no_name Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Po tej logiki bi se najhitreje ustavljali vlaki! :P Primerjava avto-vlak je mimo, saj moraš gledati, da je pri vlaku stična površina jeklo-jeklo in ne asfalt-guma. Primerjava avto-tovornjak bi bila bolj na mestu, če se izpostavlja število koles...
AJ Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Primerjava avto-vlak je mimo, saj moraš gledati, da je pri vlaku stična površina jeklo-jeklo in ne asfalt-guma. Primerjava avto-tovornjak bi bila bolj na mestu, če se izpostavlja število koles... se strinjam, samo tudi pri tovornjaku niso kolesa za brezveze, ampak jih more bit več zaradi večje mase. Ker pa je masa dosti večja se tudi tovornjak ne bo ustavo takoj... :)
speed Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 hm... rad bi videl potem barvo diskov na obeh (motorju in avtu)... je morala bit prav zanimiva... nenavadna. Z rokami pa raje ne preblizu, seva vročina. Takole je SV je imel najmanjšo temperaturo in sicer 201'C in največ je mel Buell 521'C. Porš je dosegu 503'C. LP Speed
snoopy Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Tovornjak se ustavi kasneje zaradi lastne mase čeprav ima na vseh kolesih zavore. Avto ima prav tako večjo maso in večjo zavorno pot(fizika) Razlika je v stičnih točkah gume s podlago(kot je že nekdo omenil),glede na to da ima avto ploske gume motor pa v obliki Uja(na grobo ane...)motor zavira dosti hitreje(moja logika...mal kmečka ampak :photo: )
gebre Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Saj ravno zaradi tistega U-ja ima motor manjšo stično površino s podlago in zato slabše zavira od avtomobila.
Desert Soul Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Tole utemeljitev razumem lahko le ob hipotezi, da zaradi manjše stične površine na motociklu gume zdrsavajo in "ne prenesejo vse zavorne sile na podlago". Če ne postavimo hipoteze, da zdrsavajo, kam gre torej zavorna sila? Predvidevam, da so na testih zavirali brez ABS-a (da ne bo kdo narobe interpretiral - brez aktiviranja ABS-a) in brez zdrsavanja. Ali imam prav? Ali so bila testna vozila primerljiva (kolikor se pač da jabolka in ananas primerjati)? Sem prepričan, da če bi za 10% povečali radij zavornega diska na motociklu, bi bili rezultati drugačni. Se motim?
gnoj Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Tole utemeljitev razumem lahko le ob hipotezi, da zaradi manjše stične površine na motociklu gume zdrsavajo in "ne prenesejo vse zavorne sile na podlago". Če ne postavimo hipoteze, da zdrsavajo, kam gre torej zavorna sila? Predvidevam, da so na testih zavirali brez ABS-a (da ne bo kdo narobe interpretiral - brez aktiviranja ABS-a) in brez zdrsavanja. Ali imam prav? Ali so bila testna vozila primerljiva (kolikor se pač da jabolka in ananas primerjati)? Sem prepričan, da če bi za 10% povečali radij zavornega diska na motociklu, bi bili rezultati drugačni. Se motim? Ja, motiš se! :grim Vsi sodobni avtomobili in motocikli imajo zavore dimenzionirane tako, da lahko sila zaviranja koles preseže silo trenja med kolesi in podlago. Takrat kolesa zdrsnejo (vključi se ABS,...). Še večji diski in še učinkovitejše zavore torej ne pomagajo. Zaviranje je torej omejeno s silo trenja. Poleg sile trenja pa je pri zaviranju pomembna še geometrija vozila. Dolga vozila z nizkim težiščem (npr. avtomobili) lahko pri zaviranju izkoristijo vso silo trenja, visoka in kratka pa ne, ker jih sila zaviranja lahko prekucne. In motocikli so (vsaj tisti z dobrimi gumami na dobri podlagi) tak primer. Pri močnem zaviranju sprednje kolo ne zdrsne, ampak se začne zadnje dvigovati.
Ni3ous Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 No, tale test govori v prid avtomobilom. Če boste pozorni proti koncu kjer pove da je motorist pri vhodu v ovinek ob zaviranju zgubil 0.02 stotinki. Povedo tudi da ima pri testu motor prednost pri pospeških, vendar nekaj namigujejo da prednosti pri zaviranju nima. Težko je rečt, pa kak drugi test bi verjetno pokazal drugačne rezultate.... http://www.automotosport.info/article-332.html
Ni3ous Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Hm.. še en video ki govori v prid avtomobilom. Škoda , ker sem sicer navijal za motor. :) Mith is busted.
simonsi Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Motorji imajo daljšo zavorno pot. Še posebej če primerjaš športni avto in športni motor.
ttt Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 Menim, da imajo avti daljso zavorno pot zaradi svoje oblike in težišča....ne zaradi 4-ih koles... zato ker z avtom ne rabis skrbet, da bi se zvrnil naprej... Glede povržine koles po moje nima veze pri ''normalnem'' zaviranju (ce se kolesa vrtijo) ker je vse odvisno od zavor in tezisca motorja....imo
Fric Objavljeno November 15, 2006 Opozori Objavljeno November 15, 2006 ja razlika je sigurno u tezi vozila <_< <_<
Stric Burek Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Eeem, vem da ne paše sem tole... Na biciklu mi škripajo zavore in nevem zakaj... Do zdej mi niso, zdej je pa tku grozno da se prou bojim bremzat, ku pol se pou Ljubljane obrne :blush: Je treba sam s kako staro zobno ščetko pa vodo očistit al kaj? Imam pa navadne une gumijaste al kake so že... V-brake... :P .)
LORD&LADY Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Kje v Sloveniji dobiš dobre zavorne ploščice za Yamaho? :?
<=YaMaHa=> Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Eeem, vem da ne paše sem tole... Na biciklu mi škripajo zavore in nevem zakaj... Do zdej mi niso, zdej je pa tku grozno da se prou bojim bremzat, ku pol se pou Ljubljane obrne :blush: Je treba sam s kako staro zobno ščetko pa vodo očistit al kaj? Imam pa navadne une gumijaste al kake so že... V-brake... :P .) Če se da probi samo malenkost nagib uni gumjastih "ploščic" zarotirat drugač pa nove .)
BlackDoc Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 burek probaj jih malo z brus papirjem podrsat...pr men je to ratalo .)
Stric Burek Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Kje v Sloveniji dobiš dobre zavorne ploščice za Yamaho? :? Pri vsakem ki prodaja zavorne ploščice... Po njihovih besedah seveda :D Poglej za kake EBC, te so zlo v redu, jih imam sam in ful jih hvalijo u ameriki... Drgač pa kake AP Racing...
MARJA Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Kje v Sloveniji dobiš dobre zavorne ploščice za Yamaho? :? V moje diske grizejo Nissin ploščice. Če te zeanima kje jih dobiš me kontaktiraj na PM. Tudi za EBC vem kje se bi jih dalo naročiti.
Guest Brumer Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Kje v Sloveniji dobiš dobre zavorne ploščice za Yamaho? :? Na vseh Yamahinih servisih in ORIGINALNE so -prva vgradnja!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Ps lahko pa daš tudi kakšne trše(ploščice) tako,da boš naslednjo sezono še diske menjal :OK: maco47 in special749 1 1
Lowrenc Objavljeno December 4, 2006 Opozori Objavljeno December 4, 2006 Diski so dragi ja :BUA: Sej verjetno si jih kdaj že menjal(glede na tvojo kilometražo) Original-pr žlajfih velja oni rek:''če hočeš šparat moreš velik dat'' :blush:
Guest Brumer Objavljeno December 7, 2006 Opozori Objavljeno December 7, 2006 Diski so dragi ja :BUA: Sej verjetno si jih kdaj že menjal(glede na tvojo kilometražo) Original-pr žlajfih velja oni rek:''če hočeš šparat moreš velik dat'' :blush: Veš jaz.če že nedam originalnih ploščic dam vedno raje mehkejše tako,da mi diske nepoškoduje.Nove diske nisem še nikoli kupil,sem jih pa že velikokrat pobrusil ,namreč z nobenim motorjem do dannes nisem naredil več kot 50K vse motorje sem kupil nove -nikoli rablene.Sam imam delavnico šraufam celi dan in z motorji se hočem vozit ne pa da jih moram v mojem prostem času še šraufat. :eek: special749 in maco47 1 1
MARJA Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Veš jaz.če že nedam originalnih ploščic dam vedno raje mehkejše tako,da mi diske nepoškoduje.Nove diske nisem še nikoli kupil,sem jih pa že velikokrat pobrusil ,namreč z nobenim motorjem do dannes nisem naredil več kot 50K vse motorje sem kupil nove -nikoli rablene.Sam imam delavnico šraufam celi dan in z motorji se hočem vozit ne pa da jih moram v mojem prostem času še šraufat. :eek: Nimajo vsi možnosti da kupijo nove motorje vsake tolk časa. Ko se pa kupi se pa kupi dobr stroj - no ja vsaj jaz ga. Moj ima v petih letih že 95 000 km in se sedaj pripravljam na menjavo diskov. Niso pa tud ne tolk dragi. Aja motorja pa ni treba skoz šraufat. Narediš redni servis in gasa, kajti kvaliteta ne crkne.
hotschko Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 kdor misli, da so pri zavorah diski večji strošek kot ploščice ... se globoko moti !! sicer pa si namesto originalnih diskov in ploščic oglejte tudi kaj drugega ... npr. EBC, ki se dobi tudi v Slo iz zaloge ali pa v parih dneh po naročilu. Cena ugodna, kvaliteta vrhunska ... (TIS -> "m.a.j. klub").
MARJA Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 kdor misli, da so pri zavorah diski večji strošek kot ploščice ... se globoko moti !! sicer pa si namesto originalnih diskov in ploščic oglejte tudi kaj drugega ... npr. EBC, ki se dobi tudi v Slo iz zaloge ali pa v parih dneh po naročilu. Cena ugodna, kvaliteta vrhunska ... (TIS -> "m.a.j. klub"). Vem. Že naročil.
gebre Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Koliko pa pridejo po kosu, tako od oka?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se