv, über Stößelstangen und Kipphebel

Gemischaufbereitung 2 Gleichdruckvergaser Bing 64/32/307- 64/32/308

Motorschmierung Nasssumpf

Kraftübertragung

Kupplung Einscheiben, trocken, mit Membranfeder

Anzahl der Gänge 5

Schaltung Klauenschaltung (Ratschenfußschaltung)

Getriebeübersetzung 4,4 / 2,86 / 2,07 / 1,67 / 1,50 :1

Hinterradübersetzung 1 : 3,44

Kegel-/Tellerrad 9 / 31 Zähne

Elektrische Anlage

Zündung Batteriezündung

Lichtmaschine Typ Bosch 280 W

Anlasser Bosch 0,7 kW

Zündkerze Bosch W 5 D / Beru 14 - 5 D / Champion N 6 Y

Fahrwerk

Rahmen Doppelschleifen-Stahlrohrrahmen, angeschraubtes Heckteil

Vorderradfederung Teleskopgabel mit hydraulischen Stoßdämpfern

Hinterradfederung Langarmschwinge mit verstellbaren Federnen

Federweg vorn / hinten 175 / 110 mm

Felgen vorn 1,85 B 18

Felgen hinten 2,50 B 18

Bereifung vorn 3,25 H 18

Bereifung hinten 4,00 H 18

Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ř 260 mm

Bremsen hinten Simplex-Trommelbremse Ř 200 mm

Maße / Gewichte

Länge x Breite x Höhe 2110 x 688 x 1080 mm

Radstand 1400 mm

Tankinhalt 22 l

Leergewicht (vollgetankt) 207 kg

Zul. Gesamtgewicht 398 kg

Bodenfreiheit 130 mm

Kraftstoffverbrauch 4,6 l/100 km (bei konstant 90 km/h)

Höchstgeschwindigkeit 175 km/h

Beschleunigung 0 - 100 km/h 5,8 sek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, sam sem imel včasih R45, letnik 81, ki je praktično enak kot R65, edina razlika je prostornina cilindrov.

-zamenjati je potrebno vsa olja (v motorju, menjalniku in zadnjem pogonu(kardan)

-nastaviti ventile

-sinhronizirati delovanje cilindrov

-preveriti zavore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik motorja BMW R65LS letnik 82.

Motor sem kupil že leta 1993 in zadnjih pet let je parkiran v garaži.

Gume so skoraj nove,...

ja ja.. to o gumah je tudi meni takoj padlo v oči...

obvezno menjaj gume, ker to ni tak strošek, v primerjevi s tvojo verjetno zaenkrat celo kožo..!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, če si ga vsaj vsake toliko zalaufu, potem ni panike... tolk. Pač menjaš vse tekočince (olje v mašini, filter za olje, olje v kardanu, zavorno tekočino...), svečke, filter za zrak...

Če je stal motor ves ta čas, itak najbrž rabiš še nov akumulator, pa predno bi karkoli probaval vžgat zadevo, mal WDja v cilindre (našpricaš čez lukne od svečk), pa probaš na roko obrnt motor parkrat. Pa nič na silo. Ne pozabit dat v ler.

Gume bojo tut za zamenjat, nekako probej dvignit sprednji konc v luft (če maš centralno stojalo, pa koga posadi na zadnji sedež). Če se sprednji konec obrača normalno, brez zatikanja/škrtanja ipd. potem je OK. Probej še pogledat koliko imajo križi lufta gor/dol. Če karkoli ne štima, v kombi pa do serviserja da popedena.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat hvala za pametne nasvete.

Enkrat sm bil na servisu pr enmu v Ribnici, ki je bil

pravi specialist za BMW bokserje.

Ta majster še dela? Ve kdo kaj o njem?

Zanima pa me tudi kdaj motor postane starodobnik

in ima poceni ragistracijo? :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tolikih letih so zelo verjetno tudi membrane v vplinjačih "fuč"...

Res je najbolje,če daš motor pregledat nekomu,ki ima BMWje v malem prstu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!