D.J. Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 (popravljeno) najprej bi skopiral en pretekel debatič za bežno predstavo možnega napredka 1) Moje mnenje glede Dakarja: naj vsak naredi motor po svojih najboljših možnostih zmožonostih pa naj bo to dvovaljen 950 ccm ali pa 12V 8000ccm, če želi in misli da bo konkurenčen---->temu se reče OPEN imho 2) Ja, se popolnoma strinjam. Še malo pa bomo na pravilih F1... 3) mislim da je večji dosežek proizvajalca, če na cilj pride 450cc 11.000 u/min mašina, kot 950 V twin 8.000/2 mašina - primer omejitve določa organizator in meni se zdijo odlične...jaz bi tut 660 ukinil (fotelj bajki), pa da se samo EXC, MXC zapodijo v dune 2)reply na 3) Zakaj le? Potem je najbolje, da tudi avtomobile in tovornjake ukinejo... Saj so različni razredi, mater itd naletu sem na povezavo http://www.fim.ch/sec/documents/f_2469.pdf ki naj bi določala: če kar citat potegnem ven: Enduro & Cross-Country Rallies – Enduro & Rallyes Tout Terrain Changes to the 2005 Cross-Country Rallies Regulations : - During the stage, the cumulative length of the specials must not exceed 600 kilometres (instead of 800)…Stages with more than 700 kilometres (instead of 900), including liaison and specials, can be authorized if the organiser’s request is justified and with appropriate measures of security. Refuelling will be provided after a maximum of 250 kilometres (instead of 350). The clock must be stopped for at least 15 minutes during the refueling. - Survival equipment: the wearing of a back protection and a jersey providing front protection is obligatory. Measures for the 2006 Cross-Country Rallies: reduction of the cubic capacity to 450cc; possible withdrawal of the “bib-mousse” from the front wheel after experiences in certain rallies in 2005. Proposals to be studied for 2006: reduction of the number of GPS points; elimination of the corridor; study of injuries (in collaboration with the CMI); standardisation of the road-book. upam da se moja napoved uresničuje!! :OK: Popravljeno Februar 23, 2005. Popravil D.J.
GUMY Objavljeno Februar 24, 2005 Opozori Objavljeno Februar 24, 2005 Ne vidim razloga da bi omejili kubaturo na 450. Če hočejo zmanjšat brzino to lahko naredijo z bolj tehnično traso.
Desert Soul Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Gumy, ne moreš na rallyju, dolgem kakor Dakar, vse trase speljati po tehnično zahtevnejšem terenu, ker ti v tem primeru ne bi ostalo drugega kot čez nekatere najlepše etape celotno karavano prepeljati z letalom. Je pa res, da Dakar ni za kogarkoli in da ni umetnost le tiščanje plina ampak PRAVA MERA. Tudi s 660-ko, 950-ko ali 8000-ko. Kriva za nesreče torej ni le vsebina valja ampak predvsem vsebina buče.
GUMY Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Ja se strinjam. Hočem samo rečt, da zaradi manjše kubature ne bo bistvenih razlik v končni brzini. Prav isto sranje je ali bo končna 170km/h ali pa 190km/h, kar se varnosti tiče. Večina nesreč se pa tako zgodi pri manjši brzini. Smiselna je ta, da bi bilo manj goriva, ker je sigurno problem prilagoditi vožnjo, če imaš naenkrat 40kg težji motor.
IBA Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 (popravljeno) Ali ne bodo zdaj, ko bodo imeli lažje motorje 450 in majn bencina - se pravi v celoti lažji motor, še bolj hitro vozili (po bolj tehnično zahtevnih terenih ???) Popravljeno Marec 13, 2005. Popravil IBA
Desert Soul Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Pravzaprav zelo umesno razmišljanje. Ampak kako bo pa v tem primeru z vzdržljivostjo agregatov? Najbolj trapasto pri vsem skupaj pa se mi zdi to, da je cela revolucija po nesreči, ki (kot sem seznanjen) sploh ni imela zveze ne z neizkušenostjo, ne z velikim agregatom, ne s hitrostjo, ne z zahtevnim terenom (je pa res, da mi morda manjkajo novejše informacije kot npr. rezultati obdukcije).
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Pravzaprav zelo umesno razmišljanje. Ampak kako bo pa v tem primeru z vzdržljivostjo agregatov? če prebereš 3) citat iz prve objave, si lahko začneš predstavljat, da sem točno zarad tega začel to temo ne kako bo z vzdržljivostjo ampak da bojo dali vse od sebe, da bojo mašine zdržale čim več ob čim hujših naporih tu je napredek in jaz ga vidim v majhni kubaturi in izpopolnjeni tehnologiji
GUMY Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 In potem bo tudi na Dakarju vse bolj odločala tehnika, ne pa voznik. Do sedaj je bilo namreč zelo malo odstopov zaradi odpovedi tehnike.
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 po moje je v teh letih tehnologija že tolk napredovala, tako da ne bi smelo biti tega strahu, ampak samo z radikalnimi ukrepi se lahko dobre stvari še poboljšajo, kar se na koncu pozna ta navadnim uporabnikom poleg tega bo v konkurenco lahko stopilo veliko število drugih proizvajalcev, ki že izdelujejo motorje v tem razredu in bojo lahko začeli resno testirat vzdržljivost svojih agregatov
Desert Soul Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Kakopak. Dasiravno bo potem res, kakor je Gumy napisal, da se bodo potemtakem začeli odstopi zaradi tehnike. Kajti če bodo šli razvijat tehniko v to smer, bo nujno prihajalo do tehničnih napak. Seveda pa bo moral organizator v tem primeru radikalno omejiti možnosti menjave agregatov med dirko. Kajti odpeljati Dakar s štirimi 450ccm agregati se mi ne zdi prav velik napredek v tehniki. Tovrstna omejitev je torej predpogoj za smiselno izvajanje točke omenjene 3.
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 razvoj na tržišču gre že 7 let to smer, v testiranju še par let več, tako da ne vidim razloga, da ne bi ta stvar preživela in nadvladala ostale kategorije zaenkrat je v tovarniškem timu res več mašin na voljo in zadan cilj zvoziti profesionalno dirko z enim agregatom bi bilo zame nekaj nesluteno izjemnega, ni pa šans, da je to izvedljivo ne glede na kubaturo, ker če se gre na ziher, se ne izbira sredstev
GUMY Objavljeno Marec 14, 2005 Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 Nekaj modrujemo, pa še vedno ne vidim kakšen je smisel omejitve kubature na 450ccm, razen tega da se bodo tako po vsej verjetnosti znebili KTM-a, ki s svojo nepremagljivostjo že nekaj let kvari biznis ostalim. Ta omejitev bo tudi postavila pod vprašaj maraton klaso, ki je bila mogoča zaradi vzdržljivih KTM 660. Kot praviš DJ, s 450 bo težko resno prevozit dirko z eno mašino. Dakar pa bo zame pravi samo dokler bo imel množično udeležbo amaterjev.
Noise Objavljeno Marec 14, 2005 Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 Ta omejitev bo tudi postavila pod vprašaj maraton klaso, ki je bila mogoča zaradi vzdržljivih KTM 660. Kot praviš DJ, s 450 bo težko resno prevozit dirko z eno mašino. Dakar pa bo zame pravi samo dokler bo imel množično udeležbo amaterjev. Indeed. Z 660R se je dalo prevozit celega, z našpičenimi 450-kami pa to po moje ne bo več mogoče, ne da bi delal hude servise... Skratka, francozi so podlegli bogve čemu. Dakar je bil test vzdržljivosti in pač maratonska preizkušnja. Zdej pa se premika v smeri F1. :SS
D.J. Objavljeno Marec 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 a je smiselno, da ko ena znamka v določeni klasi dokaže svojo prevlado, sklepat da recimo že gledalci sploh še vidijo interes v tem, če bo izid vnaprej znan...KTM+najboljši tovarniški vozniki, ali pa je po nekaj letih razturavanja bolje uvesti nekakšne spremembe in v tem primeru ne vidim drugega, kot nižanje kubature, da se poveča konkurenčni boj v proizvodno cenejši klasi male kubature že zdaj vozijo v maratonu in ne vem, zakaj nebi postali še bolj konkurenčni, če dakar in ostali ralliji predstavljajo tudi testni poligon za novotarije, izboljšave
GUMY Objavljeno Marec 14, 2005 Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 Potem je pa bolje da ukinejo naziv zmagovalec med motoristi in uvedejo zmagovalec do 450ccm in zmagovalec nad 450ccm ali pa pustijo tovarniškim ekipam dirkat samo v 450 ali pa.. V glavnem prepričan sem da je veliko boljših rešitev kot administrativna omejitev kubature.
batzajla Objavljeno Marec 14, 2005 Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 ja no DJ,sej vemo da maš WR-ko :D ma dakar je rally,ne pa enduro-le te nej razvijajo na enduro dirkah in supermotu,če je že govora o razvoju bla bla bla...za dakar pa lahko nardijo razred do 450,ne pa da omejijo vse! kot je blo že povedano,zarad tistih 20km/h razlike v končni ne verjamem da bo kej manj nesreč,bojo pa naj**** netovarniški vozniki,ki si ne bodo mogli privoščit servisiranja navitih 450tk. in če bojo še krajšal trase in delal bolj zahtevne,lahko 'rally' dakarju kr zamenjajo z 'enduro' moje mnenje
D.J. Objavljeno Marec 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 tud jaz bi tovarniške skipal na 450, ampak bi potem lahko dober maratonec na zverini lahko ogrozil tovarniškega šoferja, to pa bi blo nedopustno za proizvajalce težko bo to izvest; normalno bo pravilnik moral upoštevat ne ravno 100% pripravljenost manjših kubatur v turist klasi ker konckoncev tut od njih potegnejo ogromno denarja pri štartninah to bo večletna tranzicija, drugače ne bo šlo po drugi strani se pa 450 z manjšo predelavo hitro spremeni v 500+ životinjo, z majhno osnovno maso...golfije na vidiku
D.J. Objavljeno Marec 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2005 ja no DJ,sej vemo da maš WR-ko :D ma dakar je rally,ne pa enduro-le te nej razvijajo na enduro dirkah in supermotu,če je že govora o razvoju bla bla bla...za dakar pa lahko nardijo razred do 450,ne pa da omejijo vse! kot je blo že povedano,zarad tistih 20km/h razlike v končni ne verjamem da bo kej manj nesreč,bojo pa naj**** netovarniški vozniki,ki si ne bodo mogli privoščit servisiranja navitih 450tk. in če bojo še krajšal trase in delal bolj zahtevne,lahko 'rally' dakarju kr zamenjajo z 'enduro' moje mnenje ← bistvo je bolj v naravovarstvenih trendih, se prav iz čim manj izvlečt čim več ob dolgoročni vzdržljivosti WR nima veze s tem, poglej si tazadnjega motorista-enduro šutaut- kolk motorjev je v tej klasi potencialnih udeležencev in kaj bi to pomenilo za razvoj sposobnih mlinčkov krajšanje trase iz 800 na 600 km pa je še vrh glave rally
simonsi Objavljeno Marec 15, 2005 Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 Kaj pa dodatna bencinska črpalka? Pa da se prepolovi količina bencina?
D.J. Objavljeno Marec 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2005 to pa ni smiselna varjanta, tanka se na čekpointih in tekmovalci nimajo na vsaki trasi vedno enako goriva s sabo, krajša tura-manj bencina-manj teže-ne sme zaiti, ker mu lahko zmanjka župe
Noise Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Nekaj osnovnih info o Dakarju 2006... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2367
SiR Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Letos se bom zadeve udeležil v spremljevalni ekipi... komaj čakam ves tisti napor itd...
simonsi Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Pa uporabi svoj dar nakladanja in nas obveščaj :P
<=YaMaHa=> Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Ne zastopim zakaj omejujejo maximalno hitrost motorjev in kamionov...ja varnost je res boljša ampak če kdo ni sposoben vozit po robu svojih zmogljivosti ni za na Dakar .)
Vojč Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 ..a je ta max. hitrost v puščavi tako pomenbna O:-) ...bo nam info. o tem posredoval naš "reporter" :yes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se