Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

Če so manj kot 50k (plavajoči) pol je kar ugodno.

Objavljeno

SAITO BREMSBELAEGE SINTER.....ima kdo kakšne iskušnje s to kvaliteto, cena sicer ugodna :?

lp

Objavljeno

Imam Saito organiš, pa se mi zdijo kar dosti trde, sinter bi znale biti dokaj neprijazne do diskov. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

:D

A je vredu,če sem dal na original diske,sintrane ploščice :hmm: :alien1:

Ker so mehkejše kot original,pa bolše bremza, :? za diske je :?

LP :yea1:

Popravljeno . Popravil porto
Objavljeno

Tudi boljše, samo pakne bodo prej znucane

Objavljeno

Nimajo vsi možnosti da kupijo nove motorje vsake tolk časa. Ko se pa kupi se pa kupi dobr stroj - no ja vsaj jaz ga. Moj ima v petih letih že 95 000 km in se sedaj pripravljam na menjavo diskov. Niso pa tud ne tolk dragi. Aja motorja pa ni treba skoz šraufat. Narediš redni servis in gasa, kajti kvaliteta ne crkne.

Jaz sem imel in imam kvaliteto.Namreč kupil sem V-maxa leta 1996 za 20K DM prevozil 60K (diski so bili še za najmanj toliko) prodal sem ga za 115K,motor je bi zelo lepo ohranjen in vreden tega denarja.Zato sem si po 9-tih letih lahko spet privoščil novega cene ti ne omenjam ,da te nebo preveč motilo.Vem pa da pri 90K nebo potrebno diskov menjet ker vozim kvaliteto.Vrejetno bo prej nov namreč včasih sem veliko več vozil zdaj delam letno 6-7K imam namen najkasneje po 5-tih letih zamenjat,ne zaradi denarja ampak principa. :OK:

Ps. še veliko bi ti lahko natrosil glede KVALITETE pa se bom raje zadržal namreć ICE komaj čaka ,da me da spet mal na hladno!!!!!!! :eek: :beer2:

Objavljeno

Koliko pa pridejo po kosu, tako od oka?

Za mojga sprednji plavajoči 50 000 SIT/ kos.

Objavljeno

Sem malo pogledal po e-bayu in res so cene za EBC in še neko agleško firmo tam 190-200€ na kos, braking je pa malo dražji.

Objavljeno

Sem malo pogledal po e-bayu in res so cene za EBC in še neko agleško firmo tam 190-200€ na kos, braking je pa malo dražji.

Sam sem dobil Braking po malo nižji ceni... :blush: Je pa res, da sem pri tem trgovcu kupil še marsikaj.

Če ima kdo še kako vprašanje na PM. Ne bi tukaj...

Objavljeno

za multistrado je cena diska 35ksit/kos ... sicer pa poklicat in vprašat

Objavljeno

Imaš motor potem samo za gledat :devil:

Objavljeno

Za mojga sprednji plavajoči 50 000 SIT/ kos.

Samo to je men too much... jest sm za svoja dva diska dal 110k, pa sta custom made, pa še dirkalna... tko da mal pretiravajo s telimi cenami. Dej reč Angležem, da jim boš Jamesa Bonda sestrelu, če ne bojo dal popusta :lol1:

Objavljeno

:D

A je vredu,če sem dal na original diske,sintrane ploščice :hmm: :alien1:

Ker so mehkejše kot original,pa bolše bremza, :? za diske je :?

LP :yea1:

Sploh veš kaj pomeni sintrane ploščice? :slap:

To je tako, kot bi vprašou, če je izdelek iz brizgane plastike vredu... :lol1:

Porto-vse bremzploščice so sintrane :closedeyes:

Objavljeno

Jaz sem imel in imam kvaliteto.Namreč kupil sem V-maxa leta 1996 za 20K DM prevozil 60K (diski so bili še za najmanj toliko) prodal sem ga za 115K,motor je bi zelo lepo ohranjen in vreden tega denarja.Zato sem si po 9-tih letih lahko spet privoščil novega cene ti ne omenjam ,da te nebo preveč motilo.Vem pa da pri 90K nebo potrebno diskov menjet ker vozim kvaliteto.Vrejetno bo prej nov namreč včasih sem veliko več vozil zdaj delam letno 6-7K imam namen najkasneje po 5-tih letih zamenjat,ne zaradi denarja ampak principa. :OK:

Ps. še veliko bi ti lahko natrosil glede KVALITETE pa se bom raje zadržal namreć ICE komaj čaka ,da me da spet mal na hladno!!!!!!! :eek: :beer2:

eh brumcek. :grrr kvaliteta, ja ja...... predvsem pri v-maxu......... kjer so sparali od spredaj do vzadaj, samo pri masini ne.

in ravno nate imam cas in voljo cakati da bleknes spet eno nebulozo........ :photo: :grrr

zal imas celo kdaj prekleto prav glede dolocenih stvari. le-te izlusciti iz tvojega napihovanja je vcasih malce tezko.

bo ze. "dajmo casu cas". :)

Objavljeno

Živjo,

nabavu sem enga starga suzukija, pa so original zavorne cevi slabe, zaradi tega se ročka zelo ugrezne preden začne zavirat. Rad bi nabavu teflonske cevi, pa je model že tok star, da jih ne dobim narejene. A kdo dela tud pri nas te zadeve? Slišal sem tudi, da obstaja zadeva na metre in lahko potem sam narediš po meri, samo ne vem kje bi to dobil. :?

Objavljeno

teflonske, "teflonske" ali jekleno opletene cevi ?

za opletene: dobis jih pri vsakem bolje zalozenem moto-dealerju; vsaj v graz-u. tak ima tudi vse dodatke (benjos, tesnila, podlozke, vijake itd.). ali pogooglaj malo.

Objavljeno

Živjo,

nabavu sem enga starga suzukija, pa so original zavorne cevi slabe, zaradi tega se ročka zelo ugrezne preden začne zavirat. Rad bi nabavu teflonske cevi, pa je model že tok star, da jih ne dobim narejene. A kdo dela tud pri nas te zadeve? Slišal sem tudi, da obstaja zadeva na metre in lahko potem sam narediš po meri, samo ne vem kje bi to dobil. :?

Drugač jih pa po meri dela prit v Lj. Prineseš stare naredi nove po kopitu starih. Sam je pa cena :? Cev je poceni sam so pa kolena draga od 3000+/kos

Objavljeno

Živjo,

nabavu sem enga starga suzukija, pa so original zavorne cevi slabe, zaradi tega se ročka zelo ugrezne preden začne zavirat. Rad bi nabavu teflonske cevi, pa je model že tok star, da jih ne dobim narejene. A kdo dela tud pri nas te zadeve? Slišal sem tudi, da obstaja zadeva na metre in lahko potem sam narediš po meri, samo ne vem kje bi to dobil. :?

enako kot za diske in ploščice ... m.a.j. klub

Objavljeno

Zavore me ne zanimajo :headbang:

Poljubi "onega" na nebu. Ponavadi gredo z diski vred k vragu tudi sprednji ležaji in zavorne ploščice. Skupaj, tako nežno, brez dela, 160.000 SIT. Grdo.

Objavljeno (popravljeno)

Bom malo pogledal po netu.

LP :OK:

Popravljeno . Popravil porto
Objavljeno

Smodiš - Fismo Šmarje -Sap ti nardi take zajle pa cevi k jih sam hočeš. Lahko pa mislim da tud u Luisu nabaviš dele pa sam narediš - če si kolikor toliko vešč.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Bi mi kdo znal predlagati, s čim naj namažem batke v zavornih čeljustih??? :hmm:

Objavljeno

ATE-Bremszylinderpaste je :OK: . Sem namazal batke in tesnilo, kar se je takoj poznalo na bistveno boljšem občutku na zavorni ročici - prej je bilo ročico treba stisnit preko 1/2, da je sploh začelo kaj zavirat, za močno zaviranje pa je bilo treba stisnit kar do krmila (se pravi zaviranje z dvema prstoma je bilo :nono:).

Zdaj je vse dosti bolj 'normalno' in podobno ostalim mopedom - le 'initial bite' mi (še) manjka...

D.

lp :D

T

Objavljeno

Mogoče še kakšen namig kje dobit to zadevico v manjših količinah...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!