Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

??

e, potem ze 20 let delam nekaj narobe, pa vseeno nisem nikoli zasledil rjastih diskov na nobenem mojem motorju.

v bistvu, zakaj bi naj to sploh bilo dobro?

razen ce niso diski iz "sive litine" - ali kako se ze temu rece po slovensko (nemsko je grauguss).

Nebom se spuščal v zlitine materijalov to pač ni moje področje.Če se z motorjem ali avtom po pranju malo zapelješ in parkrat zabremzaš se diski segrejejo in se sami popolnoma osušijo in logično potem nezarjavijo pri motorjih NISO iz sive litine so iz boljših materijalov saj so dosti tanjši moćnejši in temu primerno tudo dražji,niso pa odporni proti okdsidaciji,če jih po pranju na kakršen koli način osušiš.Ti jih po vsej verjetnosti pošpricaš s tem čistilom, to čistilo odstrani vodo in ko se posuši so diski ravno tako suhi in nezarjevijo.Ko pa so diski oksidirani pa jih NOBENO čistilo neočisti razen kot sem napisal vozit in parkrat zabremzat ali pobrusit. :hmm:

Ps;upam,da sem ti odgovoril na tvoje "pripombe"sicer pa kar vprašaj. Jaz vse moje nasvete lahko vtemeljim-podkrepim,kar na tem forumu marsikateri nemore med njimi tudi kak moderator! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se z motorjem ali avtom po pranju malo zapelješ in parkrat zabremzaš se diski segrejejo in se sami popolnoma osušijo in logično potem nezarjavijo pri motorjih NISO iz sive litine so iz boljših materijalov saj so dosti tanjši moćnejši in temu primerno tudo dražji,niso pa odporni proti okdsidaciji,če jih po pranju na kakršen koli način osušiš.Ti jih po vsej verjetnosti pošpricaš s tem čistilom, to čistilo odstrani vodo in ko se posuši so diski ravno tako suhi in nezarjevijo.

"seveda. logicno. itaq."

problem pri tvoji predpostavki (do not assume becouse you are making an ass out of u and me) je, da se potem ko operem motor ne peljem nikamor. diskov tudi ne spricam z nicemer razen med pranjem s cistilom/detergentom in vodo. pa vseeno se ni noben disk korodiral. mogoce je skrivnost samo in izkljucno v materialu (nerjavecem) iz katerega so diski. in nima veliko veze, ce se vozis ali ne da osusis diske (btw je hitreje in varcneje jih obrisati z viledo n.pr.), razen ce niso diski - in to bi ti lahko vedel - iz grauguss-a; kar se je vcasih uporabljalo pri raznih cb 750 , z900/1000, laverdah, starih triumphih in podobni stari eleganci. in je bila dovolj ze rosa cez noc, da je bilo vse rjavo.

in da, novi diski so - ce niso kaksne ekstra super after market racing zadeve - odporne proti oksidaciji, ki nastane zaradi pranja motorja ali voznje po dezju. drugace bi se kar nekaj "najboljsih motorjev" vozilo z zelo neestetskimi zavornimi diski okoli. po vsakem dezju, po vsaki rosi, po vsakem pranju. ravno zaradi tega so diski nerjaveci. in lahko manj efektivni (manjsi torni koeficient materialov; to se je danes sicer ze vecinoma odpravilo z naprednejso kemijo in metalurgijo).

tudi cez zimo se noben disk na mojih motorjih ni nikoli niti malo korodiral. pa stojijo motorji v garazi v ekstremih do -5°C in vlagi, katero navozijo avtomobili v obliki snega v njo. najbrz bi se ze kaj poznalo.

Ko pa so diski oksidirani pa jih NOBENO čistilo neočisti razen kot sem napisal vozit in parkrat zabremzat ali pobrusit. :hmm:

da, imas delno prav. razmascevalec -odvisno koliko je agresiven- lahko odstrani rjo s povrsine, a je to le efekt in ne odpravi problema (nezascitena povrsina materiala).

Ps;upam,da sem ti odgovoril na tvoje "pripombe"sicer pa kar vprašaj. Jaz vse moje nasvete lahko vtemeljim-podkrepim,kar na tem forumu marsikateri nemore med njimi tudi kak moderator! :hmm:

nic bat, ce & ko me bo kaj zanimalo ne bom imel nobenih tezav vprasati.

po drugi strani pa tudi mehaniki z dolgoletno izkusnjo se ne vedo vsega, a jim je pa "pod castjo" priznati deficit v znanju. tudi to nekaj pove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima glede diskov neki. Na mojem motorčku imam en spredn disk kar nekaj lufta, drug je pri miru. Tisti ki ne miruje se premika na delu kjer sta speta pesto in disk s tistimi pušami al kako bi temu rekel. V glavnem zanima me če se splača it tiste puše menjat oziroma nekak stisnit, da bi bil disk pri miru? Ker obrabe imata diska še po 0.5 mm, novi pa tudi niso glih poceni.. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima glede diskov neki. Na mojem motorčku imam en spredn disk kar nekaj lufta, drug je pri miru. Tisti ki ne miruje se premika na delu kjer sta speta pesto in disk s tistimi pušami al kako bi temu rekel. V glavnem zanima me če se splača it tiste puše menjat oziroma nekak stisnit, da bi bil disk pri miru? Ker obrabe imata diska še po 0.5 mm, novi pa tudi niso glih poceni.. :blink:

Nič nepočni kar pusti saj to so plavajoči diski in ni nujno, da se nebi smeli malo premikat v svojen ležišču.Namreč,če jih boš kaj stiskal(netal) kar bi se z kako prešo dalo, ampak je vprašanje, če nebi potam malo opletali in bi imel vibracije pri zaviranju!:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res. Sam hec je da je edn pr miru, drug ma pa lufta. Ta z luftom mi mal smrdi.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res. Sam hec je da je edn pr miru, drug ma pa lufta. Ta z luftom mi mal smrdi.. :whistle:

Daj preveri, če ti lepo laufajo batki v kleščah na tej strani lahko,da eden malo blokira in ti je to razmajalo plavajoči disk !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veelik probleem

na apriliji tuono 1000, l.2004 nikakor ne uspem prezračit bremz :headbang::wallbash: povejte kje ga lomim;

na zg. nipl nastaviš prozorno cevko, napumpaš-stisneš ročko 5-10x in tiščiš...spustiš zrak iz nipla...ponavljaš dokler ne teče samo olje.

prestaviš cevko na nipl na čeljusti in ponoviš postopek na vevi in desni strani (obe zavori)

problem je v tem, da olje po lajtngi ne priteče do dol. lajtnga je bla odšraufana in ima proto pot (sm pihnu čez). ko lajtngi nista namontirani in zamašim cevki ki vodita v lajtngi...pritiskam ročko..tiščim...uspem ustvariti pritisk - olje špricne. ko zmontiram lajtngi pa kljub temu da jih dam v olje ne uspem spravit olja iz posodice za olje (zavorno tekočino) do dol :alko::eek::wallbash: :wallbash: :headbang: a kdo ve kej pomagat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napolni posodico z oljem,oba nipla odvij pa pocaki da olje pritece skos potem pa ainklihti tako kot si ti napisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima glede diskov neki. Na mojem motorčku imam en spredn disk kar nekaj lufta, drug je pri miru. Tisti ki ne miruje se premika na delu kjer sta speta pesto in disk s tistimi pušami al kako bi temu rekel. V glavnem zanima me če se splača it tiste puše menjat oziroma nekak stisnit, da bi bil disk pri miru? Ker obrabe imata diska še po 0.5 mm, novi pa tudi niso glih poceni.. :blink:

To se pojavi na motorjih Suzuki, ki so bili večina voženi po dirkališču, na cesti se to po večini ne naredi. Potrebna bo menjava diskov oz. vsaj jaz bi jih menjal, če bi bil na tvojem mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je možno, da moram jst tole olje s pumpico pod pritiskom spravt čez in, da je to edini način??? :?

resno; anybody; ker to je pa že tooooomuch. me že orngi :pos:

Popravljeno . Popravil tomm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prezračevanje zavor si umislite nekaj takega:

MV8020.jpg

Ne vem zakaj, ampak pri motorjih noče olje samo ven tečt spodaj na niplu, pri avtih pač. No, vsaj jaz še nisem na motorju tega videl. Tole je takšna ročna pumpica, cevko natakneš na nipl in s to pumpo ustvarjaš podtlak da olje teče ven. Zgoraj moraš rezervoar imet odprt.

Stiskanje ročke za prezračevanje ni najbolj primerno, ker goniš tisto gumico do skrajnosti, med vožnjo je nikoli toliko ne stiskaš, pa tudi notranje gumice se obrabljajo. Jaz imam sicer starejši model in to že kar nekaj let in dela super, edino sedaj mi je začela puščat, ampak ni težav, ker se da razdret in zamenjat O-ringe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo rešitev na nipl nataknii gumijasto cev vzemi injekcijsko brizgalko (sprico) napolni jo z oljem natakni na cev in potisni olje pa cevki navzgor iztisni vse mehurčke saj boš videl zgoraj v rezervarju za olje kdaj gredo mehurčki in kdaj gre samo olje isto ponovi na drugi strani potem pa prezrači zavore pa bo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo rešitev na nipl nataknii gumijasto cev vzemi injekcijsko brizgalko (sprico) napolni jo z oljem natakni na cev in potisni olje pa cevki navzgor iztisni vse mehurčke saj boš videl zgoraj v rezervarju za olje kdaj gredo mehurčki in kdaj gre samo olje isto ponovi na drugi strani potem pa prezrači zavore pa bo .

Jaz z brizgalko potegnem olje iz posode, se pravi ustvarim podlak in ko olje priteče samo še prezračim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo tole s šprico delal si-ste največji car-ji kr jih poznam :worship:

normalno da dela ker to metodo uporablam že par let pa je najbolj preprosta rešitev ker samo z stiskanjem ročke bos porabil par ur da boš spravil olje dol z ćakanjem da bo olje samo priteklo dol pa še več.

poskusi pa poročaj kako se je izšlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z brizgalko potegnem olje iz posode, se pravi ustvarim podlak in ko olje priteče samo še prezračim.

saj je ubistvu vseeno z katere strani napolniš cevi brizgalka je zakon

aja pa nepozabit da mora biti vijak za odzračenje odvit :whistle:

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ta pumpica ni delovala tako kot sem želel. Mi je vleklo zrak iz navoja tistega nipla.

Ko zračiš zavore z ročko jo ne stisneš do konca. Najbolje je nekaj podložit med ročko in ... um ročko :), tako da se s tem ne obremenjuješ.

Šprica je pa zakon.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo tole s šprico delal si-ste največji car-ji kr jih poznam :worship:

Če ti olje nateče na prosti pad imaš ali napačno nastavljeno ročico(premalo zračnosti)in se batek nevrne dovolj nazaj ali pa je v zavornem cilindru zamašena luknjica za dotok frišnega olja iz posodice.Če boš prezračeval odspodaj navzgor z šprico in ima zavorna ročica vsaj malo zračnosti boš s tem pritiskom,ki ga ustvariš s šprico očistil(nevede) to luknjico in stvar bo začela delovati.Veš nažalost se je treba tudi malo spoznat naučiti iz knjig in ni dovolj biti samo hobi mehanik !:hmm::hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz nalijem v posodico, spodaj losam nipel po en naenkrat, počakam da ven priteče, kdaj pomagam z vakuumom, pol pa najprej niple prezračim, na koncu pa vse banđote od zgoraj navzdol pa dela. kdaj pa pol še čez noč pustim, pa drug dan še enkrat prezračim pa je 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:notworthy: :notworthy: :notworthy: zadeva z brizgo deluje :worship: :worship: :worship:

S V A K A :D:):D Č A S T :OK::010 :010 :010:yea2:

baje pa deluje tud po principu da dvigneš čeljust, ampak nism probou.

tisto s porivanjem olja navzgor pa sm :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: :worship: :notworthy: HVAAAAAAAALAAAAAAA

ŽE LETIM, ŽE HITIM .... ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti olje nateče na prosti pad imaš ali napačno nastavljeno ročico(premalo zračnosti)in se batek nevrne dovolj nazaj ali pa je v zavornem cilindru zamašena luknjica za dotok frišnega olja iz posodice.Če boš prezračeval odspodaj navzgor z šprico in ima zavorna ročica vsaj malo zračnosti boš s tem pritiskom,ki ga ustvariš s šprico očistil(nevede) to luknjico in stvar bo začela delovati.Veš nažalost se je treba tudi malo spoznat naučiti iz knjig in ni dovolj biti samo hobi mehanik !:hmm::hmm:

na hitro, ker več ni vredno. sem prvič lastnik motorja in se še učim. pa mimogrede so mi pomagal fantje ki drugače tudi sami šraufajo motorje, pa so bile očitno težave tudi za njih prevelike. žal nismo vsi rojeni mehaniki, nekateri moramo delat tudi v zdravstvu. se pa pridno učimo in smo hvaležni za vsak nasvet, ki nam ga dajo prijazni forumaši ( kar pa nisem prepričan,da gre tudi tebi, saj tvoje pomoči ni bilo , ko je bila potrebna....si pa se !!!PAMETNO!!! oglasil naknadno :hmm::baa::nono:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo rešitev na nipl nataknii gumijasto cev vzemi injekcijsko brizgalko (sprico) napolni jo z oljem natakni na cev in potisni olje pa cevki navzgor iztisni vse mehurčke saj boš videl zgoraj v rezervarju za olje kdaj gredo mehurčki in kdaj gre samo olje isto ponovi na drugi strani potem pa prezrači zavore pa bo .

Boš mi enkrat pokazal kak to narediš...ko smo glih z istih koncev doma :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louisu celo prodajajo pripravo za prezračevanje od podaj gor. Le ta je pa v osnovi itak velika brizga..

http://www.louis.de/_103422b907665d2cba66efe828ac2aa0ac/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=6&anzeige=0&artnr_gr=10003261

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na hitro, ker več ni vredno. sem prvič lastnik motorja in se še učim. pa mimogrede so mi pomagal fantje ki drugače tudi sami šraufajo motorje, pa so bile očitno težave tudi za njih prevelike. žal nismo vsi rojeni mehaniki, nekateri moramo delat tudi v zdravstvu. se pa pridno učimo in smo hvaležni za vsak nasvet, ki nam ga dajo prijazni forumaši ( kar pa nisem prepričan,da gre tudi tebi, saj tvoje pomoči ni bilo , ko je bila potrebna....si pa se !!!PAMETNO!!! oglasil naknadno :hmm::baa::nono:

Če se jaz oglasim se VEDNO pametno samo kaj, ko mojih nasvetov eni neupoštevate pa tudi na internetu nimam časa viset,da bi na vsak post takoj odgovoril in zglada, da v bodoče bom še to skrajšal ! !

Namreč vsi raje poslušate neke "kvazi" hobi mehanike in kupujete neka cenena nepotrebna orodja.Mehaniko že vsaj mislim uspešno opravljam z mojsterskim izpitom narejenim v Nemčiji ca 43+let in še NIKOLI nisemm za prezračevanje uporabljal kakršne koli naprave razem mogoče 20 cm cevke in posodico za izpust olja da ni teklo potleh !!!Namreč kot sem opisal,če je v glavnem zavornem celinderčku zamašen dovod olja v cilinder(luknica velikosti ca 0,5mm) se NADA prezračit na normalen način in tudi ne, če ima glavni zavorni cilinder povratni venti defekten.Zato je pravilni postop NAJPREJ pregledat in očistit glavni zavorni cilinder in šele nato nadaljevati z prezračevanjem. Nebom več nadolgo in široko pisal kajti z bremzam se res ni za igrat in če že vse ostalo šraufate sami, dajte bremze popravljat strokovnjaku.Zaradi brebz(zavorne ročice) smo že izgubili dobrega motorista Mervar Lovrota iz Nm po poklicu je bil steklar in dober"hobi" mehanik. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!