Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Ps.Ko je zunanji sloj gume preperel-napokan takrat je potrebno zamenjat zavorno cev,kajti vedno se guma poškoduje odzunaj nato je platno in odznotraj spet guma,ki zdrži dlje saj zavorna tekočina deljuje na gumo blagodejno,kajti bazira na osnovi glicerina.Ni pa napačno od časa do časa gumijaste zavorne cevi pošpricat (spay)ali namazat s silikonsko mastjo.

Ni fora v tem, kako je cev na zunaj poškodovana, ampak v tem, koliko se razteza pri zaviranju. Zavorna cev je zelo obremenjena in vse te obremenitve pustijo sledi na gumi, ki se začne raztezati preko tolerance. Zavorni batek potisne točno določeno količino olja v cev in če se ti cev prekomerno razteza, pride posledično manj olja do čeljusti, kar pomeni manjši zavorni učinek in mehak občutek na ročici. Če se ti to dogaja tudi po menjavi olja, je zadnji čas, da zamenjaš zavorne cevi.

Mimogrede, gumijaste zavorne cevi naj bi imele življensko dobo okrog 4 leta, opletene pa okrog 7.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dej no,zavore so ti ble mehke,ker si imel slabo zavorno tekočino ali si imel v sistemu malo zraka,ko pa si menjal cev si dal novo zavorno tekočino in zavore prezračil potem je logično,da so bile spet OK.Imam 10 let star avto 6-let mi že govorijo na tehničnem naj zamenjam prednje zavorne cevi,letos prvič ni nič rekel(slabo pogledal) drugo leto jih zamenjam,ker zdaj so pa že res slabe,čeprav je samo zunanja zaščitna guma malo popokana.Če bi jih prvič,ko me je opozoril na tehničnem menjal(originalne) bi jih do zdaj neoriginalne(slabša kvaliteta) verjetno že drugič moral zamenjati. :worship:

Ps.Ko je zunanji sloj gume preperel-napokan takrat je potrebno zamenjat zavorno cev,kajti vedno se guma poškoduje odzunaj nato je platno in odznotraj spet guma,ki zdrži dlje saj zavorna tekočina deljuje na gumo blagodejno,kajti bazira na osnovi glicerina.Ni pa napačno od časa do časa gumijaste zavorne cevi pošpricat (spay)ali namazat s silikonsko mastjo. :worship:

Ja, seveda Brumer, ne nakladaj če ne veš kako je blo pri meni!!

Menjali smo zavorne ploščice, zavorno tekočino, spravili ves zrak ven. Potem sem naredil nekaj k km nakar so ratevale zavore vse mehkejše. Peljal sem nazaj k serviserju ki je pregledal, še enkrat probal spucati zrak ven in ni blo nič boljše.

Po menjavi cevi se je pa bremzalo kot treba.

Ti menjaj na 500let če hočeš, jaz vem da sem naredil napako ker jih nisem že prej. Poleg tega pa vedno govoriš da nej mi, obični osebki vozimo na dobre servise, zraven seveda poveš da imaš ti 40let izkušenj, potem pa delaš neumnosti in ne menjaš zavornih cevi ko je treba. Aja, da slučajno koga ne antegneš, ta se itak lahko ubije zaradi takih buč... Mislm kr neki... Pa brez zamere Brumer, samo enkrat rečeš tako, drugič spet drugače...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, seveda Brumer, ne nakladaj če ne veš kako je blo pri meni!!

Menjali smo zavorne ploščice, zavorno tekočino, spravili ves zrak ven. Potem sem naredil nekaj k km nakar so ratevale zavore vse mehkejše. Peljal sem nazaj k serviserju ki je pregledal, še enkrat probal spucati zrak ven in ni blo nič boljše.

Po menjavi cevi se je pa bremzalo kot treba.

Ti menjaj na 500let če hočeš, jaz vem da sem naredil napako ker jih nisem že prej. Poleg tega pa vedno govoriš da nej mi, obični osebki vozimo na dobre servise, zraven seveda poveš da imaš ti 40let izkušenj, potem pa delaš neumnosti in ne menjaš zavornih cevi ko je treba. Aja, da slučajno koga ne antegneš, ta se itak lahko ubije zaradi takih buč... Mislm kr neki... Pa brez zamere Brumer, samo enkrat rečeš tako, drugič spet drugače...

Nebom ti zameril ampak imam sigurno kaj pametnejšega za počet kot s posamezniki prazno slamo mlatit "fajn",da lahko člana ignoriraš. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D.

:oops:

Ups, moja napaka, se opravičujem. Sicer pa hvala za informacije, da ne bom šel čez dve leti mojih opletenih menjavat. Ja, človek vsak dan izve kaj novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kako zamenjati zavorno tekočino na motornem kolesu(kako sem jo jaz menjal)

Ker nimam kaj extra za počet in sem strastni motorist sem se odločil za menjavo zavorne tekočine na mojem suzukiju gs 500e,Pogledal sem v strani priročnika in po mreži..ter našel nekaj zanimivih podatkov ki so me vodiLi skozi celoten proces.

ti so :-menjaj zavorno tekočino vsake 2 leti, ker nase vleče vodo in tako zgublja svojo viskoznost(smrtno nevarno)-ZAVORE NAENKRAT ODPOVEJO

- poglej barvo te tekočine, če vleče iz temno rumene na rjavkasto je že prekleti čas za menjavo

-preglej vse cevi, ki vodijo na zavorni cilinder,če bi slučajno bile kaj masne ali pa bi spuščale tekočino-TAKRAT JIH JE POTREBNO OBVEZNO ZAMENJAT!!!!!!!!

kAJ POTREBUJEMO:-ZAVORNO TEKOČINO DOT3 ALI DOT 4 ODVISNO KATERO PRIPOROČA VAŠ PRIROČNIK (KUPIŠ JO V VSAKI TRGOVINI Z AVTODELI IN NA ČRPALKAH-STANE OKOLI 6 EUROV LITER KAR JE VEČ KOT DOVOLJ)-NE KUPUJ ZAVORNE TEKOČINE POSEBEJ ZA MOTORJE.KER JE TA ISTA KOT ZA AVTE IN DVAKRAT DRAŽJA SAMO ETIKETA JE DRUGAČNA NA FLAŠI.

-PLASTIČNO CEVKO,KI JO DOBIŠ V TRGOVINAH KOT SO MERKUR,BAUMAX....TAKŠNE DEBELINE DA JO LAHKO TESNO NATAKNEŠ NA VIJAK ZA SPUŠČANJE TEKOČINE IZ SISTEMA.DOLGA NAJ BO OKOLI EN METER,DEBELA OKOLI POL CENTIMETRA

-ČISTO PLASTIČNO POSODO.NAJBOLJŠE KAKO LITERSKO PALSTENKO OD RADENSKE

-UMAZANO PLASTIČNO POSODO ZA STARO ZAVORNO TEKOČINO KI JO USTREZNO(KJER ZBIRAJO ODPADNA OLJA) ODVRŽEMO PO UPORABI.

- PONAVADI KRIŽNI IZVIJAČ

-ROKAVICE PVC ZA ZAŠČITO ROK

-STARE CUNJE ZA ZAŠČITO BARVNIH DELOV(ZAVORNA TEKOČINA JIH LAHKO POŠKUDIJE IN ODSTARNI BARVO)

-BRIZGALKO

-WD 40 ALI KAJ PODOBNEGA,KI RAZŽIRA RJO

-IN VILIČASTI KLJUČ-NAJVEČKRAT DEBELOSTI 8 DO 12

-OBILICO DOBRE VOLJESmeh

POSTOPEK,KI JE ENOSTAVEN IN PRIŠPARA OBILO PROBLEMOV IN DENARJA

1.)ODVIJEMO (PONAVADI DVA) ŠRAUFA NA RAZTEZNOSTNI POSODI IN JU SHRANIMO-POTEM OKOLI RAZTEZNOSTNE POSODE LEPO NASTAVIMO CUNJO ČE BI SLUČAJNO KAJ KAPLJALO,KO BOMO ODSTRANILI POKROV,PLASTIČNO ZAŠČITO IN GUMJASTO TESNILO.(VSE ODLOŽIMO NA ČISTO POVRŠINO)

2.)ZDAJ VIDIMO V TEJ MALI POSODICI ZAVORNO TEKOČINO,KI JE PONAVADI RUMENKASTE BARVE

3.)NATO VZAMEMO PVC CEVKO IN JO NATAKNEMO NA VIJAK ZA IZPUŠČANJE ZAVORNE TEKOČINE TA ŠRAUFEK JE SAMO EDEN NA ENEM ZAVORNEM CILINDRU IN JE NA NJEM GUMJASTI ZAMAŠEK KI SLUŽI ZA ZAŠČITO-TEGA POTEGNEMO DOL)

4.)DRUGI KONEC CEVKE DAMO V UMAZANO POSODO V KATERO BOMO SPUSTILI STARO ZAVORNO TEKOČINO

5.)VZAMEMO WD 40 IN ČISTO MALO PO NAVOJIH POŠPRICAMO TA MALI ŠRAUFEK,KER JE PONAVADI MALO RJAST IN GA DRUGAČE LAHKO ODTRGAMO PRI ODVIJANJU-POČAKAMO PET MINUT DA ZAČNE ZADEVA UČINKOVAT-NE ŠPRICAJ PO ZAVORAH ALI PO ZAVORNEM DISKU-SMRTNO NEVARNO!!!!!!!!KER POTEM ZAVORE NE BODO PRIJELE

6.)VZAMEMO VILIČASTI KLJUČ(PONAVADI VELIKOST 8) IN GA ODVIJEMO V NASPROTNI SMERI URINEGA KAZALCA,Z OBČUTKOM!!!ČISTO MALO TOLIKO DA POPUSTI.

7.)ZDAJ KO JE TA VIJAK POPUŠČEN,NA NJEM NATAKNJENA PVC CEVKA, KI NA DRUGI STRANI VODI V UMAZANO POSODO IN ODSTRANJEN POKROV RAZTEZNOSTNE POSODE ZAČNEMO Z ODSTRANJEVANJEM STARE TEKOČINE

8.)ZDAJ PRITISKAMO ROČICO ZAVORNE TEKOČINE KOT DA BI ZAVIRALI IN POPUŠČALI ZAVORO-IN OPAZIMO DA POSTAJA VEDNO BOLJ MEHKA ZA PRITISKANJE,ODSPODAJ PA JE ZAČELA ODTEKATI PO CEVKI V POSODO STARA ZAVORNA TEKOČINA,TO ROČICO PUMPAMO TAKO DOLGO DOKLER NE IZTEČE VSA ZAVORNA TEKOČINA IZ RAZTEZNOSTNE POSODE,CEVI IN PRI CEVKI PIHA VEN SAMO ZRAK

9.)TE ODPADNE TEKOČINE JE PONAVADI KAK DECILITER,PUPAMO ZAVORNO ROČICO VSAJ DVAJSET KRAT-SISTEM MORA BITI PRAZEN

10.)NATO VZAMEMO BRIZGALKO IN POTEGNEMO VEN IZ RAZTEZNOSTNE POSODE KAKŠNE USEDLINE KI SE PONAVADI NABEREJO DA BO PRIPRAVLJENA NA ČISTO ZAVORNO TEKOČINO

11.)ZDAJ VIJAK NA KATERI JE CEVKA PRIVIJEMO RAHLO IN V RAZTEZNOSTNO POSODO NALIJEMO NOVO ZAVORNO TEKOČINO OBIČAJNO DO VRHA-ODSTRANIMO STARO POSODO V KATERO VODI PVC CEVKA IN NAMESTIMO NOVO ZA ČISTO ZAVORNO TEKOČINO,KI JO LAHKO ZNOVA IN ZNOVA UPORABLJAMO

12.)ZDAJ SE ZAČENJA ČAROVNIJASmeh-KAKO IZTISNITI ZRAK IZ CEVI IN GA NAPOLNITI Z ZAVORNIM OLJEM -ČE JE V SISTEMU SAMO MEHURČEK ZRAKA LAHKO TO VODI V ODPOVED ZAVOR-SKRAJNA PREVIDNOST!!!!!!

13.)ZAČNEMO PUMPATI ZAVORNO ROČICO(KOT DA BI ZAVIRALI IN POPUŠČALI)VSAJ KAKŠNE DVAJESETRKAT

14.)NATO ZADRŽIMO ROČICO PRITISJENO DO KONCA(KOT DA BI ZAVIRALI) IN ODSPODAJ ŠRAUFEK KI SMO GA PREJ ZATEGNILI ČISTO MALO ODVIJEMO-SLIŠALI BOMO KAKO MALO PIHNE VEN ZRAK ALI PA BRIZGNE VEN MEŠANICA ZRAKA IN TEKOČINE.ŠRAUFEK SPET RAHLO ZATEGNEMO.(VSE SKOZI DRŽIMO ROČICO ZA ZAVIRANJE PRITISNJENO)

15.)KO JE ŠRAUFEK PRIVIT LAHKO SPET PUMPAMO ROČICO ZAVORE VSAJ 20 KRAT,ZADRŽIMO ROČICO PRITISNJENO IN SPET IZPUSTIMO ZRAK IN OLJE V CEVKO PRI ŠRAUFKU,KI GA ODVIJEMO

16.)V RAZTEZNOSTNO POSODO HKRATI DOLIVAMO ZAVORNO TEKOČINO KER SE GLADINA SPUŠČA PRI PUMPANJU-VEDNO NAJ JE BO VSAJ DO POLOVICE ALI VEČ

17) TO POČNEMO ZNOVA IN ZNOVA,ČUTIMO DA POSTAJA ZAVORA VEDNO TRŠA IN SE VRAČA V PRVOTNO STANJE ZAVIRANJA-OB VSAKEM ODVIJANJU VIJAKA BO ŠLA ROČICA ZAVORE DO KONCA,KJER JO VEDNO ZADRŽIMO KO ODVIJAMO VIJAK,KER DRUGAČE NISMO NAREDILI NIČ

18) TO POČNEMO TAKO DOLGO DA V PVC CEVKI NE VIDIMO VEČ MEHURČKOV IN PO NJEJ TEČE SAMO ČISTA ZAVORNA TEKOČINA.MEHURČKOV NE SME BITI NITI ENEGA-TAKO DOLGO PUMPAMO IN DOLIVAMO TEKOČINO!!!

19.)KO NI VEČ ZRAKA ALI MEHURČKOV V SISTEMU,ZATEGNEMO MALI ŠRAUFEK PRI ZAVORNEM CILINDRU Z OBČUTKOM,DOLIJEMO ZAVORNO TEKOČINO V RAZTEZNOSTNO POSODO DA JE NEKJE MED SPODNJIM IN ZGORNIM LEVELOM.

20.)NATAKNEMO GUMIJASTO TESNILO,PLASTIČEN POKROV,IN TA ZGORNJI POKROV OD ZAVORNE POSODE TER VSE PRIVIJEMO Z DVEMA VIJAKOMA KO SMO JU ODSTRANILI.PAZIMO DA NAM V POSODO ALI ZAVORNO TEKOČINO NE PADE KAKA SMET-KER MORA BITI ČISTA.

SMISEL JE ,DA SPRAVIMO ZRAK IZ SISTEMA-DA JE V CEVEH IN RAZTEZNOSTNI POSODI SAMO TEKOČINA BREZ MEHURČKOV-ČE TO NI ZAGOTOVLJENO ZAVORE NE BODO UČINKOVALE. :whistle:

OPOZORILO

TO JE NEKAKŠNO VODILO,ZA POSLEDICE NEPRAVILNE UPORABE NE ODGOVARJAM,ČE NISTE DOVOLJ USPOSOBLJENI ZA TA POSEG RAJE GA PREPUSTITE POOBLAŠČENIM SERVISERJEM.NEPRAVILNA UPORABA LAHKO VODI V ODPOVED ZAVOR IN V POSLEDIČNO NESREČO.

pa tud fajn je da se narazen vzame zavorna čeljust in se jo ščisti

pa pardon za tiskano pisavo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi pa prašal kakšna je fora radialno vpetih zavornih čeljusti (po čem se ločijo od "navadnega" vpetja, zakaj je tako boljše, ... ) ter kaj pomeni da so diski plavajoči?

Popravljeno . Popravil Žorž
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ve kdo kakšen je korak navaoja pri vijakih za zavorne cevi pri Nissiniju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Se pri nas dobi speed bleeder nipl/ventilček-oziroma ventilček za hitro prezračevanje, ki ga ni potrebno odtegovat pa zategovat ko pumpaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Živjo,

S čim naj ščistim rjo, ki se je nabrala na zavornih diskih čez zimo, da ne bom naredila kake neumnosti?

Hvala, lp

J.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

S čim naj ščistim rjo, ki se je nabrala na zavornih diskih čez zimo, da ne bom naredila kake neumnosti?

Hvala, lp

J.

Pomoje da samo s čistilom za bremze,diske itd.

Če ni rezultata potem pa mislim da lahko (naj še kdo potrdi) pucas s tem:

ČISTILO PROTI RJI 650 ml

(Rust stain remover)

Št.art.:89222

V obliki razpršila.Je hiter in enostaven način

čiščenja rje s poliestra,kovin in barvanih površin.

CENA Z DDV : 14,15 €

Se pri nas dobi speed bleeder nipl/ventilček-oziroma ventilček za hitro prezračevanje, ki ga ni potrebno odtegovat pa zategovat ko pumpaš?

To se tudi jest sprasujem ze par dni :) V ASu Domžale nimajo pojma o speed bleederju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

S čim naj ščistim rjo, ki se je nabrala na zavornih diskih čez zimo, da ne bom naredila kake neumnosti?

Hvala, lp

J.

To je tvoja krivda nikoli,ko motor operš ga nesmeš takoj parkirat ampak se moraš malo zapeljat tako, da se diski osušijo.Zdaj je kar je in netarnaj ampak se malo zapelji in se bo samo očistilo, naslednjič pa pazi vedno, ko motor dlje časa stoji "osuši" diske!!! :whistle:

Ps:še tole Spay je za čiščenje diskov,da odstraniš maščobo ne pa za čiščenje rje ! :headbang:

Če se nebodo z bremzanjem očistili bo potrebno diske pobrusit v stružnici ali na posebnem stroju za obdelovanje diskov !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tole. Ampak sem jih že našu na e-bayu za pol cenej.

Naši prodajalci so itak zlatarji. kot da bi mel mi dvakrat višji standard kot nemci ne pa obratno headbang.gif

Ej a mi prosim posles link, jest nism nasu nobenga ki bi v slovenijo poslal. Tnx

Ja tale cena iz Labe, za 1 komad je precej smesna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tvoja krivda nikoli,ko motor operš ga nesmeš takoj parkirat ampak se moraš malo zapeljat tako, da se diski osušijo...

Jap, tako nekak in preden ga stuširaš ga tudi mal segrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš ''rjo'' tam, ko nalegajo disk ploščice. Pelji se malo, pa bo šlo dol. Po pranju pa tudi bremze osušit, no pa saj zdaj tako veš. Je pa moja Laverda imela ''specialne'' diske -čez noč so zarjaveli, če je bila rosa. Pa nikoli ni bilo problemov -pelješ, pa je. Enkrat zabremzaš, pa se svetijo, kot psu...prašniki. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej a mi prosim posles link, jest nism nasu nobenga ki bi v slovenijo poslal. Tnx

Ja tale cena iz Labe, za 1 komad je precej smesna

Npr. tale http://cgi.ebay.co.uk/Speed-bleed-valves-brake-bleeder-Speedfour-600-M8x3-/400105731623?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5d2828f627

na ebay.co.uk jih je nekaj, ki pošiljajo v SLO. Pa tud če nima posebaj napisano se da ponavadni zmenit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tvoja krivda nikoli,ko motor operš ga nesmeš takoj parkirat ampak se moraš malo zapeljat tako, da se diski osušijo.

??

e, potem ze 20 let delam nekaj narobe, pa vseeno nisem nikoli zasledil rjastih diskov na nobenem mojem motorju.

Zdaj je kar je in netarnaj ampak se malo zapelji in se bo samo očistilo, naslednjič pa pazi vedno, ko motor dlje časa stoji "osuši" diske!!! :whistle:

v bistvu, zakaj bi naj to sploh bilo dobro?

razen ce niso diski iz "sive litine" - ali kako se ze temu rece po slovensko (nemsko je grauguss).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!