skery Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Lep pozdrav vsem skupaj. Sem lastnik motorja BMW R65LS letnik 82. Motor sem kupil že leta 1993 in zadnjih pet let je parkiran v garaži. Zanima me kaj bi bilo potrebno postoriti predno bi ga registriral? Gume so skoraj nove, vsa olja, oljni filter, zračni filter in ketnca so bili menjani ene 6-7 let nazaj. Motor ima prevoženih 43000km. Katerega mehanika mi priporočate, ki bi pregledal in sevisiral motor. Sumim da je nekaj narobe z ležajem na krmilu, saj se ta obrača težje kot pri drugih takih motorjih. Pa tudi zadnje pakne bi blo treba zamenjat. Sem iz Novega mesta in pozdravljam vse motoriste še posebej pa matoristke :D Hvala za vaša mnenja in koristne nasvete. B)
Leteči Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Sicer tema o serviserjih že obstaja. JAz ti priporočam Barboriča iz Žužemberka, dokaj blizu
peco Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Nekej mi je padlo v oči - 7 let stare "nove gume", olje...... :grrr :grrr
Ice Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 ce se hoces voziti okoli brez skrbi kdaj bo kaj popustilo zamenjaj: - vsa tesnila - vse tekocine - gume - razno/ po potrebi o serviserjih obstaja tema, kamor spada tvoje vprasanje; ce te zanima specifika motocikla je ta tema prava.
Špilferderber Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 najdeno na http://www.bmw-motorrad.de Produktion Produktionsbeginn 1981 Produktionsende 1985 Stückzahl 6.389 Preis 8.955,- DM Motor Typ Viertakt, Zweizylinder-Boxermotor, luftgekühlt Bohrung x Hub 82 x 61,5 mm Hubraum 649,6 ccm Leistung 50 PS (37 KW) bei 7250 U/min Max. Drehmoment 52,3 Nm bei 6500 U/min Verdichtung 9,2 : 1 Ventile je 2, hängend Ventilsteuerung ohv, über Stößelstangen und Kipphebel Gemischaufbereitung 2 Gleichdruckvergaser Bing 64/32/307- 64/32/308 Motorschmierung Nasssumpf Kraftübertragung Kupplung Einscheiben, trocken, mit Membranfeder Anzahl der Gänge 5 Schaltung Klauenschaltung (Ratschenfußschaltung) Getriebeübersetzung 4,4 / 2,86 / 2,07 / 1,67 / 1,50 :1 Hinterradübersetzung 1 : 3,44 Kegel-/Tellerrad 9 / 31 Zähne Elektrische Anlage Zündung Batteriezündung Lichtmaschine Typ Bosch 280 W Anlasser Bosch 0,7 kW Zündkerze Bosch W 5 D / Beru 14 - 5 D / Champion N 6 Y Fahrwerk Rahmen Doppelschleifen-Stahlrohrrahmen, angeschraubtes Heckteil Vorderradfederung Teleskopgabel mit hydraulischen Stoßdämpfern Hinterradfederung Langarmschwinge mit verstellbaren Federnen Federweg vorn / hinten 175 / 110 mm Felgen vorn 1,85 B 18 Felgen hinten 2,50 B 18 Bereifung vorn 3,25 H 18 Bereifung hinten 4,00 H 18 Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ř 260 mm Bremsen hinten Simplex-Trommelbremse Ř 200 mm Maße / Gewichte Länge x Breite x Höhe 2110 x 688 x 1080 mm Radstand 1400 mm Tankinhalt 22 l Leergewicht (vollgetankt) 207 kg Zul. Gesamtgewicht 398 kg Bodenfreiheit 130 mm Kraftstoffverbrauch 4,6 l/100 km (bei konstant 90 km/h) Höchstgeschwindigkeit 175 km/h Beschleunigung 0 - 100 km/h 5,8 sek
bambi Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Pozdravljen, sam sem imel včasih R45, letnik 81, ki je praktično enak kot R65, edina razlika je prostornina cilindrov. -zamenjati je potrebno vsa olja (v motorju, menjalniku in zadnjem pogonu(kardan) -nastaviti ventile -sinhronizirati delovanje cilindrov -preveriti zavore
BiciMiX Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Sem lastnik motorja BMW R65LS letnik 82. Motor sem kupil že leta 1993 in zadnjih pet let je parkiran v garaži. Gume so skoraj nove,... ← ja ja.. to o gumah je tudi meni takoj padlo v oči... obvezno menjaj gume, ker to ni tak strošek, v primerjevi s tvojo verjetno zaenkrat celo kožo..!
strom Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 OK, če si ga vsaj vsake toliko zalaufu, potem ni panike... tolk. Pač menjaš vse tekočince (olje v mašini, filter za olje, olje v kardanu, zavorno tekočino...), svečke, filter za zrak... Če je stal motor ves ta čas, itak najbrž rabiš še nov akumulator, pa predno bi karkoli probaval vžgat zadevo, mal WDja v cilindre (našpricaš čez lukne od svečk), pa probaš na roko obrnt motor parkrat. Pa nič na silo. Ne pozabit dat v ler. Gume bojo tut za zamenjat, nekako probej dvignit sprednji konc v luft (če maš centralno stojalo, pa koga posadi na zadnji sedež). Če se sprednji konec obrača normalno, brez zatikanja/škrtanja ipd. potem je OK. Probej še pogledat koliko imajo križi lufta gor/dol. Če karkoli ne štima, v kombi pa do serviserja da popedena. LP
skery Objavljeno Februar 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 Zaenkrat hvala za pametne nasvete. Enkrat sm bil na servisu pr enmu v Ribnici, ki je bil pravi specialist za BMW bokserje. Ta majster še dela? Ve kdo kaj o njem? Zanima pa me tudi kdaj motor postane starodobnik in ima poceni ragistracijo? :D lp
Moto32 Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Po tolikih letih so zelo verjetno tudi membrane v vplinjačih "fuč"... Res je najbolje,če daš motor pregledat nekomu,ki ima BMWje v malem prstu :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se