Ice Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 reverse rotating rotors hmmm.... slisi se zanimivo.
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 reverse rotating rotors hmmm.... slisi se zanimivo. Hmm, berem pa ne poštekam kaj je to :blush:
SiR Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 Hmm, berem pa ne poštekam kaj je to :blush: kontra vrteče bremze
simonsi Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 Kolikor sem razumel, se kolo vrti naprej, diski pa nazaj s pomočjo planetnega prenosa. Baje se zmanjša giroskopski efekt, ampak so pozabli povedat, da je treba naredit custom feltno in pa vsi tile zobniki ter ohišja ne delujejo blagodejno na količino nevzmetene mase.
SiR Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 avtor teh zavor napoveduje za prihodnje dni vzporedni test z navadnimi bremzami, piše na www.thekneeslider.com "Rob Kasten says his reverse rotating brake rotors are scheduled to be tested next week, August 26th, by a motorcycle magazine. The plan is to run his wheel in a back to back test with a production wheel which is really the only way to see how it stacks up. I think a lot of people will be interested in the outcome."
green Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Sem že uporabil iskalnik, pa nisem prišel do željenih info..Me zanima zaradi spora s prijatelji, katera zavorna pot je krajša, od motorja (supersport npr cbr. 1000rr) ali avta (srednji razred npr.Audi a4 ali kaj podobnega)...in sicer od 100kmh - 0 ter od 200 - 0. Hvala za informacije. :OK:
Ni3ous Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Na asfaltu zmaga motor, kako je pa z drugimi podlagami pa nisem ziher.
a Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Na asfaltu zmaga motor, kako je pa z drugimi podlagami pa nisem ziher. ne vem če bo tole držal
BlackDoc Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 (popravljeno) pri avtomagazinu (2.2.2006) so testiral zavorno pot pri dveh motociklih in pri avtomobilu...sta pa bila oba motocikla opremljena z ABS-om Rezultati: Suha podlaga BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m) Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m) BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m) Mokra podlaga BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m) Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m) BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10m) se pravi po teh meritvah ima daleč zavorno pot avtomobil .) (razen na mokri podlagi pri 40km/h :blink: ) Popravljeno November 13, 2006. Popravil BlackDoc
Ni3ous Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Kaj tole so zanesljivi viri? A sem jaz živel v zmoti? :blush:
Pervy Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 logika pravi da se z 4 kolesi da pospeške ali zaviranje boljše prenest na asfalt (večja stična površina) kot z dvemi. avto torej pri zaviranju ali pospeševanju (in hitrosti v ovinku) zmaga, odvisno je le kak avto in motor vzameš za primerjavo :grim mislim da vsak soliden avto premaga v zaviranju motor .)
Ice Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 ahem, ne samo zaradi dvojne povrsine prenosa moci; predvsme tudi zaradi tehnicnega napredka pri 4kolesnikih (ABS, ASD, ESP, ESR, EBD itd. itn. in podobno).
Matic7 Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 uau... prepričan sem bil v nasprotno, predvsem zaradi razlike v teži, ki jo zaviraš pri motorju oz. avtomobilu.
gebre Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 Če pogledaš kak posnetek, ko tekmujeta avto in motor se dobro vidi, da motor na zaviranju popuši, pri pospeševanju pa pridobi.
Ni3ous Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso.
BlackDoc Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 isto je meni inštruktor reku :yes: sam meritve kažejo drugače :?
Pervy Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso. saj je imel delno prav, v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim in če niso neke velike hitrosti bo motorist že stal preden bo tisti vzadaj sploh začel dobro bremzat, potem pa še prišteješ da od povprečnega voznika na cesti ne moreš pričakovati optimalnega zaviranja pa tudi ne dobrega in izpravnega avta z vredu gumami ne. na cesti smo motoristi pač še temu izpostaljeni kljub teoretično slabši zavorni poti :slap:
Jure Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 saj je imel delno prav, v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim in če niso neke velike hitrosti bo motorist že stal preden bo tisti vzadaj sploh začel dobro bremzat, potem pa še prišteješ da od povprečnega voznika na cesti ne moreš pričakovati optimalnega zaviranja pa tudi ne dobrega in izpravnega avta z vredu gumami ne. na cesti smo motoristi pač še temu izpostaljeni kljub teoretično slabši zavorni poti :slap: To je res, ampak v tej situaciji nima veze ali je spredaj avto ali motor, v vsakem primeru bo prej stal, kot tisti zadaj. Avto še prej, ker ima krajšo zavorno pot :)
speed Objavljeno November 13, 2006 Opozori Objavljeno November 13, 2006 V moto katalogu, l2001 imaš primerjalni test v zaveranju. Uporabili so poršeja 911 turbo in pa par motorjev, ne bom zdej našteval. Test se je izvajal na dirkališču Hockenheim in mislem, da so bli vsi motocikli obuti v iste pnevmatike. Test je bil kdo prej ustavi iz 200km/h na 0 km/h. Porš je imel zavorno pot dolgo 138,9 metra in najbol se je temu približala cbr 900 rr z rezultatom 139,6. Stem da jim je to ratalo z CBR-ko sam enkrat. LP Speed
Matic7 Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 (popravljeno) Test je bil kdo prej ustavi iz 200km/h na 0 km/h. hm... rad bi videl potem barvo diskov na obeh (motorju in avtu)... je morala bit prav zanimiva... nenavadna. Z rokami pa raje ne preblizu, seva vročina. Popravljeno November 14, 2006. Popravil Matic7
gnoj Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 logika pravi da se z 4 kolesi da pospeške ali zaviranje boljše prenest na asfalt (večja stična površina) kot z dvemi. Po tej logiki bi se najhitreje ustavljali vlaki! :P Problem motocikla pri zaviranju je težišče. Pri avtu z nizkim (in od sprednjih koles dovolj nazaj pomaknjenim) težiščem se lahko vse trenje med kolesi in podlago porabi za zaviranje. Pri motorju, ki je dosti krajši in ima višje težišče, pa stvar ni tako preprosta. Se lahko tudi prekucne. ...v situaciji na cesti se bo motorist najverjetneje prej ustavil če bo bremzal na polno kot avto za njim ker moraš prišteti še reakcijski čas voznika za njim... Aja, če je spredaj avto pa ni treba upoštevati reakcijskega časa tistega zadaj... :hmm:
2384nsdf83 Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Po tej logiki bi se najhitreje ustavljali vlaki! :P Če bi imeli lažjo karoserijo in če bi bili obuti v široke in trpežne ter mehke pnevmatike... Hja, problem motorja pač ne spremeni dejstva, da ima motor daljšo zaviralno pot in tudi bolj moraš obvladati vožnjo, da ta maksimum izvlečeš.
gnoj Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Dobre je tudi vedeti zakaj je tako.
flight69 Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 V avtošoli je inštruktor rekel: Še posebej pa pazite na varnostno razdaljo kadar imaš pred seboj motorista, saj imajo krajšo zavorno pot, ker imajo manjšo maso. Tudi meni je rekel, da naj se posebno pazim na razdaljo za motorjem, samo je utemeljil s tem, da imajo motoristi vseeno boljsi pregled, ker nekoliko visje sedijo in pa tudi v povprecju boljsi reakcijski cas -bolj navajeni spremljat kaj se dogaja na cesti. (Ceprov imajo tisti ki mahajo lubicam ob cesti verjetno bolj kilavega-reakcijski cas mislim... :grim ) Lp! Flight
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se