Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Polplavajoči diski, kot jih ima večina novejših motorjev se premikajo, pa še to malo, če jih oreng porukaš v lateralni smeri.

Polnoplavajoči se pa premikajo v vse smeri.

Verjetno imaš ti malo zluftane diske, ampak če nič ne trese, se ne pregrevajo in dobro zavirajo, potem se nimaš kej bat.

Aha, pol pa bo že v redu, ne trese nič, diski primejo kot morajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Kolk gredo meni na qrac takile pacienti, ki isti post naserjejo na dveh ali več mestih! :angry:

Bemti sunce, če misliš, da je forum samo zate, se ...

.

.

.

hja, si pač eden tipičnih uporabnikov Motosveta zadnjih časov.

:SS Bučmani!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Honda AS Domžale - uredijo še tako trdovratne težave... na motociklih Honda seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Nista v redu prezračila zavor. Sta prvič delala kaj takega...? Saj drugič bosta že vedela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je disk zvit ali pa so bili diski na brušenju. Če se jih brusi se rado naredi da nimaš več konst. debeline po obodu...sploh če je bil kakšen "pravi" mojster zraven...

Pri zaviranju se to pozna tako da ti ročica za zavoro "pumpa" in to tako močno da je nemogoče kontrolirano zavirati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je disk zvit ali pa so bili diski na brušenju. Če se jih brusi se rado naredi da nimaš več konst. debeline po obodu...sploh če je bil kakšen "pravi" mojster zraven...

Pri zaviranju se to pozna tako da ti ročica za zavoro "pumpa" in to tako močno da je nemogoče kontrolirano zavirati...

Najlepsa hvala

Desni disk je zvit! zgleda da je to problem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Am, jest mam en mali problemček, ene 3-4k km nazaj sem menjal zavorno tekočino in ploščice spredaj... Pri serviserju. Ploščice so EBC, tako da nekega crapa nisem stavil... POjavil se mi je po ene 2-3k km problem da je več hoda na ročici...

Ko sem nekaj peljal motor k istemu serviserju je rekel da bo pogledal... Po tem je rekel da zraka notrer ni in da se mu zdi vse OK... So mogoče krive original zavorne cevke ki so še gumijaste. Motor ima že 46k km, tako da možno da se bolj raztegujejo ali kaj takega?

Sem pa probal tudi malo zavorne dolit in popumpat, sam ni dost boljše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, jest mam en mali problemček, ene 3-4k km nazaj sem menjal zavorno tekočino in ploščice spredaj... Pri serviserju. Ploščice so EBC, tako da nekega crapa nisem stavil... POjavil se mi je po ene 2-3k km problem da je več hoda na ročici...

Ko sem nekaj peljal motor k istemu serviserju je rekel da bo pogledal... Po tem je rekel da zraka notrer ni in da se mu zdi vse OK... So mogoče krive original zavorne cevke ki so še gumijaste. Motor ima že 46k km, tako da možno da se bolj raztegujejo ali kaj takega?

Sem pa probal tudi malo zavorne dolit in popumpat, sam ni dost boljše...

Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem?

D.

Aam, sej možno da niso original, nevem, nisem spraševal prejšnjega lastnika... OK, bom dal opletene, zanimivo da ni noben serviser nč reku, no sej kukrkoli...

Hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno, ampak samo zaradi semeringa v zadnji čeljusti (znamka Grimeca) moj MZ že 5 tednov ni na cesti!

Kaka štorija je okol tega, raje ne bom razpravljal, ker bi bla ena stran premalo.. :headbang:

Naročen je pri Motor-jetu več kot 14 dni, vendar sami ne vejo kdaj pride... :eek:

Vljudno naprošam za vsako koristno informacijo, kako naj najprej pridem do tega bogega semeringa... Preden zapade sneg... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebes MotorJet, jebes zadnji zlajf,ce je do sedaj delal s starim semeringom, bo pa se do konca sezone. pejt po motor pa furej se. Kolk casa je sedaj ze skupno na servisu, 2 mesca? Sramota za servis, da ne morjo zrihtat motorja v tok casa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno, ampak samo zaradi semeringa v zadnji čeljusti (znamka Grimeca) moj MZ že 5 tednov ni na cesti!

Kaka štorija je okol tega, raje ne bom razpravljal, ker bi bla ena stran premalo.. :headbang:

Naročen je pri Motor-jetu več kot 14 dni, vendar sami ne vejo kdaj pride... :eek:

Vljudno naprošam za vsako koristno informacijo, kako naj najprej pridem do tega bogega semeringa... Preden zapade sneg... :cry:

Vzemi semering za mušter in povprašaj po številnih trgovinah z ležaji in semeringi. Važno, da je notranji in zunanji fi isti, ta tretja dimenzija je pa lahko malo večja ali manjša.

kdo sploh potrebuje zadnjo zavoro? :whistle:

:huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem?

D.

am... sicer čisto laična... a če so zavorne zavorne cevi že stare učinkovitost zavor drastično pade?

ker cevi na moji xt-jki so stare že 15 let, za še vseeno zavira zelo solidno :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am... sicer čisto laična... a če so zavorne zavorne cevi že stare učinkovitost zavor drastično pade?

ker cevi na moji xt-jki so stare že 15 let, za še vseeno zavira zelo solidno :hmm:

:yes: Pri 15 let starih zavornih ceveh lahko učinkovitost zavor drastično pade naenkrat, v najslabšem možnem trenutku... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: Pri 15 let starih zavornih ceveh lahko učinkovitost zavor drastično pade naenkrat, v najslabšem možnem trenutku... :whistle:

D.

a... se pravi še ena točka za dopisat pod menjavo pri remontu...

hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a... se pravi še ena točka za dopisat pod menjavo pri remontu...

hvala :)

:yes: Razen, če morda že imaš cevi s kovinskim opletom - te bi naj bile 'večne'...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje. Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak...

Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje.

Ker ostale dihtunge in semeringi ne vplivajo tako zelo na preživetje... :slap:

Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak...

Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo.

Saj te nihče ne sili, da menjaš karkoli na mopedu.

Ampak večina proizvajalev priporoča (oz. predpisuje) menjavo zavornih cevi vsake 4 leta. To verjetno ne pomeni, da se bo 4 leta in 2 meseca stara zavorna cev kar naenkrat razpočla - 15 let pa je že 4x daljša doba...

Kakorkoli že - jaz bi jih zamenjal.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma dejte nehat s temi cevmi, sej ja pucaš na vsake tolk motor in če je poškodovana al pa fizično dotrajana (kar se vidi) jo zamenjaš, ne boš pa zdej kar menjal zato ker je "staro". Zakaj pa potem ne menjate po desetih letih vseh dihtung, semeringov, gumijastih elementov,... Zdravo pamet, ljudje. Vsak ki bo na tvoj račun zaslužu ti bo reku menjaj vse pa še mal. Sej je možnost, ampak če skrbiš res ne vidim takih skrbi, dobr, če je oldtimer, pol je treba že marskej preventivno zamenjat, ampak...

Ah naj vsak sam rzmišlja, zato pa ima glavo.

[/quote

Imaš moj PODPIS,poplnoma se strinjam s teboj. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na gumijastih cevkah ne boš vidu razpoke, če pa že je pa verjetno že prepozno.

ponavadi gre za mikroraztezanja...

Moje zavore so po menjavi primle kot je treba... Prej pa je blo nekam mehko vse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na gumijastih cevkah ne boš vidu razpoke, če pa že je pa verjetno že prepozno.

ponavadi gre za mikroraztezanja...

Moje zavore so po menjavi primle kot je treba... Prej pa je blo nekam mehko vse...

Ah dej no,zavore so ti ble mehke,ker si imel slabo zavorno tekočino ali si imel v sistemu malo zraka,ko pa si menjal cev si dal novo zavorno tekočino in zavore prezračil potem je logično,da so bile spet OK.Imam 10 let star avto 6-let mi že govorijo na tehničnem naj zamenjam prednje zavorne cevi,letos prvič ni nič rekel(slabo pogledal) drugo leto jih zamenjam,ker zdaj so pa že res slabe,čeprav je samo zunanja zaščitna guma malo popokana.Če bi jih prvič,ko me je opozoril na tehničnem menjal(originalne) bi jih do zdaj neoriginalne(slabša kvaliteta) verjetno že drugič moral zamenjati. :worship:

Ps.Ko je zunanji sloj gume preperel-napokan takrat je potrebno zamenjat zavorno cev,kajti vedno se guma poškoduje odzunaj nato je platno in odznotraj spet guma,ki zdrži dlje saj zavorna tekočina deljuje na gumo blagodejno,kajti bazira na osnovi glicerina.Ni pa napačno od časa do časa gumijaste zavorne cevi pošpricat (spay)ali namazat s silikonsko mastjo. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!