Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Boš mi enkrat pokazal kak to narediš...ko smo glih z istih koncev doma :D

itak ker odkar sem kupil tester za olje menjam olje kot po tekočem traku ćim je olje v zavorah starejše od dveh let je že vse v rdečem

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj če imaš cevi polne olja nerabiš prezračevati z sprico od spodaj ta varinta pride v upoštev če menjaš zav cevi .

če imaš pa cevi polne pa samo prezračiš normalno brez komplikacij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

včeraj na vožnji sem opazil, da je na motorju zvit prednji levi disk..Na oko ni opazno, med vožnjo se pa lepo vidi, da stvar opleta za cca 2mm.Zaviranje je normalno (ne tese) in tudi med vožnjo je krmilo mirno.Zanima me kakšne imate izkušnje,je potrebna menjava?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem, recimo da ima horneta plavajoce diske. si mogoce to "opazil"?

ali _tocno_ ves, da je disk zvit?

vzemi disk dol in ga polozi na steklo. ce ni nikjer "lufta" vmes ni zvit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

desni disk za primerjavo ni zvit in je med vožnjo opazna razlika kako eden opleta drugi pa ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se enkrat: kako VES, da je zvit?

kot ze napisano, najbrz ima horneta plavajoce diske; to pomeni da se lahko aksialno gibljejo za kaksen mm ali dva na tistih okroglih "stiftih".

ce hoces biti siguren ali je disk zvit ali ne, ga daj ali na steklo ali z mikrometrom en obrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

desni disk za primerjavo ni zvit in je med vožnjo opazna razlika kako eden opleta drugi pa ne

Dokler ti zavorna ročica pri zaviranju NE TRESE diskov sploh neglej in se nesekiraj samo gasa !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj na vožnji sem opazil, da je na motorju zvit prednji levi disk..Na oko ni opazno, med vožnjo se pa lepo vidi, da stvar opleta za cca 2mm.Zaviranje je normalno (ne tese) in tudi med vožnjo je krmilo mirno.Zanima me kakšne imate izkušnje,je potrebna menjava?

Če bi disk bil res zvit...bodo prepričan, da se med zaviranjem ne bi normano obnašal. Treslo bi, ko sam satan, sploh med ostrim zaviranjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A kdo ve, kolko kilometrov zdržijo diski, oz. po kolkih kilometrih se začnejo robi delat, oz. če sploh se ;)

Ali je disk ploščica namesčena čez ceu disk oz. se začne delat po tolko in tolko kilometrih rob, tko kot pri avtomobilih recimo! ;)

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, kolko kilometrov zdržijo diski, oz. po kolkih kilometrih se začnejo robi delat, oz. če sploh se ;)

Ali je disk ploščica namesčena čez ceu disk oz. se začne delat po tolko in tolko kilometrih rob, tko kot pri avtomobilih recimo! ;)

Hvala za odgovore!

Na disku je oznaka, do katere je disk se vredu. Vzames subler, premeris in ce je pod oznako, pocasi razmisljas o menjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na disku je oznaka, do katere je disk se vredu. Vzames subler, premeris in ce je pod oznako, pocasi razmisljas o menjavi.

Hmmm ;) bom pogledu. Kaj pa glede robov? Jih zacne delat al ne? Je mozno da zaradi disk ploscic ki niso originAl zacne delat robe? Pa niso karbonske :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je možno! Meni se je zgodilo pred leti, da mi je disk požrlo in od takrat naprej samo še original ploščice uporabljam-vsaka šola nekaj stane in tista šola me je stala precej preveč za moj študentski žep!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem jih menjal sedaj, mislim, pred 200 kilometri! In zadeva je taka, da se ne spomnim, ali je imel disk že prej čisto miniaturen rob, komaj se občuti! A je možno, da se to pojavi po 200 kilometrih? Malo čudno vprašanje pa vseeno ;) Rob se pojavlja na desni strani na zunanjem delu, čisto navrhu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem jih menjal sedaj, mislim, pred 200 kilometri! In zadeva je taka, da se ne spomnim, ali je imel disk že prej čisto miniaturen rob, komaj se občuti! A je možno, da se to pojavi po 200 kilometrih? Malo čudno vprašanje pa vseeno ;) Rob se pojavlja na desni strani na zunanjem delu, čisto navrhu!

Cekiraj, ce imas celjusti in ploscice pravilno namontirane. Ce je vse vredu, dej vse skup dol pa poglej, ce se bati gladko premikajo. Zdi se mi, kot da se ti je ena stran zataknila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cekiraj, ce imas celjusti in ploscice pravilno namontirane. Ce je vse vredu, dej vse skup dol pa poglej, ce se bati gladko premikajo. Zdi se mi, kot da se ti je ena stran zataknila...

tudi meni je vse skupaj malo sumljivo! Bom preveril jutri! Bom še enkrat narazen vzel vse skupaj, pa da vidim! Čeprav sem bateke namazu, ampak zgleda, da jih bom mogu še enkrat ščistit pa namazat! Hvala za nasvet Jakob ;) Dam za pir :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

včeraj na vožnji sem opazil, da je na motorju zvit prednji levi disk..Na oko ni opazno, med vožnjo se pa lepo vidi, da stvar opleta za cca 2mm.Zaviranje je normalno (ne tese) in tudi med vožnjo je krmilo mirno.Zanima me kakšne imate izkušnje,je potrebna menjava?

Če bi bil disk zvit za 2mm, bi po prvem zaviranju parkiral, brez skrbi.

Kot rečeno-plavajoči diski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

zgodil se mi je sledeč problem

po cca 300 km vožnje(nisem šparal ne gas ne zavore),mi je v lončku na sprednjih zavorah nivo zavorne tekočine padel,ročka pa je postala mehka.

ko sem nekajkrat pritisnil na zavoro,mi je nivo spet narastel na normalno,po občutku pa se mi je zdelo kot da zavore ne primejo kot pred tem

olje ni nikjer spustilo,me pa zanima ali je to mogoče zaradi pregretja zavor ali mogoče kaj drugega

hvala za odgovore že vnaprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo verjetno se je olje uparilo, ker se je pregrelo. To pa zato, ker je najbrž že staro in je v tem času vezalo nase precej vode, ki se upari pri večkratnem zaviranju, ko se zavore segrejejo. Rešitev je menjava zavornega olja. Le to pa naj bi se menjalo na vsake štiri leta.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo verjetno se je olje uparilo, ker se je pregrelo. To pa zato, ker je najbrž že staro in je v tem času vezalo nase precej vode, ki se upari pri večkratnem zaviranju, ko se zavore segrejejo. Rešitev je menjava zavornega olja. Le to pa naj bi se menjalo na vsake štiri leta.

Na štiri leta naj bi se zamenjale zavorne cevi, zavorna tekočina pa na dve leti (jaz ga pa menjam vsaj 1x letno).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hona cbf, ni za kaj :D

Danci, to je res, kar pišeš. Zatipkal sem se :headbang: . Olje se menja na dve leti. Mi je pa na servisu rekel, ko sem ga vprašal glede menjave zavornih cevi, da le te zdržijo veliko več kot 4 leta. Na to obdobje bi jih bilo dobro menjati predvsem pri tistih motornih kolesih, ki so stalno parkirana zunaj, saj zavorne cevi uničuje tudi sonce, mraz, vročina,... Tista, ki so v garažah in niso tako zelo izpostavljena zunanjim vplivom niso tako problematična. Moj motor je bil star 4 leta in mu ne mislim menjati zavornih cevi, bom pa sedaj, ko bom menjal zavorne ploščice, zamenjal tudi zavorno olje. Menjano je bilo pred dvema letoma, zato je čas, da ga zopet menjam.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pletenice, fantje in dekleta.

Če že popravljaš: opletene zavorne cevi. Kajti pletenico imaš za gas, pa za sklopko

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vemo o čem govorimo, hehe.

Sorry za :topic: .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!