Skoči na vsebino

MOBIKROG


joe1

Priporočene objave

Se enkrat!

Na pisti se sprostis, skoncentriras in se posvetis hitri voznji. Tam ni motecih dejavnikov, ki so prisotni na odprtih cestah. Plin je odprt v 80%-ih na polno, bremza se na polno, nagiba se na polno. To si lahko privosci vsak kolikor mu pac dopusca koncentracija in seveda znanje! Tudi zacetnik, brez kakrsne koli izkusnje, bo na pisti peljal hitro, hitreje kot na cesti. Prav to je tisto kar zene vse voznike na piste. Nikogar ne bo nasproti, torej to je tisto cemur pravimo varno,! Varneje kot cesta!

Kdor tega ni sposoben, ali noce razumeti, je zanj skoda vsake besede!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cista provokacija! Potemtakem naj bi zaprli tudi vse odseke cest, na katerih se bo kdo ponesrecil!

Tisti, ki so imeli v bližnji prihodnosti rezervirano progo (avtomobilisti) pravijo, da so dobili "odpoved", . . .

Kaj preveč se s tem ukvarjat sedaj pa se nima smisla . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se enkrat!

Na pisti se sprostis, skoncentriras in se posvetis hitri voznji. Tam ni motecih dejavnikov, ki so prisotni na odprtih cestah. Plin je odprt v 80%-ih  na polno, bremza se na polno, nagiba se na polno. To si lahko privosci vsak kolikor mu pac dopusca koncentracija in  seveda znanje! Tudi zacetnik, brez kakrsne koli izkusnje, bo na pisti peljal hitro, hitreje kot na cesti. Prav to je tisto kar zene vse voznike na piste. Nikogar ne bo nasproti, torej to je tisto cemur pravimo varno,! Varneje kot cesta!

Kdor tega ni sposoben, ali noce razumeti, je zanj skoda vsake besede!

jaz se dobesedno strinjam s tabo!!!

Ampak edino , kolikor se dobi (denarja), pa če bi navadni ljudje uredili cone ,poširili izlet, nekako čim bolj odmaknili betonske ograje, bi bil vsaj mali upseh!

Ne žalim niti malo mk, ampak bi se moglo vsaj malo uredit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čaki malo, res da nism motorist,ampak sm preživel kar krepko ur na mk-jau, večina kot gledalec in voznik avta....

Ni pa res pametno ljudem razlagat,da je mk zelo varen,kar je obratno, zelo kritična proga, še posebaj, ovinek iz male ravnine v desno, blizu ograje, prvi ovinek ciljne

Malo zmanjsaj, oziroma vozi na teh odsekih previdneje, oz svojemu znanju primerno!

To pa ne velja samo za mobikrog, ampak za vsak nepregleden ovinek na odprtih cestah recimo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda besed za razglabljanje o varnosti.

Mobikrog bi lahko bil varnejši ali pa še nevarnejši, kot je v tem trenutku.

Menim pa, da ga ni dirkališča, ki bi zagotovil 100 % varnost pri izletu s steze brez zavor pri 200 km/h.

Še enkrat pa poudarjam, da bi zagotovo lahko bilo bolj varno dirkališče prav tako kot bi lahko bilo veliko bolj nevarno.

Na žalost vseh, ki ga uporabljamo in ki smo poznali Lovra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na državnem prvenstvu dajejo toliko povdarka na pravilnike za čelado. motor,,,itd

na stezo pa niti pomislijo ne saj ne verjamem da je sploh kakšn asteza narejena po pravilih FIM. izletne cone so po večini povsod zanemarjene. Mobi krog je naše največje dirkališče, sam kaj pomaga ko pa je narejeno bog pomagaj, da o logatcu ne govorimo(izletna cona na 180° ovinku po ravnini naj bi bila minimalno 7m v logatcu je namesto tega visok zid iz zemlje in skal ki je od roba asfalta ločen smao kakak1m ali max 1,5m). ni mi pa jasno zakaj postavljat m in m aluminijaste ograje ob rob steze, ko bi denar za to lahko uporabili za širitev izletnih con.Še manj mi je jasno zakaj sploh take steze projektirajo, naj naredijo kot je treba ali pa naj se tega niti ne lotijo.

je treba p avedet da v večin iprimerov steze rišejo in projektirajo ljudje , ki sploh ne vedo kaj sploh je steza in kaj vse lahko ponuja in kake nevarnosti so na njej in kako se jim lahko izognemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kaj si pa govoril?

...brez bremz lahko ostanes kjerkoli, celo na cesti...in se kaksnega nedolznega, ki ti je na poti vzames s seboj. Tako, da moraliziranje v tem trenutku je popolnoma nepotrebno!

Zelel bi pa vsem povedat in ponovno povdarjam, da pista na mobikrogu je lepa in varna za peljat, vendar le stezka bo prenesla vsakrsne poskuse izboljsevanj obstojecih dosezenih casov. Torej predvsem nad  tem se mora zamislit vsak, ki ima namen v bodoce vozit po pisti.

sem govoril o ravno takem morebitnem primeru, kot se je nažalost naredil, o nobenih izletnih conah itd.... Res je, da brez bremz lahko ostaneš kjerkoli (med njimi sem tudi sam; na grobniku - ciljna ravnina), in se brez izletne cone nebi izognil smrti, tako kot se je g. lovro ni (na ogromno žalost seveda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)....

lp,

jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na konc najdaljse ravnine je ostal brez zavor

...tole mi pa zveni znano... na (mojo) srečo se je dobro izteklo brez posledic... na njegovo pa se ni... na žalost... :cry:

sem govoril o ravno takem morebitnem primeru, kot se je nažalost naredil, o nobenih izletnih conah itd.... Res je, da brez bremz lahko ostaneš kjerkoli (med njimi sem tudi sam; na grobniku - ciljna ravnina), in se brez izletne cone nebi izognil smrti, tako kot se je g. lovro ni (na ogromno žalost seveda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)....

... pri meni NATANKO tako... 200+ na koncu ravnine ravno... na srečo nič telesnih poškodb... nekaj malega kozmetike na mopedu... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa glede na to, da sem začetnik v vožnji po pistah (še nisem bil na nobeni), kako je glede varnosti in gužve. Ne želim si da bi koga oviral, al pa še huj, da bi se mi kdo v rit zaletel. Se da odpeljat nekaj počasnih krogov, po ne preveč, polni pisti???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sožalje :cry:

a žal morem rečt da sem kaj takšnega pričakoval na žalost že prej. na mobikrogu sem vozil samo enkrat pa še to ne dirkalno ampak na preizkusu motorjev in sem bil malo da ne zgrožen nad tem kar nekateri imenujejo dirkališče. mobikrog ni dirkališče je le cesta brez prometa. je že res da v sloveniji ne premoremo boljšega, a vseeno to ni podobno ničemer, še najmanj pa dirkališču. že grobnik ne ustreza predpisom kaj šele to. no zato po tem nisem več imel želje it vozit na mobikrog, ko sam izkusiš izlet iz piste (zagrebški na grobniku) zaradi tehnične napake in ko vidiš še kakšne druge padce ti more biti jasno da je na mobikrogu vožnja "na polno" samo vprašanje časa preden se kaj zgodi. pač so hitrosti prevelike za to koliko je prostora ob pisti če gre kaj narobe. saj vsak vozi na lastno odgovornost, a mislim da se mnogi (pa ne mislim izkušenega g. lovrota) ne zavedajo kako hitro gre kaj narobe in koliko izletnega prostora rabiš če kaj zajebeš - po tvoji ali tuji krivdi.

to bi moral biti treznitveni klic k ureditvi dirkališča a se bojim, da bo namesto ureditve prej sledilo zaprtje in še kakšni problemi - ne pozabit da obstajajo predpisi o tem kako bi morala zgledati steza in mobikrog jih ne izpolnjuje.

še enkrat res škoda :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte se (tisti, ki kritizirate steze pri nas) parih stvari zavedat:

Logatec ni steza, so le normalne, odprte ulice, ki se jih zapre za dirko. Zakaj ni izkletnih con ampak ograje? Zato, ker je zemlja okoli v privat lasti, na njej bodo zrasle stavbe, parikirsca ... Fiksna steza je le steza za rallykros ...

Mobikrog nevaren? V zivljenju sem se tudi po nevarnejsih dirklaicih peljal. Na sreco na MK ni hitrih ovinkov. Ja, ograje so blizu, ja ni pravih izletnih con, ampak tako pac je. Nihce nikogar ne sili, da s etam vozi, dirkalisce je licencirano za avtomobilske dirke (za moto ne vem, verjetno ne), v vsakem primeru pa je precej varnejse od odprte ceste.

zakaj s ega ne zrihta? Ker ni denarja. Tisti, ki mislite, da se da z najemom steze po cenah, kakrsne so, karkoli financirat, zivite v oblakih. Cena najema (pa ce je pista cel teden zasedena) v celi sezni komajda nanese za par metrov ograje ai asfalta. Tisti, ki poznajo ceno gradnje cest vedo, kako to gre. In karkoli sekat okoli steze, da s epovecajo izletne cone? Kaki butasti ekologiu takoj v zrak skocijo.

Sreca je, da se je na zacetku nasle dovolj zagrizen najemnik in par dobrih sponzorjev, drugace ne bi bilo niti toliko, kot je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa koji kurac sam neke garancije iscete? Pa sej, ze s tem ko se vsedes na motor se zavedas, da te nekje lahko caka! zdej pa bungee jumping fore, ko ti vse zracunajo u perfekcijo in ti garantirajo , da se ti ne more nic zgodit, z motorji mesate! Mej jajca pa se vozi, pa ostani cel! Tko je treba gledat na stvar! Men sport, ki, ce mi bo nekdo oblubu, da mi bo glavo odseku pa , da bom ostal ziv, sploh ne bi bil adrenalina poln, kot to zatrjujejo z mosta skakajoci elasticarji.

Pridi, vidi zmagaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mobi krog pač moramo imenovati dirkališče, saj naša mala zelena država drugega (žal) ne premore. VSAK, ki si kupi motor, mu ga kupijo, dobi,...kakorkoli pride do motorja, se mora zavedati poslovnega rizika, ki si ga je s tem zagotovil. Menim, da mobi krog ni najvarnejši, bi bil nujen "strokovnega" pregleda in ureditve, je pa vsekakor varnejši od marsikaterega odseka naših, z asfaltom zaflikanih cest. VSAK, ki je mk vozil je v tistem trenutku užival. (Razen, če ga kdo sili v to, da je "motorist"..) Ne v idilični okolici pač pa v užitku vožnje motorja. Od vsakega posebej pa je bilo odvisno, če je mk, ko je stopil z motorja popljuval ali bil enostavno evforičen nad užitki, ki mu jih je nudil. Žal se je zgodilo, kar se pač dogaja. Lahko bi se kjerkoli. Dejstvo pa je tudi, da bo mobi krog ostal priljubljeno pribežališče adrenalina željnim divjakom, če (nam) ga le ne bodo zapečatili in prepovedali vstop.

"pridno" in previdno, lp, GREENNINJA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lovro Mervar je bil dober človek, vedno pripravljen pomagati, ljubil pa je motorje, celo preveč.

Znan je bil po tem, da je bil majhen in malo močnejši, vedno s prijetnim nasmehom. Vedno ga je povsod spremljal njegov 8 letni sin Maks (Max), ki se je nato naokoli vozil s svojim motorčkom.

Splet okoliščin je žal nanesal,da se je zgodila velika tragedija. Zavorna ročica mu je odpadla v trenutku, ko je želel začeti zaviranje na najdaljši ravnini na dirkališču.

Na dirkališču smo odpovedali vse razervacije za mesec junij, obesili pa smo tudi črno žalno zastavo.

Od Lovra smo se poslovili danes v Novem Mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

sliši se da je mobi krog padel v privatne roke,poznavalce naprošam za kaj več info ali se bo sploh še dalo voziti gor in za kaksno ceno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sliši se da je mobi krog padel v privatne roke,poznavalce naprošam za kaj več info ali se bo sploh še dalo voziti gor in za kaksno ceno?

veliko se dela na tem...bomo videli...zaenkrat ni še uradnega ničesar...v nedeljo naj bi se mobikrog ponovno odprl, na njem naj bi vozili avtomobilisti. Zato mislim, da bo zaenkrat še tako kot je bilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
smo ze cist pozabil na to temo

skoda, je kdo za akcijo da bi se sli vozit dol

dirka za drzavno BO!!

zmer za akcijo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!