Stric Burek Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Polplavajoči diski, kot jih ima večina novejših motorjev se premikajo, pa še to malo, če jih oreng porukaš v lateralni smeri. Polnoplavajoči se pa premikajo v vse smeri. Verjetno imaš ti malo zluftane diske, ampak če nič ne trese, se ne pregrevajo in dobro zavirajo, potem se nimaš kej bat. Aha, pol pa bo že v redu, ne trese nič, diski primejo kot morajo...
_maLi_ Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi! Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!! prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:
HHV Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!! prosim za pomoc :blush: :blush: :blush: Kolk gredo meni na qrac takile pacienti, ki isti post naserjejo na dveh ali več mestih! :angry: Bemti sunce, če misliš, da je forum samo zate, se ... . . . hja, si pač eden tipičnih uporabnikov Motosveta zadnjih časov. :SS Bučmani!
2384nsdf83 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!! prosim za pomoc :blush: :blush: :blush: Honda AS Domžale - uredijo še tako trdovratne težave... na motociklih Honda seveda.
motofrik Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!! prosim za pomoc :blush: :blush: :blush: Nista v redu prezračila zavor. Sta prvič delala kaj takega...? Saj drugič bosta že vedela.
no_name Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Možno da je disk zvit ali pa so bili diski na brušenju. Če se jih brusi se rado naredi da nimaš več konst. debeline po obodu...sploh če je bil kakšen "pravi" mojster zraven... Pri zaviranju se to pozna tako da ti ročica za zavoro "pumpa" in to tako močno da je nemogoče kontrolirano zavirati...
_maLi_ Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Možno da je disk zvit ali pa so bili diski na brušenju. Če se jih brusi se rado naredi da nimaš več konst. debeline po obodu...sploh če je bil kakšen "pravi" mojster zraven... Pri zaviranju se to pozna tako da ti ročica za zavoro "pumpa" in to tako močno da je nemogoče kontrolirano zavirati... Najlepsa hvala Desni disk je zvit! zgleda da je to problem ;)
Stric Burek Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Am, jest mam en mali problemček, ene 3-4k km nazaj sem menjal zavorno tekočino in ploščice spredaj... Pri serviserju. Ploščice so EBC, tako da nekega crapa nisem stavil... POjavil se mi je po ene 2-3k km problem da je več hoda na ročici... Ko sem nekaj peljal motor k istemu serviserju je rekel da bo pogledal... Po tem je rekel da zraka notrer ni in da se mu zdi vse OK... So mogoče krive original zavorne cevke ki so še gumijaste. Motor ima že 46k km, tako da možno da se bolj raztegujejo ali kaj takega? Sem pa probal tudi malo zavorne dolit in popumpat, sam ni dost boljše...
danci1973 Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Am, jest mam en mali problemček, ene 3-4k km nazaj sem menjal zavorno tekočino in ploščice spredaj... Pri serviserju. Ploščice so EBC, tako da nekega crapa nisem stavil... POjavil se mi je po ene 2-3k km problem da je več hoda na ročici...Ko sem nekaj peljal motor k istemu serviserju je rekel da bo pogledal... Po tem je rekel da zraka notrer ni in da se mu zdi vse OK... So mogoče krive original zavorne cevke ki so še gumijaste. Motor ima že 46k km, tako da možno da se bolj raztegujejo ali kaj takega? Sem pa probal tudi malo zavorne dolit in popumpat, sam ni dost boljše... Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem? D.
Stric Burek Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem? D. Aam, sej možno da niso original, nevem, nisem spraševal prejšnjega lastnika... OK, bom dal opletene, zanimivo da ni noben serviser nč reku, no sej kukrkoli... Hvala ;)
muz Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Neverjetno, ampak samo zaradi semeringa v zadnji čeljusti (znamka Grimeca) moj MZ že 5 tednov ni na cesti! Kaka štorija je okol tega, raje ne bom razpravljal, ker bi bla ena stran premalo.. :headbang: Naročen je pri Motor-jetu več kot 14 dni, vendar sami ne vejo kdaj pride... :eek: Vljudno naprošam za vsako koristno informacijo, kako naj najprej pridem do tega bogega semeringa... Preden zapade sneg... :cry:
Jure Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Jebes MotorJet, jebes zadnji zlajf,ce je do sedaj delal s starim semeringom, bo pa se do konca sezone. pejt po motor pa furej se. Kolk casa je sedaj ze skupno na servisu, 2 mesca? Sramota za servis, da ne morjo zrihtat motorja v tok casa...
Robertos664 Objavljeno Julij 28, 2007 Opozori Objavljeno Julij 28, 2007 kdo sploh potrebuje zadnjo zavoro? :whistle:
simonsi Objavljeno Julij 28, 2007 Opozori Objavljeno Julij 28, 2007 Neverjetno, ampak samo zaradi semeringa v zadnji čeljusti (znamka Grimeca) moj MZ že 5 tednov ni na cesti!Kaka štorija je okol tega, raje ne bom razpravljal, ker bi bla ena stran premalo.. :headbang: Naročen je pri Motor-jetu več kot 14 dni, vendar sami ne vejo kdaj pride... :eek: Vljudno naprošam za vsako koristno informacijo, kako naj najprej pridem do tega bogega semeringa... Preden zapade sneg... :cry: Vzemi semering za mušter in povprašaj po številnih trgovinah z ležaji in semeringi. Važno, da je notranji in zunanji fi isti, ta tretja dimenzija je pa lahko malo večja ali manjša. kdo sploh potrebuje zadnjo zavoro? :whistle: :huh:
Guest Brumer Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 kdo sploh potrebuje zadnjo zavoro? :whistle: Jaz vedno,pri vsakem zaviranju "delno integrirane" :whistle: maco47 in special749 1 1
jegrmajstr Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem? D. am... sicer čisto laična... a če so zavorne zavorne cevi že stare učinkovitost zavor drastično pade? ker cevi na moji xt-jki so stare že 15 let, za še vseeno zavira zelo solidno :hmm:
danci1973 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 am... sicer čisto laična... a če so zavorne zavorne cevi že stare učinkovitost zavor drastično pade?ker cevi na moji xt-jki so stare že 15 let, za še vseeno zavira zelo solidno :hmm: :yes: Pri 15 let starih zavornih ceveh lahko učinkovitost zavor drastično pade naenkrat, v najslabšem možnem trenutku... :whistle: D.
jegrmajstr Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 :yes: Pri 15 let starih zavornih ceveh lahko učinkovitost zavor drastično pade naenkrat, v najslabšem možnem trenutku... :whistle: D. a... se pravi še ena točka za dopisat pod menjavo pri remontu... hvala :)
danci1973 Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 a... se pravi še ena točka za dopisat pod menjavo pri remontu... hvala :) :yes: Razen, če morda že imaš cevi s kovinskim opletom - te bi naj bile 'večne'... D.
drjack_dj Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje. Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak... Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo.
danci1973 Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje. Ker ostale dihtunge in semeringi ne vplivajo tako zelo na preživetje... :slap: Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak... Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo. Saj te nihče ne sili, da menjaš karkoli na mopedu. Ampak večina proizvajalev priporoča (oz. predpisuje) menjavo zavornih cevi vsake 4 leta. To verjetno ne pomeni, da se bo 4 leta in 2 meseca stara zavorna cev kar naenkrat razpočla - 15 let pa je že 4x daljša doba... Kakorkoli že - jaz bi jih zamenjal. D.
Guest Brumer Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje. Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak... Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo. [/quote Imaš moj PODPIS,poplnoma se strinjam s teboj. :beer2: maco47 in special749 1 1
Stric Burek Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Na gumijastih cevkah ne boš vidu razpoke, če pa že je pa verjetno že prepozno. ponavadi gre za mikroraztezanja... Moje zavore so po menjavi primle kot je treba... Prej pa je blo nekam mehko vse...
Guest Brumer Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Na gumijastih cevkah ne boš vidu razpoke, če pa že je pa verjetno že prepozno.ponavadi gre za mikroraztezanja... Moje zavore so po menjavi primle kot je treba... Prej pa je blo nekam mehko vse... Ah dej no,zavore so ti ble mehke,ker si imel slabo zavorno tekočino ali si imel v sistemu malo zraka,ko pa si menjal cev si dal novo zavorno tekočino in zavore prezračil potem je logično,da so bile spet OK.Imam 10 let star avto 6-let mi že govorijo na tehničnem naj zamenjam prednje zavorne cevi,letos prvič ni nič rekel(slabo pogledal) drugo leto jih zamenjam,ker zdaj so pa že res slabe,čeprav je samo zunanja zaščitna guma malo popokana.Če bi jih prvič,ko me je opozoril na tehničnem menjal(originalne) bi jih do zdaj neoriginalne(slabša kvaliteta) verjetno že drugič moral zamenjati. :worship: Ps.Ko je zunanji sloj gume preperel-napokan takrat je potrebno zamenjat zavorno cev,kajti vedno se guma poškoduje odzunaj nato je platno in odznotraj spet guma,ki zdrži dlje saj zavorna tekočina deljuje na gumo blagodejno,kajti bazira na osnovi glicerina.Ni pa napačno od časa do časa gumijaste zavorne cevi pošpricat (spay)ali namazat s silikonsko mastjo. :worship: maco47 in special749 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se