Skoči na vsebino

Izlet po Evropi-nujni nasveti!!!!


bondi78

Priporočene objave

Pozdravleni!

Rojen sem v SLO in od 88 leta živim v Izraelu. To poletje planiram izlet še z enim mojim prijateljem po evropi z motorji, ki jih namerava kupit v Sloveniji.

Zanima me kje je najbolje kupit rabljen motor, kaksne so kaj cene pri vas in kater motor bi bil najboljši za tak izlet?

Rad bi tudi vedel kaksne so cene zavarovanja za motor tudi izven Slovenije (green card)?

Še nekaj: ali lahko tuj državljan kupi motor v Sloveniji samo z potnim listom? Ali bom potreboval še kakšne posebne dokumente?

Hvala lepa in lep pozdrav,

bondi78

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. najvec rabljenih motorjev dobis v reviji Salomonov oglasnik

2. cene so odvisne od modela in letnika. Ce poves, koliko si pripravljen dati za motor, ti lahko lazje povem.

3. za tak izlet je najboljsi tak, ki bo zdrzal te kilometre. Pomembno je torej, da je vzdrzevan motor. Drugace pa je kaksen touring varianta motorja najboljsa.

4. cene zavarovanja izven SLO so 11% od registracije + 1.000 SIT zelena karta

5. kako je pa z nakupom tujca, pa ne vem.

Kakorkoli, daj se malo vec podatkov, pa ti bomo lazje svetovali.

Drugace pa ti zelim srecno pot po Evropi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mislil sem okrog 1.200.000 sit za motor, zdi se mi, da bi kaksen TDM za dost. Upostevat je treba tudi to, da bom moral motor natovoriti z pritlago (sotor, spanla vreca in se par stvari- saj grem za dva meseca!)

Nisem razumel tocno koliko naj bi stalo vse skupaj- registracija motorja in zavarovanje, ce bi mi lahko se enkrat razlozil.

Za 1.200.000 SIT lahko dobis ze kar v redu motor. TDM bi bil tudi primeren. Registracija je pri nas odvisna od velikosti ccm motorja. Imamo razlicne razrede, ki pa jih trenutno ne vem. recimo, jaz placam za svoj motor, ki ima 498 ccm (naslednja meja je 500 ccm) registracijo + tehnicni pregled + zavarovanje za tujino + zelena karta = cca. 50.000 SIT.

Ce pa imas vec kubikov, recimo 750, pa bi te prislo okoli 80.000 (ce se ne motim). Najbolje je, ce pocakas do ponedlejka, ko bodo tudi drugi motosvetovci prebrali tvoje mnenje in bos videl, da jih bo kar precej. Ob sobotah je vseeno manj ljudi, danes pa sploh, ker imamo Motosvetovo zabavo.

Mogoce se to: pojdi na stran www.salomon.si/oglasnik in tam lahko malo pobrskas po rabljenih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, na vse ostalo sem pa pozabil. Ne bom pametoval, ampak samo konkretno. Lani sem dal za Hondo Africa twin letnik 1996 (v odličnem stanju), 10.000 DEM, polno zavarovanje (brez popustov), z doplačilom za tujino (z zeleno karto), dodatnim zavarovanjem za voznika in sopotnika je stalo še 76.000 SIT, ostali stroški povezani z registracijo pa še okrog 15.000.Glede nakupa motorja v Slo za tujce se bom pa pozanimal, če v kratkem ne dobiš konkretnega odgovora od koga drugega.

P.S.

Nad 750 ccm so stroški registracije bistveno višji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen bondi!

Pred katkim sem kupil TDM, letnik 1999 in sem dal za njo malo manj kot 6000 eu. V tvojem rangu bi bile torej malo starejse, racunati pa moras se to, da se bodo spomladi cene nekoliko dvignile.

Druga stvar, ki jo moras racunati je registracija. Obstajajo trije razredi do 500cm, do 750ccm in nad 750ccm. Za prejsna dva si ze dobil priblizno informacijo, za zadnjega kamor spada tudi TDM pa je znesek brez dodatnega zavarovanja 120.000 sit ali 530 eu.

Kako je urejeno za tuje drzavljane pa bo morda vedela trisha, ki je bolj domaca na tem podrocju, drugace bomo pa ze izvedeli.

Pozdrava v tople kraje iz zasnezene Slovenije

Eni so srecni drugi pa trezni

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer, kakor jaz razumem, mislim da nameravaš motor kupiti za cca. 2 meseca, potem ga pa zopet prodati. Če je tako se s cenami zavarovanja in registracije kaj dosti ne obremenjuj. Tu se v veliki večini prodajajo motorji, ki niso odjavljeni iz prometa, torej imajo plačano registracijo in zavarovanje (tudi za tujino, sicer je pa to 11% doplačila pri zavarovanju in 1.000 sit zelena karta). Pri nakupu pač paziš na to, da bo registriran vsaj toliko časa, kot ga ti potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko zavarovanje placam samo za dva meseca izleta in ne za eno leto?

Hvala lepa za vse odgovore!

P.S

Rabil bi tudi malo pomoc z cenam opreme: celada, jakna, rokavice, pa tudi ce se kdo spozna na cene opreme za kemping?

Tukaj so stvari svinjsko drage-imam sicer Shoei (en med najsnejsih modelov-TXR...), rad kaksno Arai ali kaksno boljso Shoei.

Mogoce poznate kaksni Web Page z cenam opreme?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Ali lahko zavarovanje placam samo za dva meseca izleta in ne za eno leto?

Plačat se za samo dva meseca ne da, ampak če kupiš rabljen motor, ki je recimo registriran še 4-5 mesecev, ob prepisu (stroški cca. 10-15.000 sit) dobiš novo prometno dovoljenje in nadomestno zavarovalno polico in stvar ocvrta - nobenih drugih stroškov. Stvar je v tem, da se motorji pri nas v večini še vedno prodajajo individualno in ti se prodajajo v glavnem registrirani do takrat, da jim poteče letni registracijski interval. Če pa ga kupiš od firme, ki ga je vzela v račun po sistemu staro za novo, so pa motorji v glavnem odjavljeni iz prometa in moraš najprej narediti tehnični pregled, potem pa plačati zavarovanje in ostale stroške registracije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nameravaš motocikel kupiti ravno v Sloveniji?

Kolikor vem velja, da je pri nas trg rabljene robe prenapet in da so cene rabljenih motociklov višje kot v Zahodni Evropi.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOTOR MORAŠ REG. ZA CELO LETO LAHKO PA GA ODJAVIŠ PO DVEH MESECIH IN DOBIŠ SORAZMEREN DELEŽ ZAV.PREMIJE NAZAJ.

FS PREŽIVELI SNEG NAS JE ZMATRAL A VOLJE ZA NASLEDNJI FS JE ŠE VEDNO DOVOLJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupoval motor za dva mesec moraš obvezno kupit registriranega,pri nas se itak dobi večina registriranih motorjev,vsaj te ki so za prodajo tudi če je motor registriran se ga lažje proda saj si na mara noben delat še stroškov z registracijo in letanja po upravnih enotah in tehničnih pregledih pa zavarovalnicah.Oprema pri nas je dražja kot v italiji zato če se nameravaš kompletno obleči se ti splača skočiti v Trst npr jakna usnena Daineze v slo 79,000sit,v italiji 48,000sit isti model seveda.Čelade so dol 20.000sit pri nas 28.000sit tako mal za primerjavo.Seveda pa ti pol še vrnejo nad 30.000sit,nakupljene robe 19%ive.Sicer pa povej kakšen načrt poti imaš v glavi.Kako tujec kupi motor pri nas pa nimam pojma in me tudi zanima.Kakšne cene motorjev pa so pri vas npr KAWASAKI ER5 letnik 98-99?

sanda LIVE TO RIDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o cenah motorjev in registraciji ste že nekaj povedali, zdaj pa še najvažnejše...... kako pa registrirati motor v SLO.....

kot sem razumela nisi državljan Slovenije... sicer pa to ni tako pomembno, kot to, da moraš v RS imeti prijavljeno bivališče, drugače ne moreš registrirati vozila...

Najprej si moraš urediti nekje vsaj začasno bivališče, kar pa ne bo prav lahko. Ko boš imel to urejeno, boš lahko imel tudi registriran motor le za to obdobje (dokler imaš dovoljenje za bivanje).

Če je situacija drugačna in si državljan RS oz. imaš celo že prijavljeno bivanje v RS potem napiši.

Druga možnost bi mogoče bila ta, da ostane motor registriran na nekoga drugega iz RS, ki ti notarsko overi dovoljenje za uporabo motorja za določen čas. Kako pa v takih primerih obravnava primer škode zavarovalnica, bi se pa mogla še pozanimat..

.... mogoče celo Roman lahk pomaga!!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavarovalnica ni problematična, ker je proti tretji osebi zavarovano vozilo in ne voznik. Voznik mora imeti le veljavno vozniško dovoljenje za dotično vozilo, notarska overitev ni potrebna, ker je dovolj dovolitvena izjava, ki jo dobiš na AMZS.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druga možnost bi mogoče bila ta, da ostane motor registriran na nekoga drugega iz RS, ki ti notarsko overi dovoljenje za uporabo motorja za določen čas. Kako pa v takih primerih obravnava primer škode zavarovalnica, bi se pa mogla še pozanimat..

pri prehodu meje notarsko overjenno dovoljenje ne vzdrži, če nisi pri nas prijavljen oz. če si obravnavan kot tujec. s carinskega stališča ne gre.

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno bomo kmalu ugotovili, da bo najceneje in najlažje kupiti motocikel v Izraelu in na ladjo z njim.

Kaj pa možnost "carinske tablice" (tablica za vozilo, kupljeno v RS, ki bo registrirano v drugi državi". Samo potem se moraš motorja rešiti nekje v tujini.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

carinske tablice so izvozne tablice, ki pa se lahko izdajo največ za en mesec tujcu z namenom izvoza...... pa spet ne vem kako bi potem po evropi se lahko vozil...

@ marijan.... se mi je zdelo, da bo problem pri prehodu meje, pa me vseeno zanima ali vzdrži dovoljenje overjeno pri sodišču. Overjene listine pri sodišču pa so mednarodno veljave.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi šlo, vendar obstaja zelo velika verjetnost kompliciranja pri prijavljanju začasnega bivališča in bo poletje in počitnice prej mimo, kot pa se bo lahko prijavil.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu, odlična ideja ... Bjondi, bo verjetno lažje kupit kar v IZR, pa potem okrog z motorjem.. Drugače: same komplikacije...

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ne gre tudi od notarja kakor si mislila. možna pa je varianta, ne me držat za besedo: če se začasno prijavi pri nas (bivališče) in z zelenimi tablicami potuje po svetu. to bi mogoče pa šlo.

lp marijan

sej o tem sem pa že napisala... začasno bivališče... zelene tablice ... ampak komplikacije pri ureditvi bivališča (vir preživljanja, namen, naslov??)...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vir: mama + ata

namen: da bom lahko kupil motor, da bom lahko šel z njim po Evropi

naslov: pod tretjim mostom Tromostovja

Čeprav bi država to morala podpreti. Če prinese danar od zunaj, da bo kupil motor, je to čisti neblagovni izvoz, 1A med izvozi.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blondi 78, cene rabljenih motorjev lahko vidią na www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) pod rubriko rabljena vozila - motocikli.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!