Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Mogoče obstaja še kakšna druga alternativna rešitev z materiali (beri mazivi) iz domače delavnice??? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče obstaja še kakšna druga alternativna rešitev z materiali (beri mazivi) iz domače delavnice??? :?

ATE pasta se dobi v GMT za cca. 4€. Maziva iz domače delavnice bi morda delovala, vendar morajo biti odporna na relativno visoke temperature in na zavorno tekočino.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš zavorne paste,lahko namažeš samo z zavornim oljem VSE DRUGO ODPADE-zato ker vsamaziva,

razen silikonske masti,najedajo GUMO IN SE NESMEJO UPORABLJATI PRI POPRAVILU ČELJUSTI ALI ZAVORNIH CILINDROV !!!!!!!!!!!!! :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče obstaja še kakšna druga alternativna rešitev z materiali (beri mazivi) iz domače delavnice??? :?

Če bi bilo že v redu za gumice, tukaj nastane problem zaradi mešanja z zavorno tekočino. Zato tudi pazi ko boš kupoval to mast. Obstajata 2 različni. Ena je za razne vzvode itd... (zelene barve) uporablja se večino za drumelne, druga (rdeče barve) pa je namenjena prav temu kar ti rabiš. Dobiš v Eurotonu na Brezovici (verjetno pa tudi v vsaki štacuni z avtodeli in opremo)

P.S. Lahko, da barve masti varirajo od proizvajalca do proizvajalca, zato prej povprašaj in se prepričaj kar v trgovini kjer robo prodajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo že v redu za gumice, tukaj nastane problem zaradi mešanja z zavorno tekočino. Zato tudi pazi ko boš kupoval to mast. Obstajata 2 različni. Ena je za razne vzvode itd... (zelene barve) uporablja se večino za drumelne, druga (rdeče barve) pa je namenjena prav temu kar ti rabiš. Dobiš v Eurotonu na Brezovici (verjetno pa tudi v vsaki štacuni z avtodeli in opremo)

P.S. Lahko, da barve masti varirajo od proizvajalca do proizvajalca, zato prej povprašaj in se prepričaj kar v trgovini kjer robo prodajajo.

ATE zavorna mast je vedno PLAVA,Girling pa rudeča,silikonska pa je neutralna.Za drumelne-misliš zavorne bobne pa ne postoji nikakršna mast (nevem zakaj bi jo rabil)rabiš pa zavorno mast za zavorne cilindre na zavorah z zavornimo bobni,kot tudi za glavni zavorni cilinder. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ATE zavorna mast je vedno PLAVA,Girling pa rudeča,silikonska pa je neutralna.Za drumelne-misliš zavorne bobne pa ne postoji nikakršna mast (nevem zakaj bi jo rabil)rabiš pa zavorno mast za zavorne cilindre na zavorah z zavornimo bobni,kot tudi za glavni zavorni cilinder. :OK:

Saj pravim odvisno od proizvajalca... Za drumelne, tako je napisal proizvajalec (vzvodi ki razpirajo pakne, zajle, vzmeti itd... ) tudi obstaja posebna mast, čeprav ne vem zakaj je tako posebna, ampak obstaja (če te pa tolk firma zanima, lohk grem pa tut v garažo pogledat, sam ne dons)

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim odvisno od proizvajalca... Za drumelne, tako je napisal proizvajalec (vzvodi ki razpirajo pakne, zajle, vzmeti itd... ) tudi obstaja posebna mast, čeprav ne vem zakaj je tako posebna, ampak obstaja (če te pa tolk firma zanima, lohk grem pa tut v garažo pogledat, sam ne dons)

Za to se uporablja bakrena mast,lahko pa tudi aluminijasta ali mesingasta važno je.da je odporna proti vodi in temperaturi. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to se uporablja bakrena mast,lahko pa tudi aluminijasta ali mesingasta važno je.da je odporna proti vodi in temperaturi. :OK:

Ta zadeva mi je še najbolj ušeč, ker je že doma :OK:

A pa je potrebno batke ven vzet, a jih lahko namažen samo tako, da jih skoraj do konca ven spustim in namažem...

ps: Upam da je to razlog težavam. Eden od batkov namreč dosti slabše potuje kot drugi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadeva mi je še najbolj ušeč, ker je že doma :OK:

A pa je potrebno batke ven vzet, a jih lahko namažen samo tako, da jih skoraj do konca ven spustim in namažem...

ps: Upam da je to razlog težavam. Eden od batkov namreč dosti slabše potuje kot drugi...

:nono: Če sem prav razumel, je bila bakrena mast mišljena za zavorne bobne oz. mehanizme v njem, ne pa za batke...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..upam, da me moderator ne bo kregal, ampak spet imam eno vprašanje glede er-5, ker vidim, da je ta motor postal zelo popularen.

Jaz sem z njim zelo zadovoljen. Poraba, registracija, vzdrževanje, skratkat glede stroškov je super, pa tudi vožnja je OK (čeprav me kakšen konjiček več tudi ne bi zelo motil). Problem se mi zdijo le zavore...Da je zadaj boben - OK, me niti ne moti toliko, ampak prednja zavora pa je popolnoma zanič. Enkrat sem vozil BMW F650 pa ko sem se vsedel naza na er-5 sem mislil da moj sploh nima zavor..

A imate podobne problete z tem modelom al imam samo jaz tako "srečo"?

Kak bi se dalo to popravit? Moram pa povedat, da sem ga predlani razbil in sem moral menjat cel prednji del, tak da je nova tudi zavorna ročka (cel sistem, ki je na bilanci). Zdaj pa imam namen zamenjat še napeljavo od ročke do čeljusti.

lp,

zagi

P.S. hudič je če je zadnja zavora slaba prednja pa za en drek....

Jebi ga....al pa tudi ne...

Pelji najprej na servis. Potem spreminjaj. Lahko ti predlagam Kawasaki Servis Šiler v Mariboru/041 409 639 - Tomaž. Vprašaj. Saj te nič ne stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadeva mi je še najbolj ušeč, ker je že doma :OK:

A pa je potrebno batke ven vzet, a jih lahko namažen samo tako, da jih skoraj do konca ven spustim in namažem...

ps: Upam da je to razlog težavam. Eden od batkov namreč dosti slabše potuje kot drugi...

Mislim, da bakrena mast res ni zato, saj ni odporna na zavorno tekočino in se ti bo z njo zmešala, kar pa ni ravno najbolje. Nabav že tisto mast madona, a si tolk gorenc?? :P

Verjetno pa bi bilo najbolje, da batke vzameš ven in jih spoliraš. Ponavadi se na njih nabere umazanija, ki se potem tudi zapeče, to pa otežuje njihovo gibanje mimo gumic oz. ti jih v skrajnih primerih lahko tudi strga. Potem pa namaži z mastjo, namenjeno posebej za to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bakrena mast res ni zato, saj ni odporna na zavorno tekočino in se ti bo z njo zmešala, kar pa ni ravno najbolje. Nabav že tisto mast madona, a si tolk gorenc?? :P

Verjetno pa bi bilo najbolje, da batke vzameš ven in jih spoliraš. Ponavadi se na njih nabere umazanija, ki se potem tudi zapeče, to pa otežuje njihovo gibanje mimo gumic oz. ti jih v skrajnih primerih lahko tudi strga. Potem pa namaži z mastjo, namenjeno posebej za to

Boljse da se posvetujes na servisu (zavorni servis). Vsi ostali so pocarji :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boljse da se posvetujes na servisu (zavorni servis). Vsi ostali so pocarji :headbang:

Pocarji, ki so zrihtali že kar nekaj bremz :P

Kaj se pa ti usajaš? maš morda zavorni servis doma???!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pocarji, ki so zrihtali že kar nekaj bremz :P

Kaj se pa ti usajaš? maš morda zavorni servis doma???!!! :headbang:

Ne, nimam servisa. Samo svoje mnenje sem povedal. In več ljudi, več ve. Saj nisem rekel, da morajo popravljati serviserji. Kakšno mnenje pa vendarle lahko dajo, mar ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat bom poskušal razložit:Batke lahko namažeš samo z ZAVORNO MASTJO,če je nimaš uporabi ZAVORNO OLJE.Batkov pa ne potisni popolnoma ven NESMEŠ,ker postoji nevarnost,da nato pri montaži poškoduješ tesnilno gumico,ko batek potisneš z zavorno ročico ca 1 cm(navzven)ga namaži zavorno mastjo ali zavornim oljem,ga potisneš nazaj in to parkrat ponovi,dokler se nebo lepo premikal. Pazi na zunanjo zaščitno gumico,da jo nepoščoduješ in jo po končanem mazanju namontiraj nazaj. Nevem kaj ti ni jasno DELAJ in NESPRAŠUJ VEČ!!!!!!!!!!! :OK:

Ps: Će boš pri delu kjer koli polil z zavornim oljem takoj speri z mlačno vodo (pazi namreč razjeda barvo),tudi za čiščenje zavornega cilindra,zavornih klešč,drumlov in diskov,vedno peri z mlačno vodo in osuši s papirjem.Lahko uporabljaš tudi gorilni špirit ali alkohol,nikakor pa ne uporabljaj benzin,petrolej nafto itd. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tist batek se je men na enduri(prah,blato,mal pucanja...)čist zasušu pa je serviser sam z WD40 našpricu pa s papagajkam stisnu tok da je šu not pa ene 2X,3X ponovu vajo pa dela ko urca...no vsaj do zdej ni blo problemov...sm pa tut od takrat jst enkrat to naredu ker je šu mal na trdo not batek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tist batek se je men na enduri(prah,blato,mal pucanja...)čist zasušu pa je serviser sam z WD40 našpricu pa s papagajkam stisnu tok da je šu not pa ene 2X,3X ponovu vajo pa dela ko urca...no vsaj do zdej ni blo problemov...sm pa tut od takrat jst enkrat to naredu ker je šu mal na trdo not batek :)

In si mogoče pomislu zakaj je šel na trdo not??? Mogoče pa ni bil dost gladek oz. nisi dost podmazow???

Premal WD-ja, ti pravm :angry:

Batkov pa ne potisni popolnoma ven NESMEŠ,ker postoji nevarnost,da nato pri montaži poškoduješ tesnilno gumico

Kako pa jih potem v firmi spravijo noter :? I WONDER?????

DELAJ in NESPRAŠUJ VEČ!!!!!!!!!!!

Tole ti dam pa čist prow. Goooooooo Brumer

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nimam servisa. Samo svoje mnenje sem povedal. In več ljudi, več ve. Saj nisem rekel, da morajo popravljati serviserji. Kakšno mnenje pa vendarle lahko dajo, mar ne.

Tudi jaz se pridružujem mnenju, da so na žlajf servish veliki strokovnjaki za to področje. In ne dragi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In si mogoče pomislu zakaj je šel na trdo not??? Mogoče pa ni bil dost gladek oz. nisi dost podmazow???

Premal WD-ja, ti pravm :angry:

No,no ne gledat tko grdo stric :)

Sej smo naknadno še mal podmazal zadevo,mi pa v kakih 10000km po tem postopku niso bremze nikol zatajile tko da ni panike :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In si mogoče pomislu zakaj je šel na trdo not??? Mogoče pa ni bil dost gladek oz. nisi dost podmazow???

Premal WD-ja, ti pravm :angry:

Kako pa jih potem v firmi spravijo noter :? I WONDER?????

Tole ti dam pa čist prow. Goooooooo Brumer

Za montažo teh batkov postojijo konusna vodila, ki jih uporabiš pri montaži,da se gumic nepoškoduje -samo ti jih nimaš,neznaš(nemoreš)brez stružnice narediti pa sploh nehaj že kot ti je že nekdo pred mano predlagal !!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za montažo teh batkov postojijo konusna vodila, ki jih uporabiš pri montaži,da se gumic nepoškoduje -samo ti jih nimaš,neznaš(nemoreš)brez stružnice narediti pa sploh nehaj že kot ti je že nekdo pred mano predlagal !!!!!!!

In kako misliš to izvesti s stružnico :? Po čem boš pa čeljust scentriral oz vpel? predvidevam, da bi čeljust vpel v glavo in v pravi kot s konusom porinil batek not). Al kako? Kompliciraš :doze:

Razloži mi še malo ta tvoj postopek no...

P.S. Verjetno sem zrihtal že malo več bremz na motorju kot ti

P.S.2 Tudi mehaniki se s tem ne ubadajo, enostavno jih porineš nazaj not, moraš pa seveda pazit, da gumic ne priščipneš

P.S.3 Aja, ti maš BMW-ja tebi tega ni treba ker ti itak ne delajo :lol1:

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako misliš to izvesti s stružnico :? Po čem boš pa čeljust scentriral oz vpel? predvidevam, da bi čeljust vpel v stružnico in v pravi kot s konusom porinil batek not). Kompliciraš :doze:

Verjetno je mislil, da si 'konusnih vodil' ne moreš narediti brez stužnice... Ker stružnica je menda eno tako čudo, ko ga imajo samo trije v Sloveniji... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako misliš to izvesti s stružnico :? Po čem boš pa čeljust scentriral oz vpel? predvidevam, da bi čeljust vpel v glavo in v pravi kot s konusom porinil batek not). Al kako? Kompliciraš :doze:

Razloži mi še malo ta tvoj postopek no...

P.S. Verjetno sem zrihtal že malo več bremz na motorju kot ti

P.S.2 Tudi mehaniki se s tem ne ubadajo, enostavno jih porineš nazaj not, moraš pa seveda pazit, da gumic ne priščipneš

P.S.3 Aja, ti maš BMW-ja tebi tega ni treba ker ti itak ne delajo :lol1:

Nebom steboj razpravljal,namreč toliko zavor kolikor sem jih popravil od leta 1962, ko sem se začel učiti za mehanika,pa do danes TI ŠE VIDEL NISI.Leta 1962 sploh še ni bilo avta niti motorja v Sloveniji z disk zavorami.Lahko se pohvalim,da sem leta 1967(v Bazelu) že delal na Fordih z disk zavorami.Verjetno si še takrat kje po spolnih organih krožil.Res pa nebi o konusih in stružnicah itd.vidim da imam posel z totalnim nepoznavalcem mehanike verjetno si boljši na kakšnem drugem področju kjer sem jaz DEBIL, razlika je v tem,da jaz bi molčal in se nebi vmešaval v stvari ki jih NEPOZNAM!!!!! :BUA:

Ps:MOLČATI JE ZLATO! :OK: Probal bom molčati! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No daj no. Razsvetli nas s konusi in stružnicami. Ker je že tema o zavorah pa povej, da bomo vsi vedeli profesionalen postopek (da se bo dalo tudi na Motosvetu kaj pametnega prebrat)

Dejstvo je, da sem pri vseh svojih dosedanjih motorjih in avtomobilih (pa jih ni bilo tako malo),in veliko motorjev prijateljev uspel zrihtat zavore brez konusnih vodil. Večinoma, so se batki zatikali zaradi zasušene (zapečene) umazanije na njih in ni bilo druge izbire kot vzeti batke ven in jih spolirati. V NOBENEM primeru gumic nisem poškodoval (res pa je, da je treba pazit) in vsi ti motorji se vozijo še danes z brezhibnimi zavorami.

Pravim ti samo, da je možno, da se da, in je bilo narejeno brez vodil, ki jih ti tako krvavo potrebuješ.

Lp

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej ne vem ampak vseeno! :blush:

A niso zavorni cilindrčki na notranji strani oblikovani tako, da imajo malenkostno pobran rob in so že s

tem dovolj konusni za natikanje nazaj v čeljust :?

No vsaj pri tistih, ki sem jih par let nazaj poliral je bilo tako.

Pa misim, da pomaga če se gumico malce segreje s fenom prej.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!