Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

Hmm, berem pa ne poštekam kaj je to :blush:

kontra vrteče bremze

Objavljeno

Kolikor sem razumel, se kolo vrti naprej, diski pa nazaj s pomočjo planetnega prenosa.

Baje se zmanjša giroskopski efekt, ampak so pozabli povedat, da je treba naredit custom feltno in pa vsi tile zobniki ter ohišja ne delujejo blagodejno na količino nevzmetene mase.

Objavljeno

avtor teh zavor napoveduje za prihodnje dni vzporedni test z navadnimi bremzami, piše na www.thekneeslider.com

"Rob Kasten says his reverse rotating brake rotors are scheduled to be tested next week, August 26th, by a motorcycle magazine. The plan is to run his wheel in a back to back test with a production wheel which is really the only way to see how it stacks up. I think a lot of people will be interested in the outcome."

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem že uporabil iskalnik, pa nisem prišel do željenih info..Me zanima zaradi spora s prijatelji, katera zavorna pot je krajša, od motorja (supersport npr cbr. 1000rr) ali avta (srednji razred npr.Audi a4 ali kaj podobnega)...in sicer od 100kmh - 0 ter od 200 - 0. Hvala za informacije. :OK:

Objavljeno

Na asfaltu zmaga motor, kako je pa z drugimi podlagami pa nisem ziher.

Objavljeno (popravljeno)

pri avtomagazinu (2.2.2006) so testiral zavorno pot pri dveh motociklih in pri avtomobilu...sta pa bila oba motocikla opremljena z ABS-om

Rezultati:

Suha podlaga

BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m)

Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m)

BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m)

Mokra podlaga

BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m)

Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m)

BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10m)

se pravi po teh meritvah ima daleč zavorno pot avtomobil .) (razen na mokri podlagi pri 40km/h :blink: )

Popravljeno . Popravil BlackDoc
Objavljeno

Kaj tole so zanesljivi viri?

A sem jaz živel v zmoti? :blush:

Objavljeno

logika pravi da se z 4 kolesi da pospeške ali zaviranje boljše prenest na asfalt (večja stična površina) kot z dvemi.

avto torej pri zaviranju ali pospeševanju (in hitrosti v ovinku) zmaga, odvisno je le kak avto in motor vzameš za primerjavo :grim

mislim da vsak soliden avto premaga v zaviranju motor .)

Objavljeno

ahem, ne samo zaradi dvojne povrsine prenosa moci; predvsme tudi zaradi tehnicnega napredka pri 4kolesnikih (ABS, ASD, ESP, ESR, EBD itd. itn. in podobno).

Objavljeno

uau... prepričan sem bil v nasprotno, predvsem zaradi razlike v teži, ki jo zaviraš pri motorju oz. avtomobilu.

Objavljeno

Če pogledaš kak posnetek, ko tekmujeta avto in motor se dobro vidi, da motor na zaviranju popuši, pri pospeševanju pa pridobi.

Objavljeno

V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso.

Objavljeno

V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso.

saj je imel delno prav, v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim in če niso neke velike hitrosti bo motorist že stal preden bo tisti vzadaj sploh začel dobro bremzat, potem pa še prišteješ da od povprečnega voznika na cesti ne moreš pričakovati optimalnega zaviranja pa tudi ne dobrega in izpravnega avta z vredu gumami ne.

na cesti smo motoristi pač še temu izpostaljeni kljub teoretično slabši zavorni poti :slap:

Objavljeno

saj je imel delno prav, v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim in če niso neke velike hitrosti bo motorist že stal preden bo tisti vzadaj sploh začel dobro bremzat, potem pa še prišteješ da od povprečnega voznika na cesti ne moreš pričakovati optimalnega zaviranja pa tudi ne dobrega in izpravnega avta z vredu gumami ne.

na cesti smo motoristi pač še temu izpostaljeni kljub teoretično slabši zavorni poti :slap:

To je res, ampak v tej situaciji nima veze ali je spredaj avto ali motor, v vsakem primeru bo prej stal, kot tisti zadaj. Avto še prej, ker ima krajšo zavorno pot :)

Objavljeno

V moto katalogu, l2001 imaš primerjalni test v zaveranju. Uporabili so poršeja 911 turbo in pa par motorjev, ne bom zdej našteval. Test se je izvajal na dirkališču Hockenheim in mislem, da so bli vsi motocikli obuti v iste pnevmatike. Test je bil kdo prej ustavi iz 200km/h na 0 km/h. Porš je imel zavorno pot dolgo 138,9 metra in najbol se je temu približala cbr 900 rr z rezultatom 139,6. Stem da jim je to ratalo z CBR-ko sam enkrat.

LP Speed

Objavljeno (popravljeno)

Test je bil kdo prej ustavi iz 200km/h na 0 km/h.

hm... rad bi videl potem barvo diskov na obeh (motorju in avtu)... je morala bit prav zanimiva... nenavadna. Z rokami pa raje ne preblizu, seva vročina.

Popravljeno . Popravil Matic7
Objavljeno

logika pravi da se z 4 kolesi da pospeške ali zaviranje boljše prenest na asfalt (večja stična površina) kot z dvemi.

Po tej logiki bi se najhitreje ustavljali vlaki! :P

Problem motocikla pri zaviranju je težišče. Pri avtu z nizkim (in od sprednjih koles dovolj nazaj pomaknjenim) težiščem se lahko vse trenje med kolesi in podlago porabi za zaviranje. Pri motorju, ki je dosti krajši in ima višje težišče, pa stvar ni tako preprosta. Se lahko tudi prekucne.

...v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim...

Aja, če je spredaj avto pa ni treba upoštevati reakcijskega časa tistega zadaj... :hmm:

Objavljeno

Po tej logiki bi se najhitreje ustavljali vlaki! :P

Če bi imeli lažjo karoserijo in če bi bili obuti v široke in trpežne ter mehke pnevmatike...

Hja, problem motorja pač ne spremeni dejstva, da ima motor daljšo zaviralno pot in tudi bolj moraš obvladati vožnjo, da ta maksimum izvlečeš.

Objavljeno

V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso.

Tudi meni je rekel, da naj se posebno pazim na razdaljo za motorjem, samo je utemeljil s tem, da imajo motoristi vseeno boljsi pregled, ker nekoliko visje sedijo in pa tudi v povprecju boljsi reakcijski cas -bolj navajeni spremljat kaj se dogaja na cesti. (Ceprov imajo tisti ki mahajo lubicam ob cesti verjetno bolj kilavega-reakcijski cas mislim... :grim )

Lp!

Flight

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!