Skoči na vsebino

Honda CB 600 Hornet vs. Hyosung GT 650


Priporočene objave

Objavljeno
Ne, Hornetke še nisem probal. Sem pa vozil FZS 600 in Thundercat-a, ki imata (na papirju) podobne karakteristike in me nista niti malo prepričala. Sej ne da ne gre. Ma gre samo pod visokimi obrati, kar mi nikakor ni všeč. Dokaj ozko uporabno.

no, probaj se s kom zmenit, da ti posodi hornet600 za peljat... Potem pa govori, če je ozko uporabna. Mašina je namreč optimizirana, da vleče že v nizkih in srednjih obratih. No, vsaj tista letnik 2004 je bila, ki sem jo vozil (popolnoma serijska). Pa verjetno bi lahko dr. maxxine in drugi forumaši, ki vozijo ta mopedin, kaj več povedal...

in ker sem čisto slučajno posedoval tudi fzs600, ti lahko povem, da je fejzerca proti hornetki totaln sekret.

Objavljeno

PS: pa saj vrtljaji nimajo skor nič s tem... ročko za gas vedno isto obračamo, in če eden vleće najbolj od 3000 obratov in ima maksimum 10.000, drugi pa vleče od 5000 in ima maksimum cirka 13.000 ali 14.000, ali še več, ... hja, a ni to potem vse sorazmerno podobno? S tem, da pač prvi bolj vibrira in pri nižjih vrtljajih od optimalnih res skoraj spusti dušo (skor vsak dvovaljnik, kar sem jih videl doslej), štiricilindrik pa pri obratih, nišjih od optimuma, še vedno pelje, sicer kot moped, ampak vsaj ne kaže znakov, da bo zdaj zdaj izpljunil en bat in par ventilov...

;)

PS: pol pa obstjajo še L-, pa V-, pa II-dvovaljniki, pa se še tam kažejo razlike ;) Je treba specifične modele vozit in pač videt, kako grejo. Jaz husota še nisem vozil, zato ne upam trdit, kako gre. Vem pač za SV640 ali duce 620. no, pa duce 900, pa transalp, pa varadero, pa bmw boxer, pa guzzi V11, pa yamaha bt1100, pa še kšnga... eni so bli pridni v nizkih, eni pa so krehali k jetični pesnik v cukrarni... tudi 600-ccm štirivaljniki: eni so se razjezili še pri 4000, eni pa šele pri 6000 vrtljajih... pri vseh si pa imel možnost, da še mal obrneš ročico za dodajanje plina in se visokofrekvenčno poženeš naprej kot torpedo...

Objavljeno
PS: pa saj vrtljaji nimajo skor nič s tem... ročko za gas vedno isto obračamo, in če eden vleće najbolj od 3000 obratov in ima maksimum 10.000, drugi pa vleče od 5000 in ima maksimum cirka 13.000 ali 14.000, ali še več, ... hja, a ni to potem vse sorazmerno podobno?

Poglej si, kako ravna je črta navora pri Husotu in kako narašča pri Hondi. To se prevede v to, da Huso enakomerno pospešuje od 3000 do 8000 vrtljajev. Honda pa do 7000 vrljajev pospešuje 'slabo', pri 7000 začne pospeševati 'dobro', v še višjih vrtljajih pa se ji 'vtrga'. Verjetno zadeva na samem motorji med vožnjo ni tako zelo očitna, a v principu je to - to. Tako se 'berejo' dyno charti... :)

S tem, da pač prvi bolj vibrira in pri nižjih vrtljajih od optimalnih res skoraj spusti dušo (skor vsak dvovaljnik, kar sem jih videl doslej), štiricilindrik pa pri obratih, nišjih od optimuma, še vedno pelje, sicer kot moped, ampak vsaj ne kaže znakov, da bo zdaj zdaj izpljunil en bat in par ventilov...

Pri Husotu se 'uporabni' vrtljaji začnejo pri 3000 - nižje je štandgas! :)

lp, D.

Objavljeno

danci, hotu sem ravno to rečt - ne tolk dynochartov gledat, pa raje se usest na motor pa peljat ... pa potem nabijat :)

PS: na kvaliteto vožnje seveda vpliva tudi menjalnik, kajneda? Kje pa je to na dynotu opisano? ;)

Objavljeno

Vozil CBF 600 letnik 04 in motor ni šel nikamor samo v maksimalnih obratih, v primerjavi z SV650S letnik 04 katerega imam je podn :BUA: za vozit. S tem da ima honda več konjev kot SV tega sploh ni moč opaziti.

No sam kokr večina prav so V2 motorji itak kr neki sorry, sam SV v nizkih nič ne trokira in trese....

LP

Objavljeno

pozabu: jst tanouga SVja nism vozu, sam prejšnga ;)

Objavljeno

aja, pa še to - karkol mi namodrujemo, tip se bo mogu še zmer sam odločit, kaj naj kupi :)

Objavljeno

Pri Husotu se 'uporabni' vrtljaji začnejo pri 3000 - nižje je štandgas! :)

Matr božjo, kakšna je pa potem poraba po mestu (od semaforja do semaforja), če je prosti tek pri teh obratih (... in glede na vse tu opisane teorije, tudi "uporabnih" vrtlajev ne ostane prav veliko) :eek:

Objavljeno

pa saj štantgas ni 3000 rpm ... je blo bolj figurativno rečeno ... :fredy:

Objavljeno

Huso ima štandgas okol 1500 rpm, "normalno" pa dela nad 3000 rpm.

Normalno pomeni da potegne, ko daš gas in ne da se stresa in trmari (kot ima navado pri npr 2000 rpm).

Objavljeno
A mi lahko odgovorite na par vprasanj?

A stezavo pri tem motorju prides do 200km\h?

Kako pridobiva hitrost do koncne hitrosti po dosezenih 200?

Kok ma motor koncno hitrost po cisti ravnini ce je clovek sklonjen in je brezveterje pa ce upostevamo to da clovek ne tehta vec kot 80kg?

pa kaj tebe sam končna zanima...kupi hajabuso.....

Sej ne da ne gre. Ma gre samo pod visokimi obrati, kar mi nikakor ni všeč. Dokaj ozko uporabno.

definiraj kaj to pomeni "gre"....misliš po zadnji gumi...ker sam nimam problemov z vožnjo fazerce pod nizkimi obrati....

in ker sem čisto slučajno posedoval tudi fzs600, ti lahko povem, da je fejzerca proti hornetki totaln sekret.

:doze: :blink:

Objavljeno

ICE MAN

Pozabi na dotična motorja in kupi Triumpha. Ma tri cilindre in je volk sit in koza cela.

Jaz bi ti priporočal Speed Tripla (predzadnji model) v črni barvi.

Veš komu, pardon (se opravičujem), kdo mu je podoben? :naughty:

Objavljeno

Mene pa zanima, če je res, da Huso v primerjavi z Hornetko bolj počepa spredaj v ovinku. Torej, če je res, da ima mehke prednje vilice? :hmm:

Objavljeno
ICE MAN

Pozabi na dotična motorja in kupi Triumpha. Ma tri cilindre in je volk sit in koza cela.

Jaz bi ti priporočal Speed Tripla (predzadnji model) v črni barvi.

Veš komu, pardon (se opravičujem), kdo mu je podoben? :naughty:

Črna je sicer lepa barva za vsak motor, ampak zelo nepraktična. Spomladi cvetni prah, poleti kapljice, jeseni spet dežne kapljice in svinjarija iz ceste, pozimi pa samo prah iz garaže. Torej, če nisi ravno pristaš čiščenja (kot recimo jast), ti črno odsvetujem :yes:

Objavljeno
Mene pa zanima, če je res, da Huso v primerjavi z Hornetko bolj počepa spredaj v ovinku. Torej, če je res, da ima mehke prednje vilice?  :hmm:

Huso ima vilice UPSD nastavljive v obe smeri. Kolker vem jih Hornet nima. Je pa res, da jih moraš našponat na full za športno cestno rabo (vsaj jaz z mojimi kg :yea1: ) .

Za na pisto so verjetno potrebne predelave. Pa ne samo vilc!

Objavljeno

zaradi možnosti nastavitev prednjih vilc se ni za sekirat...ker je to za 90% motoristov le napis pri pozitivni strani pri testih motociklov(in obratno če nastavitev ni mogoča) in nič drugega...za na pisto motorji-sport kategorija pa se ve kateri so in tisti imajo nastavitev, ki pa še vedno ne garantira, da bo motoristu kaj pomagala....

nastavitev prednji vilic je po besedah izkušenega motorista/dirkača le današnja modna muha, ki motoristu vliva pozitivno energija čeprav nastavitve sploh ne zna nastavit in čutit razlike(kar pri mestni in podeželski vožnji nima pomena)...pista je pa zgodba zase....

Objavljeno

Nastavitve se še kako poznajo. Tudi "turistom". Če pa ima moped tovarniško idealno "trdoto" vilic je pač uredu. Kako so pa te univerzalne vilce nastavljene za različne stile vožnje, teže voznika, voznika+sopotnika, +prtljaga si ne znam razložit in vem, da se pri nevsakdanjih obremenitvah pojavljajo problemčki.

Objavljeno

Jz sm vozu Hondo Hornet 600F 2004. Lahko rečem, da motor pod 5000 obrati nima nobene moči. Šele ko sem ga spravu nad 7000 obratov, sm se mogu mal bolj prjet, drgač pa honda ni nč posebnga. Je sicer "igračka", ampak ima proti Hyosung Comet-u preveliko porabo. Ja Honda ima uplinjače, Comet ima elektronski vbrozg. Seveda govorim za Hondo 2004 in Cometa 2005. Letošnji model honde je možno da ima že "ajnšpric".

Drgač pa ima Honda eno veliko napako: in to je, da se ob kontaktu samodejno prižge luč. V Italiji pa mislem ni dovoljeno imeti prižganih luči podnevi al kako? :? :oops: Vsekakor pa je primerjava Cena/Zmogljivost v prid Hyosung-u, pa čeprav je ponaredek Suzukija SV650. :OK:

Objavljeno
Huso ima vilice UPSD nastavljive v obe smeri. Kolker vem jih Hornet nima. Je pa res, da jih moraš našponat na full za športno cestno rabo (vsaj jaz z mojimi kg :yea1: ) .

Za na pisto so verjetno potrebne predelave. Pa ne samo vilc!

Ma nova ima tudi prednje vilice tipa UpSideDown. Naj bi bile iste kot pri CBR 600 RR. Drugace pa jaz se ne zaupam korejcem, niti avtom, ki so joj joj...Mogoce pa jim bo ratal cez nekaj let priblizat kvaliteto na spodobno raven.

Objavljeno

@Tepko

Comet ma še kar lepo uplinjače (tudi 2005), pa tud luči so skoz prižgane. .)

Objavljeno (popravljeno)

Tukaj sta dyno grafa Cometa in Honde! <_<

Dodal pa sem še graf Yamahe Fazer, da SymRu-ju pokažem, kake neumnosti trosi! :P

si že vozil hornet 600? Potem bi vedel, da glede lastnosti agregata nakladaš... Tako prožnega 600-kubičnega 4-valjnika (dodatek: v cenenem nakedu!) še nisem videl. To ti lahko verjetno potrdi še marsikdo, ki je zadevo vozil. FZS600 in FZ6 se glede tega skrijeta pred hornetko...

Če primerjaš grafa Yamahe in Honde boš videl da med 3000 in 11000 vrtljaji Honda nikjer ne ponuja več moči (oz. navora) kot Yamaha! Toliko o nevemkaki superiornosti Hondinega pred Yamahinim štirivaljnikom! :P

post-326-1109014764_thumb.jpg

post-326-1109014791_thumb.jpg

post-326-1109014825_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno
nastavitev prednji vilic je po besedah izkušenega motorista/dirkača le današnja modna muha, ki motoristu vliva pozitivno energija čeprav nastavitve sploh ne zna nastavit in čutit razlike(kar pri mestni in podeželski vožnji nima pomena)...pista je pa zgodba zase....

se ne strinjam niti slučajno, vsi današnji nakedi z izjemo tuona in mogoče še kakšnega redkega so spredaj kerpko premehki že za srednje zahtevnega uporabnika in to ni nobena modna muha, skratka saj za mene ne pride v poštev noben moped brez nastavljivih vilic pa še marsikdo ti bo to povedal pa ne govorimo o pisti ampak tudi o cesti. sam sem na moji kawi že menjal olje, zdaj bom še fedre pa bo verjetno še vedno premehko. :( sploh v razredu hornetk, fazerjev in podobnega so vsi premehki ko začneš enkrat voziti malo bolj kot turistično kruzanje z pol metra lufta stopalke do tal.

Objavljeno
skratka saj za mene ne pride v poštev noben moped brez nastavljivih vilic pa še marsikdo ti bo to povedal pa ne govorimo o pisti ampak tudi o cesti. sam sem na moji kawi že menjal olje, zdaj bom še fedre pa bo verjetno še vedno premehko.  sploh v razredu hornetk, fazerjev

Kupi si ZX-6R,pa bo problem rešen,tudi če bi imeli ti motorji nastavljive vilice,bi mi iskali kaj več,toko to je .)

Objavljeno (popravljeno)
Če primerjaš grafa Yamahe in Honde boš videl da med 3000 in 11000 vrtljaji Honda nikjer ne ponuja več moči (oz. navora) kot Yamaha!

Mislim (:rolleyes:) , da iz grafov ne moreš prebrati vsega in da je še vedno najpomembnejši občutek, ki ga dobiš, ko zadevo pač sprobaš.

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno
Tukaj sta dyno grafa Cometa in Honde!  <_<

Dodal pa sem še graf Yamahe Fazer, da SymRu-ju pokažem, kake neumnosti trosi! :P

Če primerjaš grafa Yamahe in Honde boš videl da med 3000 in 11000 vrtljaji Honda nikjer ne ponuja več moči (oz. navora) kot Yamaha! Toliko o nevemkaki superiornosti Hondinega pred Yamahinim štirivaljnikom! :P

Premzič, saj ne pravim, da se mnezmotljiv, tudi nimam 20 let izkušenj, pa tudi v riti nimam dynojeta montiranega, da bi med vožnjo meritve izvajal... Lahko pa opišem, kaj sem občutil in kako se mi je to primerjalo... Pa saj ni vse od dyno-meritev odvisno... Mogoče tudi od prestavnih razmerij itd? A ti si že vozil hornet 600? Daj probaj kdaj... Pa mi povej, kako se ti je zdelo!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!