Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

No sej ne vem ampak vseeno! :blush:

A niso zavorni cilindrčki na notranji strani oblikovani tako, da imajo malenkostno pobran rob in so že s

tem dovolj konusni za natikanje nazaj v čeljust :?

Seveda so. Leta 1967 pa morda še niso bili... :lol1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče predelati navadne zavore v radialne? Kakšen je postopek, kaj je potrebno kupiti, je dovolj radialna pumpica...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče predelati navadne zavore v radialne? Kakšen je postopek, kaj je potrebno kupiti, je dovolj radialna pumpica...

A ti misliš na radialno vpetje zavorne čeljusti ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda so. Leta 1967 pa morda še niso bili... :lol1:

D.

Nemešaj zavornine cilindre z zavornimi čeljustmi.Namreč vsi zavorni cilindri tudi tisti iz leta 1967 so bili tako narejeni,da jih je lahko popravljal vsak BEDAK!!!! Zavorna klešča(zaradi sigurnosti)najbise poravljala SAMO v posebnih(specijalnih) delavnicah in prodajala samo v zamenjavo(austauš)ali nova.Zato pri zavornih kleščah sploh ni konusa kot pri zavornem cilindru zato potrebuješ to vodilo (konus)ki poprej lepo stisne zavorno gumico in se s tem pripomočkom gumica !00%ne poškoduje vse ostalo pa je sreča če ti rata.Pa še tole veliko zavornih klešč sploh od dragih avtomobilov ni mogoče popravljat brez specijalnega orodja,ki ga fabrike prodajo samo servisom,namreč batek sploh negre ven kot je to pri motorjih ampak je potrebno klešča razstaviti(vzeti narazen).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče predelati navadne zavore v radialne? Kakšen je postopek, kaj je potrebno kupiti, je dovolj radialna pumpica...

Zamenjaj cel sprednji konc z radialnimi zavorami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče predelati navadne zavore v radialne? Kakšen je postopek, kaj je potrebno kupiti, je dovolj radialna pumpica...

Menjati moraš vilice oz. spodnji del teh, kjer so nastavki za montažo čeljusti. Razlika med navadnimi in radialnimi je namreč prav v tem, kako so pritrjene na vilice.

Radialne (glej kako so postavljeni vijaki - rdeči črti):

[attachmentid=90247]

Navadne (vijaki so pravokotno):

[attachmentid=90248]

D.

post-2208-1169384021_thumb.jpg

post-2208-1169384030_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče predelati navadne zavore v radialne? Kakšen je postopek, kaj je potrebno kupiti, je dovolj radialna pumpica...

eno je radialna pumpica, drugo pa radialno pritrjene čeljusti ...

zdi se mi, da mešaš dva pojma?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorna klešča(zaradi sigurnosti)najbise poravljala SAMO v posebnih(specijalnih) delavnicah in prodajala samo v zamenjavo(austauš)ali nova.Zato pri zavornih kleščah sploh ni konusa kot pri zavornem cilindru zato potrebuješ to vodilo (konus)ki poprej lepo stisne zavorno gumico in se s tem pripomočkom gumica !00%ne poškoduje vse ostalo pa je sreča če ti rata.Pa še tole veliko zavornih klešč sploh od dragih avtomobilov ni mogoče popravljat brez specijalnega orodja,ki ga fabrike prodajo samo servisom,namreč batek sploh negre ven kot je to pri motorjih ampak je potrebno klešča razstaviti(vzeti narazen).

Batki, o katerih se pogovarjamo, se pravi batki, ki pritiskajo bremz-ploščico k disku v zavornih čeljustih pa so, kot je bilo že omenjeno, res na koncu obdelani v konus, oz. je v konus pobran robček. Ali pa so zaobljeni. Potemtakem že sami batki porinejo gumico v svoje ležišče, kajne? in tvojih konusnih vodil ne rabiš, oz jih rabiš pri batkih ki tega nimajo (jaz jih videl še nisem, če pa praviš da si jih popravljal že leta 1967 bo pa verjetno že držalo)

Vsaj pri motorjih pri katerih sem jaz popravljal bremze so bili taki-Aprilia, Honda, Yamaha.

Še vedno pa mi ni jasno kakšna konusna vodila misliš za motorna kolesa. Razloži mi no prosim, res bi rad vedel. Če misliš s tem kot neke vrste distančnik istega fi-ja kot batek obdelan v konus, ki ga porineš notri pred batkom, batek pa tik za njim, mi ni jasno kako dobiš potem to ven? :? Karkoli porivaš noter pred batkom, mi ni jasno kako boš dobil ven - mogoče s čarovnijo? :hmm:

O veleumni Brumer, razsvetli malo nevedne ljudi in nas popelji v lepši jutri :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Batki, o katerih se pogovarjamo, se pravi batki, ki pritiskajo bremz-ploščico k disku v zavornih čeljustih pa so, kot je bilo že omenjeno, res na koncu obdelani v konus, oz. je v konus pobran robček. Ali pa so zaobljeni. Potemtakem že sami batki porinejo gumico v svoje ležišče, kajne? in tvojih konusnih vodil ne rabiš, oz jih rabiš pri batkih ki tega nimajo (jaz jih videl še nisem, če pa praviš da si jih popravljal že leta 1967 bo pa verjetno že držalo)

Vsaj pri motorjih pri katerih sem jaz popravljal bremze so bili taki-Aprilia, Honda, Yamaha.

O veleumni Brumer, razsvetli malo nevedne ljudi in nas popelji v lepši jutri :grim

Pogovarjamo se o dveh sistemih namreč je sistem kjer je gumica montirana v čeljusti in ima batek na začetku konus, tu ni problema samo batek namažeš in ga lepo naravnost mogoče z malo vrtenja levo -desno vstaviš v klešča,vse skupaj gre lažje,če odviješ vijak za prezračevanje tako da gre zrak iz klešč lažje navzven,seveda če že ni poprej sistem izpraznjen in odvit pokrov na zavorni ročici. Pri drugem sistemu zavornih čeljusti kjer je zavorna gumica montirana na batku in na vhodu batka v zavorno čeljust ni konusa tam je potrebno to konusno vodilo in ko batek porineš notri konus stisne gumico in batek gre z lahkoto v zavorna klešča,konus ostane seveda zunaj . :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogovarjamo se o dveh sistemih namreč je sistem kjer je gumica montirana v čeljusti in ima batek na začetku konus, tu ni problema samo batek namažeš in ga lepo naravnost mogoče z malo vrtenja levo -desno vstaviš v klešča,vse skupaj gre lažje,če odviješ vijak za prezračevanje tako da gre zrak iz klešč lažje navzven,seveda če že ni poprej sistem izpraznjen in odvit pokrov na zavorni ročici. Pri drugem sistemu zavornih čeljusti kjer je zavorna gumica montirana na batku in na vhodu batka v zavorno čeljust ni konusa tam je potrebno to konusno vodilo in ko batek porineš notri konus stisne gumico in batek gre z lahkoto v zavorna klešča,konus ostane seveda zunaj . :eek:

No vidiš. In kakšni sistemi se uporabljajo pri motociklih? (natančneje pri Hondi CBR954 za katero je bilo vprašanje?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vidiš. In kakšni sistemi se uporabljajo pri motociklih? (natančneje pri Hondi CBR954 za katero je bilo vprašanje?)

Večkrat res mogoče površno preberem ampak vsaj probam vedno tako odgovarjat,da vsem vsaj malo pomagam in mislim,da je tako prav.Kdor me direkt vpraša dobi tudi direkten odgovor vedi pa eno za mojimi odgovorji vedno stojim, vse lahko argumentiram in pričakujem od vsakega,ki brazda po temah enak odnos.

Ps:Mislim, da je premalo resnega komuniciranja in preveč pljuvanja.Dobrodošla bi tudi kdaj kakšna zahvala za dober nasvet ,kajti vse kar nekdo pametnega (uporabnaga)napiše je bilo naučeno ali pridobljeno z delom,in to znanje tu na forumu prepocenim prodajamo. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:Mislim, da je premalo resnega komuniciranja in preveč pljuvanja.Dobrodošla bi tudi kdaj kakšna zahvala za dober nasvet ,kajti vse kar nekdo pametnega (uporabnaga)napiše je bilo naučeno ali pridobljeno z delom,in to znanje tu na forumu prepocenim prodajamo. :headbang:

Da pa ne boš mislil da sem nehvaležen. Hvala za razlago o drugem sistemu zavornih batkov :OK: . Priznam, da jih še nisem videl, raje se ukvarjam z motocikli :blush:

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:Mislim, da je premalo resnega komuniciranja in preveč pljuvanja.Dobrodošla bi tudi kdaj kakšna zahvala za dober nasvet ,kajti vse kar nekdo pametnega (uporabnaga)napiše je bilo naučeno ali pridobljeno z delom,in to znanje tu na forumu prepocenim prodajamo. :headbang:

Se strinjam. Tudi sam večkrat pomislim, zakaj se sploh matram in poskušam razlagat, ko je pa vse brezveze. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Tudi sam večkrat pomislim, zakaj se sploh matram in poskušam razlagat, ko je pa vse brezveze. :glare:

Točno tako je potlej se še mi,ki malo znamo med seboj kregamo namesto,da se kdaj skupaj dobimo kaj rečemo in nekaj spijemo. :drunk:

Ps.danes na par postov že nisem odgovoril in mislim,da se bom vnaprej malo manj oglašal-bom več bral in si mislil svoje.Zdajle grem raje na nemški forum je 1. A. Namreč vsaka znamka celo vssak tip motorja ima svoj forum res OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vprašanje....

Na starih zavornih ploščicah (originalnih) je na zadnji strani le-teh neko "plehovje", katerega pa na neoriginalnih, katere sem si sedaj privoščil, ni!!

Je to "plehovje" potrebno premestiti iz starih na nove ali nove ploščice vgradim brez tega?? :hmm: :hmm:

LP PEČO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje....

Na starih zavornih ploščicah (originalnih) je na zadnji strani le-teh neko "plehovje", katerega pa na neoriginalnih, katere sem si sedaj privoščil, ni!!

Je to "plehovje" potrebno premestiti iz starih na nove ali nove ploščice vgradim brez tega?? :hmm: :hmm:

LP PEČO

Te plehke moraš vedno nazaj vgradit in pri novih ploščicah nikoli niso zraven.Pazi,da jih pravilno obrneš po navadi so označeni s puščico in te plehke lepo z obeh strani natenko namaži z bakreno mastjo,mesingasto ali aluminijasto.To mast boš dobil pri kakšnem mehaniku mislim pa da sem jo videl tudi pri Lyisu.Če teh plehkov neboš montiral bodo zavore 100% CVILILE. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te plehke moraš vedno nazaj vgradit in pri novih ploščicah nikoli niso zraven.Pazi,da jih pravilno obrneš po navadi so označeni s puščico in te plehke lepo z obeh strani natenko namaži z bakreno mastjo,mesingasto ali aluminijasto.To mast boš dobil pri kakšnem mehaniku mislim pa da sem jo videl tudi pri Lyisu.Če teh plehkov neboš montiral bodo zavore 100% CVILILE. :OK:

Hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A mogoče kdo ve kolk mm so ponavadi debeli diski ko so novi?

Na moje GSX-R600, letnik 99' so sedaj, po 45k km debeli 5mm, gor piše min thickness 4.5mm. Da približno vem koliko km bojo še zdržali... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dovolj, da jih še ne boš kmalu znucal. .) Razen če jih boš uničil s kakšnimi zgrešenimi ploščicami.

EBC street, sigurno dobra izbira. Prej Ap Racing, pred tem pa nevem.

Torej se mi ni treba bat da se bojo zrabili v recimo 20-30k km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 0.5mm rabiš ene 40-50kkm ali več. Odvisno od stila vožnje.

Aha, pol pa vredu! Hvala za pomoč Simonsi!

Mam pa še en problemček. Diski se naprej/nazaj malo premikajo... Kukr da so tisti obročki malenkost premajhni... Pa tudi levo/desno se nekoliko premikajo... Ni pa zdej tko da bi se disk lohk staknu dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pomislil na to,da imaš plavajoče diske :hmm:

Sem pomislil, ampak pol pa jih CBR 954 nima :D

Probal sem na Pečotovi CBRi in se skor nč ne premikajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polplavajoči diski, kot jih ima večina novejših motorjev se premikajo, pa še to malo, če jih oreng porukaš v lateralni smeri.

Polnoplavajoči se pa premikajo v vse smeri.

Verjetno imaš ti malo zluftane diske, ampak če nič ne trese, se ne pregrevajo in dobro zavirajo, potem se nimaš kej bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!