danci1973 Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Čisto teoretično - če si izdelam izpuh sam oz. si ga dam izdelati po naročilu - cel sistem - a ga lahko potem kako 'legaliziram'? Ali pa če si dam izdelati samo header-je in potem na te obesim nek lonec? A se to v Sloveniji sploh da??? lp, D.
Leteči Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Škoda dnarja, živcev, časa in še česa. Moj predlog. 1. Naredi izpuh ga natakni gor in se vozi brez papirjev itak te nobeden ne bo niti povohal. 2. Če hočeš imeti papirje, mislim da bo ceneje če kupiš en lonec s homogacijo. LP G
Thundercat Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 težka bo...mora met standarde TUV....še kupljene avspuhe, ki jih delajo "profiji" je težko/nemogoče legalizirat, kaj šele doma narejeno robo....
simonsi Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 A za izpušne krivine je tudi potrebno homolomo, a samo za pisker oz glede glasnoti?
kp-kp Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Kaj pa za avtomobilski izpušni lonec od konkurence? :hmm:
simonsi Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 če misliš remus, devito, noname pol je isto kot za motor.
burgy Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Verjetno za homologacijo težijo le za razne "športne" oz. preglasne izpuhe. Bi pa res lahko za vsak nehomologiran vgrajen del.
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Škoda dnarja, živcev, časa in še česa. Moj predlog. 1. Naredi izpuh ga natakni gor in se vozi brez papirjev itak te nobeden ne bo niti povohal. 2. Če hočeš imeti papirje, mislim da bo ceneje če kupiš en lonec s homogacijo. ← Moja ideja, načrt ali želja je, da bi naredu izpuh, ki bi bil pod sedežem - sedaj je pač na vsaki strani eden. To sem že videl in vem, da je tehnično izvedljivo na tem mopedu. Včeraj sem prebral nekaj zanimivega glede Akrapovičevih izpuhov - 'street legal' verzije imajo na loncu neko oznako, zraven pa dobiš nek papir (certifikat). S tem izpuha sploh ne rabiš vpisovat v homo kartonček, ampak pač ob morebitnem policijskem teženju preprosto na svetlo privlečeš certifikat... A to morda pomeni, da lahko dam na moped katerikoli lonec, grem potem v Avtoplus Koper, kjer izmerijo glasnost in če ni preglasen, ga vpišejo v homo kartonček?!? lp, D. PS: Ob gledanju nemških avto oddaj sem dobil občutek, da tako nekako dela nemški TÜV - ti lahko počneš in narediš karkoli, le da ustreza določenim predpisom (glasnost, trdnost, požarna varnost, ... bla, bla). TÚV 'inšpektorji' potem vse to pregledajo in ocenijo in na koncu dajo (ali pa tudi ne) svoj blagoslov. Temu se reče 'einzel abname' - kar poznamo tudi pri nas - posamična odobritev...
Brrrm Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Tudi pri nas lahko narediš kar hočeš, vendar mora biti ta kar hočeš v skladu z marsičem. Zato si za začetek spravi na kup papirje, ki o tem govorijo. Ker, če boš hotel izdelek homologirati, boš moral dokazati, da je v skladu z vsemi zahtevami. In pa, ne sekiraj se za material. Popolnoma vseeno je, ali boš delal lonec iz zlate, titanove ali kake druge dragocene pločevine, v primerjavi s stroški pridobitve legalizacije bo strošek materiala zanemarljiv. Pa zakaj nisi kupil motorcikla, ki ima dimnike že iz tovarne ven pod sedežem?
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Tudi pri nas lahko narediš kar hočeš, vendar mora biti ta kar hočeš v skladu z marsičem. Zato si za začetek spravi na kup papirje, ki o tem govorijo. Ker, če boš hotel izdelek homologirati, boš moral dokazati, da je v skladu z vsemi zahtevami. A veš morda, kje najdem te papirje? Oz. še bolje - PDFe? In pa, ne sekiraj se za material. Popolnoma vseeno je, ali boš delal lonec iz zlate, titanove ali kake druge dragocene pločevine, v primerjavi s stroški pridobitve legalizacije bo strošek materiala zanemarljiv. Uh, oh... :( Še malo, pa bom obupal. Pa zakaj nisi kupil motorcikla, ki ima dimnike že iz tovarne ven pod sedežem? ← Gre pač za idejo. Če bo predrago, tega seveda ne bom počel. Če pa bi me stalo npr. toliko kot če nabavim npr. Akrapovič izpuhe, pa bom o tem še naprej razmišljal... lp, D.
ixs Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Čisto teoretično - če si izdelam izpuh sam oz. si ga dam izdelati po naročilu - cel sistem - a ga lahko potem kako 'legaliziram'? Ali pa če si dam izdelati samo header-je in potem na te obesim nek lonec? A se to v Sloveniji sploh da??? lp, D. ← Kolikor je meni poznano lahko vsakdo naredi izpuh vendar mora ta ustrezati trenutni zakonodaji. Torej mora zadevo skompletirati poklicni varilec nato mora zadeva biti ustrezno "neslišna" in nato se prijaviš za testiranje izpuha....po moje plčaaš več kakor je nov izpuh in dobiš A test za izpuh! Nato pa sledi še homologacija A testiranega izpuha na vozilo saj je v originalu za določeno vozilo predviden točno določen izpuh! V primeru lastne izdelave izpuha so stroški verjetno parkrta večji kot če kupiš nov, hudo hud izpuh! Več o tem pa bodo vedli ta,m kjer delajo homologacije - LPP tehnični pregledi Ljubljana!
Brrrm Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Za začetek si poglej: Seznam tehničnih specifikacij za dvo- in trikolesna motorna vozila (Ur. l. R.S. 13/2004, 514) in Seznam tehničnih specifikacij za motorna in priklopna vozila (Ur. l. R.S. 61/2004, 2814)
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Za začetek si poglej: Seznam tehničnih specifikacij za dvo- in trikolesna motorna vozila (Ur. l. R.S. 13/2004, 514) in Seznam tehničnih specifikacij za motorna in priklopna vozila (Ur. l. R.S. 61/2004, 2814) ← Hvala, sem si pogledal. In res izgleda bolj ali manj nemogoče. lp, D.
GUMY Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 A bi lahko prilimal gor tiste najbolj nemogoče zahteve iz Ur. l.?
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 (popravljeno) A bi lahko prilimal gor tiste najbolj nemogoče zahteve iz Ur. l.? ← Tega je veliko - v Ur. L. je samo seznam 'SEZNAM TEHNICNIH SPECIFIKACIJ ZA DVO IN TRIKOLESNA MOTORNA VOZILA', po katerih se je treba ravnati. Npr. Tehnicna specifikacija TSV 312/00 o dolocenih sestavnih delih in znacilnostih dvo- in trikolesnih motornih vozil (v 12 delih: pnevmatike – svetlobne in svetlobno signalne naprave – zunanji štrleci deli – vzvratna ogledala – emisije – posode za gorivo – preprecevanje nedovoljenih posegov – elektromagnetna kompatibilnost – hrup in izpušni sistem – mehanske naprave za spenjanje – varnostni pasovi in pritrdišca – zasteklitev, brisalci vetrobrana in naprave za odleditev in sušenje vetrobrana). Več najdeš tukaj. V spominu mi je ostalo, da zahtevajo DVA VZORCA testiranega izpuha, en vzorec NOVEGA ORIGINALNEGA izpuha. Med drugim je omenjeno 4 urno segrevanje v peči (na 650 st. C), nekajurno namakanje v mešanici dveh kislin in podobno - vsekakor nekaj, česar si z domačim izdelkom v nakladi 1 ne bi želel počet... lp, D. Popravljeno Februar 11, 2005. Popravil danci1973
Ice Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 1. nabavi street legal lonec. 2. koliko dolge so krivine, kolena in prekati ne pise nikjer. 3. spacaj skupaj home-made zelezje in natakni street legal lonec. kdo ti pa kaj more, ce imas lonec po predpisih?
danci1973 Objavljeno Februar 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 1. nabavi street legal lonec. 2. koliko dolge so krivine, kolena in prekati ne pise nikjer. 3. spacaj skupaj home-made zelezje in natakni street legal lonec. kdo ti pa kaj more, ce imas lonec po predpisih? ← To pa bo pri mojih željah bolj težko, saj ima moped originalno 2 lonca, jaz pa bi želel narediti krivine tako, da bi bil pod sedežem samo eden (ali dva majhna) - takšnih 'street legal' loncev za moj moped pa ni... Je pa seveda možno, da v primeru, da uporabim lonec, ki je namenjen kakšnemu drugemu mopedu, je pa 'street legal', odpadejo vsi tisti hardcore testi materialov - saj so le-ti že stestirani - in potem se vse skupaj osredotoči predvsem na glasnost... Bo treba malo klicat naokoli. lp, D. PS: Sicer pa je to le želja, ki tudi finančno še dolgo ne bo dobila krilj... :glare:
Ice Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 ahem...... vse skupaj ni problem, ce imas nekoga, ki ti lahko pomaga z nasveti in/ ali delom. sem naredil (oz. na koncu dal narediti :) ) 4-2 pri magni.... lonci so bili pa od nove laverde 650. zvok kljub originlani izvedbi loncev zelo prepricljiv. .)
elbarto Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 Hint... kupiš npr tole http://213.161.23.43:2121/broom/broom%20011.jpg , zmountaš z fasungami ovalno ležeče pod zic, pelješ do kakega ključavničarja da naredi ustrezne povezave(če ne poznaš poznam jaz), pa GAAAASAAAAA.... Podobno ducati izpuhom, če hočeš probat sound na tvojem, povej. LP, El B.
danci1973 Objavljeno Februar 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 17, 2005 (popravljeno) Hint... kupiš npr tole http://213.161.23.43:2121/broom/broom%20011.jpg , zmountaš z fasungami ovalno ležeče pod zic, pelješ do kakega ključavničarja da naredi ustrezne povezave(če ne poznaš poznam jaz), pa GAAAASAAAAA.... Podobno ducati izpuhom, če hočeš probat sound na tvojem, povej. LP, El B. ← Razmišljal sem o čem takem. A legalno to še vedno ni. :( Sound pa bi vsekakor bilo zanimivo slišati! :) lp, D. Popravljeno Februar 17, 2005. Popravil danci1973
danci1973 Objavljeno Februar 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2005 Direkcija za ceste je odgovorila: Spoštovani! Možna je uporaba drugega homologiranega izpušnega glušnika, izmeriti je treba le hrup, ki ne sme presegati hrupa, ki je bil dosežen pri homologaciji motocikla z originalnim izpušnim sistemom in pa moč motorja, ki ne sme odstopati več kot 5% od moči, izmerjene pri homologaciji. Paziti je treba tudi na tehnično pravilnost predelave, da ne bi prišlo do morebitnega ogrožanja voznika ali sopotnika oziroma drugih delov motocikla zaradi vročih delov. Lep pozdrav, mag. Robert Jerončič, univ. dipl .inž. str. vodja sektorja za vozila višji svetovalec I REPUBLIKA SLOVENIJA MINISTRSTVO ZA PROMET Direkcija RS za ceste Tržaška 19 1000 Ljubljana tel. +386 1 478 8432 faks. +386 1 478 8417 D.
Frips Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Ta odgovor me je malo zmedel...... :hmm:
APAČI Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Razmišljal sem o čem takem. A legalno to še vedno ni. :( Sound pa bi vsekakor bilo zanimivo slišati! :) lp, D. ← Nisem čist siguren ampak mislim da paše ta ror na sliki fajzerci, ker neki tazga sm jest pomagu enmu prjatlu gor montirat in kar se sounda tiče lahko rečem samo to da povzroča kurjo kožo, skratka prečudovit vsaj zame. :OK:
danci1973 Objavljeno Marec 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Nisem čist siguren ampak mislim da paše ta ror na sliki fajzerci, ker neki tazga sm jest pomagu enmu prjatlu gor montirat in kar se sounda tiče lahko rečem samo to da povzroča kurjo kožo, skratka prečudovit vsaj zame. :OK: ← Ta dva konkretno sta za R1... D.
APAČI Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Ta dva konkretno sta za R1... D. ← pol zgledada wings res samkrivine dela druge demferji so pa enaki oziroma nč kej dost spremenjeni ker fazer 04 ima tut pod ritjo rore in na fejzerju je bil glas res ta pravi.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se