Skoči na vsebino

Honda CB 600 Hornet vs. Hyosung GT 650


ICE_MAN

Priporočene objave

Se oproscam ce se ponavlam ampak postov je res velik da bi vse prebral.

Zanima me ce so pri cometu res zavore tako katastrofalne zato ker ima 2 batne celjusti spredaj (tko kot pri kaksnem mopedu)

Zanima me vase mnenje kaj je boljse nov comet(79hp) 1,1mio ali 2002 Honda Hornet 600 (96hp) za 1,2mio?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikjer nimajo vec testnega komet za probno voznjo a bi mi kdo lahko posdil za eno mejhno testno voznjo 1km da vidm kako se ta stvarca pele in da res vidim kako je z bremzami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko odgovorite na par vprasanj?

A stezavo pri tem motorju prides do 200km\h?

Kako pridobiva hitrost do koncne hitrosti po dosezenih 200?

Kok ma motor koncno hitrost po cisti ravnini ce je clovek sklonjen in je brezveterje pa ce upostevamo to da clovek ne tehta vec kot 80kg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se oproscam ce se ponavlam ampak postov je res velik da bi vse prebral.

Zanima me ce so pri cometu res zavore tako katastrofalne zato ker ima 2 batne celjusti spredaj (tko kot pri kaksnem mopedu)

Zanima me vase mnenje kaj je boljse nov comet(79hp) 1,1mio ali 2002 Honda Hornet 600 (96hp) za 1,2mio?

Brez zamere - a kdo ti je natvezil to o katastrofalnih zavorah? Kateri od konkurenčnih mopedov v tem razredu pa ima več kot dvobatne čeljusti!?

Suzuki SV650 - dvobatne

Suzuki Bandit 600 - dvobatne

Suzuki Bandit 650 - dvobatne

Yamaha FZ6 - dvobatne

Honda Hornet 6 - dvobatne

Zdaj pa ne vem - ali imajo vsi ti mopedi katastrofalne zavore ali pa poslušaš napačne nasvete.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko odgovorite na par vprasanj?

A stezavo pri tem motorju prides do 200km\h?

Kako pridobiva hitrost do koncne hitrosti po dosezenih 200?

Kok ma motor koncno hitrost po cisti ravnini ce je clovek sklonjen in je brezveterje pa ce upostevamo to da clovek ne tehta vec kot 80kg?

1. Lahko.

2. Tudi če imaš kakšno težavo, boš na tem mopedu prišel do 200 km/h. Če imaš težav več, bo sicer težje, a bo še vedno šlo. :lol: Je pa še vedno priporočljvo, da se z mopedom voziš brez težav. Torej - težave pusti doma.

3. Realno je ~200 km/h končna hitrost. Morda 210, morda 190.

4. Glede na to, da nisi definiral še zračnega pritiska, temperature zraka in asfalta, ti žal na to ne morem odgovoriti. ;)

Sprašuješ same neumnosti oz. nepomembne stvari. Kaj pa je važno, kako moped dosega hitrosti nad 200 km/h? Če ti je to pomembno, potem kupuješ napačno vrsto mopeda (GSXR, YZF-R, Ninja press).

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se oproscam ce se ponavlam ampak postov je res velik da bi vse prebral.

Zanima me ce so pri cometu res zavore tako katastrofalne zato ker ima 2 batne celjusti spredaj (tko kot pri kaksnem mopedu)

Zanima me vase mnenje kaj je boljse nov comet(79hp) 1,1mio ali 2002 Honda Hornet 600 (96hp) za 1,2mio?

Jaz sem bil tudi v podobni dilemi, ko sem kupoval motor. Odločal sem se med banditom, hornetko in cometom, nazadnje pa sem vzel slednjega. Comet mi je bil od vseh naštetih vizualno še najbolj všeč, pomemben dejavnik pri odločitvi je bil pa ta, da za isti denar kot bi dal za 3 leta starega bandita ali hornetko dobim novega cometa z dvoletno garancijo. Kaj več ti pa o samem motorju ne morem povedat, ker ga še nisem registriral in mam z njim prevoženih le nekaj km..

Premisli kaj hočeš od motorja. Nov comet je zagovtovo vreden 1,1mio sit, hornet 2002 pa tudi.. Tako da odločitev je tvoja. Če pa iščeš motocikle za vožnjo pri 200+, potem pa raje malo poglej med cestnimi motorji, ker naked ni mišljen za nevem kakšne vrtoglave končne hitrosti. Tudi oblikovan ni tako..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me vase mnenje kaj je boljse nov comet(79hp) 1,1mio ali 2002 Honda Hornet 600 (96hp) za 1,2mio?

imaš raje dvo- ali štiri-valjnik? Jaz bi rajen Horneto 600...To je odličen naked, predvsem pa za ta denar dobiš Honda quality. Tud ivrednost bo predvidoma bolje obdržal, je pa res ,da bi znalo pri 2 leti starem motorju biti že v štartu več servisnih stroškov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud ivrednost bo predvidoma bolje obdržal, je pa res ,da bi znalo pri 2 leti starem motorju biti že v štartu več servisnih stroškov.

Dve leti stara Honda je izgubila več kot 500.000 Sit. In ni še prodana! Dve leti starega Cometa (jih še ni) za ceno 600.000 Sit prodaš v dveh minutah!

Glede karakteristik štiri in dvovaljnika pa smo že dosti predebatirali. Štirivaljnik z 600 kubiki se obnaša kot cvajtakter. Zahteva dosti priganjanja in dela z menjalnikom, če ne, ne gre nikamor.

Dvovaljnik je povsem druga pesem, vendar se igra konča pri 10.000 obratih.

Primerjaj navor (ne samo konjev) in pri katerih obratih je največji. Razmisli, kje se boš največ vozil. Za divjanje po AC defenitivno štirivaljnik. Za prelaze in serpentine je pa v absolutni prednosti dvovaljnik, razen če motor nima >1000 ccm.

Garancija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en neodvisen test iz stare revije -Hornet600 l.00 vs SV650 l.00 (podoben agregat)

Max. brzina, pospešek 0-400m, v najvišji prestavi (50km/h) 0-400m, KM/obr, kgm/obr, poraba km/l

Honda: 227.1 11.5 15.2 83.87/11700 5.94/9550 23.3

Suzuki: 203.6 11.9 13.3 70.43/9000 6.48/7100 21.5

Popravljeno . Popravil kp-kp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve leti stara Honda je izgubila več kot 500.000 Sit. In ni še prodana! Dve leti starega Cometa (jih še ni) za ceno 600.000 Sit prodaš v dveh minutah!

Vprašanje je, koliko bo Honda izgubila v prihodnje. Tisto kar je že izgubila nas ne zanima!

Huso kupiš nov za 1.100kSIT prodaš čez leto za 800kSIT (Huso 2004)! Pišeš 300kSIT v stroške amortizacije!

Hondo 2002 kupiš za 1.200kSIT, čez eno leto pa prodaš za... :hmm: Ni vrag da ne bo šla za 900kSIT (kar bo isto 300kSIT manj)!

Ta argument torej ni na strani Husota! So pa seveda še drugi... garancija, stroški vzdrževanja, kvaliteta, zanesljivost, ...

Štirivaljnik z 600 kubiki se obnaša kot cvajtakter.

Štirivaljni 600 kubični cvajtakter! :eek:

Bi se upal gor usest? :hmm:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi razumel stavka. Šestotaki (štiritaktni) z štirimi valji se vrtijo v višave. Pod 5.000 obrati se ne zgodi nič. Svoje pokaže komaj nad 9.000-10.000 obrati ali še višje. Zaradi tega primerjava z cvajtakterjem.

O štirivaljnikih ne smeš govoriti tako nasplošno! :nono:

Kot sem že večkrat napisal ni problem narediti nizkoturažnega štirivaljnika, problem je narediti visokoturažni eno/dvovaljnik (če je večje prostornine)!

Da imajo 600 kubični štirivaljniki veliko navora šele pri visokih vrtljajih je bolj odločitev konstruktorjev, ki so motor načrtovali, kot pa konstrukcije same! Ker max. navor dosežejo pri višjih vrtljajih imajo tudi večjo moč (boljši pospeški, večja končna hitrost,... ), kar je pri motociklih odločilno.

Drugače je pri dvovaljnikih, kjer so premikajoče se mase večje in jih je težje hitro premikati. Tu konstruktorjem ne preostane drugega, kot da motor skonstruirajo tako, da doseže max. navor pri nižjih vrtljajih! To sicer pomeni, da ima manjšo max. moč kot enako veliki hitrejesevrteči štirivaljniki, je pa ta na razpolago pri nižjih vrtljajih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede karakteristik štiri in dvovaljnika pa smo že dosti predebatirali. Štirivaljnik z 600 kubiki se obnaša kot cvajtakter. Zahteva dosti priganjanja in dela z menjalnikom, če ne, ne gre nikamor.

Dvovaljnik je povsem druga pesem, vendar se igra konča pri 10.000 obratih.

ne dvomim v tvojo izkušenost, a tvoje izjave mi porajajo pomisleke, zato :

1)I Čisto praktično vprašanje - si že vozil hornet 600? Potem bi vedel, da glede lastnosti agregata nakladaš... Tako prožnega 600-kubičnega 4-valjnika (dodatek: v cenenem nakedu!) še nisem videl. To ti lahko verjetno potrdi še marsikdo, ki je zadevo vozil. FZS600 in FZ6 se glede tega skrijeta pred hornetko...

2) PS: 2-valjniki pa pri nizkih obratih pogosto trokirajo, cukajo, tresejo, kot da bo ne vem kaj, zgodi pa se bolj malo... Cometa še nisem vozil (vozil le SV650, monster 620, transalp), but still - probaj kakšnega peljat.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače je pri dvovaljnikih, kjer so premikajoče se mase večje in jih je težje hitro premikati. Tu konstruktorjem ne preostane drugega, kot da motor skonstruirajo tako, da doseže max. navor pri nižjih vrtljajih! To sicer pomeni, da ima manjšo max. moč kot enako veliki hitrejesevrteči štirivaljniki, je pa ta na razpolago pri nižjih vrtljajih!

In večji navor! .)

To seveda ni res! :nono:

Kar primerjaj npr. 1000 kubične štirivaljnike s 1000 kubičnimi dvovaljniki! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne dvomim v tvojo izkušenost, a tvoje izjave mi porajajo pomisleke, zato :

1)I Čisto praktično vprašanje - si že vozil hornet 600? Potem bi vedel, da glede lastnosti agregata nakladaš... Tako prožnega 600-kubičnega 4-valjnika (dodatek: v cenenem nakedu!) še nisem videl. To ti lahko verjetno potrdi še marsikdo, ki je zadevo vozil. FZS600 in FZ6 se glede tega skrijeta pred hornetko...

Ne, Hornetke še nisem probal. Sem pa vozil FZS 600 in Thundercat-a, ki imata (na papirju) podobne karakteristike in me nista niti malo prepričala. Sej ne da ne gre. Ma gre samo pod visokimi obrati, kar mi nikakor ni všeč. Dokaj ozko uporabno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To seveda ni res! :nono:

Kar primerjaj npr. 1000 kubične štirivaljnike s 1000 kubičnimi dvovaljniki! :hmm:

Že povedano: Za prelaze in serpentine je pa v absolutni prednosti dvovaljnik, razen če motor nima >1000 ccm.

V primeru Hornetke 600 in Cometa pa se ve. Konji so na strani Hornetke. Kaj pa navor? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nakladaj - Honda Hornet 6 specifikacije...

Morda ima štiribatne bremze model 2005 - kar pa iskreno rečeno, tudi dvomim.

lp, D.

PS: Je pa res, da ima Hornet 900 štiribatne čeljusti.

Ejj se oproscam pa je mozno da sm prebral karateristike od 2005.

Aja pa se to comet gt 650R--povn oklep ima 4 batne bremze!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejj se oproscam pa je mozno da sm prebral karateristike od 2005.

Aja pa se to comet gt 650R--povn oklep ima 4 batne bremze!!!!

:slap:

Bremsen vorne  296-mm-Doppelscheibenbremse mit Doppelkolbenbremszangen

Räder und Bremsen

Vorne wird ein Paar schwimmend gelagerter Bremsscheiben mit 296 mm Durchmesser von leichtgewichtigen Zweikolben-Bremssätteln „gepackt“ – und bietet dadurch eine mühelose Verzögerung sowie ein ausgezeichnetes Feedback. Hinten sorgt die auf eine 220mm-Scheibenbremse zugreifende kompakte Einkolbenbremse für ein perfektes Bremsgleichgewicht

Če primerjaš slike Hyosunga GT650R, GT650S in GT650, boš videl, da imajo vsi trije enake zavorne čeljusti. Po moje so dvobatne.

GT650R

GT650S

GT650

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru Hornetke 600 in Cometa pa se ve. Konji so na strani Hornetke. Kaj pa navor? :naughty:
Tehnični podatki pravijo, da je razlika v navoru 1Nm v korist Cometa. Praktično nič! :naughty:

In ko ravno postavljamo štirivaljnik ob bok dvovaljnika naj še povdarim, da ta majhna prednost v max. navoru ni posledica dvovaljne V zasnove, ampak večje prostornine (ne pozabi, da ima Comet 50 kubikov več). :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnični podatki pravijo, da je razlika v navoru 1Nm v korist Cometa. Praktično nič!  :naughty:

In ko ravno postavljamo štirivaljnik ob bok dvovaljnika naj še povdarim, da ta majhna prednost v max. navoru ni posledica dvovaljne V zasnove, ampak večje prostornine (ne pozabi, da ima Comet 50 kubikov več).  :hmm:

Dvovaljniki (zdaj ne vem, ali specifično V zasnova ali ne) imajo najvišji navor pri nižjih vrtljajih - če so sicer karakteristike stroja (prostornina, ...) podobne. Prav tako imajo več navora na voljo v nižjih vrtljajih. Po moje je to zaradi tega, ker sta pri isti prostornini (npr. 600 ccm) bata pri dvovaljniku večja in imata daljši hod - zato tudi več navora pri nižjih vrtljajih in manjše območje le-teh.

Če si pogledaš npr. dyno chart od Husota, vidiš, da je zadeva od 3000 do 8000 vedno nad 50Nm.

post-2208-1108712675_thumb.jpg

Pri Hondi (dyno chart si lahko pogledaš tukaj. pa 50Nm doseže šele pri cca. 7000 vrtljajih.

Zato so dvovaljniki pač drugačni - nekaterim je všeč to, da lahko lagodno vozijo od nizkih vrtljajev, nekater pa moti to, da se nad 9000-10000 vrtljajev dogajanje konča.

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!