Skoči na vsebino

Ovire/Nevarnosti na cesti....


Ice

Priporočene objave

da ne bo pomote: gre za nevarnosti s strani cestisca,ne "golazni" na cesti.bitumeski zalitki,sfrezani odseki,zaplate itd.

navali narode!

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja trenutno glede na to, da je sezona tu in so na cesti guzve, so cestarji kot zmiraj v polnem delu. to pomeni da je vsakih 10 metrov kak del sfrezanega asfalta ali svezega bitumna. je res da bo treba malo pazit, sploh na bitumnu ki v vrocini postane cisto mehek in guma takoj zdrsne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en majhen nasvetek glede frezanih odsekov na cesti: vozi naprej,kot po normalnem asfaltu,mogoce malo zmanjsaj hitrost.ne otrpniti na motorju! ne zgrabi balance,kot vtapljajoci resilni pas! motor bo malo poplesal,ampak ni panike (dokler ne pripeljes kot zmesan).

sfrezan del asfalta ima celo vec gripa,kot normalen asfalt.tudi v dezju.

pazite se tudi belih oznak v AUT,so ze v suhem spolzke,v dezju pa smrtno nevarne.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice: lepo si napisal, mislim da pogosto kdo naredi napako in otrpne. sicer pa mores vedno vozit sprosceno in ne trdo drzat bilance.

ja problem pri pofrezani cesti je tisti 5 cm rob na zacetku in koncu, vcasih je visok skoraj kot robnik.

talne oznake so pa tak poglavje za sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da so nase "naj slo ceste" v primerjavi z najbolj zakotnimi luknjami in tretje razrednimi cestami npr. v Grciji dalec najslabse.To zahteva neprimerno vec koncentracije. Tudi vse cestne oznake in oznake smeri so nezadovoljive. Se domaci se tezko znajdemo. Predstavljajte si tujce! To je tudi eden od pomebnih vzrokov prometnih nesrec med motoristi o katerih nihce noce nic povedati. Vedno smo krivi mi " norci". Jaz pa vedno otrpnem ko se vracam proti drzavni meji iz katere koli smeri.

Mogoce bi lahko organizirali masovno protestno voznjo tudi zaradi tega, cestnin v spici turisticne sezone npr. kaksnih 1000 motorjev pred cestinsko postajo in placevanje po sistemu "placevanje po eden->LP dars" ter smrtnih prenizkih zascitnih (koga le scitijo?)cestih ograj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ rac: mogoce v grciji,samo sem videl ceste v AUT,proti katerim so SLO-ceste najlepse pristajalne steze.odvisno po kaksnih cestah se vozis.

glede protesta: se strinjam.si prdestavljate zmedo v npr.tepanju,ce 50 motoristov zesede vsa placilna mesta in placajo s kovanci?

shit,preveckrat stisnu return.se na stvar: ograje ob cesti bi naj preprecevale,da avtomobili zletijo s teiste.so pa smrtna nevarnost za motoriste,ki lahko zdresnejo pod ograjo.odtrgani deli telesa so potem velika verjetnost.

best

Ice

Edited by - Ice on 02/06/2001 08:45:15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevaren je tudi pesek, ki ga avtomobili in tovornjaki s sekanjem ovinkov namecejo na cestišce.

Kdaj pa kdaj iz kakšenga tovornjaka (ne vem zakaj) kar curi voda in tako sredi soncnega dne pripelješ v ovinek, ki je polit z vodo in malo zaplešeš.

Še slabše pa je, ko traktorist iz mokre njive zapelje direktno na cesto in še kak kilometer za sabo spolzki drek puša.

Nevarno je tudi goniti skozi nepregledne ovinke, saj lahko nabašeš kak pocasen traktor, pri nas v zasavju pa še prehitevajo skozi take ovinke in moraš tako paziti tudi pri pocasni vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj sem se vozila na VTR do Ribnice in nazaj in sva doživela skoraj vse to, kar je Rok napisal. Najprej pesek na cesti. Potem je traktor na tretji cetrtini ovinka pripeljal na cesto in drek za sabo pušcal, kar nama je naredilo kar nekaj preglavic. Potem sva zagledala na nasprotnem pasu kamijon in kar na enkrat je ven izza kamiona avto skocil in zacel prehitevati (midva pa vozila cca. 140km/h. Hvala bogu da delamo na treningih tudi do 100 sklec ker drugace me roke ne bi zdržale in bi samo cez zletela). Potem sva cisto ležala v ovinku, ko nama je nasproti pridrvel BMW malenkost na najnem pasu. Pa en kreten je tik pred nama zapeljal iz stranske ceste na glavno.

V glavnem, ovire niso samo pesek in podobne pizdarije. Najhujše ovire so definitivno ignorantski vozniki avtomobilov. To je le moje skromno mnenje.

Pupa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

proti taksnim "oviram" pomaga samo hladna preracunljivost in izkusnje.sreca ni odvec,toda ce si znas malo sam pomagati,imas tudi sreco.hvala bogu sta jo imela.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena mojih najhujsih nocnih mor: pesek v ovinku. Na sreco nisva s kolegico c"moknila, ampak prestavilo naju pa je.

Druga jeba je pa listje na cesti. Sploh pa, ce je posuto po belih oznakah... uf, kako fino drsi-i-i-i-i-i-i.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ovir je veliko. Ne samo pesek in podobne obicajne (predvidljive) zadeve.. npr. na cesti Dvor-Kocevje velikokrat tovorijo les in že veckrat so na cesti ležale prave 4-cm debele lesene dile.

Najbolj zahrbtna ovira na katero sem naletel pa je bil pesek na Hrvaškem, in sicer v dolgem desnem nepreglednem ovinku navzdol. Ne levi in desni so se ravno ob vstopu v ovinek nahajala na gosto drevesa, tako da je bil ovinek v temi, okolica pa od sonca mocno osvetljena. Efekt je podoben kot ce iz sonca zapelješ v tunel -- prvih nekaj trenutkov ne vidiš nic. Ko sem pripeljal vanj mi je zadek premaknilo za kak meter v levo, nakar se je ujel, ter ga je sunkovito vrglo v desno, ter spet v levo. Po poplesavanju sem se znašel globoko na nasprotnem pasu, ki je bil na sreco prazen. Najhuje pa je bilo to, da ovire (peska) niti videl nisem. Ustavil sem motor in se peš odpravil nazaj pogledat kaj za vraga je bilo to. Preprican sem bil, da je bilo olje pri katerem je dovolj majhna kolicina, pa te mocno odnese. Izkazalo se je, da je bil cez cel pas debelo posut pesek... v tistem casu se je dogajal moto zbor v Puli in me prav zanima, koliko motoristov je zdrsnilo prav tam. Cestarji pa nic.

Lp, Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajajo tudi tako prijetne duse,da pesek,olje in ostale ovire nastavljajo zanalasc na cesto.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ce v ovinku naletite na oviro kot je kaka veja, deska, polivinil vrecka, karton in podobno in se ne morete izogniti ker ste nagnjeni in nebi zvozli ovinka je stvar samo ena:

stisni sklopko in mehko drzi bilanco. pred oviro ne vec bremzat in pusti kolesom da tecejo. ce bodo lepo tekla bos zgubil stik za trenutek ampak pol bo kolo spet prijelo. bodi mehek in ne drzi krmila trdo z vso mocjo. obnasaj se cimbolj nevtralno in pusti motorju da dela sam. najslabse je ce na oviro zapeljes z blokiranimi bremzami ali zmanjsanim gasom ker bo eno kolo sigurno zdrsnilo, zato OBVEZNO DRZI SKLOPKO ker motor zavira zadnje kolo.

take in podobne stvari te prakticno naucijo na soli varne voznje zato se bom tudi sam kmalu odpravil na eno. nikoli ne mores dovolj obvladati motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomnim se , da je pred kakimi dvemi leti neka stara mamca v Beli krajini pošizila zaradi brencecih motoristov in se je odlocila, da bo kakšnega "ujela". Tako je od svoje hiše cez cesto napeljala ŠTRIK za obešanje perila. Res je ujela mopedista, ki je na sreco padec brez resnih posledic preživel. Ne upam si pomisliti, kaj bi se zgodilo z motoristom, ce bi z vecjo hitrostjo priletel v tako past.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mamci bi lahko potem vzel vsaj spodnje gate, da bi jih uproabil za padalo...:))

Resno: take ljudi bi lahko vsaj prijavili na policijo zaradi poskusa umore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 let pozneje...

Obveščam vas ( če še ne veste ), da so na stari cesti od Planine pri Postojni proti Grčarevcu - pred Logatcem, postavili odbojno ograjo po skoraj vseh ovinkih in nato celo na tisti ful ranvini red Logatcem, kjer se ga da ful žgat :whistle: O:-)

Prej si lahko zletel s ceste in na/v drevje kot veverica, zdaj pa moraš paziti, da te ograja ne zreže ob neljubem dogodku. Da bi pa tisto cesto mal popravili, to pa ne. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi pa tisto cesto mal popravili, to pa ne. :BUA:

Ali da bi postavili dodatno odbojno ograjo na relaciji Nova Gorica in še posamezne odseke LJ - Kočevje - Brod na Kolpi ter Kočevje - Dvor kot je bilo obljubljeno to pa ne!

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

v Lj se obeta kaos z zaspano nedeljo in naslednje tri dni !

Med 5. in 6. decembrom 2005 bo v Republiki Sloveniji potekalo zasedanje Ministrskega sveta OVSE. Posamezne delegacije bodo v Slovenijo prispele že v nedeljo popoldne, 4. 12. 2005. Delegacije bodo potovale na relaciji letališče Brnik - gorenjska avtocesta - Celovška cesta do različnih hotelov v Ljubljani, kar bo potekalo brez posebnih dodatnih prometnih ureditev. Večina delegacij se pričakuje v ponedeljek zjutraj, 5. 12. 2005.

V okolici Gospodarskega razstavišča in hotela Union pa bo zaradi zagotavljanja varnosti v tem času veljala posebna prometna ureditev, in sicer:

zapora voznih pasov DUNAJSKE CESTE v smeri Bežigrada, od križišča Bavarski dvor do Linhartove ceste;

popolna zapora VILHARJEVE CESTE, od Železne ceste do Dunajske ceste, z možnostjo lokalnega dovoza do Valjhunove ulice.

Posebna prometna ureditev bo veljala od nedelje, 4.12. 2005, od 18. ure, do srede, 7. 12. 2005, do 03. ure

Avtobusi LPP bodo proti Bežigradu vozili po spremenjeni trasi, in sicer:

proge št. 6, 7, 8, 11, 14, 19, 20 in 21:

Bavarski dvor - Trg OF - Masarykova cesta - Šmartinska cesta-Vilharjeva cesta - Železna cesta - Linhartova cesta in naprej po redni trasi

proga št. 12:

Šmartinska cesta - Vilharjeva cesta - Železna cesta; začasno postajališče bo na Vilharjevi cesti

progi št. 11 in 12 imata končno postajališče na Železni cesti

Promet avtobusov LPP proti centru bo potekal neovirano.

Kolesarski promet in promet pešcev:

Pločnik in kolesarska steza ob Dunajski cesti, iz centra mesta proti Bežigradu, bosta od Trga OF do Linhartove ceste zaprta. Kolesarski promet in promet pešcev bo preusmerjen na nasprotno stran, proti centru mesta, kjer bo urejena in označena tudi dvosmerna kolesarska steza. Oba prehoda za pešce čez Dunajsko cesto bosta na tej relaciji zaprta. Zaprt bo tudi izhod iz podhoda.

Promet pešcev bo v smeri Prešernovega trga preusmerjen z desne na levo stran Miklošičeve ulice.

Ureditev tovornega prometa:

V Uradnem listu RS, št. 104/05, je bila objavljena Odredba o prepovedi prometa (), ki prepoveduje promet posameznim vrstam vozil, in sicer:

prepoved prometa tovornih vozil in skupin vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, vozil in skupin vozil, ki so daljša od 14 metrov, traktorjev, motokultivatorjev, delovnih strojev, vprežnih vozil, vozil, s katerimi se kandidati za voznike učijo vožnje, in vseh vozil, ki prevažajo nevarno blago v cestnem prometu, velja na naslednjih odsekih cest:

A2 Kranj (vzhod)-Ljubljana (Šentvid);

R 211 Kranj (Labore)-Jeprca-Ljubljana (Šentvid);

G 8 Ljubljana (Šentvid)-Ljubljana (obvoznica);

Celovška cesta: od križišča z obvoznico do križišča s Tivolsko cesto (križišče Delavski dom);

Tivolska cesta: od križišča s Celovško cesto (križišče Delavski dom) do križišča z Dunajsko cesto (križišče Bavarski dvor);

Dunajska cesta: od križišča s Tivolsko cesto (križišče Bavarski dvor) do križišča z Linhartovo cesto;

Linhartova cesta: od križišča z Dunajsko cesto do križišča s Topniško ulico;

Topniška ulica: od križišča z Linhartovo cesto do križišča z Vilharjevo cesto;

Vilharjeva cesta od križišča s Topniško ulico do križišča z Dunajsko cesto.

Na cestah pod zaporednimi številkami 1., 2., 3. in 4. ne velja prepoved prometa za vozila in skupine vozil, katerih največja dovoljena masa ne presega 7.500 kg.

Prepoved prometa velja dne 5. decembra 2005, od 7. do 13. ure.

Za vozila, ki prevažajo nevarno blago, velja prepoved prometa na cestah pod zaporedno številko 6., 7., 8. in 9 tudi od ponedeljka, dne 5. decembra, od 13. ure, do torka, dne 6. decembra, do 14. ure.

Po prenehanju razlogov za prepoved prometa bodo policisti (za preprečitev nastanka različnih vrst škode) lahko predčasno sprostili promet, kar jim omogoča določba 6. člena odredbe.

Navodila in napotki udeležencem v prometu

Med zasedanjem OVSE bodo delegacije oziroma posamezni člani delegacij potovali po cestah na območju celotne države. Njihova vozila bodo spremljala policijska vozila za spremstvo, ki bodo poleg zvočnih znakov uporabljala rdečo in modro utripajočo luč (vozilo na čelu kolone) ter zeleno in modro utripajočo luč (zaključno vozilo).

Ob srečanju s takšnimi vozili za voznike veljajo določene obveznosti iz 126. člena Zakona o varnosti cestnega prometa, in sicer morajo vozila ustaviti, drugi udeleženci v prometu pa se morajo takoj umakniti z vozišča. Vozilu, ki daje znake z modro in rdečo lučjo, in vozilom, ki jih spremlja, morajo dati prosto pot.

Vozniki morajo ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpeljejo mimo vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z zeleno in modro lučjo. S tem vozilom se kolona vozil s spremstvom konča, obenem pa je konec tudi vseh prepovedi in omejitev, ki so veljale zaradi uporabe rdeče in modre luči.

Ker obstaja možnost, da se bodo vozniki s temi kolonami srečali tudi na avtocesti, naj posebej opozorimo na določbo 110. člena Zakona o varnosti cestnega prometa, po kateri morajo vozniki ob zastoju na avtocesti med kolonami vozil, ustavljenimi na prometnih pasovih, pustiti dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

Popolnoma razumljivo je, da se občasnim zastojem v tem času ne bo mogoče izogniti. Če bodo udeleženci v prometu obstali v zastoju, naj ostanejo mirni in strpni ter naj dosledno upoštevajo znake in navodila policistov. Policisti bomo storili vse, da bo promet čim hitreje sproščen ter da bo zagotovljena čim večja pretočnost.

Glede na pričakovane zastoje naj se občani na pot odpravijo prej kot ponavadi, za vožnjo pa naj uporabljajo vzporedne, manj obremenjene ceste. Predvsem opozarjamo na zgostitve prometa in možnost večjih zastojev na naslednjih cestah:

na koncu gorenjske avtoceste in na Celovški cesti, iz smeri Medvod, 5. 12. 2005, med 7. in 10 uro;

v neposredni bližini Gospodarskega razstavišča, in sicer na Tivolski cesti, Slovenski cesti, Trgu OF (mimo avtobusne in železniške postaje), Masarykovi cesti in Topniški cesti, 5. in 6. 12. 2005, med jutranjo in popoldansko konico.

Predlagamo, da vozniki v teh dneh uporabljajo druge ceste, predvsem ljubljanski obroč in vozijo v središče mesta iz drugih strani. Poleg tega predlagamo, da po možnosti čim več uporabljajo javna prevozna sredstva.

OVSE-zapora.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še dodatna popestritev ponedeljkovega jutra :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!