Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne zastopim zakaj omejujejo maximalno hitrost motorjev in kamionov...ja varnost je res boljša ampak če kdo ni sposoben vozit po robu svojih zmogljivosti ni za na Dakar .)

Pretiravajo... morali bi se vrniti to the roots... ampak zdaj je, kar je. Kapitalizem pač. Tisti, ki se grejo pa "to the roots" se pa itak grejo v manjših skupinah, pa je za vsakega nekaj...

Objavljeno

men tud to ni všeč.mislm,da se kt dirkač znajdeš na lepem odprtem terenu,pa ga lahko 'samo' 150 nažgeš :hmm: premalo :devil:

Objavljeno

men tud to ni všeč.mislm,da se kt dirkač znajdeš na lepem odprtem terenu,pa ga lahko 'samo' 150 nažgeš :hmm: premalo :devil:

Definitivno premalo za top dirkače. 110 sem ga jaz redno "tiščal" po pipelineu iz Ksara proti El Bormi, ludi Climber, Igor in Tomos pa so redno peljali še kakih 10 več zagotovo. In pri 150 al pa 160 res ni po moje bistvene razlike, če se raztreščiš se tako ali tako fentaš.

Se spomni kdo Rallye des Pharaons, oktober 2003? 199km top speed, 147km POVPREČNA HITROST 386km dolge ETAPE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clocked by Nani Roma.

Dodaten info: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t=0#entry218697

Pa še tri fotke...

post-1-1134323686_thumb.jpg

post-1-1134323695_thumb.jpg

post-1-1134323943_thumb.jpg

Objavljeno

Pretiravajo... morali bi se vrniti to the roots... ampak zdaj je, kar je. Kapitalizem pač. Tisti, ki se grejo pa "to the roots" se pa itak grejo v manjših skupinah, pa je za vsakega nekaj...

A imaš kaj konkretnega v mislih...? :devil:

Objavljeno

No prov na ta primer Nani Rome sm se spomnil ko sm tole o omejitvi končne hitrosti prebral...mislm zakaj bi radi nardili enga amaterja na 450 kubičnem motorju konkurenčnega enemu profiju na 600 kubičnem KTMu <_< Pa sej sploh ne tekmujeta v istih razredih...

Objavljeno

Pol ti ostane samo še navigacija in počasni deli. Tam storjenih napak ne boš mogel s hitro vožnjo not prnest :hmm:

Objavljeno

Pol ti ostane samo še navigacija in počasni deli. Tam storjenih napak ne boš mogel s hitro vožnjo not prnest :hmm:

Točno tako. Zakaj sploh omejevati potem?

Objavljeno

Bomo vidl, itak prvotni dakar propada in ga v prihodnosti čaka nadomestilo, ki bo bolj za amaterje in entuzijaste, seveda z debelimi tošlni

Objavljeno

Bomo vidl, itak prvotni dakar propada in ga v prihodnosti čaka nadomestilo, ki bo bolj za amaterje in entuzijaste, seveda z debelimi tošlni

mini "dakarjev" je v obliki raznih rallyjev ze kar veliko... mas kako informacijo vec, in kaj bi naj to bilo, o cemer govoris..

me pa tudi zanima, kaj bo z drugimi rallyji, recimo UAE Desert Challenge, ali bodo ravno tako omejili kot Dakar? :hmm:

Objavljeno

Ta info je bolj za prvo vrstico tvojga podpisa, je pa izvlečen iz pogovorov med udeleženci in organizatorji in kej več na to temo tut ne vem povedat.

pomoje se drugi rejliji ne bodo tako omejevali, ker so že trenutno na takšnem nivoju, kot bi verjetno postal bodoči .kakor koli bi ga že poimenovali. dakar, če pa misliš glede rezanja kubatur in dolžine etap pa lahko zaenkrat samo čakamo na uradne izjave

Objavljeno

open klaso pa brez etap (v stilu kolesarskega RAAM-a) :yea2:

pa da vidmo kolk bo junakov :yea1:

No moje resno mnenje je naj povsem locijo tovarniske dirkace in amaterje in naj veljajo omejitve za amaterje, med tem ko naj se tovarniski dirkaci sami omejujejo, pac s svojimi sposobnostmi :?

Objavljeno

To ja...motoRAAM :kva2: :yea1:

P.S.:Št.smrtnih žrtev...vsi :slap:

Objavljeno

Mitsubishi has announced today that it is to suspend participation in the FIA World Rally Championship series from 2006.

Mitsubishi Motors hopes to return to the WRC Championship series from 2008, after the completion of its the 3-year revitalization plan, which covers fiscal years 2005 through 2007. Meanwhile the company will be be 'focusing management resources' on the continued promotion of its revitalization plan.

This decision however does not extend to MMC's efforts in the Dakar Rally (commonly known as Paris-Dakar). Mitsubishi Motors will continue to compete in this event.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Letos se bom zadeve udeležil v spremljevalni ekipi... komaj čakam ves tisti napor itd...

Žal ni zneslo :devil:

Glede omejitev hitrosti - jaz jih podpiram. Gre za simptom, podoben, kot pri Lipi... Saj vsak dirkač odgovarja zase in pazijo eden na drugega, ampak vendarle nekaj moralne odgovornosti prevzame tudi organizator, kateremu je glavni cilj, seveda, posredno $$$$. pa tudi direktnega zaslužka mora kaj biti, ker z zgubo zagotovo ne delajo :-)

No prov na ta primer Nani Rome sm se spomnil ko sm tole o omejitvi končne hitrosti prebral...mislm zakaj bi radi nardili enga amaterja na 450 kubičnem motorju konkurenčnega enemu profiju na 600 kubičnem KTMu <_< Pa sej sploh ne tekmujeta v istih razredih...

no, oba sta 'mal prfuknena' (ne mislim pejorativno) da tam dirkata, če smo že pri tem. A ni vseeno, s čim greš na Dakar?

Zame so vsi v isti klasi - 'živi norci'.

Back to the roots bi bilo brez GPSov in raznih signalnikov za pomoč v sili... sistem 'idi pa se znajdi, če maš cohones'. Vse drugo je bullshit, frajarjenje s hi-tech gadgetry in nekaj kondicije in izkušenj.

Objavljeno

Dakar vedno bolj postaja francoska kuhinja "a la carte" in v taki obliki kot je sedaj mora propasti, oziroma potrebne so spremembe, ki bodo tekmovanju vrnile prvotni namen. V ozadju se kuha marsikaj. Če se spomnimo malo nazaj, ko je bil naš Miran diskvalificiran zaradi stopalke zadnje zavore, ki je bila na prvem tehničnem v redu, na drugem pa ne . Letos je podobno usodo doživela ekipa De Rooy, oziroma vse DAF posadke. Najprej so bili tovornjaki v nasprotju z predpisi, potem so jih pregledali tehnični komisarji in so bili načelno OK, potem pa so jih včeraj popoldne diskvalificirali na tehničnih pregledih. In to potem , ko so bila vozila pripravljena po posvetu z komisijo FIA !

Vse skupaj postaja vedno bolj čudno ! :angry:

Objavljeno (popravljeno)

Back to the roots bi bilo brez GPSov in raznih signalnikov za pomoč v sili... sistem 'idi pa se znajdi, če maš cohones'. Vse drugo je bullshit, frajarjenje s hi-tech gadgetry in nekaj kondicije in izkušenj.

Nimaš pojma.

Dakar vedno bolj postaja francoska kuhinja "a la carte" in v taki obliki kot je sedaj mora propasti, oziroma potrebne so spremembe, ki bodo tekmovanju vrnile prvotni namen. V ozadju se kuha marsikaj. Če se spomnimo malo nazaj, ko je bil naš Miran diskvalificiran zaradi stopalke zadnje zavore, ki je bila na prvem tehničnem v redu, na drugem pa ne . Letos je podobno usodo doživela ekipa De Rooy, oziroma vse DAF posadke. Najprej so bili tovornjaki v nasprotju z predpisi, potem so jih pregledali tehnični komisarji in so bili načelno OK, potem pa so jih včeraj popoldne diskvalificirali na tehničnih pregledih. In to potem , ko so bila vozila pripravljena po posvetu z komisijo FIA !

Vse skupaj postaja vedno bolj čudno ! :angry:

Kolikor sem komentatorja razumel, so dafovci hoteli nekaj mimo pravil iti. In zgleda se jim ni izšlo.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Mimo pravil se ne da iti, zato pravilnik je ! Stvar je v tem, da so pravila glede homologacij vozil včasih nejasna tudi sami tehnični komisiji, ki vozila pregleduje. Vse skupaj se je zapletlo, ko se je vmešala FFSA (zveza francoskih proizvajalcev vozil) . Na ta postopek se je ekipa DAF De Rooy tudi pritožila pri FIA v Ženevi.

Vsekakor pa taki postopki niso v prid avtomoto športu . Oškodovani so sponzorji, tekmovalci in nenazadnje tudi gledalci !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!