Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

promzy,cilinder sam se ne bo izrabil (pod pogojem,da ni mehanicno poskodovan znotraj),prej bo treba zamenjati tesnila,se prej pa zavorno tekocino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oživljam tole temo z vprašanjem:

Ali pozna kdo zavorne ploščice GOLDfren ? kako je z njihovo kvaliteto vzdržljivostjo .... :?: ... hvala za odgovore

www.goldfren.cz

Imam na KTM gold fren ploscice , pa so kar v redu (nisem opazil kake negativne razlike), glede vzdrzljivosti pa se ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zavore ne primejo dobro, je največkrat vzrok neoriginalna ploščica ( sprobal smo že vse živo, pa je original še najboljše), ko boš to zamenju, pol pa lahko še podreš zavorno čeljust in batke očistiš ali zamenjaš če so rjasti. Zraven se menjajo še vsa tesnila in prašna gumica. 100% bo potem vse v redu. Na motorju kot so ER 5 in podobni se ne izplača montirat specialnih cevk ker so predrage in za to tudi ni potrebe ker sigurno nikoli ne pregreva zav. olja, če te dobro delajo. Svetujem ti, da motor pelješ na servis ali pa ga sam porihtaj če znaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zavore ne primejo dobro, je največkrat vzrok neoriginalna ploščica ( sprobal smo že vse živo, pa je original še najboljše), ko boš to zamenju, pol pa lahko še podreš zavorno čeljust in batke očistiš ali zamenjaš če so rjasti. Zraven se menjajo še vsa tesnila in prašna gumica. 100% bo potem vse v redu. Na motorju kot so ER 5 in podobni se ne izplača montirat specialnih cevk ker so predrage in za to tudi ni potrebe ker sigurno nikoli ne pregreva zav. olja, če te dobro delajo. Svetujem ti, da motor pelješ na servis ali pa ga sam porihtaj če znaš.

Tuki te tud jaz podprem. Ni ga čez original, tud jaz sem že sprobu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se ravno ne morem strinjati glede originalnih ploscic.vecinoma so res najboljse,vendar so originali kompromis prijema (koliko so trde oz. mehke) in vzdrzljivosti (mehkejse ne zdrzijo tako dolgo,kot trde ploscice).je pa original-kvaliteta vecinoma zadovoljiva na cesti (pravilnozaviranjepress).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a zdaj boste pa vse izjeme nastevali? ploscice naj pasejo k materialu diskov seveda.

kako pa preverim ali ugotovim, če paše ... GoldFren so več kot polovico cenejše, kot original in me precej zanimajo, tudi če manj zdržijo ... le da mi diska ne požrejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko, s svojim pisanjem sem hotel ravno to povedati - dokler ne poizkusiš sam (ali pa nekdo drug), ne veš... Tole je citat z najboljše "Transalp" web strani ( http://www.ta-deti.de ) - možak je prevozil s svojo TA preko 200.000 km:

When using the stock steel rotor, except for the genuine Honda brakepads, there's just one other recommendable brand: Lucas. Lucas pads are a bit cheaper than the genuine ones (DEM 45.- / US$ 30.-). Ask your local Honda dealer or next Detlev Louis shop. I can't recommend other brands for stock rotor, because they tend to cause a remarkable faster rotor wear out. In no case mount those Dunlop Dunloppads metal brake pads!!! They will eat up your rotor!

Torej: obstajajo neoriginalne ploščice, ki izgledajo v redu, stanejo okrog 60% cene originalnih, učinkovito zavirajo, se ne izrabijo prehitro, ampak požrejo disk. Originalni prednji disk za TA stane okrog 350€, par originalnih ploščic pa cca. 35€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajata dve vrsti diskov,jekleni (nerjaveci) in zelezni (rjaveci) in obe vrsti uporabljata razlicne vrste zavornih ploscic.kot je napisal transalp,bi se jaz osebno izogibal vseh vrst ploscic z metalnimi dodatki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo ugodne so sinterjeve ploščice (3.500/disk), material je mehak, se pa sorazmerno hitro iztroši; ne uničuje diska, kot so mi ga originalne brembo ploščice - raze na disku :x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo ugodne so sinterjeve ploščice (3.500/disk), material je mehak, se pa sorazmerno hitro iztroši; ne uničuje diska, kot so mi ga originalne brembo ploščice - raze na disku :x

koliko pa je to sorazmerno hitro, v primerjavi z originalnimi ... kakšen pa je občutek pri zaviranju in zavorni učinek ... boljši, slabši enak originalu :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težko ti opišem, ker sem izvedel klobaso svoje sorte

ko sem kupil ploščice je bilo na sprednjih preveč materiala, da bi jih spravil gor zato sem jih sflexal do te mere, da sem eno lahko vrgel stran

torej imam na prednjem disku eno staro in eno novo ploščo

(če bi to prej vedel, bi mi gotovo oni odbrusili dol tistih 0.5mm)

učinki:

spredaj mi bremze ne škripajo več

zadaj se je disk kolikortoliko poglihal in je lepo gladek

zavore primejo absolutno bolje (tudi prednja)

po prbl 1.700 km imajo ploščice še malo več kot pol materiala, jih pa non stop stiskam po terenu brez usmiljenja

pri nakupu je priporočljivo imeti s sabo stare plošč., ker jih fizično primerja po katalogu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po prbl 1.700 km imajo ploščice še malo več kot pol materiala, jih pa non stop stiskam po terenu brez usmiljenja

koliko pa je to vprimerjavi z originalnimi ploščicami ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo ugodne so sinterjeve ploščice (3.500/disk), material je mehak, se pa sorazmerno hitro iztroši; ne uničuje diska, kot so mi ga originalne brembo ploščice - raze na disku :x

Pa škripljejo k mater :evil: Pomoje so še zmer najbol original-res pa da daš 2x-3x več zanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

promzy,cilinder sam se ne bo izrabil (pod pogojem,da ni mehanicno poskodovan znotraj),prej bo treba zamenjati tesnila,se prej pa zavorno tekocino.

Sj nisem mislu da se bo cilinder zrabu, ampak v gl.zav.cil. je tud batk ki ma največkrat tud tesnila gor-kot naprimer obročki na batu samo da so tu gumice in te se zrabijo. Sj nisem hotu bit pameten :oops: sam vem da je to tko :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cpry: če je ploščica mehka ti ne more škripat, ker se raje sama tanjša, kot da bi se minimalno trošila in disk žrla

sicer moja mofa ni 200 kil pleha in plastike pa tut hitrosti niso ekstremne ampak šele z sinterjem sem dobil v redu zavorni učinek

originalne bi mogoče zdržale 10 ali več .000 km, za sinter bi pa reku da bi zdržale 5 jurjev...

original brembo so bile že na otip precej trše in tudi več kovinskih koščkov je bilo vmešanih v zavorno zmes

pazljiv bodi na to, da je ploščica na pogled čim temnejše barve in pa da se čim manj svetlikajo kaki koščki železa, ki ti prijetno izrezbarijo disk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zavorni boben premera 140 mm je rahlo ovalen - razlika je 0,1 mm.

Je spoh možno popraviti boben od motocikla? Mislim, da je vpetje v stružnico zahtevnejše kot pri bobnu od avtomobila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vpetje bobna v stružnico je enostavno. Vpneš med kovice na ležaje, pa ne preveč zategovat..

Za unih 0,1 na fi 140 pa nisem lih prepričan, da si jih točno zmeril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 35k km sem zamenjal ploščice na sprednjih zavorah s Sinter Racing ploščicami in občutki so zaenkrat odlični. :)

Zavorni učinek ob manjšem stisku ročice boljši, ulaufavanje ni bilo potrebno (primejo takoj) in razmišljanja v smislu "bo treba lajtnge zamanjat in prepletene dat" ... so odpadle.

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago

druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja

Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vpneš med kovice na ležaje

Ne razumem, na mojem bobnu ni kovic, samo luknje za šprikle. Verjetno je treba kolo razdret, šprikle in feltno dol, da ostane samo boben?

Koliko je možno najmanj odstružit?

Za unih 0,1 na fi 140 pa nisem lih prepričan, da si jih točno zmeril.

Merjeno po obodu vsakih 2 cm, dvakrat, rezultati ponovljivi. Merilna naprava: Kljunasto merilo firme Mutitoyo, s kazalcem, najmanjši možni odčitek 1/1000 cole, torej 0,0254 mm. V colah govorim zato, ker tako natačnega metričnega šublerja nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago

druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja

Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico

Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vpneš med kovice na ležaje

Ne razumem, na mojem bobnu ni kovic, samo luknje za šprikle. Verjetno je treba kolo razdret, šprikle in feltno dol, da ostane samo boben?

Koliko je možno najmanj odstružit?

Za unih 0,1 na fi 140 pa nisem lih prepričan, da si jih točno zmeril.

Merjeno po obodu vsakih 2 cm, dvakrat, rezultati ponovljivi. Merilna naprava: Kljunasto merilo firme Mutitoyo, s kazalcem, najmanjši možni odčitek 1/1000 cole, torej 0,0254 mm. V colah govorim zato, ker tako natačnega metričnega šublerja nimam.

Najbolje, da najdeš koga z ogromno stružnico, pa celo kolo gor.Najmanj ni problema pobirat, mogoče 0,02mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!