Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Ice, če bi odgovarjal direktno na tvoj post, bi te citiral, se ti ne zdi? Čudni izvlečki prihajajo iz mojega posta...bilo je enostavno, malce retorično vprašanje, brez kake posebne globine a'la "jst ful vem o olju..."...

moja napaka potem, sorry.

pravzaprav mi piše na embalaži le: motul rbf 600. help? :?

na embalazi mora pisati kaksno olje je noter; ergo DOT 3 ali 4 ali 5 ali 5.1.

nekje mora biti vtisnjeno ali na etiketi ali na embalazi sami.

evo:

MOTUL RBF 600 Racing Brake & Clutch Fluid

100% Synthetic Brake and Clutch fluid. Compatible with all Dot 3 and 4 fluids. Specifically designed to resist the high temperatures of actuated (steel or carbon) racing brakes and clutch systems.

EXTREME THERMAL RESISTANCE AND STABILITY: the elevated boiling point of RBF 600 FACTORY LINE (312�c / 593�F) enables effective braking even under the extreme conditions of competition.

VERY EFFICIENT IN WET CONDITIONS: the very high wet boiling point (216�c / 420�F), is superior to conventional brake fluids and provides a particularly efficient braking system in rain and retards the apparition of vapor lock. NORMES : FMVSS 116 DOT 4 / SAE J 1703 / ISO 4925

vir: http://www.motostrano-store.com/motrbf600rac.html

debela pisava je bistvena:

- je kompatibilno olje z DOT 3 in 4

- vparna temperatura 216°C (s tem da ima DOT 5.1 olje to vrednost nekje pri 250°C).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadni vrstici piše da je DOT 4:

.... braking system in rain and retards the apparition of vapor lock. NORMES : FMVSS 116 DOT 4 / SAE J 1703 / ISO 4925...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka zame laika, je to olje boljše (očitno), moram pa naznaniti tudi da mi po menjavi olja bremze

lepše in enakomerneje primejo in tudi silo s katero stiskam oziroma pritiskam vzvoda lahko bolj

natančno doziram.

Vesel sem in življenje je čudovito. :yes:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Je že kdo montiral Saito zavorne ploščice, ki jih prodajajo v Louisu?takele

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj problem je sledeč: na Varaderu sem zamenjal ploščice, sprednje niso bile problematične za zamenjat, zadnje pa sem komaj dobil not; nikakor nisem mogel zadosti stisniti batkov, in so šle zelo na tesno not. Ko sem sestavil skupaj, sem ugotovil da bremze kar precej držijo (v tolikšni meri, da je motor že težko premakniti); OK, sem rekel saj valjda bodo spustile ko se malo zapeljem; zapeljal sem se ca. 20 km, od tega 8 km po klancu navzdol, sem še malo držal bremzo; ko sem prišel nazaj, bremze še vedno držijo diski pa so bili vroči, obenem pa so še malo modrikasti postali. Ali se ploščice v tolikšni meri obrabijo (brez da poškodujejo diske), da potem spustijo, ali bi bilo bolje vzeti narazen in jih malo pobrusiti? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnji posodici ga ni preveč, ne vem pa kakšno je stanje v sprednji; morda ima kaj zraven CBS? Ma na koncu koncev lahko vzamem zadnje ploščice ven in jih malo "poberem".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so stare ploščice čist zrabljene ??

Če ne, daj eno staro in eno novo, potem ko se nova že malo obrabi vstavi še drugo ???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj problem je sledeč: na Varaderu sem zamenjal ploščice, sprednje niso bile problematične za zamenjat, zadnje pa sem komaj dobil not; nikakor nisem mogel zadosti stisniti batkov, in so šle zelo na tesno not. Ko sem sestavil skupaj, sem ugotovil da bremze kar precej držijo (v tolikšni meri, da je motor že težko premakniti); OK, sem rekel saj valjda bodo spustile ko se malo zapeljem; zapeljal sem se ca. 20 km, od tega 8 km po klancu navzdol, sem še malo držal bremzo; ko sem prišel nazaj, bremze še vedno držijo diski pa so bili vroči, obenem pa so še malo modrikasti postali. Ali se ploščice v tolikšni meri obrabijo (brez da poškodujejo diske), da potem spustijo, ali bi bilo bolje vzeti narazen in jih malo pobrusiti? :cry:

Ko batke noter tlačiš, moraš odšraufat rezervoarček zavorne tekočine. Probaj še prezračit sistem, če bo kaj pomagalo.

Najbolj pa sumim, da imaš blokirane batke. Gor je zapečena razna svinjarija, zato so tudi tolk težko šli noter in sedaj so zaštekani. Še enkrat podri, spucaj čeljusti in spoliraj batke. Jaz sem to vedno naredil pri menjavi ploščic in nikoli nisem imel nobenih problemov z bremzami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je že jasno; nisem odprl pokrovčkov posodic za zavorno olje in jasno ga je spredaj preveč; to sem opazil, ker je posodica na vrhu mastna postala :slap: . Bom poskusil olje stočiti ven in upam da bo problem rešen. V bistvu sem še razmišljal da bi odvil pokrovčke posodic, ampak mi je nekako ta misel ušla. No ja upam da nisem

kakšne velike pizdarije naredil (recimo pregrel diske, ko sem se šel peljat).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je že jasno; nisem odprl pokrovčkov posodic za zavorno olje in jasno ga je spredaj preveč; to sem opazil, ker je posodica na vrhu mastna postala :slap: . Bom poskusil olje stočiti ven in upam da bo problem rešen. V bistvu sem še razmišljal da bi odvil pokrovčke posodic, ampak mi je nekako ta misel ušla. No ja upam da nisem

kakšne velike pizdarije naredil (recimo pregrel diske, ko sem se šel peljat).

Pizdarija je že čim je disk dobil farbo,sepravi si ga pregrel. Najverjetneje ploščice niso original (predebele),če si batke potisnil čisto notri(kot praviš) in se kolo ne vrti prosto se sploh nebi smel iti pelat.No po toči je prepozno zvoniti, zdaj lepo demontiraj ploščice in ji malo pobrusi lepo na steklo daj šmirgelj papir (lahko je bolj grobi ca 60)in pobrusi obe ploščici toliko,da ko boš zmontiral se mora kolo lepo vrteti.

Ps ; Seveda ,če batek ni šel dokraja noter, potem moraš odviti oba pokrovčka zavornega olja in odstraniti malo zavornega olja,namreč zavorno olje se do vrha lahko nalije samo kadar so ploščice nove sicer pa vedno malo manj ca 3/4 posodice. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploščice sem pobrusil, olje stočil, bremze ne držijo več; mi je pa uspelo uničit vijake na posodici za olje pri sprednji zavori. Fino ne; ima kdo kakšno idejo kako naj dobim ven vijake? Ali je edina varianta, da jih povrtam, in kolikšna je potem nevarnost da opilki zaidejo v zavorno olje? Nikoli se teh stvari na motorju nisem loteval sam, letos pa me je v to prisililo borno finančno stanje :cry: , zategadelj tudi toliko problemov z najbolj enostavnimi stvarmi :cry: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povrtavat ne ker je posodica iz aluminija in boš vse pofrezal samo vijaka ne. Vzami lepo točkalo, ali čisto majhen sekač in s kladivom narahlo ''losaj'' vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploščice sem pobrusil, olje stočil, bremze ne držijo več; mi je pa uspelo uničit vijake na posodici za olje pri sprednji zavori. Fino ne; ima kdo kakšno idejo kako naj dobim ven vijake? Ali je edina varianta, da jih povrtam, in kolikšna je potem nevarnost da opilki zaidejo v zavorno olje? Nikoli se teh stvari na motorju nisem loteval sam, letos pa me je v to prisililo borno finančno stanje :cry: , zategadelj tudi toliko problemov z najbolj enostavnimi stvarmi :cry: .

Će boš sam kaj vrtal ti noben nebo mogel več popravit.Najbolje je da snameš kompleten cilinder in nesi k nekemu dobremu orodjarju. Jaz bi se tega lotil, verjetno ti je v Nm predaleč. :OK:

Nestrpno pričakujem nove bremze... baje so hude ko svinja :grim Ko dobim.... poročam :kva2:

Nevem kakšne bremze imaš sedaj -namreč bremze so tolk hude kolikor si ti hud (namreč koliko pritisneš). Namreč ,če bodo obloge mehkejše bo res treba malo manj pritisniti jih boš pa velikoprej znucal!!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Će boš sam kaj vrtal ti noben nebo mogel več popravit.Najbolje je da snameš kompleten cilinder in nesi k nekemu dobremu orodjarju. Jaz bi se tega lotil, verjetno ti je v Nm predaleč. :OK:

Res je malo daleč, vseeno hvala za ponudbo :OK: ; bom poskusil kot je rekel Leteči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Brdaus a ti je zdej jasno :fredy:

:grrr pa se tut ne matram.... smo zanima me, ali bom še naprej Božiček :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploščice sem pobrusil, olje stočil, bremze ne držijo več; mi je pa uspelo uničit vijake na posodici za olje pri sprednji zavori. Fino ne; ima kdo kakšno idejo kako naj dobim ven vijake? Ali je edina varianta, da jih povrtam, in kolikšna je potem nevarnost da opilki zaidejo v zavorno olje? Nikoli se teh stvari na motorju nisem loteval sam, letos pa me je v to prisililo borno finančno stanje :cry: , zategadelj tudi toliko problemov z najbolj enostavnimi stvarmi :cry: .

A to si posnel glavico šraufa?

Če je tako, povrtaj glavico z istim svedrom, kot jefi vijaka, toliko da stran pade, pazi, da kaj ne poškoduješ.

Ko imaš pokrovček odstranjen, bi se pa vijak moral z roko odšraufat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo kakšno specialno mazivo za zavorne cilindre? Proizvajalec, naziv, kje kupit... :hmm:

Na Z1000 forumu je govora o 'ATE-Bremzylinderpaste', vendar Google na to temo ne vrne nič pametnega (kot bi bilo npr. kje kupiti)...

Zdi se mi namreč, da ima naš Huso (pa verjetno tudi ostali) med drugim natančno isto težavo, ki je opisana na Z1000 forumu - ko popustim zavorno ročico, se zavorni batki namreč sami od sebe pomaknejo 0.5-1mm stran od ploščice, kar seveda pomeni, da ob naslednjem zaviranju pol hoda ročice porabiš za to, da se batki sploh začno dotikati ploščice in šele v druge pol sploh začne kaj zavirat... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo kakšno specialno mazivo za zavorne cilindre? Proizvajalec, naziv, kje kupit... :hmm:

Na Z1000 forumu je govora o 'ATE-Bremzylinderpaste', vendar Google na to temo ne vrne nič pametnega (kot bi bilo npr. kje kupiti)...

Zdi se mi namreč, da ima naš Huso (pa verjetno tudi ostali) med drugim natančno isto težavo, ki je opisana na Z1000 forumu - ko popustim zavorno ročico, se zavorni batki namreč sami od sebe pomaknejo 0.5-1mm stran od ploščice, kar seveda pomeni, da ob naslednjem zaviranju pol hoda ročice porabiš za to, da se batki sploh začno dotikati ploščice in šele v druge pol sploh začne kaj zavirat... :slap:

D.

Pojdi h kakšnemu mehaniku pa ti bo malo dal saj nerabiš veliko nima smisla kupovati cele tube imenuje se ATE-mast je plave barve. Če masti nikjer ne dobiš lako tudi z zavornim oljem namažeš-vendar mast je boljša!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to si posnel glavico šraufa?

Ma ja, uničil sem zareze in zdaj je "paše" edino okrogla špica v glavo :rolleyes: . Nekako se mi niti ne da zaenkrat s tem ukvarjat. Bom pa poskusil ob prvi priliki in raportiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo kakšno specialno mazivo za zavorne cilindre? Proizvajalec, naziv, kje kupit... :hmm:

Na Z1000 forumu je govora o 'ATE-Bremzylinderpaste', vendar Google na to temo ne vrne nič pametnega (kot bi bilo npr. kje kupiti)...

ATE-Bremszylinderpaste je :OK: . Sem namazal batke in tesnilo, kar se je takoj poznalo na bistveno boljšem občutku na zavorni ročici - prej je bilo ročico treba stisnit preko 1/2, da je sploh začelo kaj zavirat, za močno zaviranje pa je bilo treba stisnit kar do krmila (se pravi zaviranje z dvema prstoma je bilo :nono:).

Zdaj je vse dosti bolj 'normalno' in podobno ostalim mopedom - le 'initial bite' mi (še) manjka...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!