Bremzer Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Če že popravljaš: opletene zavorne cevi. Kajti pletenico imaš za gas, pa za sklopko Jaz imam pletenico samo za plin sklopka - hidravlika nekateri pa še hidravlike nimajo !
LuckyStrike Objavljeno Avgust 12, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2012 Zivjo. Mogoce bo komu neumno vprasanje toda... Ker imam zavorno olje ze drugo sezono sem se odlocil da ga zamenjam (pletene zavorne cevi) ....zanima me kje lahko kupim "tisto" cevko za prezracevanje zavor (prozorno,ne trdo..) ki gre na nipelj?? Gledal sem nekaj po Merkuru toda ni bilo prave mere..itd. Hvala.
DAMI34 Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 A kdo pozna-uporablja zavorne ploščice CARBONE LORRAINE in če, kako je zadovoljen? Nekaj sem bral, da naj bi bile med boljšimi.
Fritz Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 A kdo pozna-uporablja zavorne ploščice CARBONE LORRAINE in če, kako je zadovoljen? Nekaj sem bral, da naj bi bile med boljšimi. Tudi so a kot pri večini podjetij imaš tudi tukaj več razredov izdelkov namenjenih za različne pogoje uporabe. Med mojimi kolegi iz Nemčije so bile C-L zavorne obloge zelo čislane. DAMI34 1
limabacje Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Če imam sprednji desni disk zvit , levi je ok... ali moram menjati oba ali lahko samo desnega .. tudi če kupim novega ? lp
Bremzer Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Če imam sprednji desni disk zvit , levi je ok... ali moram menjati oba ali lahko samo desnega .. tudi če kupim novega ? lp Če je levi OK zamenjaj samo desnega.Tudi poravnat bi se ga dalo v stružnici z pl. ali svinčenim kladivom,če se je zvil bi se moral dat tudi poravnat in nato še malo pobrusit-egalizirat !
stuhec Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Kere bremz ploscice naj kupim spredaj na fazer-ju, da bi malo bolj bremzalo Te originalne bi rekel, da so zastarele-zatrdele Pa kolk € ?
trojan69 Objavljeno November 13, 2012 Opozori Objavljeno November 13, 2012 Če kdo ve koliko so ponavadi premeri cevke med cilindrom ter rezervoarčkom zadnje zavore oz. kakšne so mere priključkov rezervoarčka ter master cilindra? Kolikor vem so ponavadi 8mm...nisem pa 100% Vnaprej hvala za odgovore
limabacje Objavljeno November 15, 2012 Opozori Objavljeno November 15, 2012 Kako najlažje odstranim ostanke locktita na vijakih od diska .. danes sem dal disk dol in je povsod ta locktite
danci1973 Objavljeno November 15, 2012 Opozori Objavljeno November 15, 2012 Kako najlažje odstranim ostanke locktita na vijakih od diska .. danes sem dal disk dol in je povsod ta locktite Z žično krtačo... D.
ludiluka Objavljeno November 15, 2012 Opozori Objavljeno November 15, 2012 Vrži v aceton jih pusti en dan in boš mel čiste vijake ter razmaščene za naslednjo vgradnjo
Bremzer Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Kako najlažje odstranim ostanke locktita na vijakih od diska .. danes sem dal disk dol in je povsod ta locktite Sploh nepotrebuješ odstraniti saj je locktit zato,da se vijaki neodvijejo preveč nalahko,če imaš nov locktit samo na vsak vijak po kapljico in ponovno privij ni pa nujno saj bo tudi star locktit odigral svojo vlogo, samo malo težje boš vijake privijal ! !
bikez Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 Sploh nepotrebuješ odstraniti saj je locktit zato,da se vijaki neodvijejo preveč nalahko,če imaš nov locktit samo na vsak vijak po kapljico in ponovno privij ni pa nujno saj bo tudi star locktit odigral svojo vlogo, samo malo težje boš vijake privijal ! ! In čemu služi to, da Locktite ne odigra svoje vloge, pa da malo težje privijaš? Zdej ne vem ali to kaj nuca navoju ali pa nastavku za vijačenje. Ali nisi mehanik???
limabacje Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 No za prvo silo sem spucal čeljusti ... na posnetkih vidim da se bati po čiščenju namažejo z oljem na vodni osnovi .. A to drži ? Zanima me še kako je z temi gumicami .. ker sem čeljusti malo pošprical z "brake clean-arjem" se mi zdi da so se gumice malo zmehčale .. Sedaj mislim zamenjati še to in zanima me še s katero mastjo se namaže in kje se jo dobi ? hvala in lp
Bremzer Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 No za prvo silo sem spucal čeljusti ... na posnetkih vidim da se bati po čiščenju namažejo z oljem na vodni osnovi .. A to drži ? Zanima me še kako je z temi gumicami .. ker sem čeljusti malo pošprical z "brake clean-arjem" se mi zdi da so se gumice malo zmehčale .. Sedaj mislim zamenjati še to in zanima me še s katero mastjo se namaže in kje se jo dobi ? hvala in lp Vse kar je zamaščeno z zavorno tekočino se najbolje očisti SAMO z toplo vodo in osušiš z papirjem ali spihaš z zrakom ! ! Brake-kleaner je SAMO za čisčenje površine zavornih diskov ali dromeljna tam kjer nalegajo zavorne obloge-pakne.Gumice,če so kot praviš postale mehke (vsled nestrokovnega čiščenja) jih zamenjaj,ko motiraš nove pazi,da gumic nepoškoduješ vse tako cilinder,gumico kot tidi batke namaži z zavorno mastjo(ATE,Girling itd.),če nimaš zavorne masti je rešitev,da uporabiš kar zavorno tekočino, seveda je mnogo bolj priporočljiva mast. Mast dobiš pri mehaniku,da ne kupiš cele tube v trgovini z avto deli npr,Turbo šop,Evroton,itd.
Bremzer Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 In čemu služi to, da Locktite ne odigra svoje vloge, pa da malo težje privijaš? Zdej ne vem ali to kaj nuca navoju ali pa nastavku za vijačenje. Ali nisi mehanik??? Vsaj brati se nauči ! ! Jaz sem napisal,da bo locktite vseeno odigral svojo vlogo in nevem kaj tu nerazumeš! Saj locktite je ja zato, da se vijaki neodvijejo.Vijaki, ki so bili namazani z locktitom jih malo težje priviješ,ko pa tak vijak stegneš se nebo odvijačil,ker tudi star locktite to nepusti saj kot tak nezalepi vijaka ampak nepusti,da bi se odvil kajti,če bi locktite zalepil vijak ga nikoli nebi mogel odvijačiti in zato sem napisal,da tak vijak že enkrat namazan z locktitom odigra svojo vlogo.Pri novih zavornih kleščah dobiš velikokrat zraven nove vijake,ki so že namazani z locktitom in je popolnoma suh ! Zato me nesprašuj, če sem mehanik NISEM več ampak sem Mojster - avtomehanik(multiplikator) v Sloveniji nas je od leta 1994 ca 7 vsi smo opravili praktični in teoretični del mojsterskega izpita v Ingoldstatu Nemčija,andragoški in ekonomski del pa v Ljubljani.
trebor Objavljeno November 17, 2012 Opozori Objavljeno November 17, 2012 Batke namaži z ATE mastjo za zavore, če je pa nimaš, bo dobro tudi zavorno olje. LP Robert
limabacje Objavljeno November 18, 2012 Opozori Objavljeno November 18, 2012 Katera je pa mast za lezaje ter "palico" ki drzi prednje kolo?
trojan69 Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Batke namaži z ATE mastjo (modra tuba dobiš v evrotonu). Za os in ležaje litijeva mast po možnosti vodoodporna. Gumic pa nikol ne smeš ˝namakat˝ v brake cleanerju. Sicer so nekateri prijazni do gume (piše na piksni) ampak tudi v tem primeru ga samo našpricaš na cunjo in obrišeš. Če boš menjeval tesnila v čeljustih bodi pozoren na to kako jih obrneš. Pri nekaterih zavorah imajo majčkeno roba. preden se lotiš zadeve nujno preglej service manual.
k0ci Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Katera je pa mast za lezaje ter "palico" ki drzi prednje kolo? kolesne osi se nikoli ne maže z ničemer, čim bolj jo osuši in montiraj, ker os se ne vrti, niti se ne vrti nič kar se z njo dotika, mast samo nabira prah in umazanijo na njej.....kolesni ležaji pa so tako ali tako gumirani (vsaj na mojem), so kuglice zaprte in namaščene že v tovarni, tako da tudi tukaj ne moreš nič mazat
trojan69 Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Jst jih vseeno mal namažen-zaradi korozije. Je pa res, da vozim stare motorje, kjer je to problem. Na novejših je to početje verjetno res brezpredmetno, ležajev pa (kot je reku koci) ni več potrebno mazat. So zaprti (z gumjastim tesnilom oz kovino). Včasih so bili na eni strani odprti in jih je bilo potrebno nafilat z mastjo, ampak kolikor vem se taki ležaji ne uporabljajo več
Bremzer Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Super.. Hvala za pomoč Osovino se VEDNO malo namaže in to ne zaradi ležajev ali vrtenja, ampak samo zaradi korozije tudi nova je vedno malo namazana in to sploh ni važno katero navadno mast vzameš ! ! Osovina se namaže samo zaradi lažje montaže in demontaže ! ! trebor 1
limabacje Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Dobro to bom naredil tako kot ste rekli ... verjetno bom kar celo čeljust razstavil ter dobro spucal .. ker je na cilindru tako zapacano da se s ščetko neda vse spucat in tudi ko stisnem zavoro ne gresta oba enakomerno ven .. :/ .. Zdaj imam pa še eno vprašanje glede tehle batkov .. enga je čisto enostavno dobiti ven .. zanima me za ta drugi batek ki je trši in je podaljšan tako da gre skozi luknjo ter je zatakjen za drugi strani .. da boste vedeli kaj mislim je tule slika : A za to rabim kakšno orodje ali je kakšen preprost postopek da se samo porine notri ?? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se