ludiluka Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 Če nisi že dalj časa zamenjal zavornega olja ga spusti vsega ven in nato natoči noter novega in odzrači zavore če ne veš kako se to naredi maš na yt precej filmčkov na to temo
NX650 Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 Če nisi že dalj časa zamenjal zavornega olja ga spusti vsega ven in nato natoči noter novega in odzrači zavore če ne veš kako se to naredi maš na yt precej filmčkov na to temo Glede menjave zavornega ojla, je to pogojeno samo časovno, ali tudi s kilometri? Imam en motor starejšega letnika z malo kilometri....
trojan69 Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 Olje naj bi menjal na 2 leti. Postopek: na nipl na zavorni čeljusti natakni prozorno cevko drug konec pa daj v steklen kozarec. Z brizgo potegni olje iz posodice in nalij sveže olje. Potem napumpaj zavoro, in jo drži stisnjeno ter majčkeno odvij nipl, tako da zavorna tekočina steče v cevko. Postopek ponavljaš na obeh čeljustih, dokler se ne zamenja vsa tekočina v sistemu in v cevki ne vidiš več zračnih mehurčkov. Pa ne pozabit dolivat olja v posodico-pazi, da ti ga ne zmanjka, ker ti bo potegnilo zrak v sistem. Za pomoč pri pumpanju ročke pa prosi prijatelja. P.S.-glede na to, da se zavorno olje kar pogostom menja se pomoje splača investirat v vakumski prezračevalnik. urkoman 1
urkoman Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 trojan, imam nekaj iz louisa nisem se testiral, ampak verjetno v tem primeru, ne rabim odtegovat in zategovat nipla? Samo odtegnem in pumpam, ter dolivam svezo tekocino. Do sedaj sem delal na klasicen nacin. http://www.louis.de/_301a710649fa26bd76116f37e5a64506e4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003470
trojan69 Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 Zgleda da ima tale posoda povratni ventil, tko da čist možno da ni treba. Poskusi pa poročaj (zajebat itak nimaš kej).
urkoman Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 Sem poizkusil potegnt zrak skozi pa ne gre, ima povratni ventil, bom porocal a je za kej. Lansko leto je bil v akciji za 15€, moral sem porabit 10€ bon, ki smo ga dobili iz louisa.
Ice Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 se dobro obnese. v uporabi ze nekaj let.
smasher Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 koliko je še normalno da zavorne ploščice drsajo po disku? danes sem prezračeval sistem in malo obrnu kolesa z roko in ruži, nove zavorne ploščice imajo tolko materjala da skoraj nič ni ostalo hoda za batek. LP
hajoktejn Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Jst sm enkrat in edinkrat kupu organic neki v louisu. So mele tolk mesa da sm jih moral na roke zbrusit, ker je zadnji disk plav ratal, tolk je drzal.
urkoman Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 (popravljeno) koliko je še normalno da zavorne ploščice drsajo po disku? danes sem prezračeval sistem in malo obrnu kolesa z roko in ruži, nove zavorne ploščice imajo tolko materjala da skoraj nič ni ostalo hoda za batek. LP Ko sem se ukvarjal s prednjim kolesom, na zacetku se do pol kroga nisem prisel, sedaj se obraca lepo za kak krog in pol in skoraj neslisno... Popravljeno Marec 22, 2013. Popravil urkoman
smasher Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Danes ugotovil da tisto kar se malo sliši na problem, ni nič v primerjavi s tem kolikor so prej ružle zavorne ploščice ker je bil cilindrček zablokiran, na roke se sliši, vendar se ob porivanju motorja ne občuti nikakršne obremenitve, tako da ne drsa tolk hudo. ( samo zdej ne vem al se morejo malo ulaufat zavorne ploščice al kaj sam zadi extra počasi bremza zadaj, preden okrivim zavorne ploščice bom še 1x prezračil morda se še kakšen mehurček skriva, drugače pa danes naredil testni krog.. mašina po skor 3 mescih upalla u prvo ) LP
k0ci Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 predno montiraš ploščice jim malenkost pobrusi robove, saj je možno da od litja mesa ostane kak srh, malo se pa vedno sliši ruženje, saj so ploščice stalno naslonjene na disk
TBoxer Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 Včeraj sem kmalu pustil perje na cesti, zaradi (nenadne) odpovedi prednjih zavor. Ko sem prišel domov sem šel pogledat zavore in našel, da 1 ploščica je bila brez zavorne obloge, nadaljnji 2 sta bili delaminirani in zamakjnjeni (zavorna obloga je odstopila od kovinske podlage), ostalih 5 pa je na poti, da se jim to zgodi v kratkem. Ko se menjaval prednjo pnevmatiko, 4-5000 km nazaj, ploščice so bile še v redu. Motor je KTM SMT 990, l. 08/2010 s 30.000 km. Zdaj ne vem kaj na si mislim... če bi samo ena odstopila, bi rekel sh*t happens, tako pa, da vseh 8 odpoveduje... Bostjan L 1
danci1973 Objavljeno April 28, 2013 Opozori Objavljeno April 28, 2013 O je*a.... http://www.facebook.com/Brembo - mogoče lahko tu povprašaš, če je to normalno za to znamko... D.
TBoxer Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Ne uporabljam FB in zaradi tega ga ne mislim začet uporabljat. Slike sem poslal na KTM, vendar ne gojim kakšnega upanja, ker še, ko je bil motor v uradni garanciji so iskali izgovore.
danci1973 Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Ne uporabljam FB in zaradi tega ga ne mislim začet uporabljat. Slike sem poslal na KTM, vendar ne gojim kakšnega upanja, ker še, ko je bil motor v uradni garanciji so iskali izgovore. Mi dovoliš, da uporabim tvoje fotke? Bom jihj pa jaz povprašal, če je to normalno... D.
TBoxer Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Mi dovoliš, da uporabim tvoje fotke? Bom jihj pa jaz povprašal, če je to normalno... D. Seveda, jih lahko uporabiš. Verjetno boš dobli odgovr, da je to tvoja odgovornost, ker živi(m)š zraven morja. lp
CeneR Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Včeraj sem kmalu pustil perje na cesti, zaradi (nenadne) odpovedi prednjih zavor. Ko sem prišel domov sem šel pogledat zavore in našel, da 1 ploščica je bila brez zavorne obloge, nadaljnji 2 sta bili delaminirani in zamakjnjeni (zavorna obloga je odstopila od kovinske podlage), ostalih 5 pa je na poti, da se jim to zgodi v kratkem. Ko se menjaval prednjo pnevmatiko, 4-5000 km nazaj, ploščice so bile še v redu. Motor je KTM SMT 990, l. 08/2010 s 30.000 km. Zdaj ne vem kaj na si mislim... če bi samo ena odstopila, bi rekel sh*t happens, tako pa, da vseh 8 odpoveduje... lp Podoben primer sem imel l.2010 ko mi je odstopila ena obloga pri cca 26 000km,motor je bil še v garanciji,ni bilo nobenega problema s strani KTM Slovenija. Priznane nove,zdržale so 41500km brez problemov(tudi brembo).
T1cK0 Objavljeno Junij 21, 2013 Opozori Objavljeno Junij 21, 2013 (popravljeno) Mogoče kdo ve kje bi dobil zadnji diska za Ducati Monster 600 dark, l.00? Na uradnem servisu je cena okoli 110€, ploščice pa okoli 40€. Bi se dalo kaj od tega kje ceneje dobiti ali se ne splača šparat pri takih zadevah? Po internetu sem gledal so diski okoli 50€ ploščice pa 25€, potem je pa še špoštnina pa bog si ga vedi kam pridem Popravljeno Junij 21, 2013. Popravil T1cK0
shark90 Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Pozdravljeni, katere zavorne ploščice mi priporočate? Gledam brembotove racing (srebrne) in carbon ceramic (modre) za motor bmw k1200r. Hočem da bodo vredu zavirale, ker sem že imel brembotove navadn (rdeče) pa so se mi zdele slabse kot original...
Cartman Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 (popravljeno) Jaz sem prav vceraj vozil k1200s in sem z originali cist over the moon. Zakaj pa ne original? Imam pa z nissini enake izkusnje. Organske aftermarket niso slabe, so pa slabse kot originalne! Sintranih se nism upal kupt, ker so deazje kot original. Popravljeno Julij 20, 2013. Popravil Cartman
Coban Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Pozdravljeni, katere zavorne ploščice mi priporočate? Gledam brembotove racing (srebrne) in carbon ceramic (modre) za motor bmw k1200r. Hočem da bodo vredu zavirale, ker sem že imel brembotove navadn (rdeče) pa so se mi zdele slabse kot original... Vozi original ploščice saj niso tako drage,če boš experimentiral z ploščicami boš uničil diska-e,cena enega orig. je ca 300€+ Pips, trebor in ciciban 3
shark90 Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Jaz sem prav vceraj vozil k1200s in sem z originali cist over the moon. Zakaj pa ne original? Imam pa z nissini enake izkusnje. Organske aftermarket niso slabe, so pa slabse kot originalne! Sintranih se nism upal kupt, ker so deazje kot original. cena original ploščic je 130€ brembo pa 70... pa tudi zaradi zaviranja če so boljše... Vozi original ploščice saj niso tako drage,če boš experimentiral z ploščicami boš uničil diska-e,cena enega orig. je ca 300€+ zakaj bi uničil disk?
ciciban Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Lahko ti veliko hitreje popapca diske. Meni recimo neoriginalne nenormalno cvilijo. Se očitno splača prej po tujih forumih preverit kakšne aftermarket so na dolgi rok OK.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se