Skoči na vsebino

Honda CB 600 Hornet vs. Hyosung GT 650


Priporočene objave

Objavljeno
Mislim (:rolleyes:) , da iz grafov ne moreš prebrati vsega in da je še vedno najpomembnejši občutek, ki ga dobiš, ko zadevo pač sprobaš.

Vsega res ne, kar se pa tiče moči-navora pri različnih vrtljajih (prožnosti) je pa graf edini objektivni podatek! :D

Vse ostalo so osebni občutki, ki so seveda pomembni, a splošno neuporabni, saj so odvisni od značaja, trenutnega razpoloženja, starih zamer, vremena, številke čevljev, ... :P

Objavljeno
Vsega res ne, kar se pa tiče moči-navora pri različnih vrtljajih (prožnosti) je pa graf edini objektivni podatek!  :D

Vse ostalo so osebni občutki, ki so seveda pomembni, a splošno neuporabni, saj so odvisni od značaja, trenutnega razpoloženja, starih zamer, vremena, številke čevljev, ...  :P

used se na graf ,pa se pelji en krog ;)

Ej, saj grafi povedo o samem agregatu in o kateri prestavi že? ;)

Sploh pa se je tip že odloču za husota :)

Objavljeno

Težava pri nastavljivem vzmetenju je tudi v tem, da tile tapoceni motorji z nastavljivim vzmetenjem sploh nimajo nastavljivega vzmetenja, ker so tisti knofi bolj za okras, kot kaj drugega.

Objavljeno

E pa ja. Če je nekaj poceni mora bit v k..cu!? Alora so vsi motorji lanskega letnika (novi!) krepko zanič, ker so poceni!? Nastavitve delujejo zelo dobro tako v smeri stiskanja kot raztezanja!

Če pa jih Hornet nima (l.2002) pomeni, da je cena krepko navita.

Alora v tem primeru lahko primerjamo samo Husota (1.250.000 Sit) in eno boljšo Hondo (>2.000.000 Sit), ki ima možnost nastavitve vilc.

Hornet ni primeren za primerjavo, ker ima eno klaso slabše vilce.

Objavljeno

eh, pa smo že pri debati o trpežnosti itd... na tem mestu se zdi vsakemu zagretemu razpravlajlcu, ki zagovarja hondo (recimo jaz :P) potegnit na plano dvome o tem, ali bo tudi 2-3 leta star Huso v enako kakovostnem stanju, kot 2-3 leta stara hornet :) p drugi strani: ker je hornet dražja in se kupci odločajo pogosto na podlagi denarja, je primerno tudi vprašanje, ali je novi huso po kvaliteti vzmetenja in podvozja enakovreden ali boljši od 2-3 leta stare hornet.

to pa so že vprašanja, ki presegajo naše kapacitete, bi reke. Zato pa tako na dolgo in široko debatiramo ;)

Objavljeno

Drugače bi tu bila bolj primerna primarjava Husota in SV-ja kakor pa z Hornetko, ki ni v ničimer podoben z Husotom, razen da je naked motor...Hornet pa z Fazerco ali Banditom....

Objavljeno
Nastavitve delujejo zelo dobro tako v smeri stiskanja kot raztezanja!

Če pa jih Hornet nima (l.2002) pomeni, da je cena krepko navita.

Hornet ni primeren za primerjavo, ker ima eno klaso slabše vilce.

Tukaj na forumu je objavljen en test, kjer so primerjali Cometa z SV-jem in ugotovili...

-da je slabše vodljiv,

-ima slabše zmogljivosti (kljub boljšim podatkom na papirju),

-ima slabo sprednje vzmetenje (tudi v primerjavi z SV-jevim klasičnim nenastavljivim)? :hmm:

Nastavljivost in USD torej nista zagotovilo kvalitete! :blink:

Objavljeno
Vozil CBF 600 letnik 04 in motor ni šel nikamor samo v maksimalnih obratih, v primerjavi z SV650S letnik 04 katerega imam je podn :BUA:  za vozit. S tem da ima honda več konjev kot SV tega sploh ni moč opaziti.

No sam kokr večina prav so V2 motorji itak kr neki sorry, sam SV v nizkih nič ne trokira in trese....

Primerjava CBF600 in Hornet 600 je popolnoma neumestna. Sej MZ tudi slabse vlece kot SV, ce ze hoces primerjave, ki nimajo nobene veze.

Objavljeno
Pozabi na dotična motorja in kupi Triumpha. Ma tri cilindre in je volk sit in koza cela.

Jaz bi ti priporočal Speed Tripla (predzadnji model) v črni barvi.

Veš komu, pardon (se opravičujem), kdo mu je podoben? :naughty:

Speed four je podoben S3.

Ne mesaj jabolk in hrusk.

Hysounga in S3 pa res ni smotrno primerjat no. Dejmo se najprej mal zbudit... zadihat v miru... in pol se enkrat premislit.

Objavljeno
...

Drgač pa ima Honda eno veliko napako: in to je, da se ob kontaktu samodejno prižge luč. ...

Kakor tudi vsi ostali motorji novejsega letnika ki ustrezajo evropski zakonodaji.

Objavljeno
Speed four je podoben S3.

Ne mesaj jabolk in hrusk.

Hysounga in S3 pa res ni smotrno primerjat no. Dejmo se najprej mal zbudit... zadihat v miru... in pol se enkrat premislit.

Priden. Prvi, ki si uganil. :drunk:

Objavljeno
Priden. Prvi, ki si uganil. :drunk:

Vem da se vključujem zelo pozno v temo in moje vprašanje je zakaj toliko primerjate te motocikle med seboj.

Sam sem že vozil kar precej motociklov in pred kratkim zamenjal potovalno enduro za husota.In ne primerjam lastnosti motociklov preprosto sem se že pred nakupom sprijaznil da hyo ni suza ni honda itd..Je preprosto bike ki odgovarjal moji predstavi o novem motorju, ki je za moj žep.

Dejstvo je da vsaka makina od lastnika dobi svojo vrednost in svoje krivulje,grafe in drugo na prevožene km.

Težko se ločujm od moje suze ko jo sedaj prodajam in nekaj mi je že sedaj jasno, da bo nekoč pri cometu precej podobna zadevca.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Bral, v ne vem kateri številki revije Motosi, da husote matra geometrija okvirja in so zato motorji v ovinkih zelo živčni, inžinirji se tega dobro zavedajo in že kličejo na pomoč japonske majstre za motoreje.

Tako da mislim da je še zaenkrat za motoreje Japonska in evropa kr zakon :worship:

Objavljeno

imam možnost voziti oba motorja husota ima moj polbrat in moje mnenje je da se lahko hyosung pred hornetko skrije v vseh pogledih .

Objavljeno (popravljeno)

imam možnost voziti oba motorja husota ima moj polbrat in moje mnenje je da se lahko hyosung pred hornetko skrije v vseh pogledih .

jeah :OK: :OK: :OK: :oK:to mi deli...

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

... in moje mnenje je da se lahko hyosung pred hornetko skrije v vseh pogledih .

Predvsem v navoru med 3000 in 6000 obr/min. :fredy:

Objavljeno

Predvsem v navoru med 3000 in 6000 obr/min. :fredy:

Ne vem jaz kakšnega navora nisem opazil sploh med temi obrati motor samo trese in rohni to je pa tudi vse sem pa upal da bo končno potegnil pri 8 tisoč obratov kot hornetka pa ni :grrr uklopila se je samo blokada :eek: :cry:

Objavljeno

Bral, v ne vem kateri številki revije Motosi, da husote matra geometrija okvirja in so zato motorji v ovinkih zelo živčni, inžinirji se tega dobro zavedajo in že kličejo na pomoč japonske majstre za motoreje.

Tako da mislim da je še zaenkrat za motoreje Japonska in evropa kr zakon :worship:

Ma ti nasi bedaki v moto revijah kr neki nakladajo.

Ti dam lahko motor za en krog pelat da bos vidu ,da je z geometrijo vse ok. In da se motor po ovinkih pelje bolje kot mars kater vecji motor. Motor je izredno trd, predno vzmetenje je trdo vcasih se prevec. Problem je edino malo sibke bremze. Tam malo zaostaja za konkurenco.

Motor je tudi v ekstremnih nagibih miren, tudi ce ga malo silis prevec v ekstrem.

Jaz sem prisel do tacke pa je blo vse ok, tacka pri tem motorju je zelo visoko in je ne podrgnes takoj tako kot pri nekaterih 4cilinderskih motorjih Hornet,fazer,bandit.....

Geometrija je bila pri vseh hyo-ih zelo dobra, poglej aquilo ta malo in vecjo.

Objavljeno

Ne vem jst sm sov pr tm ene 70km/h navkreber na rakitno. Sam to je ze tok ekstremen naklon ,ce bi ga se mal bl posilu bi verjetno sledil padec, ker bi zadaj presel cez rob gume.

Objavljeno

bojda nova hornet za leto 2007

IPB Slika

no, verjetn je pa res sam fotomontaža

Objavljeno

Ne vem jst sm sov pr tm ene 70km/h navkreber na rakitno. Sam to je ze tok ekstremen naklon ,ce bi ga se mal bl posilu bi verjetno sledil padec, ker bi zadaj presel cez rob gume.

Ja no, ko se govori o živčnosti motociklo, se ima v mislih tiste hitre ovinke, nad 120 km/h .)

Objavljeno

Ja no, ko se govori o živčnosti motociklo, se ima v mislih tiste hitre ovinke, nad 120 km/h .)

Ja to ma pa vsak naked probleme ,pa ne zarad sasije ampak zarad vetra.

:slap:

Objavljeno

Znanec je kupil novega husota in so se mu po 3000 kilometrih vsi vijaki na prednjih diskih odvili ker niso bili nič mazani z lepilom proti odvijanju,tako da po tem kar sem videl še manj zaupam husotu in podobnim :slap:

Objavljeno

A gre pri 120 po taci?

Gre, gre, pa pri 130, pa pri 140, ...

No pa drsas se z drugimi deli tudi pri teh hitrostih, ce je v ovinku kaksna luknjica in vzmetenje malo nabije.

Je pa pri tem moped cisto OK, vsekakor vsaj tolko kot fazer, ce ne se bolj.

Ja no, ko se govori o živčnosti motociklo, se ima v mislih tiste hitre ovinke, nad 120 km/h .)

Nič živčnosti nad 120 km/h ni čutit od motorja, samo bremze so res bolj zanič kot ne.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!